Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Grochowska Alicja
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Pamięć
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia w monografiach naukowych / red. Jan Strelau, Dariusz Doliński ; T. 11)
1. Procesy kategoryzacji i pamięci w konstruowaniu rzeczywistości; 2. Pojęciowa struktura reklamy; 3. Spójność pojęciowa a struktura i pamięć reklam; 4. Stabilność reklamy prasowej jako kategorii; 5. Pojęciowa struktura reklamy a spostrzeganie zysków i strat w świetle teorii perspektywy; 6. Sieci emocjonalne w kontrolowaniu procesów poznawczych w reklamie; ?. Rola reklamy we wstecznym kształtowaniu pamięci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej