Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Czermiński Jerzy
(1)
Misiuk Andrzej (1958- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Administracja
(1)
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego (ABW)
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bhp
(1)
Biuro Ochrony Rządu
(1)
Centralne Biuro Antykorupcyjne
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dozór techniczny
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Inspekcja Transportu Drogowego
(1)
Jakość
(1)
Marketing
(1)
Normy ISO 14000
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Oznaczenie CE
(1)
Państwowa Inspekcja Ochrony Środowiska
(1)
Państwowa Inspekcja Pracy
(1)
Państwowa Straż Pożarna
(1)
Policja
(1)
Rękojmia za wady rzeczy
(1)
Straż Ochrony Kolei
(1)
Straż gminna
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Bezpieczeństwo. Prawo. Administracja. Podręcznik akademicki)
1. Charakterystyka podstawowych pojęć; 2. Geneza administracji porządku i bezpieczeństwa publicznego w Polsce. Ogólna charakterystyka dziejów instytucji policyjnych na ziemiach polskich od X w. Do końca XX w.; 3. Systemy policyjne w wybranych krajach europejskich w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej 4. Organy państwowe o charakterze ogólnym: Prezydent RP, Rada Ministrów, Minister spraw wewnętrznych i administracji; Terenowe organy administracji rządowej; Organy samorządu terytorialnego; 5. Wyspecjalizowane organy państwowe podległe MSWiA: Policja, Straż Graniczna, Biuro Ochrony Rządu; Państwowa Straż Pożarna; 6. Wyspecjalizowane organy państwowe podległe prezesowi Rady Ministrów: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego; Centralne Biuro Antykorupcyjne; Agencja Wywiadu; 7. Wyspecjalizowane organy państwowe podlegające innym centralnym organom administracji rządowej: Służba Kontrwywiadu Wojskowego; Służba wywiadu Wojskowego; Żandarmeria wojskowa; Służba celna; Inspekcja kontroli skarbowej; Służba Więzienna; Straż Ochrony Kolei; Straż Leśna; Państwowa Straż Rybacka; Państwowa Straż Łowiecka; Służba Ochrony Zabytków; Inspekcja Transportu Drogowego; 8. Samorządowe formacje porządkowe- straże gminne; 9. Organy kontroli i inspekcja: Inspekcja Ochrony Środowiska; Inspekcja Sanitarna; Inspekcja Handlowa; Inspekcja Farmaceutyczna; Państwowa Inspekcja Pracy; Inspekcja Weterynaryjna; 10. Zarządzanie sprecyzowaną częścią zadań z dziedziny bezpieczeństwa i porządku publicznego: Firmy ochrony osób i mienia; Firmy detektywistyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Normy ISO Serii 9000:2000: 1.Proces rozwoju norm dotyczących zarządzania jakością, 2.Normy ISO serii 9000:2000, II. Zagadnienia prawne: 1. Legislacja dotycząca bezpieczeństwa, 2. Ochrona środowiska. III. Zarządzanie jakością; 1. Organizacja zorientowana na strategię jakościową, 2. Identyfikacja celów jakościowych, 3. System jakości jako system zarządzania, 4. Działania doskonalące system zarządzania jakością. IV Organizacja działań związanych z jakością: 1. Planowanie działań związanych z jakością, 2. Organizacja działań jakościowych, 3. Ocena działań jakościowych w organizacji. V. Dokumentowanie systemu zarządzania jakością: 1. Dokumentacja systemu zarządzania jakością, 2. Rodzaje dokumentów systemu zarządzania jakością, 3. Nadzór nad dokumentacją, 4. Korzyści wynikające z dokumentowania systemu zarządzania jakością. VI. Metody doskonalenia jakości: 1. Wytyczenie celów, 2. Zakłócenia w procesach, 3. Proces rozwiązywania problemów, 4. Metody doskonalenia jakości w procesach. VII. Jakość w projektowaniu: 1. Zarządzanie projektami, 2. Metody projektowania jakości wyrobu, 3. Niezawodność. VIII Jakość w marketingu: 1. Analiza rynku, 2. Proces marketingu, 3. Polityka marketingowa. IX Przegląd umowy: 1. Organizacja przeglądu umowy, 2. Odpowiedzialność producenta i sprzedawcy, 3. Zasady zawierania umów poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość, 4. Rękojmia i gwarancja, 5. Zasady sprzedaży konsumenckiej. X. Zakup i dostawcy: 1. Jakość dostaw w ustawodawstwie krajowym, 2. Wymagania norm ISO serii 9000 dotyczące zakupów, 3. Sterowanie procesami zakupów, 4. Metody oceniania dostawców. XI Procesy produkcyjne: 1. Podstawowe terminy zarządzania procesami, 2. Kontrola jakości, sterowanie procesem, 3. Kontrole i badania jakościowe, 4. System identyfikacji i identyfikalności, XII. Sprzedaż i serwis po sprzedaży: 1. Dostarczenie wyrobu, 2. Informacje zwrotne od klientów, XIII Metrologia w zarządzaniu jakością ; 1. Polski system miar i probiernictwa, 2. Nadzór nad wyposażeniem pomiarowym i badawczym, 3. Akredytacja laboratoriów, 4. Klub Polskich Laboratoriów Badawczych POLLAB
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej