Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(5)
Autor
Dojwa Katarzyna
(1)
Doyle David P
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hecker Robert
(1)
Holland Peter
(1)
Kocot Maria
(1)
Krakowczyková Mariola
(1)
Krupski Rafał
(1)
Leighton Patricia
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Rybiński Krzysztof
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Syrett Michel
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Outsourcing
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Kadry
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Benchmarking
(1)
Decyzje
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Hotelarstwo
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kalkulacja kosztów
(1)
Konkurencja
(1)
Kontrola finansowa
(1)
Koszty
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outplacement
(1)
Pieniądz
(1)
Policja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Rynek pracy
(1)
Sektor publiczny
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zatrudnienie dodatkowe
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Outsorcing, offshoring i networkin jako przyczyny pojawienia się homo sapiens globalis w XXI wieku. 1. Stan dyskusji o globalizacji, outsourcingu i offshoringu w Polsce oraz podstawowe pojęcia. 2. Globalizacja: postrzeganie, miary, mechanizmy, korzyści. 3. Trendy demograficzne. 4. Migracje zarobkowe. 5. Outsourcing, offshoring i networking jako przyczyny pojawienia się homo sapiens globalis. 6. Wpływ outsourcingu i offshoringu na gospodarkę. 7. Bariery rozwoju outsourcingu i offshoringu i ich wpływ na gospodarkę. 8. Rola sektora publicznego w globalnej gospodarce XXI wieku - nowe instytucje publiczne i e-gospodarka. 9. Podsumowanie i minitest dla decydentów polskiej polityki gospodarczej. Część II: Globalne nierównowagi. 1. Wcześniejsze globalne nierównowagi oraz niektóre wątki polskiej dyskusji o globalizacji. 2. Teorie wyjaśniające powstanie globalnych nierównowag. 3. Zestawienie hipotez i próba wyjaśnienia genezy globalnych nierównowag. 4. Możliwe konsekwencje globalnych nierównowag - synteza literatury. 5. Podsumowanie i wnioski. Część III: Polityka pieniężna w globalnej gospodarce. 1. Współczesna polityka pieniężna. 2. Wpływ globalizacji na inflację i politykę pieniężną. 3. Polityka pieniężna, ceny aktywów i globalne nierównowagi. 4. Globalny bank centralny. 5. Refleksje i wnioski dla polskiej polityki pieniężnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Jak dostosowć się do ciągłych zmian, 2.Sporządzanie budżetu w przedsiębiorstwie - jak wyjść poza metodę przyrostową, 3.Outsourcing zadań niezwiązanych z działalnością podstawową4.Wydajność czy skuteczność - rola zarządzania przez efekty, 5.Ustalanie realnych kosztów działalnoci organizacji - rachunek kosztów działań, 6.Analiza kosztów ogólnych, 7.Odpowiedzialność za koszty i kształtowanie świadomości kosztów, 8.Koszty a wartość technologii informacyjnej, 9.Ocena strategiczna - końcowe zadanie kontroli kosztów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 657 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Kontekst i oznaki pojawienia się współpracownika; 2. Dopasowywanie potrzeb strategicznych i kadrowych; 3. Rekrutacja współpracowników i przygotowanie się na ich przyjęcie; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi a współpracownicy; 5. Regulacje dotyczące korzystania z usług współpracowników; 6. Umowy a korzystanie z usług współpracowników; 7. Stosunki pracownicze i zagadnienia pokrewne; 8. Bezpieczeństwo i higiena pracy; 9. Przemyślenia i plany na przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Miejsce optymalizacji zatrudniania w zarządzaniu firmą; 2. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie; 3. Zadania Kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia; 4. Restrukturyzacja- narzędzia i procedura; 5. Racjonalizacja- działania uzupełniające; 6. Redukcja zatrudnienia; 7. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2011)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Wybrane zewnętrzne źródła finansowania rozwoju małych I średnich przedsiębiorstw w Polsce; 2. Finansowanie organizacji non-profit w Republice Czeskiej; 3. Istota i przyczyny powstawania grup kapitałowych; 4. Jakość partnerstwa a powodzenie outsourcingu; 5. Jakość usług administracji publicznej; 6. Wykorzystanie metody FMEA w ocenie jakości usług hotelarskich; 7. Public relations Policji. Wybrane zagadnienia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej