Form of Work
Książki
(63)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(57)
available
(51)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(53)
Czytelnia
(57)
Author
Chodyński Andrzej
(4)
Grudzewski Wiesław M
(4)
Mikuła Bogusz
(4)
Potocki Arkadiusz
(3)
Borkowski Stanisław
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek Marian
(2)
Kamińska Aleksandra
(2)
Krupski Rafał
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Merski Janusz
(2)
Oleśniewicz Piotr
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Senge Peter M
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Batorski Jarema
(1)
Beckhard Richard
(1)
Blanchard Ken
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Czerniawska Ewa
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dembo Myron H
(1)
Drucker Peter F
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Evans Christina
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
German Janusz
(1)
Godala Magdalena
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Goryńska Anna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hesselbein Frances
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Władysław
(1)
Jagoda Henryk
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Joanna
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamiński Robert
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kasprzak Marek
(1)
Kawalec Anna
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kleiner Art
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kopciuszewska Elżbieta
(1)
Koralewska-Mróz Helena
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalkowski Stanisław
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Kwarcińska Beata
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwiatkowski Stefan M
(1)
Kędra Agnieszka
(1)
Kłak Marcin
(1)
Levin Eyal
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Majchrzak Małgorzata
(1)
Markiewicz-Patkowska Julita
(1)
Matczak Anna
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mańka Aleksander
(1)
Meyer Paul J
(1)
Minkiewicz Barbara
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Morańska Danuta
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowosad Inetta
(1)
Nycz Edward
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(65)
Language
Polish
(65)
Subject
Organizacja ucząca się
(59)
Przedsiębiorstwo
(29)
Zarządzanie wiedzą
(25)
Organizacja
(14)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(13)
Gospodarka oparta na wiedzy
(11)
Kadry
(11)
Innowacje
(9)
Zarządzanie
(9)
Informacja dla zarządzania
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Wiedza
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Kultura
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Motywacja pracy
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Uczenie się
(3)
Decyzje
(2)
Dziecko
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Globalizacja
(2)
Informacja naukowa
(2)
Internet
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Praca
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Studenci
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Benchmarking
(1)
Etyka biznesu
(1)
Good Behavior Game
(1)
Informacja
(1)
Inkubatory przedsiębiorczści
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Karmienie piersią
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marketing
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Multimedia
(1)
Muzyka
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Niemowlę
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Oragnizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Programy szkoleń
(1)
Przedsiębiortswo
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzice
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo niepubliczne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Teoria chaosu
(1)
Udar mózgu
(1)
Uniwersytety trzeciego wieku
(1)
Wojsko
(1)
Wychowanie
(1)
Subject: time
1901-
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
78 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-0237-9
Cz. I. Podstawy metodologiczne badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw: 1. Koncepcja sformalizowanej struktury organizacyjnej; 2. Modele strukturalne organizacji uczącej się; 3. Ramowy tok postępowania w metodyce doskonalenia struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 4. Przegląd metod badania struktur organizacyjnych przedsiębiorstw; 5. Podstawy teoretyczne gospodarki opartej na wiedzy; Cz. II. Analiza empiryczna: 6. Koncepcja i przebieg badań; 7. Metoda kategoryzacji przedsiębiorstw ze względu na stopień spełniania funkcji gospodarki opartej na wiedzy; 8. Wyniki analizy struktur organizacyjnych przedsiębiorstw w kontekście gospodarki opartej na wiedzy; 9. Programowanie zmian strukturalnych przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; 10. Organizacja systemów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 11. Synteza wyników badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89250-60-8
Rozdział I: Społeczeństwo wiedzy - wyzwanie XXI wieku. 1. Zmiana społeczna - uwarunkowania i charakterystyka. 2. Społeczeństwo informacyjne - teraźniejszość i przyszłość. 3. Kapitał ludzki w zmieniającym się świecie. 4. Wiedza i jej znaczenie w uczącym się społeczeństwie. 5. Wiedza proceduralna i deklaratywna. 6. Funkcjonowanie edukacji - stan obecny i perspektywy. Miejsce edukacji dorosłych. Rozdział II: Wiedza a edukacja i organizacja, 1. Organizacja - stan obecny i perspektywy rozwoju. 2. Od zarządzania personelem do zarządzania zasobami ludzkimi, kapitałem ludzkim i wiedzą. 3. Organizacyjne uczenie się - wyjaśnienie zjawiska. 4. Ucząca się organizacja i organizacja tworząca wiedzę - wymagania wobec organizacji na miarę XXI wieku. 5. Edukacja dla gospodarki a gospodarka oparta na wiedzy - znaczenie zdobywania, przetwarzania i przekazywania wiedzy. Rozdział III: W stronę nowego wizerunku menedżera. 1. Ewolucja organizacji i zarządzania a ewolucja zadań menedżerów. 2. Charakterystyka menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacjach uczących się i tworzących wiedzę. 4. Przygotowanie menedżerów do funkcjonowania w organizacjach nowej gospodarki. Rozdział IV: Metodologia badań. 1. Temat, przedmiot i cele badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz definiowane zmiennych. 3. Metody badawcze. 4. Dobór próby. 5. Charakterystyka grupy badawczej. 6. Weryfikacja hipotez badawczych. 7. Czynniki warunkujące aktywność edukacyjną menedżerów. 8. Ocena własnych kompetencji zawodowych. 9. Aktualny stan wiedzy menedżerów na temat gospodarki opartej na wiedzy i organizacji uczących się. 10. Rozwój zawodowy oraz plany edukacyjne studentów studiów MBA w Polsce. 11. Wnioski.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie Edukacja Jutra)
ISBN: 978-83-65682-58-1
Zawiera: Cz. I Cyfrowy świat we współczesnej rzeczywistości edukacyjnej: Tożsamość i nastawienie do życia młodzieży akademickiej w dobie popkultury; Wspomaganie procesu nauczania i uczenia się - utrwalenie i sprawdzanie osiągnięć ucznia w epoce cyfrowej; Korzystanie z Internetu przez nauczycieli i uczniów w celach edukacyjnych; Nowe media w kształceniu medycznym. Cz. II Formalne i nieformalne wymiary edukacji artystycznej: Jakiej muzyki słuchasz? Preferencje muzyczne młodzieży akademickiej; Przygotowanie dzieci do uczestnictwa w świecie muzyki; Schola przyparafialna środowiskiem nieformalnego kształcenia muzycznego dzieci i młodzieży; Performans w edukacji chemicznej - teoria i praktyka; Koncepcja swobodnej ekspresji w sztuce i edukacji plastycznej w ujęciu Anny Trojanowskiej-Kaczmarskiej. Cz. III Zorganizowane formy edukacji fizycznej: O potrzebie pedagogiki sportu w edukacji jutra; Miejsce i rola edukacji fizycznej w działalności statutowej szkoły; Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego w Raciborzu - kultura fizyczna i edukacja w zmieniających się realiach społecznych. Cz. IV Znaczenie zdrowia w życiu współczesnego człowieka: Środowiskowe aspekty kształtowania nawyków żywieniowych dzieci w wieku przedszkolnym; Konwledge of pregnant women about nutririon of new-borns; Wiedza na temat bólów krzyża jako istotny element edukacji zdrowotnej młodzieży; Ergonomia pracy nauczyciela zawodu - na kierunku technik masażysta; Wiedza na temat udaru mózgu wśród studentów uczelni medycznej i niemedycznej - potrzeba edukacji prozdrowotnej w społeczeństwie polskim. Cz. V Wielowymiarowość współczesnej edukacji: Obraz kariery zawodowej z perspektywy młodzieży akademickiej z wybranych kierunków studiów uczelni wrocławskich wchodzącej na rynek pracy; Możliwość wykorzystania kształcenia przez badanie w edukacji na rzecz równoważnego rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Człowiek w Firmie)
ISBN: 83-88840-32-0
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-912-2
1. Współczesne wyzwania w zarządzaniu kapitałem ludzkim: Rozwój gospodarki opartej na wiedzy; Nowelizacja Agendy Lizbońskiej; Organizacje uczące się; Strategia ustawicznej edukacji; Nowe wyzwania wobec kadry menedżerskiej; 2. Rodowód kompetentnego kierowania: Nauka o zarządzaniu; Ekonomia i ekonomiki szczegółowe; Nauki o prawie; 3. Kompetencje do pracy z ludźmi: Wyznaczniki kompetencji menedżera; Interakcje z kulturą organizacji; Kompetencje w elastycznych strukturach; Ekonomiczny kontekst kompetencji; Budowanie profilu kompetencji menedżera; 4. Zarządzanie kompetencjami kierownika (menedżera): Kierowanie w organizacji; Kompetencje menedżera jako element kapitału ludzkiego organizacji; Wartość kompetencji kierowniczych jako wielkość kapitału ludzkiego organizacji; Kształtowanie kompetencji menedżera- kierownika; 5. Koncepcje i metody doboru menedżerów: istota i zasady doboru menedżerów; Determinanty doboru typów menedżerów w przedsiębiorstwach; Typy menedżerów w zależności od poziomu kierowania; Typy menedżerów w zależności od stylów kierowania; Determinanty wyboru źródeł rekrutacji określonych typów menedżerów; selekcja kandydatów na menedżerów; 6. Szkolenie i doskonalenie zawodowe: Proces doskonalenia zawodowego w firmie; Szkolenie i doskonalenie menedżerów; Funkcje i zadania edukacyjne komórek kadrowych; Kształcenie i szkolenie zawodowe w świetle zaleceń UE; Kształcenie i szkolenie w przepisach prawa; 7. Organizacja pracy własnej menedżera: Przyczyny niesprawności w organizacji pracy menedżerów; Uwarunkowania efektywności pracy własnej menedżera; Czas i priorytety działania menedżera; 8. Menedżerowie w zarządzaniu zasobami ludzkimi- kontekst aksjologiczny: Pojecie wartości; Wartości kierownicze; Badanie wartości poprzez niekompetencje zagrażające zarządzaniu zasobami ludzkimi
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie. HR)
ISBN: 978-83-255-0758-9
1. Wiedza i organizacyjne uczenie się: Wiedza czynnikiem konkurencyjności przedsiębiorstw; Proces organizacyjnego uczenia się jako czynnik rozwoju organizacji; Organizacja ucząca się wzorcem współczesnego przedsiębiorstwa; Funkcje kierownicze; 2. Kompetencje pracownicze a rozwój organizacji: Istota i komponenty kompetencji pracowniczych; Kluczowe kompetencje organizacji źródłem przewagi konkurencyjnej; Kompetencje pracownicze determinantą kapitału intelektualnego organizacji; Kompetencje menedżerskie czynnikiem rozwoju organizacji; Metody i techniki kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się; 3. Kształtowanie kompetencji pracowniczych w organizacji uczącej się: Formułowanie funkcji kompetencji pracowniczych; Metodologiczne aspekty kształtowanie kompetencji; Szkolenia off-the-job w organizacji uczącej się; Zmienne sterowanie procesami rozwoju kompetencji; Metoda oceny kompetencji pracowniczych w oparciu o logikę zbiorów rozmytych; Scenariusze doskonalenia kompetencji pracowniczych; Instrumenty stymulujące zarządzania wiedzą
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Korporacyjne bazy wiedzy / Andrzej Zaliwski. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 173,[1] s. : tab. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1286-0
Pojecie, model i funkcje korporacyjnej bazy wiedzy; Infomapy jako narzędzie reprezentacji wiedzy i modelowania procesów gospodarczych; Model konceptualny korporacyjnej bazy wiedzy; Dostosowywanie się organizacji gospodarczych do zarządzania opartego na korporacyjnych bazach wiedzy; Baza wiedzy w doskonaleniu organizacji gospodarczych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Inspiracje)
ISBN: 83-905106-9-3
Cz. I Kierowanie organizacją przyszłości. Nowy język organizacji i jego znaczenie dla liderów. Kierowanie organizacją odchudzoną. Przywództwo oddolne. Tworzenie organizacji o wielu przywódcach. Kierowanie organizacjami uczącymi się. Przywództwo a kultura organizacji. Kierowanie zróżnicowaną kadrą pracowniczą. Stawianie piramidy organizacyjnej do góry nogami. Cz. II Liderzy przyszłości
działaniu.Liderzy światowej klasy.Potęga partnerskieg o wsółdziałania... Cz.III Zdobywanie wiedzy na przyszł ość. Cz.IV Praktycy na temat przyszłości przywództwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7252-344-0
1. Koncepcja organizacyjnego uczenia się, 2. Metody zarządzania procesami biznesowymi, 3. Metody zarządzania informacją, 4. Metody zarządzania strategicznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-735-X
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89437-01-5
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im.Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 1104)
1. Koncepcje i metody zarządzania - ujęcia ogólne, przekrojowe. 2. Przedsiębiorstwo bazujące na wiedzy. Organizacja ucząca się - zarządzanie wiedzą - zarządzanie kapitałem intelektualnym. 3. Problemy rozwoju i zastosowań wybranych koncepcji i metod zarządzania. 3.1. Ujęcia teoretyczne. 3.2. Wyniki badań empirycznych, 3.3. Doświadczenia praktyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja efektywnie ucząca się / Jarema Batorski. - Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, 2002. - 94, [2] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88936-02-6
1. Podstawowe problemy organizacyjnego uczenia się: Pojęcie organizacyjnego uczenia się; Perspektywy organizacyjnego uczenia się; Znaczenie uczenia się dla sukcesu przedsiębiorstwa; 2. Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się: Istota przedsiębiorstwa uczącego się; Ewolucja organizacji uczącej się; Wybrane modele organizacji uczącej się; 3. Tworzenie zdolności przedsiębiorstwa do uczenia się: metodyka efektywnego wzmacniania organizacyjnego uczenia się; Bariery organizacyjnego uczenia się; Programy, procedury i techniki; Projektowanie przedsiębiorstwa uczącego się; Podstawy zarządzania wiedzą
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-775-9
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Przynależność generacyjna pracowników jako źródło pokoleniowej różnorodności organizacyjnej: 1.1. Istota przynależności i tożsamości pokoleniowej; 1.2. Zmiany demograficzne jako źródło wyzwań dla zarządzania; 1.3. Generacje na rynku pracy; 1.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową; 1.5. Stereotypy jako bariera w relacjach międzypokoleniowych. Rozdział 2. Inteligencja generacyjna na tle koncepcji inteligencji człowieka: 2.1. Wybrane teorie inteligencji; 2.2. Inteligencja generacyjna człowieka; 2.3. Inteligencja generacyjna a inteligencja emocjonalna. Rozdział 3. Koncepcja inteligencji organizacyjnej i organizacji inteligentnej: 3.1. Inteligencja organizacji i jej rodzaje; 3.2. Istota i cechy organizacji inteligentnej; 3.3. Organizacja inteligentna a organizacja ucząca się; 3.4. Bariery w rozwoju organizacji inteligentnych; 3.5. Nowy wymiar inteligencji organizacji – rewolucja 4.0. Rozdział 4. Organizacja inteligentna generacyjnie – ujęcie modelowe i empiryczne: 4.1. Organizacja inteligentna generacyjnie – model teoretyczny; 4.2. Metodyka badań nad inteligencją generacyjną polskich organizacji; 4.3. Inteligencja generacyjna polskich menedżerów – przyczynek empiryczny; 4.4. Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w praktyce polskich przedsiębiorstw; 4.5. Relacje międzypokoleniowe w organizacji inteligentnej generacyjnie. Podsumowanie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Aneks.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Organizacja kreatywna / Marek Brzeziński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2009. - 116, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-16011-1
1. Kreatywność; 2. Kreatywność organizacji; 3. Kreatywność organizacji a innowacje; 4. Metafora organizacji kreatywnej; 5. Model organizacji kreatywnej; 6. Zarządzanie organizację kreatywną
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-051-8
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
Organizacje oparte na wiedzy / Bogusz Mikuła. - Kraków : Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 2006. - 255 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
ISBN: 83-7252-302-9
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-327-0
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again