Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(19)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(19)
Autor
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Becker Brian E
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Brittain Paul
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Cox Roger
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huselid Mark A
(1)
Kolterman Krzysztof
(1)
Kostera Monika
(1)
Kowalik Piotr
(1)
Król Marianna
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Popławski Wojciech (1946- )
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Skowron-Grabowska Beata
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szymańska-Brałkowska Małgorzata
(1)
Ulrich Dave
(1)
Wiśniewska Małgorzata (1961- )
(1)
Wojtczuk-Turek Agnieszka
(1)
Wójcik Grażyna
(1)
Wójcik Katarzyna
(1)
Zbierowski Przemysław
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Organizacja
(9)
Przedsiębiorstwo
(9)
Zarządzanie
(8)
Kadry
(3)
Praca
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Badania marketingowe
(2)
Badania rynku
(2)
Handel detaliczny
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Banki
(1)
Banki inwestycyjne
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Interesariusze
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Jakość
(1)
Job crafting
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Kontrakt psychologiczny
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Organizacje
(1)
Oświata
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiortswo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Testy
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie różnorodnością
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Łańcuch wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Czechy
(1)
Gatunek
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Proces strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, R.II Ewolucyjne aspekty analiz sektorowych, R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze, R.IV Diagnoza stanu rozwoju sektora
3.Charakterystyka wybranych modeli procesu zarządza nia strategicznego, 4.Analiza strategiczna w procesie zarządzania strategicznego. R.II Ewoulcyjne aspekty analiz sektorowych : 1.Pojęcie
i ewolucja cyklu życia sektora, 2.Czynniki charaktery zujące fazy cyklu życia sektora, 3.Podstawowe zależnoś ci w ewolucji sektora, 4.Strategiczne zachowania firm w czasie ewolucji sektora, 5.Struktura sektora konkure ncyjnego. R.III Wybrane metody i techniki analizy strategicznej w sektorze : 1.Metoda pięciu sił Potera, 2.Analiza grup strategicznych, 3.Wywiad gospodarczy, 4.Prognozow anie rozwoju rynkowego, 5.Punktowa ocena atrakcyjności
sektora, 6.Krzywa doświadczeń. R.IV Diadnoza stanu rozwoju sektora : 1.Metodyka diagn ozowania faz rozwojowych sektora, 2.Metoda list kontro lnych w diagnozowaniu faz rozwoju sektora, 3.Identyfi kacja faz rozwoju sektora, 4.Możliwości wnioskowania diagnostycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Interdyscyplinarna Seria Akademicka)
1. Wprowadzenie. Część I: Polacy i inni. 1. Obywatele świata. O znaczeniu i wartości pracy menadżerów międzykulturowych. 2. O wizerunku i rożsamości Automovilistico Company Poland. 3. Przedsionek prawdziwego świata: etnografia międzynarodowego stowarzyszenia studenckiego.Część II: Szefowie, zespoły, wizje. 4. Warszawskie plemię: Team-building i szkolenia. 5. Wiedza explicite a wiedza w działaniu w pracy konsultanta. 6. Kapłan, wizja i zakon, czyli zarządzanie świątynią sztuki. 7. Proces rekrutacji - realia. Część III: Ideały, mity, archetypy. 8. Dekalog badacza-pielgrzyma, czyli trochę doświadczeń z obserwacji bardzo uczestniczącej. 9. Klan spółdzielców - opowieść o pewnym warszawskim sklepie. 10. Filadelfia - organizowanie jako walka na murach oblężonej twierdzy. 11. Społeczne konstruowanie miejsca pracy. 12. Harcerski autorytet - istota oraz kształtowanie. Część IV: W poszukiwaniu tożsamości. 13. "Drugi Dom?" Etnografia organizacji humanitarnej. 14. W poszukiwaniu organizacji - zdrowe życie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcyjno-relacyjne problemy wartości w zarządzaniu organizacjami 1.1. Wartość przedsiębiorstwa w aspekcie relacji kapitałowych 1.2. Zarządzanie wartością przedsiębiorstw 2. Zagadnienia łańcuchów wartości w zarządzaniu organizacjami 2.1. Przesłanki kreowania łańcuchów wartości i ich identyfikacja 2.2. Integracyjno-funkcjonalne uwarunkowania zarządzania łańcuchami wartości 3. Innowacyjność w zarządzaniu przedsiębiorstwami i łańcuchami wartości 3.1. Koncepcje innowacyjności w wyzwaniach decyzyjnych przedsiębiorstw 3.2. Uwarunkowania i klasyfikacja innowacji w zarządzaniu 3.3. Innowacje wartości a łańcuchy wartości 4. Problematyka zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 4.1. Kryzysogenne determinanty w działalności przedsiębiorstw i łańcuchów wartości 4.2. Istota i uwarunkowania procesów zarządzania kryzysowego w organizacjach 4.3. Planowanie i koncepcje strategiczne zarządzania kryzysowego w przedsiębiorstwach i łańcuchach wartości 5. Zarządzanie łańcuchami wartości w kontekście innowacji i kryzysów — analiza empiryczna 5.1. Metodyka postępowania badawczego 5.2. Wyniki badań empirycznych w zarządzaniu łańcuchami wartości 5.3. Synteza wyników badań: weryfikacja hipotez, rekomendacje dla praktyki gospodarczej i kierunki dalszych badań; Podsumowanie; Załącznik; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tablic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rynek jako podstawa działalności gospodarczej; 2. Orientacja marketingowa w przedsiębiorstwie; 3. Zachowania nabywców jako podstawa działalności marketingowej; 4. Segmentacja i wybór rynku docelowego; 5. Badania marketingowe; 6. Wykorzystanie metod statystycznych w badaniach marketingowych; 7. Polityka produktu; 8. Polityka cen; 9. Polityka dystrybucji; 10. Polityka promocji; 11. Zarządzanie i planowanie marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Koncepcja badania. 1. Sformułowanie problemu badawczego. 2. Model badawczy i hipotezy. 3. Metoda badawcza. Część II: Wyniki badania empirycznego. 1. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę. 2. Orientacja przedsiębiorstw na wiedzę. 3. Poziom orientacji menedżerów a poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę. 4. Poziom orientacji menedżerów na wiedzę a wyniki ekonomiczne przedsiębiorstw. 5. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonoimczne. 6. Poziomy orientacji nenedżerów na wiedzę oraz poziomy orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w segmentach przedsiębiorstw a wyniki ekonomiczne. 7. Poziom orientacji przedsiębiorstw na wiedzę w wyróżnionych zakresach a wyniki ekonomiczne. 8. Struktura orientacji przedsiębiorstw na wiedzę a wyniki ekonomiczne. 9. Łączna orientacja menedżerów i przedsiębiorstw na wiedzę. Część III: Interpretacja wyników badania empirycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy diagnozowania: 1. Diagnoza holistyczna a diagnoza psychologiczna organizacji, 2. Nozologia patologii organizacyjnych jako metateoria szczególnych teorii organizacyjnych, 3. Rozwój organizacji w perspektywie psychologicznej, 4. Anatomia zdrowej organizacji i jej zaburzenia wynikające z wpływu ludzi, 5. Strategiczny kontekst diagnozy. II. Proces i narzędzia diagnozy: 6. Etapy procesu diagnozy, 7. Mapy poznawcze jako źródło wiedzy o procesach postrzegania i rozumowania w organizacji, 8. Wywiad jako podstawowe narzędzie diagnozy organizacji, 9. Testy psychologiczne w diagnozie patologii organizacyjnych, 10. Obserwacja i techniki symulacyjne, 11. Analiza dokumentów, 12. W stronę jawności zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ustalenia terminologiczne: Profesjologia; Profesjonalne problemy; Profesjologiczne problemy; Oświata; Zarządzanie oświatą; System. 2. Podstawowe cechy systemu zarządzania: Kryteria podmiotowe i przedmiotowe systemu; Cechy systemu i etapy działania: spójność systemu; Elastyczność struktur; Adekwatność w doborze treści; Powszechność kształcenia; Konsekwentność wymagań; Obiektywność w ocenie; Efektywność społeczna; Sprawność organizacyjna. 3. Profesjologiczne problemy zarządzania: Zarządzanie przez cele; Zarządzanie przez motywowanie; Zarządzanie przez budżet; Zarządzanie przez wyjątki; Zarządzanie rzeczami; Zarządzanie ludźmi; Zarządzanie informacjami; Zarządzanie ocenami. 4. Profesjonalne problemy zarządzania: Osobowe zarządzanie; Poziomy osobowego zarządzania: Zarządzanie naśladowcze; Zarządzanie innowacyjne; Zarządzanie nowatorskie; Zarządzanie twórcze. Podstawowe warunki twórczego zarządzania oświatą: kwalifikacje i kompetencje merytoryczne; Twórcze doświadczanie; Społeczna motywacja; Uzasadniona samodzielność; Uzasadniona niezależność merytoryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Organizacje efektywne i przedsiębiorcze: 1.1. Źródła wysokiej efektywności; 1.2. Orientacja przedsiębiorcza. Rozdział 2. Pozytywna psychologia i pozytywna nauka o organizacji: 2.1. Psychologia pozytywna; 2.2. Pozytywna nauka o organizacji. Rozdział 3. Elementy zarządzania pozytywnego: 3.1. (Pozytywny) kapitał psychologiczny; 3.2. Organizacyjne zachowania obywatelskie; 3.3. Empowerment psychologiczny; 3.4. Motywacja prospołeczna; 3.5. Pasja harmonijna, obsesyjna i przedsiębiorcza; 3.6. Pozytywna odmienność; 3.7. Postrzegane wsparcie organizacyjne; 3.8. Model badawczy. Rozdział 4. Wyniki badań: 4.1. Metodyka badań; 4.1.1. Zmienne i ich pomiar; 4.1.2. Próba badawcza; 4.1.3. Metody analizy statystycznej materiału empirycznego; 4.2. Wyniki analizy ścieżek; 4.3. Wyniki analizy moderacji relacji przez otoczenie; 4.4. Omówienie wyników badań. Zakończenie. Spis tablic. Spis rysunków. Załącznik – Narzędzia badawcze. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Zmieniający się świat pracy - wymagania i zasoby 1.1. Ewolucja wymagań związanych z pracą we współczesnych organizacjach w kontekście zmian technologicznych i dostępnych zasobów 1.2. Praca oparta na wiedzy na tle nowych wymagań i zjawisk w jej wykonywaniu - intensyfikacja, upodmiotowienie, złożoność, praca „bez granic” 1.3. Granice pracy i „praca bez granic” - konsekwencje przemian w zakresie pracy dla wydajności i poczucia dobrostanu pracowników oraz poszukiwanie zasobów Rozdział 2. Przekształcanie pracy - perspektywa zachowań organizacyjnych 2.1. Istota przekształcania pracy - definicja i koncepcje teoretyczne 2.2. Przekształcanie pracy jako przejaw proaktywności i adaptacyjności pracowników 2.3. Przegląd wybranych badań nad związkiem JCB z postawami, zachowaniami i wynikami w organizacji Rozdział 3. Rola przekształcania pracy w funkcjonowaniu zawodowym pracownika 3.1. Potrzeby i wartości jako kluczowe mechanizmy motywacyjne do modyfikowania pracy 3.2. Kapitał psychologiczny jako zasób indywidualny pracowników generujący korzystne efekty zawodowe w obliczu wymagań w miejscu pracy 3.3. Przekształcanie pracy a dopasowanie do pracy, organizacji i zespołu 3.4. Poczucie sensu pracy jako efekt modyfikowania granic pracy 3.5. Zaangażowanie w pracę i organizację jako efekt przekształcania pracy  Rozdział 4. Jak budować w organizacji proaktywne zaangażowanie pracowników, czyli od projektowania pracy do job crafting behaviors 4.1. Klasyczne praktyki ZZL służące zmianie treści pracy - job enrichment i job (work) design 4.2. Rola praktyk zarządzania zasobami ludzkimi w stymulowaniu zachowań modyfikujących pracę 4.3. Przywództwo i jego rola w stymulowaniu proaktywności pracowników Rozdział 5. Metodyka badania 5.1. Cele, pytania badawcze i hipotezy 5.2. Zmienne i narzędzia pomiaru 5.3. Procedura badań oraz charakterystyka próby 5.4. Etapy badania - badanie ilościowe i jakościowe (wywiady FGI) 5.5. Metody analizy danych i procedury kontroli jakości badań Rozdział 6. W jaki sposób stosowanie praktyk ZZL sprzyja przekształcaniu pracy - wyniki badań własnych 6.1. Związek praktyk ZZL z przekształcaniem pracy 6.2. Przejawy i motywy przekształcania pracy w narracjach respondentów firm sektora KIBS w świetle badań jakościowych 6.2.1. Przejawy JCB w firmach wiedzochłonnych 6.2.2. Motywy przekształcania pracy w firmach wiedzochłonnych 6.3. Omówienie wyników Rozdział 7. W jaki sposób menedżerowie przyczyniają się do job craftingu - wyniki badań własnych 7.1. Analiza wpływu przywództwa na przekształcanie pracy 7.1.1. Przywództwo a JCB 7.1.2. Wartości a JCB 7.2. Omówienie wyników; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty ekspansji zagranicznej firm i strategii firm loklanych, 2.Badanie empirycznej strategii firm polskich wobec ekspansji inwestorów zagranicznych, 3.Implikacje praktyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich w kontekście zmian otoczenia organizacji: 1.1. Zmiany w otoczeniu jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; 1.2. Różnorodność w organizacjach i skutki; 1.3. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich; 1.4. Zarządzanie wiekiem a zarządzanie pracownikami w różnym wieku – ustalenia terminologiczne. Rozdział 2. Jednostkowe i organizacyjne charakterystyki funkcjonowania pracowników w różnym wieku: 2.1. Postrzeganie pracowników w różnym wieku i jego konsekwencje; 2.2. Pokolenia na rynku pracy – diagnoza różnic; 2.3. Zarządzanie wiekiem – poziom jednostki; 2.4. Zarządzanie pracownikami w różnym wieku – poziom organizacyjny. Rozdział 3. Wymiana pracownik-organizacja w odniesieniu do pracowników w różnym wieku: 3.1. Transakcyjny wymiar relacji pracownik-organizacja; 3.2. Kontrakt psychologiczny jako egzemplifikacja relacji pracownik-organizacja; 3.3. Uczestnictwo w organizacji – konceptualizacja pojęcia; 3.4. Uczestnictwo w organizacji – operacjonalizacja pojęcia w kontekście funkcjonowania pracowników w różnym wieku. Rozdział 4. Uczestnictwo w organizacji pracowników w różnym wieku – weryfikacja empiryczna: 4.1. Metodyka badań; 4.2. Dobór i struktura próby badawczej; 4.3. Ocena zachęt organizacyjnych i ich użyteczności przez pracowników w różnym wieku; 4.4. Wpływ zachęt organizacyjnych na poziom uczestnictwa w organizacji pracowników w różnym wieku; 4.5. Wnioski z badań. Zakończenie i rekomendacje: Kierunki przyszłych badań; Rekomendacje dla praktyki zarządzania zasobami ludzkimi. Bibliografia. Załączniki: Z.1. Ankieta badawcza; Z.2. Charakterystyki próby badawczej. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Standard jako podstawa zarządzania jakością; 2. Metody rozwiązywania problemów jakościowych: Praca zespołowa w zarządzaniu jakością; Burza mózgów i inne metody pracy zespołowej; Statystyczna kontrola procesu (SPC); 3. Tradycyjne narzędzia rozwiązywania problemów jakościowych: Diagram Pareta- Lorenza; Diagram Ishikawy; Histogramy; Schematy blokowe; Arkusze kontrolne; Karty kontrolne; 4. Nowe narzędzia zarządzania jakością: Diagram pokrewieństwa; Diagram zależności; Diagram systematyki; Diagram macierzowy (tablicowy); Macierzowa analiza danych; Diagram planowania procesu decyzyjnego; Diagram strzałkowy; 5. Metody oraz techniki projektowania i doskonalenia jakości w organizacji: Inżynieria jakości Taguchiego; Zasada Poka-Yoke; FMEA- analiza rodzajów i skutków możliwych błędów; QFD- metoda dopasowania funkcji jakości; Kazein- metoda ciągłego doskonalenia jakości; 6. Studium przypadków rozwiązywania problemów poprawy i doskonalenia jakości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Podejście procesowe w zarządzaniu organizacją; Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie; Organizacyjne i społeczne uwarunkowania zarządzania procesami w przedsiębiorstwie; 2. Wybrane zagadnienia zarządzania procesami w przedsiębiorstwie: Zarządzanie kosztami w ujęciu procesowym; Procesy wdrażania innowacji poprzez transfer technologii; 3. Praktyczne aspekty zarządzania procesami w przedsiębiorstwach: Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych; Podejście procesowe w zarządzaniu jakością- Instytut Energetyki O/Gdańsk; Procesowe zarządzanie kosztami w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej