Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
Forma i typ
Książki
(47)
Dostępność
dostępne
(38)
tylko na miejscu
(38)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(38)
Autor
Bereźnicki Franciszek
(2)
Błaszczyk Wanda
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bramley Peter
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Dzieniszewski Sławomir
(1)
Faerman Sue R
(1)
Galata Stanisław
(1)
Glinka Beata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Grudzewski Wiesław M
(1)
Haber Lesław H
(1)
Hejduk Irena K
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Huczek Antoni
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kerzner Harold
(1)
Kerzner Harold. studium przypadków
(1)
Kochański Tomasz
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Waldemar
(1)
Król Marianna
(1)
Lorimer Sally E
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
McGrath Michael R
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Nalepka Adam
(1)
Panfil Marek
(1)
Pasternak Kazimierz
(1)
Pawlak Marek
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Quinn Robert E
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Robson Mike
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sinha Prabhakant
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Stęplewski Bogumił
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Thompson Michael P
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Zoltners Andris A
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łasiński Gabriel
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żegnałek Kazimierz
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Temat
Zarządzanie
(21)
Organizacja
(17)
Przedsiębiorstwo
(17)
Kadry
(6)
Produkcja
(5)
Handel
(4)
Kształcenie
(4)
Marketing
(4)
Nauczanie
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Controlling
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Kontrola
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczyciele
(2)
Oceny szkolne
(2)
Praca
(2)
Praca zespołowa
(2)
Programy nauczania -- podręcznik
(2)
Projektowanie
(2)
Przemysł
(2)
Przywództwo
(2)
Samokształcenie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Wartość
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Arbitraż handlowy międzynarodowy
(1)
Benchmarking
(1)
Czas
(1)
Cło
(1)
Decyzje
(1)
Dokumenty
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Innowacje
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Jakość
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Koszty pracy
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Metody badawcze
(1)
Negocjacje
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Projekty
(1)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Umowa
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zatrudnienie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
47 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia związane z kierowaniem, 2. Podstawowe pojęcia controllingu, 3. Koncepcja i organizacja controllingu, 4. System informacyjny w controllingu, 5. Podstawy controllingu w organizacjach i teorii budżetowania, 6. Orientacje przedmiotowe controllingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
Cz. I Istota i formy organizacyjne controllingu personalnego; 1. Pojęcie i zadania controllingu personalnego, 2. Organizowanie controllingu personalnego. Cz. II Koszty i wyniki pracy jako przedmiot controllingu personalnego: 1. Koszt pracy jako instrument zarządzania, 2. Wyniki pracy, 3. Główne założenia koncepcji karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomiczno-organizacyjne zagadnienia przygotowanie produkcji, 2. Organizacja procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie, 3. Metodyka obliczeń podstawowych para metrów dla wydziału mechanicznego, 4. Gospodarka środkami trwałymi, 5. Produktywność i stosowane wskaźniki oceny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658/1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dydaktyka ogólna jako nauka pedagogiczna. 2. Istota i charakterystyka współczesnego procesu kształcenia. 3. Cele kształcenia. 4. Treści kształcenia. 5. Zasady kształcenia. 6. Metody kształcenia. 7. Formy organizacyjne kształcenia. 8. Infrastruktura i środki dydaktyczne. 9. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia. 10. Niepowodzenia szkolne. 11. Uczeń. 12. Nauczyciel we współczesnej edukacji. 13. Główne problemy edukacyjne XX i XXI wieku. 14. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Techniki rozwiązywania problemów (burza mózgów), 3. Działania końcowe, 4. Skuteczna praca w grupie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Formy handlu zagranicznego, 2.Pośrednicy w handlu zagranicznym, 3.Zwyczaje i formuły najczęściej stosowane w handlu zagranciznym, 4.Dokumenty stosowane w obrocie towarowym z zagranicą, 5.Formy rozliczeń i techniki finansowania handlu zagranicznego, 6.Finansowanie handlu zagranicznego, 7.Cło. Prawa celne i procedury celne, 8.Przygotowanie i realizacja tranbsakcji eksportowej i importowej, 9.Kontrakt w handlu zagranicznym, 10.Realizacja kontraktu eksportowego i importowego, 11.Ryzyko w handlu zagranicznym, 12.Ubezpieczenie w handlu zagranicznym, 13.Rozstrzyganie sporów w handlu międzyanrodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. zarządzanie wiedzą, 2. Problematyka wiedzy, zarządzania wiedzą oraz uczenia się organizacji w optyce różnych dyscyplin naukowych, 3. Zachowania organizacyjne kluczowe dla zarządzania wiedzą, 4. Kultura narodowa i kultura organizacyjna jako czynniki kształtujące zachowania organizacyjne, 5. Zarządzanie wiedzą w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych, 6. Kultura organizacyjna sprzyjająca zarządzaniu wiedzą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Menagement : zarys zarządzania małą firmą / Lesław H. Haber. - Wyd.4 zm. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1998. - 250 s. : schematy., tabl. ; 24 cm.
Podstawowe pojęcia z zakresu managementu, czyli co należy wiedzieć, aby się czuć kompetentnym; Geneza managementu, czyli od praktyki do wiedzy; Praktyczne stosowanie wybranych technik managementu, czyli jak usprawnić pracę w firmie; Menedżer, czyli powołanie i zawód; Planowanie, czyli wizja przyszłości firmy i wykonywanych zadań; Organizacja, czyli każdy zna swoje miejsce Zatrudnianie, czyli właściwy człowiek w firmie; Kierowanie, czyli współpraca z personelem; Motywowanie, czyli zadowolenie personelu z wykonywanej pracy; Kontrolowanie, czyli jak pracownik wykonał pracę; Pracownik, czyli najważniejsza osoba w firmie; Personel, czyli wielość grup w firmie; Relacje interpersonalne w firmie, czyli raz dobrze, raz źle; Management, czyli repetytorium z całości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Metody zarządzania relacjami organizacji z otoczeniem: 1.Metody kształtowania relacji organizacji z otoczeniem, 2.Ukierunkowanie globalne relacji organizacji z otoczeniem. Cz. II: 1. Relacje strukturalne, 2. Relacje kooperacyjne, 3. Relacje koordynacyjne, 4. Relacje komunikacyjne, 5. Kierunek ewolucji rozwiązań strukturalnych. Cz. III Metody zarządzania relacjami w procesie pracy: 1. Metody organizacji procesów pracy, 2. Metody zarządzania relacjami w procesie tworzenia produktów, 3. Metody kształtowania jakości w procesach pracy. Cz. IV Metody zarządzania relacjami społecznymi: 1. Komunikowanie się jako podstawa relacji społecznych, 2. Zarządzanie konfliktami interpersonalnymi, 3. Metody zarządzania relacjami w grupie. Cz. V Metody zarządzania relacjami w procesie kształtowania kapitału organizacji: 1. Zarządzanie pozyskiwaniem i rozwojem wiedzy w organizacji, 2. Kształtowanie relacji społecznych w organizacji w świetle zarządzania przez wartość. Cz. VI Metody zarządzania relacjami w procesie zmian w organizacji: 1. Metody zarządzania zmianami w organizacji, 3. Społęczne uwarunkowania procesu zmian
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Model ciągłego doskonalenia systemu zarządzania: 1.Doskonalenia zarządzania jakością, 2.Business Process Reengineering (BPR) jako metoda restrukturyzacji, 3. Systemy klasy MRP, MRP II, ERP, CRM, 4.Zarządzanie Relacjami z Klientami - Customer Relationship Managment, 5. Just-in-Time. Cz. II Metody projektowania systemów zarządzania: 6. Benchmarking jako metoda projektowania systemów zarządzania, 7. Lean Management jako metoda projektowania systemów zarządzania, 8. Outsourcing jako metoda projektowania systemów zaradzania w przedsiębiorstwie
5.Just-in-Time. Cz.II Metody projektowania systemów zarządzania : 6.Be nchmarking jako metoda projektowania systemów zarządza nia, 7.Lean Management jako metoda projektowania syste mów zarządzania, 8.Outsourcing jako metoda projektowan ia systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Perspektywa klienta. 1. Wprowadzenie do wyceny spółek.. 2. Kapitał klienta. 3. Wartość klienta. 4. Wartość relacji z klientami. 5. Rentowność klienta. 6. Kapitał informacyjny. 7. Kapitał intelektualny. 8. Informacja a wartość. 9. Wartości niematerialne i prawne. 10. Wartość marki. Część II: Perspektywa inwestora. 11. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i EVA. 12. Metoda zdyskontowanych dywidend. 13. Metoda porównawcza. 14. Metoda opcji rzeczowych. 15. Wycena przedsięwzięć inwestycyjnych. 16. Wycena spółki przez fundusze wysokiego ryzyka. 17. Wycena a ryzyko. 18. Ryzyko bankructwa. 19. Credit-rating a wycena. Część III: Perspektywa rynku kapitałowego. 20. Efektywność rynku kapitałowego. 21. Rynki kapitałowe w ujęciu fraktalnym. 22. Wycena spółki przez rynki kapitałowe. 23. Inwestorzy indywidualni a wartość spółki. 24. Nowe technologie w relacjach inwestorskich. 25. Raportowanie wartości spółki dla inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Metody zarządzania / pod red. Jan D. Antoszkiewicz. - Warszawa : Poltext, 2007. - 160 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / red. nauk. Jan D. Antoszkiewicz)
1. Myśl przedsiębiorczo o stosowaniu technik zarządzania, 2. Wyznacz kierunek działania firmy, 3. Przygotuj organizację do funkcjonowania, 4. Ustal obowiązki, 5. Rozdziel odpowiedzialność, zaufaj podwładnym, 6. Ustal struktury i hierarchię, 7. Wprowadź wymierne cele, 8. Integruj tylko kiedy trzeba, 9. Myśl z wyprzedzeniem o przyszłości, 10. Pamietaj o konsekwencjach zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej