Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(149)
Forma i typ
Książki
(145)
Czasopisma
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(130)
dostępne
(105)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(108)
Czytelnia
(133)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(5)
Chodyński Andrzej
(3)
Durska Małgorzata
(3)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Grudzewski Wiesław M
(3)
Hejduk Irena K
(3)
Hofstede Geert
(3)
Janasz Władysław
(3)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Galata Stanisław
(2)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Hofstede Gert Jan
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kondak Anna
(2)
Kostera Monika
(2)
Król Małgorzata Beata
(2)
Lipka Anna
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Rudolf Stanisław
(2)
Skoczylas Józef Jan
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Strużycki Marian
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Waszczak Stanisław
(2)
Winnicka-Wejs Alicja
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Afuah Allan
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Baczyńska Anna Katarzyna
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bielecki Witold Tomasz
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bloom Robert H
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bryniarska Teresa Izabela
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chuchla Zdzisław
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Contiego Dave
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dowgiałło Zygmunt
(1)
Dudek Marek
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Falecki Janusz
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Galbarczyk Tamara
(1)
Gates J. Russell
(1)
Glinka Beata
(1)
Glińska-Neweś Aldona
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Grant Robert G
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Grzechnik Jakub
(1)
Guzik Paweł
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Hornicka Ewa
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Judge Timothy A
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędralska Krystyna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kania Jan
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(114)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(149)
Język
polski
(149)
Temat
Przedsiębiorstwo
(59)
Organizacja
(57)
Zarządzanie
(42)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Kadry
(21)
Menedżerowie
(16)
Innowacje
(15)
Zarządzanie strategiczne
(15)
Internet
(13)
Przywództwo
(11)
Decyzje
(10)
Organizacja ucząca się
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Globalizacja
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Praca
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Konflikt
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Zarządzanie ryzykiem
(7)
Banki
(6)
Gospodarka
(6)
Motywacja
(6)
Negocjacje
(6)
Organizacje
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Jakość
(5)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Kultura
(5)
Logistyka
(5)
Polska
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Wiedza
(5)
Informatyka
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konkurencja
(4)
Motywacja pracy
(4)
Ocena pracowników
(4)
Public relations
(4)
Sieć komputerowa
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Benchmarking
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Edukacja miedzykulturowa
(3)
Etnopsychologia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Informacja
(3)
Kariera
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Kontrola
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Pluralizm społeczny
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiebiorstwo
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Unia Europejska
(3)
Administracja
(2)
Banki internetowe
(2)
Baza danych
(2)
Blogi
(2)
Controlling
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Etyka biznesu
(2)
Franchising
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Inteligencja sztuczna
(2)
Inwestycje
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Mowa nienawiści
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Państwowa Straż Pożarna
(2)
Planowanie
(2)
Poradnictwo
(2)
Pożarnictwo
(2)
Produkcja
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemoc
(2)
Przemysł
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość
(2)
Ratownictwo
(2)
Ratownictwo medyczne
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Temat: czas
2001-0
(2)
1901-
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(1)
149 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Cz. I ADMINISTRACJA PUBLICZNA W POLSCE W PROCESIE UZYSKANIA PRZEZ PAŃSTWO CZŁONKOSTWA W UNII EUROPEJSKIEJ: Problemy funkcjonowania administracji publicznej w Polsce, Europeizacja administracji publicznej w Polsce, Nowe wyzwania jako stymulator przemian polskiej administracji publicznej, Ocena dostosowania polskiej administracji publicznej do działania w Unii Europejskiej, Cz. II ADMINISTRACJA RZĄDOWA I SAMORZĄDOWA W PROCESIE DOSTOSOWAŃ DO WYMOGÓW UNII EUROPEJSKIEJ; Przygotowanie polskiej administracji rządowej do funkcjonowania w Unii Europejskiej. Ocena rozwiązań instytucjonalnych, Przygotowanie polskiej administracji samorządowej do funkcjonowania w Unii Europejskiej, Wpływ integracji europejskiej na funkcjonowanie i działalność administracji lokalnej i regionalnej, Wpływ prawa Unii Europejskiej na działalność samorządu powiatowego w Polsce, Stan przygotowań polskiej administracji samorządowej do działania w Unii Europejskiej z punktu widzenia gminy podwarszawskiej, cz. III NIEMIECKA I WŁOSKA ADMINISTRACJA PUBLICZNA W PROCESIE INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ: Proces europeizacji krajów związkowych: narodziny technokracji?, Reforma administracji rządowej we Włoszech a intensyfikacja procesu integracji europejskiej, Cz. IV. SŁUŻBA CYWILNA A FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ: "Służba cywilna", "biurokracja" oraz "urzędnicy służby cywilnej" jako podstawowe pojęcia w metodologii administracji publicznej, Rola służby cywilnej w państwie demokratycznym, Cz. V. WYBRANE PROBLEMY FUNKCJONOWANIA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ W POLSCE: Koordynacja polityki europejskiej-zagadnienia systemowe a doświadczenia polskie, Związki zawodowe a administracja publiczna, Służby policyjne, ratownicze i ochronne w procesie przygotowań akcesyjnych,Miejsce i rola Agencji Nieruchomości Rolnych w warunkach funkcjonowania państwa w Unii Europejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Członek zarządu w firmie. Kiedy tracisz wiarę w si bie. 2.Główne zasady.Kiedy nie wiesz, jaką droą pójść. 3.Pracownicy i personel zarządzający.Kiedy martwisz się o szkolenia i przydział obowiązków. 4.Organizacja. Kiedy pragniesz ożywić i pobudzić swój biznes, 5.Pro gnozowanie oraz podejmowanie decyzji.Bardziej efektywn e rozwiązywanie problemów. 6.Kryzysy menedżerskie.Post ępowanie w czasie recesji oraz inne zagrożenia. 7.Prze dsiębiorczość.Dochodzenie do sukcesu w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ARIS w modelowaniu procesów biznesu / Renata Gabryelczyk. - Warszawa : Difin, 2006. - 175 s. : rys. ; 23 cm.
(Studia Informatyki Gospodarczej)
1.Organizacja zorientowana na procesy biznesu, 2.ARIS - podstawy metodyczne, 3.Podstawowe pojęcia i pierwsze kroki w systemie ARIS, 4.Metody modelowania w ramach perspektyw ARIS, 5.Przykłady modelowania procesów za pomocą ARIS - zadania i rozwiązania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System bankowy w Polsce; 2. Rozpoczęcie, sanacja i zakończenie działalności banku (stan prawny na 15.12.2010r.); 3. Czynności bankowe jako element określający istotę działania banku; 4. Pasywne operacje bankowe na rynku pozabankowym; 5. Pasywne operacje bankowe na rynku międzybankowym; 6. Aktywne operacje bankowe- udzielanie kredytów; 7. Pozostałe aktywne operacje bankowe; 8. Usługowe operacje bankowe; 9. Zarządzanie ryzykiem w banku komercyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 517)
R.1 Wybrane aspekty badań banków spółdzielczych: Przesłanki koncentracji kapitału bankowego; Ryzyko w działalności bankowej; Założenia programowe bankowości spółdzielczej; Badania modelowe banków spółdzielczych. R.2 Zarządzanie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości przez banki spółdzielcze: Mechanizmy systemu rynkowego; System finansowy i jego elementy; Analiza finansowa kooperacji; Spółdzielcza sprawność finansowa banków spółdzielczych; Kooperacja banku spółdzielczego z klientami; Podstawowe aspekty funkcjonowania bankowe go systemu logistycznego; Priorytetowe zasady zarządzania rynkiem powszechnej przedsiębiorczości wynikające z zaleceń Okrągłego Stołu Komisji Europejskiej; Zarządza nie ryzykiem powszechnej przedsiębiorczości w Unii Europejskiej. R.3 Proces konsolidacji banków spółdzielczych: Symptomy zagrożeń; Zjawiska komercjalizacji działalności banków spółdzielczych; Wpływ procesów konsolidacji na działalność finansową banków spółdzielczych; Kondycja finansowa sektora banków spółdzielczych; Koszty konsolidacji banków spółdzielczych; Ewolucja konfiguracji zrzeszeń banków spółdzielczych. R.4 Współczesne determinanty zmian funkcjonowania banków spółdzielczych: dostosowanie do wymogów Unii Europejskiej; Uwarunkowania ekonomiczne i społeczne realizacji ustawowych wymogów kapitałowych; Wzajemne relacje pomiędzy bankami spółdzielczymi a społecznościami lokalnymi; Przygotowanie banków spółdzielczych do korzystania z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bankowość internetowa a strategia; Ekonomika bankowości internetowej; Realizacja bankowści internetowej; Czynniki sukcesu; Zakończenie; Kryptografia w bankowości internetowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Argumenty za budowaniem wizerunku pracodawcy z wyboru z perspektywy wyniku finansowego firmy 2. Jak korzystać z tej książki 3. Konsekwencja w działaniu: jak postępować, by czyny były zgodne z deklaracjami 4. Przywództwo 5. Komunikacja jako sposób na zaangażowanie współpracowników 6. Zarządzanie jako życiodajna siła kultury nadzwyczajnej firmy 7. Rekrutacja pod kątem postaw i wprowadzanie do organizacji 8. Przyjmowanie odpowiedzialności 9. Budowanie poczucia przynależności 10. Służba 360 stopni 11. Skuteczne przekonywanie: skłanianie ludzi do zaangażowania się w życie organizacji 12. Indeks
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Controlling w banku / Ewa Kulińska-Sadłocha. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 244, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Organizacja działalności banku; Bank na rynku usług finansowych; Zarządzanie bankiem; Formy organizacyjne banku; Definicja i specyfika controllingu bankowego; Definicja controllingu; Definicja i rozwój controllingu bankowego; Cele, funkcje i zadania controllingu bankowego; Elementy controllingu bankowego; System planowania; System rachunkowości; System kontroli planowania i budżetowania; warunki efektywnego funkcjonowania controllingu bankowego; Zespołowe style zarządzania; Miejsce controllingu w strukturze organizacyjnej banku; Wybrane instrumenty controllingu bankowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Globalizacja działalności przedsiębiorstwa - korzyści i ryzyko, 2. Logika controllingu w procesie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Architektura organizacji controllingu w przedsiębiorstwach zinternacjonalizowanych, 4. Infrastruktura informacyjno-analityczna controllingu, 5. Kultura organizacyjna a controlling międzynarodowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1.Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2.Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.3.(Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy. 2.Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1.Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2.Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.3.Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4.Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5.Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6.Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji. 3.Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1.Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.2.Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.5.Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna. 4.Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4.Cyberdyskredytacja – prewencja i inerwencja. 5.(Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1.Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2.(Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alernatywnych; 5.3.(Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne. 6.Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1.Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2.Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3.Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji. 7.Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1.Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2.Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3.Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4.Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Istota (cyber)dyskredytacji: 1.1. Dyskredytacja a krytyka i krytykanctwo; 1.2. Psychologiczne uwarunkowania dyskredytacji pracowników; 1.2.1. Emocje i agresja w relacjach międzyludzkich; 1.2.2. Agresja językowa - mowa nienawiści i hejtu; 1.3. (Cyber)dyskredytacja pracowników przez klientów na tle wybranych dysfunkcji w środowisku pracy; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Pozapsychologiczne uwarunkowania (cyber)dyskredytacji pracowników: 2.1. Wykorzystywanie dyskredytacji w warunkach konkurowania; 2.2. Dyskredytacja w przepisach prawnych; 2.2.1. Zniesławienie i znieważenie jako środki wiodące ku dyskredytacji; 2.2.2. Zniesławienie jako przestępstwo naruszające dobre imię; 2.2.3. Znieważenie jako przestępstwo naruszające godność osobistą; 2.2.4. Zniesławienie a znieważenie - różnice i podobieństwa w zakresie zastosowania, przesłanek oraz sankcji; 2.2.5. Naruszenie godności pracowników w stosunkach pracy; 2.3. Kulturowe uwarunkowania dyskredytacji; 2.4. Organizacyjne i techniczno-technologiczne uwarunkowania dyskredytacji; 2.5. Środowisko zawodowe/branżowe a dyskredytacja; 2.6. Powiązania pomiędzy uwarunkowaniami dyskredytacji; 2.7. Podsumowanie. Rozdział 3. Formy cyberdyskredytacji pracowników (na przykładzie nauczycieli akademickich): 3.1. Dezawuowanie tożsamości i autentyczności; 3.1.1. Cyberdyskredytacja identyfikacyjna; 3.1.2. Cyberdyskredytacja biograficzna; 3.2. Podważanie osobistej pozycji i dorobku; 3.2.1. Cyberdyskredytacja statusowa; 3.2.2. Cyberdyskredytacja tezauryczna; 3.3. Podważanie kwalifikacji i predyspozycji; 3.3.1. Cyberdyskredytacja poznawcza; 3.3.2. Cyberdyskredytacja dziedzinowa; 3.3.3. Cyberdyskredytacja zawodowa; 3.4. Dyskontowanie lub sugerowanie niekorzystnego wrażenia; 3.4.1. Cyberdyskredytacja impresyjno-emocjonalna; 3.4.2. Dyskredytacja estetyczna; 3.4.3. Cyberdyskredytacja komunikacyjna; 3.4.4. Cyberdyskredytacja charakterologiczna; 3.4.5. Dyskredytacja psychiatryczna; 3.5. Zachęta do izolacji i ostracyzmu; 3.5.1. Cyberdyskredytacja alienacyjna; 3.5.2. Cyberdyskredytacja socjometryczna; 3.5.3. Cyberdyskredytacja „towarzyska"; 3.5.4. Cyberdyskredytacja obyczajowa; 3.6. Przypisywanie niechlubnych postaw; 3.6.1. Cyberdyskredytacja wulgarnoekonomiczna; 3.6.2. Cyberdyskredytacja ideowa; 3.6.3. Cyberdyskredytacja moralna; 3.7. Cyberdyskredytacja represywna; 3.7.1. Cyberdyskredytacja pruderyjna; 3.7.2. Cyberdyskredytacja prawna lub pseudoprawna; 3.7.3. Dyskredytacja integrystyczna; 3.8. Podsumowanie. Rozdział 4. Psychospołeczne skutki (cyber)dyskredytacji oraz możliwości ich ograniczania: 4.1. Postawy wobec dyskredytacji; 4.2. Wpływ dyskredytacji na poziom etyczny organizacji; 4.3. Rodzaje skutków psychologicznych dla dyskredytującego i dyskredytowanego; 4.4. Cyberdyskredytacja - prewencja i interwencja; 4.5. Podsumowanie. Rozdział 5. (Cyber)dyskredytacja pracowników a wartość kapitału ludzkiego organizacji: 5.1. Formy (cyber)dyskredytacji a deprecjacja poszczególnych składowych kapitału ludzkiego; 5.2. (Cyber)dyskredytacja a wycena indywidualnego kapitału ludzkiego za pomocą metod kosztowych, dochodowych i alternatywnych; 5.3. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko personalne; 5.3.1. Rodzaje ryzyka personalnego na tle (cyber)dyskredytacji. Pomiar oraz minimalizowanie ryzyka specyficznego i niespecyficznego; 5.3.2. (Cyber)dyskredytacja a ryzyko wizerunkowe i ryzyko innowacyjnego zarządzania kapitałem ludzkim; 5.3.3. Strategiczny wymiar oddziaływania na ryzyko (cyber)dyskredytacji; 5.3.4. Prewencja wystąpienia oraz zmniejszanie skutków (cyber)dyskredytacji poprzez koszty jakości; 5.5. Podsumowanie. Rozdział 6. Cyberdyskredytacja wykładowców w uczelniach o różnej pozycji w rankingu szkół wyższych: 6.1. Dobór materiału badawczego i metodyka badawcza; 6.2. Różnice w formach dyskredytacji w organizacjach o różnej pozycji rankingowej; 6.3. Różnice w nasileniu dyskredytacji a pozycja rankingowa organizacji; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Znajomość form cyberdyskredytacji oraz percepcja narzędzi jej niwelowania: 7.1. Opis narzędzia i próby badawczej; 7.2. Identyfikacja zachowań posiadających znamiona działań dyskredytujących według respondentów; 7.3. Przykładowe narzędzia zapobiegania dyskredytacji i ocena ich skuteczności przez respondentów; 7.4. Aktywność respondentów w zakresie wyrażania opinii o pracownikach w Internecie; 7.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa, Schemat modelowania systemowego, Przedsiębiorstwo jako system działań, Strategie produkcyjne przedsiębiorstwa, Proces modelowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa, Cele strategiczne przedsiębiorstwa, Alternatywy rozwoju produkcji, Analiza finansowych możliwości realizacji celów, Wybór racjonalnych wariantów rozwoju; Planowanie agregacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem Komputerowe wspomaganie decyzji w symulacyjnej grze Przetarg; Podejmowanie decyzji o zakupie i sprzedaży produktu, Wspomaganie decyzji subiekta - organizatora przetargu, Proces wspomagania decyzji subiekta - uczestnika przetargu, Harmonogramowanie produkcji i sterowanie produkcją w systemach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo wiedzy - wyzwanie XXI wieku. 1. Zmiana społeczna - uwarunkowania i charakterystyka. 2. Społeczeństwo informacyjne - teraźniejszość i przyszłość. 3. Kapitał ludzki w zmieniającym się świecie. 4. Wiedza i jej znaczenie w uczącym się społeczeństwie. 5. Wiedza proceduralna i deklaratywna. 6. Funkcjonowanie edukacji - stan obecny i perspektywy. Miejsce edukacji dorosłych. Rozdział II: Wiedza a edukacja i organizacja, 1. Organizacja - stan obecny i perspektywy rozwoju. 2. Od zarządzania personelem do zarządzania zasobami ludzkimi, kapitałem ludzkim i wiedzą. 3. Organizacyjne uczenie się - wyjaśnienie zjawiska. 4. Ucząca się organizacja i organizacja tworząca wiedzę - wymagania wobec organizacji na miarę XXI wieku. 5. Edukacja dla gospodarki a gospodarka oparta na wiedzy - znaczenie zdobywania, przetwarzania i przekazywania wiedzy. Rozdział III: W stronę nowego wizerunku menedżera. 1. Ewolucja organizacji i zarządzania a ewolucja zadań menedżerów. 2. Charakterystyka menedżerów średniego i niższego szczebla w organizacjach uczących się i tworzących wiedzę. 4. Przygotowanie menedżerów do funkcjonowania w organizacjach nowej gospodarki. Rozdział IV: Metodologia badań. 1. Temat, przedmiot i cele badań. 2. Problemy i hipotezy badawcze oraz definiowane zmiennych. 3. Metody badawcze. 4. Dobór próby. 5. Charakterystyka grupy badawczej. 6. Weryfikacja hipotez badawczych. 7. Czynniki warunkujące aktywność edukacyjną menedżerów. 8. Ocena własnych kompetencji zawodowych. 9. Aktualny stan wiedzy menedżerów na temat gospodarki opartej na wiedzy i organizacji uczących się. 10. Rozwój zawodowy oraz plany edukacyjne studentów studiów MBA w Polsce. 11. Wnioski.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Rules for effectivie group decision making; 2. Positions and roles for effective group decision making; 3. Different kinds of decision groups; 4. Decision management and decision building: schieving high-quality decisions.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Dzieje i usytuowanie Katedry w strukturze Uczelni- lata 1953-1999; Cz. II. Katedra Samorządu Terytorialnego i Gospodarki Lokalnej w SGH po 1999 roku; Cz. III. Rozwój społeczno-gospodarczy i przestrzenny w dobie integracji Polski z Unia Europejską: Budowa systemu programowania regionalnego jako wyznacznik zarządzania gospodarką regionalną w warunkach członkostwa w UE; Demograficzne potrzeby mieszkaniowe w europejskich procesach urbanizacji; Efekty publicznej interwencji terytorialnej. Zmiany przestrzenne rozmieszczenia potencjałów społeczno-gospodarczych w Polsce w okresie transformacji ustrojowej; Możliwości i zakres finansowania inwestycji sektora publicznego ze źródeł pozabudżetowych; Wdrażanie metodyki zarządzania projektami inwestycyjnymi w gminach w Polsce jako czynnik stymulacji wykorzystania środków pomocowych UE; Kształcenie przedsiębiorczości; Czy przedsiębiorczość wewnętrzna to też przedsiębiorczość; Cz. IV. Działalność społeczno-naukowa i publikacja pracowników Katedry
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej