Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(9)
Autor
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Davis Anthony
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Maćkowska Renata
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Noch Tadeusz
(1)
Polak Waldemar
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Public relations
(8)
Organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Sponsoring
(2)
Administracja publiczna
(1)
Fundacja
(1)
Hutnictwo
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lobbing
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Nowy Sącz (woj. Małopolskie)
(1)
Organizacje
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizm
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Targi i wystawy
(1)
Wojsko
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2006)
1.Kluczowa rola wyższej ekonomicznej i przedsiębiorczości w realizacji założeń transformacji polskiej gospodarki; 2. Strategiczne uwarunkowania rozwoju małych firm w Polsce; 3. Społeczne uwarunkowania restrukturyzacji sektorowej; 4. Sytuacja na rynku hutniczym w kraju i na świeci. Prognozy, zmiany , statystyka; 5. Możliwości ograniczenia bezrobocia według dominujących kierunków głównego nurtu myśli ekonomicznej; 6. Wydatki z budżetu państwa na świadczenia emerytalne żołnierzy zawodowych w latach 1990-2002; 7. Nowoczesne zarządzanie gminą a jej wizerunek - podstawowe elementy systemu tożsamości wizualnej; 8. Outsourcing jako współczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; 9. Controlling jako instrument wspomagający zarządzanie placówką służby zdrowia; 10. Podatki pośrednie w Szwecji w latach 2000-2001; 11. Sylwetki wielkich ekonomistów: Adam Smith (1723-1790)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola pracowników i kontrahentów organizacji zarządzanej środowiskowo w systemach ISO 14001 i EMAS; Kompetencje emocjonalne w praktyce kierowania (paradygmat przywództwa kierowniczego i charyzmatycznego); Wewnętrzne public relations - istotny element budowania wizerunku firmy; Wpływ zmiany umowy ubezpieczenia po nowelizacji Kodeksu cywilnego na sposób zarządzania zakładami ubezpieczeniowymi; Etyka w organizowaniu zespołów ludzkich; Buforowanie i harmonogramowanie w wybranych metodach planowania i sterowania produkcją; Wartość płynności przedsiębiorstwa - zarys zagadnienia; Projektowanie budżetów pro forma przedsięwzięć gospodarczych metodą Hash; Społeczna odpowiedzialność firm; Istota motywacji pracowniczej. Definicja i podstawowe koncepcje. Rola miękkiego prawa (soft law) w funkcjonowaniu organizacji gospodarczych w kontekście zasad ładu korporacyjnego (corporate governance) w polskich spółkach kapitałowych; Kształtowanie warunków pracy; Miękkie zarządzanie w perspektywie interakcjonistycznej socjologii kultury; Rola menedżera w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem; Udział bezpośrednich inwestycji zagranicznych w przepływie innowacji do przedsiębiorstw; Kultury organizacyjne przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym; Jakość w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Ocena efektów działań zmierzających do zmiany struktury właścicielskiej w ramach restrukturyzacji finansowej; Zarządzanie zasobami ludzkimi - przedsiębiorczość ekonomiczna i pozaekonomicznaa w świetle badań; Public relations jako instrument koncepcji strategii promocyjnej Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy; Wykorzystanie analizy KCS w małym przedsiębiorstwie; Partie polityczne a polityka kadrowa w administracji publicznej; Przesłanki i implikacje Market-Based Management; Uwarunkowania wdrożenia technologii informatycznych wspomagających procesy zarządzania w administracji publicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)
Nurt krytyczny w teorii public relations. Nowe koncepcje teoretyczne czy tylko kontestowanie dotychczasowych podejść badawczych, modeli i wzorców działania; Cz. I Public relations w zarządzaniu organizacjami. Nowe koncepcje, nowe wyzwania: Komunikacja wewnętrzna - czynnik sukcesu komunikacyjnego organizacji; CSR jako narzędzie budowania marki; Wizerunek przedsiębiorstwa w kryzysie (na przykładzie Toyoty); etykieta biznesu w kreowaniu wizerunku; etyczne aspekty public relations; Czy PR potrzebuje retoryki?; Cz. II Rola public relations w zarządzaniu publicznym: Public relations w rozwiązywaniu problemów społecznych; Public relations uczelni; Rola procesu komunikowania w budowaniu relacji z interesariuszami jednostek ochrony zdrowia. Badania sondażowe; Tożsamość wizualna jako narzędzie budowy wizerunku miast w Polsce na podstawie sygnatur promocyjnych; Industriada 2010 - promocja sieciowego produktu turystycznego poprzez wydarzenie. Studium przypadku; Public relations i wykonywanie zadań oraz pełnienie funkcji jednostek samorządu terytorialnego w realizacji idei społeczeństwa obywatelskiego; Poza-pr-owskie kreowanie wizerunków narodowych: przykład "Entropy"; Strategie komunikowania organizacji pożytku publicznego z potencjałem darczyńcami w kontekście motywacji Polaków przy wyborze organizacji, którym przekazują 1% podatku; Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań; Znaczenie city diplomacy w międzynarodowej promocji miast; Unia Europejska a obywatele - skuteczna czy nieskuteczna komunikacja; Wpływ działań public relations w projektach PHARE na wynik referendum europejskiego w województwie śląskim; Cz. III Nowe media czy stare media. Wzlot czy upadek znaczenia mediów w działalności public relations: Media relations jako istotny element kreowania wizerunku nowoczesnej organizacji; Media społecznościowe w budowaniu wizerunku szkoły wyższej. Raport z badań przeprowadzonych w Akademii ekonomicznej w Katowicach; Zarządzanie wizerunkiem polityka w obszarze social media; Wykorzystanie mediów społecznościowych przez grupy nacisku a wizerunek firmy; Media jako źródło i środek upowszechniania doktryn i ruchów społecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Planowanie działań komunikacyjnych, 2. Relacje z mediami, 3. PR korporacyjny, 4. PR produktu, 5. Komunikacja wewnętrzna, 6. Organizacja imprez i sponsoring, 7. Komunikacja kryzysowa, 8. B2B, czyli business w PR, 9. Corporate Social Responsibility - wybór czy konieczność?, 10. Relacje inwestorskie, 11. Public affairs & lobbying
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 7)
1.Istota i czynniki rozwoju regionalnego, 2.Przestrzenne zróżnicowanie dostępności usług kultury a rozwój regionalny, 3.Kasztelania Karpacka ze stolicą w Nowym Sączu - projekt nowego spojrzenia na podział realizacji zadań w zakresie usług publicznych, 4.Systemy informacyjne administracji publicznej, 5.Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w gospodarce Polski, 6.Struktury holdingowe w aspekcie prawnym i podatkowym, 7.Determinizm czy swoboda wyborów strategicznych organizacji w procesie ewolucji sektora, 8.Rola public relations i marketingu w kształtowaniu wizerunku organizacji, 9.Lojalność konsumenta jako jedno z najskuteczniejszych narzędzi w walce z konkurencją, 10.Rola fundacji w sektorze organizacji pozarządowych na przykładzie Fundacji Barbary i Andrzeja Chronowskich, 11.Aktualne problemy polskich uzdrowisk, 12.Oferta turystyczna jako substytut lecznictwa uzdrowiskowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej