Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Autor
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Szreder Mirosław
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Albigowski Marek
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Król Marek
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
McCombs Maxwell
(1)
Radwan Beata
(1)
Sartori Giovanni
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Taylor Lisa
(1)
Uszyński Jerzy
(1)
Willis Andrew
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(10)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Opinia publiczna
(8)
Public relations
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Komunikacja społeczna
(4)
Psychologia społeczna
(3)
Dziennikarze
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama
(2)
Socjologia
(2)
Socjotechnika
(2)
Sponsoring
(2)
Targi i wystawy
(2)
Telewizja
(2)
Film
(1)
Kultura masowa
(1)
Polityka
(1)
Radiofonia
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Communicare: historia i kultura / red. nauk. Andrzej Mencwel)
Pryzmat obrazu, 2. Telesterowna opinia publiczna, 3. A co z demokracją?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz. I. Teksty: 1.Odmiany medialnego przekazu. 2.Odczytywanie medialnych obrazów. 3.Ideologia. 4.Sposoby przedstawiania. 5.Gatunek. 6.Narracja. 7.Intertekstualność. Cz. II. Instytucje: 8. Koncepcje Instytucji medialnych. 9. Publiczne radio i telewizja a rynek. 10. Profesjonalizm mediów i kodeksy zawodowe. 11. Media niezależne . Cz. III. Odbiorcy: 12.Definiowanie i pomiar audytoriów. 13.Skutki wpływu mediów na grupy audytoryjne. 14.Konteksty konsumpcji mediów. 15.Odbiorcy mniejszościowi a media. 16.Nowe technologie a odbiorcy mediów. 17.Konspumcja mediów a status społeczny. 18. Udział publiczności w latach 90. Epilog: Metody badawcze w medioznawstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cele i zakres badań opinii, 2. Proces projektowania badania opinii, 3. Charakterystyka technik wyboru próby, 4. Liczebność próby respondentów w badaniach opinii, 5. Metody obserwacji statystycznej, 6. Błędy w badaniach opinii, 7. Wybrane metody wnioskowania statystycznego o opiniach badanej populacji, 8. Przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Cele i zakres badań opinii, 2. Proces projektowania badania opinii, 3. Charakterystyka technik wyboru próby, 4. Liczebność próby respondentów w badaniach opinii, 5. Metody obserwacji statystycznej, 6. Błędy w badaniach opinii, 7. Wybrane metody wnioskowania statystycznego o opiniach badanej populacji, 8. Przykłady projektowania i organizacji badań sondażowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd.3 rozszerz. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa, 2007. - 265 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations jako istotny element funkcjonowania przedsiębiorstwa; Wewnętrzna i zewnętrzna funkcja public relations; Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstwa; Środki językowe jako czynniki komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem; Reklama w służbie public relations; Wykorzystanie mass mediów w budowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa; Kontakty instytucjonalne z dziennikarzami oraz organizacja imprez specjalnych; Human relations; Reakcja na krytykę oraz zarządzanie sytuacją kryzysową elementem budowania wizerunku firmy; Sponsoring jako narzędzie public relations; Targi jako narzędzie public relations; Lobbing; Organizacyjne aspekty działań public relations; Kształtowanie wizerunku państwa.
Książka
W koszyku
Cz.I Ewolucja: 1.Czym są public relations?; 2.Ewolucja public relations. Cz.II Walidacja: 3.Opinia publiczna; 4.Etyka; 5.Bada nia; 6.Prawo. Cz.III Aktywacja: 7.Komunikacja; 8.Zarządzanie; 9.Za rządzanie kryzysami; 10.Zintegrowana komunikacja mar ketingowa. Cz.IV Realizacja: 11.Pisanie w public relations; 12.Pisanie "dla oka" i "dla ducha"; 13.Public rela tions a Internet. Cz.V Publiczność: 14.Media drukowane; 15.Media elektro niczne; 16.Pracownicy; 17.Wielokulturowe społeczności a public relations; 18.Rząd; 19.Konsumenci i inwesto rzy. Cz.VI Przyszłość: 20.Złoty wiek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Geneza public relations; R.2 Public relations a pojęcia pokrewne; R.3 Opinia publiczna jako proces komunikacji międzygrupowej; R.4 Psychospołeczne elementy opinii publicznej; R.5 Public relations w praktycznej działalności organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. oddziaływanie na opinie publiczną; 2. Rzeczywistość a informacje medialne; 3. Jak działa agenda-setting; 4. Dlaczego powstaje agenda-setting; 5. Obrazy w naszych głowach; 6. Atrybuty agenda-setting i uramowienie; 7. Kształtowanie agendy mediów; 8. Konsekwencje agend-setting; 9. Komunikowanie masowe i społeczeństwo
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej