Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Ankiel Magdalena
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hales Colin F
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Nowak Iwo
(1)
Ratajczyk Monika
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Wiszumirska Karolina
(1)
Wojciechowska Patrycja
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Opakowania
(6)
Marketing
(5)
Ceny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Informacja
(1)
Kadry
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Towar
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie zapasami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Transport i logistyka
(1)
7 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z rozwiązaniami praktycznymi. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek opakowań w Polsce na tle światowym oraz przedstawiono pojęcie, klasyfikację i determinanty rozwoju innowacji na omawianym rynku. Ponadto omówiono teoretyczne ujęcie procesu rozwoju i komercjalizacji innowacji opakowaniowych. W rozdziale drugim szczegółowo zaprezentowano innowacje materiałowe w segmencie opakowań ze szczególnym naciskiem na rozwiązania, które są zgodne z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym, filozofią zrównoważonego rozwoju oraz zasadami ekoprojektowania opakowań. Rozdział trzeci zawiera szeroką charakterystykę innowacji konstrukcyjnych i technologicznych. Kolejny poświęcono najbardziej powszechnej kategorii innowacji opakowaniowych, tj. innowacjom marketingowym. Omówiono w nim aktualne rozwiązania w zakresie formy konstrukcyjnej opakowań, grafiki, kolorystyki oraz logotypu marki. Ponadto zaprezentowano przesłanki wdrażania tych rozwiązań, kierunki ich rozwoju, a także podano przykłady skutecznych działań z zakresu wdrażania innowacji marketingowych w segmencie dóbr konsumpcyjnych, głównie na rynku polskim. W rozdziale piątym przybliżono zagadnienia związane z projektowaniem innowacyjnych opakowań w odniesieniu do rynkowych, prawnych, technologicznych, ekonomicznych i ekologicznych aspektów tego procesu. Rozdział szósty monografii powstał we współpracy z firmami z branży opakowaniowej, naukowcami oraz projektantami. Zawarto w nim opis czterech unikatowych projektów, ukazujący proces projektowania z różnych perspektyw, a także poruszono aspekty związane z fazą poszukiwania rozwiązań, testowania i prototypowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Książka
W koszyku
1. Strategia kreatywna. Brief kreatywny. 2. Pomysł kreatywny i realizacje kreatywne. 3. Techniki kreatywne w tworzeniu efektów komunikacyjnych. 4. Kreacja elementów marki. 5. Opakowanie jako element współtworzący wizerunek marki. 6. Nagłówek, ilustracja i tekst w reklamie prasowej. 7. Badanie efektywności reklamy. 8. Zastosowanie serwisów internetowych w komunikowaniu pozycji marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Funkcje opakowania z punktu widzenia startegii marketingowej firmy, Produkt a opakowanie, Cena a opakowanie, Dystrybucja a opakowanie, Promocja a opakowanie, Programy rozwoju opakowań, Projektowanie opakowania, Społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Opakowanie w marketingowym piśmiennictwie naukowym 1.1. Ewolucja roli opakowania w działalności przedsiębiorstw 1.2. Klasyfikacja i funkcje opakowań 1.3. Miejsce opakowania w zarządzaniu i marketingu – przegląd literatury 1.3.1. Opakowanie jako element strategii produktu 1.3.2. Opakowanie jako instrument strategii marketingowej przedsiębiorstwa 1.3.3. Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej marki z konsumentem 1.3.3.1. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marketingowej 1.3.3.2. Opakowanie jako narzędzie komunikacji marki 1.3.4. Opakowanie w strategii biznesowej przedsiębiorstwa 1.4. Projektowanie opakowań 1.4.1. Wymogi zewnętrzne projektowania opakowania 1.4.2. Wymogi wewnętrzne projektowania opakowania 1.4.3. Proces projektowania opakowania w przedsiębiorstwie 1.5. Podsumowanie Rozdział 2. Oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe konsumentów – stan badań 2.1. Zakupy racjonalne a emocjonalne 2.2. Determinanty zachowań konsumenckich 2.3. Rola opakowania w decyzjach zakupowych konsumentów 2.4. Percepcja opakowania przez konsumenta 2.4.1. Identyfikacja oraz postrzeganie marki przez opakowanie 2.4.2. Opakowania w relacji do produktu, ceny, dystrybucji i promocji 2.4.3. Wpływ elementów składowych opakowania na zachowania konsumenta 2.5. Opakowanie i jego design jako źródło emocji i doznań konsumentów 2.6. Funkcje i postrzegana wartość opakowania a potrzeby i wymagania konsumentów 2.7. Opakowanie jako platforma komunikacji i edukacji konsumentów 2.8. Wyzwania stojące w XXI wieku przed opakowaniem jako cichym sprzedawcą Rozdział 3. Znaczenie opakowania na rynku – wyniki badań własnych 3.1. Metodyka badań własnych 3.1.1. Proces badawczy 3.1.2. Charakterystyka prób badawczych 3.1.3. Instrumenty pomiarowe 3.2. Rola opakowania w procesie zakupowym 3.2.1. Uświadomione a nieuświadomione oddziaływanie opakowania na decyzje zakupowe 3.2.2. Opakowanie w decyzjach zakupowych konsumentów 3.3. Propozycja typologii konsumentów ze względu na wrażliwość na opakowanie 3.4. Nieuwolniony potencjał opakowania – badania strony podażowej; Zakończenie; Studia przypadków; Bibliografia; Załączniki; Spis rysunków, wykresów i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesna logistyka / Andrzej Szymonik, Iwo Nowak. - Warszawa : Difin SA, 2018. - 351, [3] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; 1. Istota, geneza i rozwój logistyki 1.1. Istota i cele logistyki 1.2. System logistyczny 1.3. Etapy rozwoju logistyki 1.4. Uwarunkowania wpływające na rozwój i funkcjonowanie logistyki 2. Procesy logistyczne 2.1. Racjonalne gospodarowanie a procesy logistyczne 2.2. Procesy przepływu dóbr rzeczowych 2.3. Procesy informacyjno-decyzyjne 2.4. Procesy utrzymania zapasów rzeczowych 2.5. Infrastruktura strumieni logistycznych 2.6. Koszty procesów logistycznych 3. Funkcjonalny podział logistyki 3.1. Logistyczny system transportu 3.2. Logistyczny system kształtowania zapasów 3.3. Logistyczny system magazynowy 3.4. System logistyczny obsługi zamówień i klienta 3.5. System logistyczny obsługi opakowań 4. Fazowy podział logistyki 4.1. Logistyka zaopatrywania 4.2. Logistyka produkcji 4.3. Logistyka dystrybucji 5. Gospodarka magazynowa 5.1. Zadania magazynu w systemie logistycznym 5.2. Nowoczesny magazyn 5.3. Koszty związane z utrzymaniem magazynu 5.4. Bezpieczeństwo magazynu 6. Zarządzanie zapasami 6.1. Zapas i jego kategorie 6.2. Prognozowanie zapasów 6.3. Metody sterowania zapasami 7. Opakowania w logistyce 7.1. Funkcje opakowań 7.2. Gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi 7.3. Innowacyjne opakowania w branży spożywczej 7.4. System wspomagający dobór opakowań 8. Informatyka w logistyce 8.1. Wybrane technologie wspierające i integrujące przepływ informacji 8.2. Elektroniczna wymiana danych dla potrzeb logistyki 8.3. Informatyka w e-commerce 8.4. Traceability w logistyce 8.5. Telematyka w transporcie 8.6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 9. Zarządzanie łańcuchem dostaw 9.1. Istota łańcucha dostaw 9.2. Strategie zarządzania łańcuchem dostaw 9.3. Model zintegrowanego łańcucha dostaw 9.4. Czynniki integrujące działania w łańcuchu dostaw 10. Ekologistyka w systemie środowiska naturalnego 10.1. Bezpieczeństwo środowiska naturalnego 10.2. Istota ekologistyki 10.3. Gospodarka odpadami 10.4. Ekologistyka w "czystej produkcji"; Wykaz podstawowych pojęć i terminów logistycznych; Bibliografia; Załącznik 7.1.; Załącznik 8.1.; Załącznik 10.1.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej