Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(6)
Autor
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Rutkowski Krzysztof
(2)
Beier Frederick J
(1)
Kempny Danuta
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Logistyka gospodarcza
(7)
Obsługa klienta
(7)
Gospodarka materiałowa
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Środki obrotowe
(2)
Handel
(1)
Internet
(1)
Logistyka
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obrót towarowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Transport
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Uwarunkowania logistyki w łańcuchach dostaw, 2. Obsługa klienta jako podstawa konkurencyjności firm w łańcuchu dostaw, 3. Podstawowe obszary działań logistycznych, 4. Usługi logistyczne, 5. Tworzenie i funkcjonowanie sieci logistycznych, 6. Koordynacja i integracji procesów logistycznych w łańcuchach dostaw, 7. Współczesne wyzwania i kierunki rozwoju logistyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Wprowadzenie do logistyki i menedżerskich decyzji. I. Logistyka. Koncepcja i rozwój. II. Obsługa klienta. III. Transport. IV. Utrzymywanie i kontrola zapasów. V. Składowanie. VI. Lokalizacja zakładów produkcyjnych i składów. Część II: Przypadki logistyczne. VII. Wprowadzenie do metody studiów przypadków. VIII. Przypadki logistyczne. Część III: Logistyczna gra decyzyjna. IX. Logistyczna gra decyzyjna. X. Uwagi pomocnicze do gry logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Wprowadzenie do dystrybucji towarów, 2.Zarządzanie logistyczne dystrybucją towarów, 3.Logistyczna obsługa klienta, 4.Prognozowanie popytu, 5.Logistyka dystrybucji w erzez Internetu, 6.Koncepcja efektywnej obsługi konsumenta (ERC), 7.CPFR - koncepcja pogłębionej współpracy w planowaniu biznesu, prognozowaniu popytu i zamówień oraz w uzupełnianiu zapasów, 8.Problemy do samodzielnego rozwiązania - przypadek Wincanton
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Obsługa logistyczna / Danuta Kempny. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2008. - 120 [1] s. : wykr. ; 24 cm.
1. Definicja i istota obsługi logistycznej 2. Podmioty obsługi logistycznej. Klienci i usługodawcy. 3. Przedmioty obsługi. Produkty fizyczne i ich opakowania, ładunki i jednostki ładunkowe. 4. Kompleksowa obsługa ładunków. Usługi standardowe i dodatkowe. 5. Obsługa logistyczna w cyklu zamawiania. 6. Poziomy obsługi logistycznej i polityka jej kształtowania 7. Pomiar poziomu obsługi logistycznej 8. Pomiar kosztów obsługi logistycznej 9. Projektowanie obsługi logistycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Podstawowe problemy zarządzania zapasami w warunkach zapotrzebowania niezależnego, 2.Analiza popytu, 3. Prognozowania popytu, 4. Losowa zmienność popytu w cyklu uzupełnienia zapasu, 5. Poziom obsługi klienta, 6. Zapas zabezpieczający, 7. Zamawianie w systemie opartym na poziomie informacyjnym, 8. Zamawianie w systemie przeglądu okresowego, 9. Optymalizacja wielkości zapasu rotującego, 10. Zapas zabezpieczający dla wielu miejsc lokalizacji, 11. Zarządzanie zapasami grup asortymentów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Podstawowe problemy zarządzania zapasami w warunkach zapotrzebowania niezależnego, 2.Analiza popytu, 3. Prognozowania popytu, 4. Losowa zmienność popytu w cyklu uzupełnienia zapasu, 5. Poziom obsługi klienta, 6. Zapas zabezpieczający, 7. Zamawianie w systemie opartym na poziomie informacyjnym, 8. Zamawianie w systemie przeglądu okresowego, 9. Optymalizacja wielkości zapasu rotującego, 10. Zapas zabezpieczający dla wielu miejsc lokalizacji, 11. Zarządzanie zapasami grup asortymentów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej