Form of Work
Książki
(89)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
only on-site
(73)
available
(62)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(64)
Czytelnia
(73)
Author
Kozioł Leszek
(4)
Krzyżaniak Stanisław
(3)
Rutkowski Krzysztof
(3)
Barlow Janelle
(2)
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Dziawgo Leszek
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Kempny Danuta
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Nesterowicz Mirosław
(2)
Nieżurawski Lech
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Woźniak Monika
(2)
Zając Paweł
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C
(1)
Asmoah Emmanuel Selase
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Beier Frederick J
(1)
Bobrowicz Maciej
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Brabec Jiří
(1)
Brown Stanley B
(1)
Burnett Ken
(1)
Chovancovă M
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Feigon Josiane Chriqui
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Furtak Robert
(1)
Futrell Charles M
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Januszewski Arkadiusz
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kautsch Adam
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kisperska-Moroń Danuta
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Lisiecka Milena
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Majewska-Opiełka Iwona
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Ocicka Barbara
(1)
Olczak Artur
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Peck Helen
(1)
Perenc Józef
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Przybyś Katarzyna
(1)
Year
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(4)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(94)
Language
Polish
(93)
English
(1)
Subject
Obsługa klienta
(72)
Konsumenci (ekon.)
(22)
Marketing partnerski
(18)
Logistyka gospodarcza
(16)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(10)
Techniki sprzedaży
(8)
Internet
(7)
Usługi
(6)
Banki
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Satysfakcja konsumentów
(5)
Gospodarka materiałowa
(4)
Handel
(4)
Kupno i sprzedaż
(4)
Turystyka
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing sieciowy
(3)
Popyt -- prognozy
(3)
Rynek
(3)
Transport
(3)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jakość
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Negocjacje
(2)
Popyt -- statystyka -- Polska
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklamacja
(2)
Rynek finansowy
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Środki obrotowe
(2)
Analiza SWOT
(1)
Artykuły gospodarstwa domowego
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Ceny
(1)
Ceramika
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Firanki i zasłony
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka magazynowa
(1)
Głusi
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja publiczna
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura
(1)
Logistycy
(1)
Marketing elektroniczny -- podręcznik
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Maszyny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie
(1)
Obrót towarowy
(1)
Obsługa klienta -- metody
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Pieczywo
(1)
Polska
(1)
Prawo
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przędzalnictwo
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rury
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(1)
Służba zdrowia
(1)
Towary
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Usługi logistyczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Indie
(1)
Iran
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
kenia
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Domain
Transport i logistyka
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
94 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0756-3
1. ů nasz pan; 2. Otoczenie; 3. Atmosfera; 4. Organizacja- pracownicy; 5. Kontakt z klientem; 6. Stali klienci; 7. Zadowolenie- niezadowolenie; 8. Normalni i ważniejsi; 9. Fachowcy; 10. Przemądrzalcy; 11. Wnikliwy; 12. Nowi; 13. Czekanie; 14. Brak koncentracji; 15. Pośpiech; 16. Niedostateczny szacunek; 17. Podejrzliwość; 18. Niezdecydowanie; 19. Niesolidność; 20. Podlizywanie się; 21. Grzeczność; 22. Ważność i wyjątkowość; 23. Konsekwencja; 24. Radość, sukces; 25. Reklamacje; 26. Konkurencja; 27. Komunikacja; 28. Cena; 29. Życzenie- potrzeba; 30. Przynęty; 31. Reklama; 32. Ewidencja; 33. Znaczenie dbałości o klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4331-2414-3
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
ISBN: 83-85428-16-X
Klient, Przyszłość, Strategia, Kierowanie, Marketing, Sprzedaż, Zmiana trendów, Wyścig z czasem, Heterarchia Informacja, Mindware, Sieci łączności, Clienting.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
ISBN: 978-83-7488-117-3
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
CRM : relacje z klientami / Jill Dyche ; tłum Marzena Witek. - Gliwice : Helion, cop. 2002. - 272 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-843-X
dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientow, CRM w marketingu, CRM i obsługa klientow, Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą, CRM w handlu elektronicznym, Analityczne CRM, Wdrożenie CRM, Planowanie programu CRM, Wybór właściwego narzędzia CRM, ZArządzanie projektem CRM, Przyszłość projektu CRM.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
CRM : zarządzanie kontaktami z klientami / Agnieszka Dejnaka. - Gliwice : Helion, 2002. - 186 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-864-2
Wstęp : Rozwój technologii a zadowolenie klienta, 1. Marketing realcji, czyli jak zrobić z klienta partnera , 2.Technologie IT w marketingu, 3.Nowoczesne technolo gie IT, 4.System CRM, 5.Projekt komunikacji z klientem
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-18344-8
1. Marka z potencjałem; 2.Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-76-1
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15599-5
Cz.I Pojęcie i rozwój systemów informatycznych. Wprowadzenie do części pierwszej: 1. Przetwarzanie danych w informacje, 2. System informatyczny wspomagający zarządzanie, 3. Rozwój i charakterystyka systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Cz.IIZintegrowane informatyczne systemy rachunkowości finansowej. Wprowadzenie do części drugiej: 1. Rachunkowości finansowa i cykl operacyjny przedsiębiorstwa, 2. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie handlowym, 3. System informatyczny wspomagający działalność podstawową w przedsiębiorstwie wytwórczym, 4. Podsytemy księgowe wspomagajace cykl administracyjny, 5. Integracja w informatycznym systemie rachunkowości finansowej. Cz.III Kompleksowe zintegrowane systemy ewidencyjno-operacyjne. Wprowadzenie do części trzeciej: 1. Systemy wspomagania zarządzania produkcją klasy MRP II, 2. Systemy wspomagania zarządzania klasy ERP/ERP II. 3. Systemy komputerowo zintegrowanego wytwarzania CIM, 4. Systemy wspomagania zarządzania relacjami z klientem, 5. Systemy komputerowo wspomaganej logistyki, 6. Standardy i technologie w łańcuchach dostaw elektronicznej gospodarki
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-8088-497-7
Publikacja monografii „Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku” jest jednym z najważniejszych projektów zrealizowanych przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Łańcuchem Dostaw – SKN SCM, działające przy Katedrze Logistyki na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Zostało ono utworzone w 2013 roku. Zrzesza studentów, których ambitne inicjatywy i projekty udowadniają, jak inspirującym i interesującym zagadnieniem jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Żądni wiedzy i chcący poszerzać własne horyzonty Członkowie SKN SCM systematycznie od trzech lat organizują ogólnopolską konferencję naukową, w której uczestniczą zarówno przedstawiciele świata akademickiego, jak i praktyki gospodarczej. Wydarzenie stwarza możliwość prezentacji wyników badań i analiz prowadzonych przez młodych naukowców, w szczególności doktorantów i studentów. Stanowi także wyjątkowe forum wymiany ich wiedzy i doświadczeń z menedżerami logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw. Niniejsza publikacja stanowi zbiór artykułów zgłoszonych na III edycję konferencji, które udowodniły, jak ważnym i pasjonującym tematem są innowacje w łańcuchach dostaw. Monografia może stanowić inspirację dla kolejnych pokoleń Członków SKN SCM i innych organizacji akademickich w myśl mantry życiowej wielkiego wizjonera i innowatora Steva Jobsa stay hungry, stay foolish, którą podzielił się z Absolwentami Uniwersytetu Stanford w 2005 roku. Słowa te, dla wielu młodych ludzi na całym świecie, stanowią inspirację do działania, rozwoju, chęci poznawania nowych rzeczy. Dziękujemy wszystkim, którzy prezentując taką postawę, przyczynili się do sukcesu konferencji w 2016 roku, a w szczególności Autorom za przygotowanie artykułów. Realizacja projektów służących rozwijaniu pasji społeczności młodych logistyków stanowi ogromny zaszczyt dla Członków Studenckiego Koła Naukowego Zarządzania Łańcuchem Dostaw, zgodnie z jego misją każdy z nas jest ogniwem, wartość tworzymy razem!
This item is available online. Expand information to see details.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-638-8
R.I Kredytowanie przedsiębiorstw:1.Kredyt konsorcjalny ; 2.Finansowanie projektów inwestycyjnych. R.II Zarządzanie aktywami na zlecenie przedsiębiorstw:1.Powstanie usługi zarządzania aktywami na zlecenie; 2.Ogólna charakterystyka usługi; 3.Proces świadczenia usługi; 4.Typowe portfele; 5.Perspektywy rozwoju. R.III Bankowe operacje krótkoterminowymi papierami dłużnymi:1.Charakterystyka krótkoterminowych papierów dłużnych przedsiębiorstw; 2.Procedury emisji KPD stosowane przez bank. R.IV Operacje zabezpieczające klientów instytucjonalnych przed ryzykiem walutowym:1.Istota operacji; 2.Kontrakty terminowe; 3.Swapy walutowe; 4.Operacje walutowe; 5.Warranty; 6.Inżynieria innowacyjnych produktów pochodnych. R.V Bank w procesie sekurtyzacji aktywów podmiotów gospodarczych:1.Uwagi wstępne; 2.Istota sekurtyzacji; 3.Przebieg procesu sekurtyzacji; 4.Rola banku w procesie sekurtyzacji aktywów. R.VI Innowacje w operacjach bankowych dla klientów indywidualnych:1. Lokaty; 2.Kredyty; 3.Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy; R.VII Konsekwencje wprowadzenia EURO dla polski ego sektora bankowego:1.Uwagi wstępne; 2.Działania Na rodowego Banku Polskiego związane z wprowadzeniem euro ; 3.Konsekwencje wprowadzenia euro dla banków komercyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1681-5
1. Integracja a proces konkurowania, 2. Potencjalne, specyficzne źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, 3. Zarządzanie zakupami, dostawami i zapasami, 4. Kształtowanie oferty asortymentowo-cenowej i standardów obsługi, 5. Relacje sieci zintegrowanych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, 6. Kształtowanie zasobów i działalność inwestycyjna, 7. Uwarunkowania i bariery podwyższania konkurencyjności sieci zintegrowanych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Internet : nowa strategia i organizacja firmy / Monika Woźniak. - Gdańsk : Uniwersytet Gdański, 2003. - 204 s. : rys., tab., mapy ; 21 cm.
ISBN: 83-7326-142-7
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7326-142-7
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-912800-4-7
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2.Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0300-X
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7484-036-6
Część I: Najważniejsze zasady znakomiej ubsługi klientów. 2. Znakomita obsługa klientów - jak to robić. Część III: Rozwiązywanie problemów. Część IV: Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7556-121-0
1. Kształtowanie relacji z klientami przez przedsiębiorstwo, 2. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa, 3. Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w świetle wyników badań empirycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again