Form of Work
Książki
(10)
Status
only on-site
(8)
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(8)
Author
Nowicka Agnieszka
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Borowski Ryszard
(1)
Kazanowski Zdzisław
(1)
Klinik Anna
(1)
Kędzierska Hanna
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mika Janusz
(1)
Nenička Lubomír
(1)
Osik-Chudowska Danuta
(1)
Prokosz Małgorzata
(1)
Romanowska-Łakomy Halina
(1)
Rottermund Jerzy
(1)
Wrona Sylwia
(1)
Śliwak Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Niepełnosprawni
(10)
Rehabilitacja (med.)
(5)
Motywacja
(2)
Socjologia
(2)
Alkoholizm
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko ulicy
(1)
Etyka społeczna
(1)
HIV
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kibice
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Ludzie starzy
(1)
Narkomania
(1)
Nauczanie
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna -- metody
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postawy
(1)
Praca społeczna
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Rodzina
(1)
Rynek pracy
(1)
Służba zdrowia
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Twórczość
(1)
Wolontariusze
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zakłady poprawcze i wychowawcze
(1)
Subject: time
1989-
(2)
12 results Filter
Book
In basket
(Wymiary Duszy / red. prowadzący Joanna Karpowicz)
ISBN: 978-83-61538-04-2
1.Integracja psychiczna i duchowa: Człowiek i jego godność. Spojrzenie teologa; Sokrates jako egzemplum boskiego szaleńca; Integralna koncepcja rozwoju człowieka w ujęciu Ericha Fromma; Założenia na temat człowieka w NJP - próba interpretacji; Religijność a zdrowie psychiczne; Dualizm i jedność w życiu człowieka. 2. W stronę pedagogiki integralnej: Wychowanie jako wspomaganie prawdziwego człowieczeństwa; Odpowiedzialność moralna i jej wymiar w zawodzie nauczyciela; Świadomość pedagogiczna nauczycieli wczesnej edukacji; Wizja integralna człowieka jako osoby w pedagogice personalistycznej. 3. Integracja niepełnosprawności: Być bardziej człowiekiem? O poszanowanie godności osób niepełnosprawnych; Jakość życia osób niepełnosprawnych; Chrześcijańskie spojrzenie na niepełnosprawność - na przykładzie wspólnot Wiary i Światła oraz Arki; Podmiotowość drogą do człowieczeństwa osób niepełnosprawnych. 4. Procesy twórcze i pełnia człowieczeństwa: Twórczość literacka jako wyraz bycia i stawania się człowiekiem; Człowiek w relacji do starości i śmierci. Rozważania o końcu życia w pismach C.G. Junga i D. Levinsona. 5. Wyzwania cywilizacji: Człowieczeństwo w cyberkulturze; Edukacja dla zrównoważonego rozwoju potrzebą współczesnego człowieka; ekologiczna wizja świata i człowieka. O związkach ekologii z psychologią; Człowiek w sytuacji utraty pracy; Człowiek wobec problemów infokomputeryzacji; starość, choroba, eutanazja. Rozważania moralne i prawne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7441-113-9
1. Konteksty teoretyczne. Geneza i różnicowanie się zaburzeń w zachowaniu; Znaki czasu: marginalizacja i wykluczenie społeczne; Efektywność resocjalizacji i niektóre jej makrouwarunkowania; Teleologiczne podstawy przeciwdziałania dewiacjom uczniów niedostosowanych społecznie. 2. Aspekty diagnostyczne. Aktualne problemy penitencjarne i resocjalizacyjne w Republice Czeskiej; Uzależnienie od automatów do gier; Miękkie narkotyki i ich używanie przez młodzież w świetle wybranych teorii; Kontakty z używkami nieletnich resocjalizowanych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym; Stan opieki i kontroli wychowawczej w rodzinach młodzieży zagrożonej i niedostosowanej społecznie; Wychowawcze aspekty środowiska rodzinnego i szkolnego podopiecznych w MOW Morwiny; Wpływ środowiska rodzinnego na społeczne funkcjonowanie osób jąkających się; Prawne aspekty opieki, wychowania i kształcenia osób niepełnosprawnych w kontekście zapobiegania dewiacjom; Zmiany psychiczne i behawioralne u osób uzależnionych od alkoholu - roczna katamneza. 3. Profilaktyka i terapia. Znaczenie profilaktyki w pracy z dziećmi i młodzieżą; Socjoterapia a zmiana poziomu natężenia potrzeb i stylu komunikacji interpersonalnej młodzieży; systemowa konsultacja resocjalizacyjna; Rola "Księgi Życia" we wzmacnianiu pozytywnych potencjałów dziecka w ramach placówki opiekuńczo-wychowawczej; Mobbing, jego postacie i profilaktyka; "HIV-fobia" a realność - zagrożenia przełomu wieków; Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społecznej; Problematyka dzieci ulicy w Niemczech.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-227-2083-1
Rozdział 1. Idea integracji osób niepełnosprawnych - rozwiązania systemowe: 1. Refleksje nad barierami występującymi przy wdrażaniu integracji osób niepełnosprawnych w Polsce na początku nowego tysiąclecia; 2. Szanse i zagrożenia integracyjnego kształcenia i bytowania osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną; 3. Problem integracji dziecka niepełnosprawnego pochodzącego z rodziny mieszkającej na wsi; 4. Nauczanie osób z uszkodzonym słuchem języka angielskiego jako języka obcego w Polsce i innych krajach; 5. Doświadczenia Lokalnych Władz Edukacyjnych w Anglii w zakresie kształcenia integracyjnego. Rozdział 2. Integracja osób niepełnosprawnych i ich rodzin w środowisku społecznym: 1. Podstawy wobec osób niepełnosprawnych jako wyznaczniki działań integracyjnych; 2. Integracja - to nas dotyczy; 3. Podstawy społeczne wobec osób niepełnosprawnych ruchowo; 4. Językowy obraz niepełnosprawności (komunikat z badań); 5. Stosunek społeczeństwa do rodzin z dzieckiem autystycznym; 6. Społeczne i ekonomiczne funkcjonowanie rodzin dzieci z porażeniem mózgowym - barierą czy szansą ich integracji; 7. Postawy wobec rehabilitacji rodzin wychowujących dziecko niepełnosprawne; 8. Rola rodziny w procesie reintegracji społecznej na przykładzie chorego po wypadku komunikacyjnym; 9. Obraz rodziców w percepcji młodzieży z cukrzycą; 10. Doświadczenia integracyjne młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie w kontaktach z własnym rodzeństwem. Rozdział 3. Przygotowanie osób niepełnosprawnych i niedostosowanych społecznie do integracji w społeczeństwie ludzi zdrowych: 1. Empatia a poziom osiągnięć szkolnych uczniów z dysleksją szkolną; 2. Kompetencja komunikacyjna i społeczna jako determinanty pełnej integracji podmiotowej - dynamika ich rozwoju u dziecka głębiej upośledzonego; 3. Samoocena a uczestnictwo w lokalnym środowisku młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną; 4. Z badań nad rozwojem sprawności fizycznej uczniów lekko upośledzonych umysłowo; 5. Osobowościowe uwarunkowania społecznej integracji młodzieży niepełnosprawnej ruchowo; 6. Determinanty poziomu asertywności i zaburzeń w zachowaniu młodzieży nieprzystosowanej społecznie; 7. Readaptacja społeczna skazanych - uwarunkowania i perspektywy; 8. Problemy edukacji estetycznej dzieci z wadą wzroku w warunkach integracji; 9. Rola pedagoga w realizacji wychowania estetycznego uczniów słabo widzących; 10. Integracyjna wartość twórczości niewidomych poetów. Biblioterapeutyczna analiza poezji Krystyny i Jacka Rosów; 11. Spędzanie czasu wolnego uczniów niepełnosprawnych intelektualnie razem z pełnosprawnymi. Rozdział 4. Efekty edukacji integracyjnej: 1. Psychospołeczne aspekty efektywności edukacji dzieci w systemie integracyjnym; 2. Uczeń z wadą słuchu w środowisku słyszących rówieśników szkolnych; 3. Pozycja socjometryczna uczniów niepełnosprawnych a postawa nauczycieli wobec integracji; 4. Stosunek i zachowanie dzieci pełnosprawnych wobec dzieci niepełnosprawnych w klasach integracyjnych; 5. Funkcjonowanie dzieci niepełnosprawnych uczących się w integracji; 6. Społeczna gotowość dzieci niepełnosprawnych do integracji edukacyjnej; 7. Młodzież niepełnosprawna i jej rodzice wobec integracji edukacyjnej; 8. Postawy rodziców wobec możliwości integracji szkolnej dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych; 9. Postrzeganie integracji przez rodziców dzieci sprawnych i niepełnosprawnych; 10. Poglądy rodziców dotyczące integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych w przedszkolu. Rozdział 5. Uwarunkowania procesu edukacji integracyjnej: 1. Wybrane uwarunkowania procesu kształcenia ucznia z lekkim upośledzeniem umysłowym w niższych klasach szkoły podstawowej ogólnodostępnej; 2. Temperamentalne implikacje funkcjonowania ucznia niepełnosprawnego w szkole specjalnej i w szkole masowej; 3. Kontrowersje wokół problemu integracji osób z dysleksją z uwzględnieniem zaburzeń w ich kompetencji językowej; 4. Stan wiedzy nauczycieli na temat osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 5. Kontakty integracyjne a wiedza dzieci 8-letnich na temat funkcjonowania osób niewidomych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-80-905097-0-2
1. Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania Śląska Cieszyńskiego i jego historyczny rozwój; 2. Ocena badań dotyczących poglądów uczniów szkół średnich i studentów w ramach realizowanego projektu Osoba; 3. Postawy studentów powiatu cieszyńskiego i karwińskiego wobec osób niepełnosprawnych; 4. Studenci wydziału etnologii i nauk o edukacji w Cieszynie oraz wydziału ekonomicznego w Karwinie wobec sytuacji osób niepełnosprawnych w środowisku lokalnym- nastawienie i opinie; 5. Studenci wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji w Cieszynie oraz Wydziału Ekonomicznego w Karwinie wobec sytuacji osób niepełnosprawnych w środowisku lokalnym- nastawienia i opinie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89416-83-2
1. Pojęcie choroby, 2. Wprowadzenie w problemtykę rewalidacji, 3. Środowisko rodzinne i szkolne w procesie usprawniania dzieci niepełnosprawnych, 4. Praca w życiu człowieka niepełnosprawnego, 5. Społeczno-kulturowe możliwości rozowju osób niepełnosprawnych, 6. Strach i lęk w niepełnosprawności, 7. Ból i cierpienie osób niepełnosprawnych, 8. Pojęcie i elementy wstydu, 9. Integracja społeczna - zadaniem dla pedagogiki rewalidacyjnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-645-6
Cz. I Potrzeby osób niepełnosprawnych w kontekście uwarunkowań społeczno-kulturowych; Ciągłość postępowych zmian w kulturze, etyce, polityce i prawie w zaspokajaniu potrzeb osób niepełnosprawnych; Społeczne i kulturowe ramy realizacji indywidualnych potrzeb kulturowych; Potrzeba własnej wartości i jej rola w funkcjonowaniu osób niepełnosprawnych; Ludzka potrzeba radości życia - antropologiczne spojrzenie na klasyfikacje potrzeb psychicznych człowieka; Problemy życia codziennego osób niepełnosprawnych; Cz. II Psychospołeczne funkcjonowanie osób niepełnosprawnych w rodzinie i społeczeństwie; Fundamentalne wyznaczniki psychospołecznej sytuacji osób z niepełnosprawnością intelektualną; Osobna niepełnosprawna w środowisku rodzinnym - znaczenie potrzeby akceptacji; Relacje uczuciowe w rodzinie a potrzeby dzieci zagrożonych niepełnosprawnością narządu ruchu; Sytuacja rodzin dzieci z niepełnosprawnością intelektualną a lokalna polityka społeczna; Sytuacje trudne w życiu dzieci z dysleksją rozwojową; Poczucie wsparcia u wychowawców dzieci i młodzieży niepełnosprawnych a obraz psychologiczny podopiecznych; Pomiędzy wiarą a wiedzą. Religijność i seksualność w życiu osób z niepełnosprawnością intelektualną; Problemy zmian ról społecznych osób z nabytą niepełnosprawnością narządu ruchu; Droga do autonomii - rys autobiograficzny; Cz. III Zaspokajanie potrzeb zdrowotnych osób niepełnosprawnych; Holistyczna pedagogia promocji zdrowia jako odpowiedź na potrzeby osób niepełnosprawnych; Dostęp osób niepełnosprawnych do opieki zdrowotnej i rehabilitacyjnej w dobie globalnych przemian społeczno-gospodarczych; Osoby niepełnosprawne w systemie polityki ochrony zdrowia; Analiza społeczno-ekonomicznych kosztów leczenia chorób przewlekłych prowadzących do niepełnosprawności. Projekt AIDS; Diagnozowanie zaburzeń psychosomatycznych psychosomatycznych dzieci przedwcześnie urodzonych i wspieranie ich rozwoju; Rola ośrodka wczesnej interwencji we wspomaganiu dziecka niepełnosprawnego wzrokowo i jego rodziny; Świadomość następstw choroby nowotworowej a jakość życia osób po zabiegu laryngektomii; IV. Wybrane zagadnienia edukacji osób niepełnosprawnych; Wspomaganie rozwoju niepełnosprawnych uczniów w sytuacjach edukacyjnych; Pozytywne i negatywne aspekty kształcenia integracyjnego w opiniach nauczycieli; Programy edukacyjne i działania polskich uczelni wyższych na rzecz osób niepełnosprawnych; Kształcenie akademickie osób niewidzących - szanse, możliwości, ograniczenia; Edukacja i rehabilitacja studentów niepełnosprawnych. Prezentacja doświadczeń Kolegium Karkonoskiego (PWSzZ) w Jeleniej Górze; Nauczanie we wspólnym nurcie na przykładzie Hiszpanii; Potrzeba edukacji i wychowania seksualnego osób niepełnosprawnych intelektualnie jako profilaktyka przemocy seksualnej; Warunki pracy wychowawców opiekujących się niepełnosprawnymi dziećmi i młodzieżą w Republice Czeskiej; Przyczyny niepełnosprawności narządu głosu w zawodzie nauczyciela i sposoby zapobiegania im
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-727-9
Cz. I Rehabilitacja zawodowa i zatrudnianie osób niepełnosprawnych; Rehabilitacja zawodowa osób niepełnosprawnych - wyzwania współczesności; Współczesne problemy rehabilitacji i aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych; Aktywizacja zawodowa i zatrudniania osób niepełnosprawnych w nowych państwach Unii Europejskiej; Wpływ sposobu stanowienia prawa na sprawność funkcjonowania systemu aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych; Rola PERON w aktywizowaniu zawodowym i wspieraniu zatrudnienia osób niepełnosprawnych; Udział pozarządowych organizacji biznesowych w rozwiązywaniu problemów osób niepełnosprawnych w Polsce na przykładzie Krajowej Izby Gospodarczo-Rehabilitacyjnej (case study); Rola organizacji pozarządowych w zatrudnianiu osób niepełnosprawnych; Zatrudnienie osób niepełnosprawnych a problem ich podmiotowości; style życia wobec wariantów zatrudnienia osób niepełnosprawnych; Perspektywy rehabilitacji zawodowej i zatrudniania osób niepełnosprawnych z zaburzeniami psychicznymi; Doradztwo zawodowe na rzecz osób niepełnosprawnych; Problemy edukacji zawodowej młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; Nauczyciel niepełnosprawny na rynku pracy - szanse i zagrożenia; Osoby niepełnosprawne na otwartym rynku pracy (na przykładzie Radomia); Sytuacja osób niepełnosprawnych na lubuskim rynku pracy; Szanse i bariery zatrudniania niepełnosprawnych absolwentów szkół wyższych; Niepełnosprawni zarejestrowani w Powiatowym Urzędzie Pracy w Działdowie; Cz. II Technika w zaspokajaniu potrzeb osób niepełnosprawnych; Zaspokajanie potrzeb osób niepełnosprawnych a technika; Projektowanie ergonomiczne dla osób niepełnosprawnych - projektowanie środowiska pracy i życia bez barier; Twórcze podejście do przełamywania barier na przykładzie wybranej metody heurystycznej; Bydgoszcz - przyjazne miasto? Dostępność przestrzenna wybranych funkcji dla osób niepełnosprawnych; Zagadnienia przewozu osób niepełnosprawnych w transporcie publicznym i prywatnym; Analiza oferty Miejskiego Zakładu Komunikacji w Zielonej Górze pod katem potrzeb osób niepełnosprawnych; Cz. III Wybrane aspekty rehabilitacji i integracji osób niepełnosprawnych; Użyteczność teorii pola K. Lewina w rozwoju dyscyplin zajmujących się Teoretycznymi i praktycznymi aspektami udzielania pomocy osobom niepełnosprawnym; Nowe formy rehabilitacji dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w Rosji; Media i komunikowanie masowe w życiu osób z uszkodzonym narządem słuchu; Przeciw społecznemu wykluczeniu. Działalność organizacji pozarządowych na rzecz osób z niepełnosprawnością - przykład Dolnośląskiego Stowarzyszenia na rzecz Autyzmu; Potrzeby dziecka niewidomego i jego orientacja w przestrzeni; Środowiskowa oferta pomocy i wsparcia dla osób niepełnosprawnych na przykładzie Głogowa; Między muzyką a terapią; Wykorzystanie wielotonu nieharmonicznego w stymulacji akustycznej dzieci autystycznych; Rola podkładu muzyczno-dźwiękowego w treningach wizualizacyjnych stosowanych w rehabilitacji osób niepełnosprawnych Cz. IV Psychospołeczne funkcjonowanie osób starszych; Geragogika specjalna - moralnym obowiązkiem naszych czasów; Aktywność osób starszych mieszkających w domu pomocy społecznej a zakres realizowanych przez nie potrzeb; Poczucie jakości życia a aktywność społeczna ludzi starych - czy zawsze korelacja?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7222-326-5
Część I Problemy zatrudnienia osób niepełnosprawnych: 1. Preferencje zawodowe młodzieży niepełnosprawnej a zatrudnienie, 2. Propozycja standardu kwalifikacji zawodowych dla zawodu: asystent osoby niepełnosprawnej, 3. Aktywność zawodowa osób niepełnosprawnych na podstawie działalności Agencji Zatrudnienia dla Osób Niepełnosprawnych Fundacji Fuga Mundi, 4. Percepcja społeczna osób niepełnosprawnych, 5. Kompleksowość działań rehabilitacyjnych, 6. Ekonomia społeczna w sektorze pomocy socjalnej (formy przedsiębiorczości społecznej, przedsiębiorstwa społeczne). Część II Psychospołeczny aspekt wolontariatu: 1. Wolontariat - bezinteresowne działanie na rzecz potrzebującego człowieka, 2. Ja też mogę pomagać - o potrzebie budowania wolontariatu wśród osób niepełnosprawnych, 3. Poczucie sensu życia a preferencja wartości u wolontariuszy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7308-491-6
1. Elementy zdrowotne warunkiem lepszego funkcjonowania osób niepełnosprawnych: Zespół rehabilitacyjny. Specyficzne oraz niespecyficzne cele i działania; Poziom rozwoju morfologicznego i funkcjonalnego dzieci lekko oraz głębiej upośledzonych umysłowo w percepcji personelu medycznego; Wizje przyszłego życia dzieci przewlekle chorych na cukrzycę; Wychowanie zdrowotne wobec niepełnosprawności; Promocja zdrowia a niepełnosprawność; 2. Jakość życia osób niepełnosprawnych: Jakość życia osób po urazie rdzenia kręgowego; Style radzenia sobie w sytuacjach trudnych a jakość życia osób z niepełnosprawnością narządu ruchu; Seks po urazach rdzenia kręgowego; Nasilenie trudności związanych z deficytem intelektualnym a jakość życia młodzieży z lekkim upośledzeniem umysłowym; Przyczyny i następstwa ignorowania seksualności osób niepełnosprawnych intelektualnie; Zagadnienie molestowania seksualnego jako paradygmat zignorowany w edukacji dzieci z wadą słuchu; 3. Postawy społeczne wobec osób niepełnosprawnych: Role edukacji aksjologicznej w kształtowaniu postaw studentów fizjoterapii; Moralne dylematy zawodów nastawionych na pomaganie w świetle poglądów Anthony’ego de Mello; Postawy rodzi leskie a zachowanie przystosowawcze dzieci z zespołem mózgowego porażenia dziecięcego; Postawy społeczne wobec osób niepełnosprawnych- projekt programu kształtującego postawy dzieci i młodzieży; Źródła i mechanizmy kształtowania się postaw wobec osób niepełnosprawnych- analiza teoretyczna i empiryczne egzemplifikacje; „Auxilium Sociale- Wsparcie Społeczne” czyli nowe czasopismo polskich pedagogów; 4. Sztuka w rozwoju osoby niepełnosprawnej: Percepcja sztuki jako wątek nie w pełni wykorzystywany w wychowywaniu osób z niepełnosprawnością; Techniki parateatralne w procesie rewalidacji osób z niepełnosprawnością intelektualną; Działalność animacyjna wśród niepełnosprawnych; Wykorzystanie muzyki w Metodzie Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim; Czas wolny w procesie rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again