Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(14)
Autor
Augustynek Andrzej
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Hamer Hanna
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Krzyminiewska Grażyna
(1)
Lysons Kenneth
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tokarz Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Negocjacje
(14)
Stosunki interpersonalne
(4)
Konflikt
(3)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Motywacja
(2)
Zachowanie
(2)
Autoprezentacja
(1)
Dyskusja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grupy społeczne
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konformizm
(1)
Logika
(1)
Magazyn
(1)
Magazynowanie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Miłość
(1)
Mózg
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Perswazja
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Umowy zbiorowe
(1)
Umysł
(1)
Władza
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. 1. Przyczyny: 1.1. Ekonomiczne przyczyny negocjacji wewnątrz podmiotów gospodarczych, 1.2. Ekonomiczne przyczyny negocjacji pomiędzy podmiotami gospodarczymi, 1.3. Ekonomiczne przyczyny negocjacji branżowych, Cz.2. Przebieg: 2.1. Przygotowanie do negocjacji, 2.2. Realizacja negocjacji, Cz.3. Rezultaty: 3.1. Zawarcie porozumienia, 3.2. Rozstrzyganie sporów powstałych w toku realizacji umowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konflikt społeczny: 1. Konflikt społeczny - pierwsze przyblizenie, 2. Warunmki powstania konfliktu, 3. Dynamika konfliktu społecznego, 4. Funkcje konfliktu, 5. zakończenie konfliktu. Cz.II Negocjacje: 6. Sztuka rozwiązywania sporów, 7. Proces przednegocjacyjny, 8. Rokowania, 9. Elementy teorii negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jako podstawa udanych negocjacji, Znaczenie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach, Kanały komunikacyjne wykorzystane w negocjacjach, Fazy negocjacji, Miejsce i czas prowadzenie negocjacji, Style i koszty negocjacji, Taktyki i techniki negocjacyjne, Sytuacje konfliktowe w negocjacjach, Wybrane aspekty negocjacji międzynarodowych, Charakterystyka dobrego negocjatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System negocjacji międzynarodowych 2. Kategoria negocjacji w stosunkach międzynarodowych 3. Negocjacje jako przedmiot badań 4. Procesualny model negocjacji 5. Faza rozpoznawcza (diagnostyczna) negocjacji 6. Faza prenegocjacyjna 7. Faza negocjacji właściwych 8. Finalizowanie negocjacji 9. Faza postnegocjacyjna 10. Międzynarodowe mediacje, aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, cele i rodzaje negocjacji, 2. negocjator - cechy, kompetencje, zachowanie, 3. Konflikty i sposoby osiągania porozumienia, 4. Przebieg procesu negocjacyjnego, 5. Rola psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych - wybrane problemy, 6. Style, strategie i taktyki w rozmowach negocjacyjnych, 7. Negocjacje w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych, 8. Negocjacje z partnerami zagranicznymi - wybrane przykłady, 9. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach, 10. Etyka w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Teoretyczne aspekty negocjacji zbiorowych: 1. Instytucjonalizacja zbiorowych stosunków pracy, 2. Zbiorowe stosunki pracy (konflikty i negocjacje), 3. Negocjacyjny sposób rozwiązywania konfliktu interesów (na przykładzie działania Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych), 4. Socjologia przetargu zbiorowego, 5. Wpływ przekształceń ogranizacyjno-prawnych na stosunki pracy, 6. Dialog społeczny i układy zbiorowe pracy w Unii Europejskiej i w Polsce w okresie przedintegracyjnym. Cz.II Poradnik szkoleniowy dla negocjatorów: 1. Podstawy negocjowania metodą interesów, 2. Techniki, 3. Ćwiczenia sześcioetapowego procesu rozwiązywania problemu, 4. Symulacja negocjowania metodą interesów, 5. Ustalenie regulaminu idealnych negocjacji, 6. Kopie foliogramów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna : teoria i praktyka / Hanna Hamer. - Warszawa : Difin, 2005. - 334 s. : rys. ; 23 cm.
1. Przedmiot i metody badań w psychologii społecznej, 2. Psychologiczne różnice między kobietami a mężczyznami, 3. Dysonans poznawczy, 4. Konformizm i posłuszeństwo wobec autorytetu, 5. Antypatia, sympatia, przyjaźń, 6. Miłość i szczęście, 7. Poznawanie siebie i innych, 8. Motywacja i motywowanie, 9. Uprzedzenia i tolerancja, 10. Zachowania prospołeczne, 11. Agresja, 12. Manipulacje i makiawelizm, 13. Zasady, techniki i pułapki autoprezentacji, 14. Grupy społeczne i władza, 15. Konflikt i negocjacje, 16. Człowiek racjonalny vs irracjonalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wybrane zagadnienia z biologicznych podstaw psychiki: Budowa mózgu; Neuron- mechanizm funkcjonowania; Rola poszczególnych struktur mózgu; Płeć mózgu; Inne aspekty funkcjonowania mózgu człowieka; Biologia agresji; 2. Pamięć i uczenie się: Fazy procesów pamięciowych; Przykład zadania badającego pamięć; Rodzaje pamięci; Nadczynność pamięci; Zasady efektywnego wykorzystania pamięci; 3. Myślenie i rozwiązywanie problemów: Rodzaje myślenia; Operacje myślowe; Rozwiązywanie problemów; Zadania badające skuteczność rozwiązywania problemów; Czy urządzenia informatyczne są zdolne do myślenia?; 4. Emocje i stres: Charakterystyka emocji; Najważniejsze rodzaje i formy emocji; Stres; Asertywność; 5. Inteligencja i zdolności: Zdolności, ich specyfika i rodzaje; Zdolności- wrodzone czy nabyte?; Inteligencja ogólna; Testy inteligencji ogólnej; Teorie inteligencji ogólnej; Znaczenie badania inteligencji ogólnej; Inne rodzaje inteligencji; 6. osobowość: Różne sposoby rozumienia pojęcia "osobowość"; Teorie osobowości; 7. Negocjacja, manipulacja i konflikty: Pojęcie negocjacji; Konflikt i jego cechy; Negocjacje sposobem osiągania porozumienia; Typy i style negocjacji; Fazy negocjacji; Podmiotowe uwarunkowania skuteczności negocjacji; Manipulacja; Obrona przed manipulacją; 8. Kierowanie karierą: Fazy procesu kadrowego; Sposoby efektywnego poszukiwania pracy; 9. Człowieka w społeczeństwie informacyjnym: Geneza i historia Internetu; Człowiek w dobie Internetu; Psychologiczne zagrożenia w kształtującym się społeczeństwie informacyjnym; Kryteria diagnostyczne rozpoznania uzależnienia od Internetu; Krótka historia badań nad uzależnieniem od Internetu, czyli kto jest najbardziej zagrożony uzależnieniem?; Przykłady indywidualnych przypadków osób uzależnionych od Internetu, które zgłosiły się do Ośrodka Psychologiczno- Psychiatrycznego w Krakowie; Poszukiwanie przyczyn uzależnień komputerowych; Teoria uzależnień komputerowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 208)
1. Negocjowanie jako sposób zawierania porozumień, 2. Działania przednegocjacyjne, 3. Postępowanie podczas negocjacji, 4. Budowanie kontaktu i porozumienia, 5. Psychologiczne aspekty negocjacji, 6. Negocjowanie z cudzoziemcami, 7. Socjotechnika negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do zachowań w organizacji. 2. Osobowość i wartości. 3. Postrzeganie i indywidualne podejmowanie decyzji. 4. Postawy w pracy. 5. Koncepcje motywacji. 6. Motywacja: od koncepcji do zastosowań. 7. Emocje i nastroje. 8. Podstawy zachowań. 9. Zespoły robocze. 10. Komunikacja. 11. Przywództwo. 12. Władza i politykowanie. 13. Konflikt i negocjacje. 14. Podstawy struktury organizacyjnej. 15. Kultura organizacji. 16. Zmiana w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakupy zaopatrzeniowe / Kenneth Lysons. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 504 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Zakupy zaopatrzeniowe, 2. Strategie zakupów zaopatrzeniowych, 3. Organizacja zakupów zaopatrzeniowych, 4. Procedury zakupu, 5. Zakupy zaopatrzeniowe a technologia informacyjna, 6. Zasoby ludzkie w łańcuchu dostaw, 7. Jakość dóbr zaopatrzeniowych, 8. Zarządzanie zapasami, 9. Pozyskiwanie zasobów, 10. Dobra zaopatrzeniowe, 11. Magazynowanie zapasów, 12. Ceny i koszty, 13. Narzędzia pomocnicze, 14. Negocjacje, 15. Badania, ocena wyników działania i etyka w sferze zakupów zaopatrzeniowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej