Form of Work
Książki
(25)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(1)
NASBI
(1)
Status
only on-site
(22)
available
(20)
Branch
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(22)
Author
Błaż Agata
(3)
Davis Martha
(3)
Fanning Patrick
(3)
McKay Matthew
(3)
Rosa Grażyna
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bures Ivan
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chrąchol-Barczyk Kamila Słupińska Urszula
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Garpiel Rafał
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Lemmermann Heinz
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Madyda Aneta
(1)
Mamet Piotr
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Morek Rafał
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Penc Józef
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Płuska Katarzyna
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rządca Robert A
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Sierocka Beata
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Thomas Jim
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walisko Damian
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wilmot William W
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Subject
Negocjacje
(25)
Komunikacja społeczna
(11)
Konflikt
(7)
Komunikacja niewerbalna
(6)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Perswazja
(4)
Motywacja pracy
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Decyzje
(2)
Dyskusja
(2)
Grupy społeczne
(2)
Kadry
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Mediacja (socjol.)
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacja
(2)
Reklama
(2)
Retoryka
(2)
Autoprezentacja
(1)
Blogi
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logika
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Obrady
(1)
Odpady
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polityka
(1)
Propadanda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Public relations
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Sportowcy
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma
(1)
31 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-60083-01-0
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7164-420-5
1. Przegląd teorii negocjacji, 2. Model opisu języka negocjacji handlowych jako języka specjalistycznego, 3. Język negocjacji handlowych-model ogólny, 4. Leksyka języka negocjacji handlowych, 5. Gramatyka języka negocjacji handlowych, 6. Język negocjacji handlowych-analiza w kategoriach dyskursu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-327-4
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-190-3
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7299-461-5
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7241-492-0
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87197-12-2
1. Dialog : dyskusja i debata . 2. Dyskusje i pertraktacje . 3. Techniki argumentacji .4. Wskazówki dla prowadzących dyskusję .
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 808.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 808.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16569-7
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-264-4532-3
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 978-83-7011-875-4
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
In basket
ISBN: 978-83-65648-50-1

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.

Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1714-0
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-790-2
1. Przedmiot, cele i rodzaje negocjacji, 2. negocjator - cechy, kompetencje, zachowanie, 3. Konflikty i sposoby osiągania porozumienia, 4. Przebieg procesu negocjacyjnego, 5. Rola psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych - wybrane problemy, 6. Style, strategie i taktyki w rozmowach negocjacyjnych, 7. Negocjacje w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych, 8. Negocjacje z partnerami zagranicznymi - wybrane przykłady, 9. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach, 10. Etyka w negocjacjach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1464-2
R.1 Negocjacje - dominujący paradygmat; R.2 Negocjacje - wymiana i komunikacja; R.3 Negocjująca organizacja - postrzeganie sytuacji i działanie; R.4 Negocjująca organizacja - poza postrzeganiem; R.5 Negocjacje w warunkach gospodarki cyfrowej - kontynuacja i zmiana.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88970-07-0
CZ.I Cały świat negocjuje, cz.II 21 zasad skutecznego negocjowania, Cz.III Praktyka negocjowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (8 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1453-7
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-64788-05-5
1. Pomoc społeczna w Polsce- modele polityki społecznej, zasady i regulacje prawne oraz zadania pracownika socjalnego; 2. Konflikty i polubowne formy ich rozwiązywania; 3. Komunikacyjne i psychologiczne aspekty konfliktu; 4. Negocjacje0 zagadnienia ogólne; 5. Mediacja - zagadnienia uniwersalne; 6. Postępowanie mediacyjne- przebieg, rola mediatora, relacje stron; 7. Zastosowanie negocjacji w zawodzie pracownika socjalnego; 8. Zastosowanie mediacji w zawodzie pracownika socjalnego; 9. Prawne regulacje negocjacji i mediacji w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87658-62-6
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-16368-6
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88508-69-5
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again