Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(4)
Autor
Garpiel Rafał
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Mamet Piotr
(1)
Pałka Patrycja
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Negocjacje
(4)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Handel
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Propadanda
(1)
Reklama
(1)
Retoryka
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Profesjonalne rozmowy i negocjacje w procesie sprzedaży, 2.Sztuka negocjowania, 3.Techniki manipulacyjne w negocjacjach, 4.Negocjacje specjalistyczne, 5.Negocjacje w czasie spotkań rekrutacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przegląd teorii negocjacji, 2. Model opisu języka negocjacji handlowych jako języka specjalistycznego, 3. Język negocjacji handlowych-model ogólny, 4. Leksyka języka negocjacji handlowych, 5. Gramatyka języka negocjacji handlowych, 6. Język negocjacji handlowych-analiza w kategoriach dyskursu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. O pojęciu strategii w komunikacji; 2. Przegląd wybranych modeli komunikacji werbalnej; 3. Rozmowa handlowa jako gatunek mowy; 4. Strategie OTWARCIA; 5. Strategie OFEROWANIA; 6. Strategie zamknięcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Społeczno-kulturowe uwarunkowania perswazji, 2. Mity, obrazy symbole jako narzędzia perswazji, 3. Strategie i techniki perswazyjne, 4. Media i polityka w kontekście komunikowania perswazyjnego, 5. Reklama jak przestrzeń komunikacji perswazyjnej, 6. Socjologiczne aspekty perswazji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej