Form of Work
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Godawa Grzegorz
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Kamińska Aleksandra
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kocór Maria
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kołodziej Małgorzata
(1)
Krajewska Anna
(1)
Kulmatycki Lesław
(1)
Laskowski Mirosław
(1)
Majzner Rafał
(1)
Marks Mirosława
(1)
Mańkowska Anna
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Raszka Renata
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rosół Adam
(1)
Stasica Jadwiga
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Nauczanie zintegrowane
(3)
Matematyka
(2)
Adler, Alfred
(1)
Komputery
(1)
Mentoring
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wychowanie patriotyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7611-098-1
1. Konstruktywistyczne i kognitywistyczne koncepcje w nauczaniu i uczeniu się wspomaganym komputerem; 2. Kształcenie matematyczne uczniów edukacji propedeutycznej zintegrowanej; 3. Wybrane aspekty stosowania komputera w edukacji wczesnoszkolnej; 4. Koncepcja metodologiczna badań własnych; 5. Diagnoza poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych w świetle badań początkowych; końcowych oraz dystansowych; 6. Analiza ilościowa-jakościowa badanego poziomu wiedzy i umiejętności arytmetycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7308-003-4
Wstęp; Charakterystyka i układ; Pomysły na aktywność matematyczną: zabawy, gry, konkursy, zadania, inne. Podsumowanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika , ISSN 1896-4591 ; Zeszyt 19/2019)
Zawiera: I. Theoretical foundations of pedagogical problems - discussion and polemics: The crisis of global neoliberalism and education; The potential of an (un)intimidated teacher; On the need of change in thinking about school and its causative power; The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice; New faces of a contemporary student - digital e-migrant; Traditional communication goals in the educational strategy of shaping the student; Moral education in China - cultural context, history, and contemporary practice; Conclusions from the alfred adler concept for the analysis of the meaning of life in contemporary pedagogy; Feminist critique of multiculturalism. Pedagogical aspects of debates on S. Okin paper „Is multiculturalism bad for women”? II. Practical application of pedagogical research results: The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents; The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers - practical implications; The effectiveness of peer tutoring in the field of teaching basic astronomical concepts among older preschoolers and younger pupils. A quantitative analysis; The educational potential of the impact of music on integrated teaching; Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement; Circumstances constricting the didactic cooperation of teachers and students in their assessment; Profiles of social competence of academic teachers of military universities; Emotional intelligence - an indispensable competence in teaching and physiotherapist practice.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again