Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jadczak Stanisław
(1)
Szczurkowska Stefania
(1)
Łopaciński Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Nauczanie na odległość
(5)
Oświata
(3)
Unia Europejska
(3)
Erasmus (program)
(2)
Kształcenie
(2)
Leonardo da Vinci (program)
(2)
Polska
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Socrates (program)
(2)
Adopcja
(1)
Bezrobocie
(1)
Czas pracy
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja europejska
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Komputery
(1)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(1)
Kształcenie na odległość
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Multimedia
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Opieka społeczna
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pestalozzi, Johann Heinrich (1746-1827)
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Rodzina
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Telepraca
(1)
Turystyka
(1)
Uznawalność wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Zawód
(1)
Świadczenia społeczne
(1)
Temat: miejsce
Czechy
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Europejskie spektrum edukacji - program Erasmus; Zarządzanie oświatą w świetle wytycznych Unii Europejskiej; Europa anglojęzyczna czy różnorodność językowa? Polityka edukacyjna w Unii Europejskiej - programy wspólnotowe: Socrates, Leonardo da Vinci; Założenia i charakterystyka podstawowych elementów Strategii Lizbońskiej w dziedzinie edukacji; Prognoza polskiej polityki społecznej w dobie jednoczącej się Europy; Europejski wymiar edukacji w procesie kształcenia polskich nauczycieli; Wirtualna mobilność kampusów uczelnianych; Technologie e-learningu - nowym narzędziem edukacji; Mobilność studentów i kadr akademickich w świetle priorytetów Strategii Lizbońskiej; Droga ku zmianie. Z doświadczeń wydziałowego koordynatora programu Socrates-Erasmus; Sprawozdanie z wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus do Porto; Sprawozdanie z wymiany studenckiej w ramach programu Erasmus do Londynu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Ustrój szkolny: Obowiązek szkolny w Unii Europejskiej; Przegląd ustrojów szkolnych w wybranych państwach; Szkolnictwo średnie w wybranych państwach Unii Europejskiej; Szkolnictwo wyższe w świetle raportów edukacyjnych; System szkolny Finlandii; System szkolny Irlandii. Część 2. Program nauczania: Kształcenie zawodowe w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Szkolna przedsiębiorczość w systemach oświatowych wybranych państw europejskich; Edukacja kulturalna w szkolnictwie wybranych państw europejskich; Kształcenie dzieci i młodzieży w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Wychowanie fizyczne w szkołach w wybranych państwach europejskich. Część 3. Uczniowie: Wspieranie uczniów uzdolnionych w szkolnictwie europejskim i USA; Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkolnictwie zawodowym w Polsce i wybranych państwach Unii Europejskiej; Zwalnianie uczniów z lekcji wychowania fizycznego w szkołach w Polsce i wybranych państwach europejskich; Dni wolne od zajęć szkolnych dla uczniów działających w sferze publicznej w wybranych państwach Unii Europejskiej; Ulgowe przejazdy dla uczniów i studentów w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej. Część 4. Organizacja pracy szkoły: Kształcenie na odległość w wybranych państwach europejskich; wymiar czasu pracy nauczycieli w wybranych państwach Unii Europejskiej; nadzór pedagogiczny w systemach edukacyjnych w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Edukacja dwujęzyczna z językiem migowym dla uczniów głuchych w Polsce i wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Dostęp do podręczników dla dzieci niewidomych i słabowidzących w Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii; Finansowanie zakupu podręczników szkolnych w wybranych państwach europejskich. Część 5. Uwarunkowania społeczno-ekonomiczne oświaty: Wybrane zagadnienia prawa adopcyjnego na Białorusi, Litwie i Ukrainie; Monitorowanie losów dziecka z użyciem baz danych w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Monitorowanie przez polskie wyższe uczelnie karier zawodowych absolwentów; Instytucja rejestrowanego związku partnerskiego PACS we Francji; Zasady recenzowania wniosków o granty naukowe finansowane ze środków publicznych we Francji, w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Od państwa opiekuńczego (welfare state) do państwa wspierającego pracę (workfare state); Wzrost zatrudnienia warunkiem optymalizacji sfery socjalnej; Elastyczność polskiego rynku pracy; Zatrudnienie Polaków na zachodzie Europy i jego perspektywy po wstąpieniu Polski do UE; Uczenie (się0 - rozwijanie umiejętności - praca (w perspektywie rozwoju GOW i procesów integracyjnych); Telepraca i teleedukacja w tworzeniu społeczeństwa informacyjnego w Polsce; Polskie przedsiębiorstwa wobec społecznych wyzwań okresu transformacji i akcesji do Unii Europejskiej; Czas pracy w warunkach integracji; Praca i płace w warunkach przemian gospodarczych i globalizacji; Wynagrodzenia w nowej gospodarce; Wykorzystanie doświadczeń UE w kształtowaniu wynagrodzeń w sektorze finansów publicznych w Polsce; Wpływ integracji z Unią Europejską na zarządzanie zasobami ludzkimi; Dostosowanie polskiej klasyfikacji zawodów i specjalności do standardów UE; Trójstronna komisja: dialog społeczny i legitymizacja; Ustrój społeczny zakładu pracy w świetle dokumentów partycypacyjnych Unii Europejskiej; Koordynacja polskiego systemu zabezpieczenia społecznego z regulacjami unijnymi; Odpowiednie zabezpieczenia emerytalne - warunki i możliwości realizacji; Świadczenia społeczne zakładów pracy: zanik czy nowe formy? Regulacje i procesy; Stare i nowe funkcje pomocy społecznej; Polityka rodzinna w perspektywie integracji europejskiej; Bezrobocie a rodzina; Uwarunkowania realizacji funkcji wychowawczej rodziny. Rodzina polska wobec nowych wyzwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 304 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zeszyt Nr 3 rok 2002. - Poznań : Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, 2002. - 2476, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Zamiejscowego w Chorzowie / Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu Wydział Zamiejscowy w Chorzowie ; Zeszyt Nr 3 rok 2002)
Część I: Gospodarka rynkowa. Wymiana rynkowa inspiracją i bodźcem wzrostu gospodarczego; Społeczno-ekonomiczne ugraniczenia rozwoju gospodarki rynkowej w Polsce; Współczesne problemy zarządzania public relations; Prawnopolityczne otoczenia a bezpieczeństwo przedsiębiorcy. Część II: Rynek finansowy. Determinanty zarządzania ryzykiem stopy procentowej; Rynki papierów wartościowych w krajach Unii Europejskiej; Rynek euroobligacji - jego charakterystyka i powstanie; Czy bilans jest wiarygodnym źródłem informacji; Niezależność audytora w świetle standardów międzynarodowych. Część II: Turystyka. Organizator i propagator masowje turystyki pieszej w Polsce - dr Mieczysław Orłowicz; Rola turystyki w rozwiązywaniu problemów w euroregionach; Produkt turystyczny w kontekście marketingowym; Ekonomiczne i socjologiczne relacje pomiędzy grupami przyjezdnych a mieszkańcami gmin turysycznych. Część IV: Edukacja. Prakseologia i logika w edukacji bankowej; Inteligencja jako wyznacznik wydajności zawodowej i jej poziom u studentów bankowości; E-edukacja uniwersytecka - szans czy zagrożenie?; Wykształcenie i znajomość języków obcych jako instrument obrony przed bezrobociem; Metody aktywizacji i motywowania studentów do nauki języków obcych; Wykorzystanie komputera w nauce matematyki i statystyki przez studentów Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu na Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie; Polityka Federacji Rosyjskiej wobec USA po wydarzeniach z 11 września 2001 roku. Rewolucja czy proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe. Pedagogia , ISSN 1634-7071 ; Nr 4)
Zawiera: Wystąpienie otwierające uroczystość inauguracji roku akademickiego 2003/2004; Szkolnictwo polskie na progu XXI wieku. Próba aktualizacji „Strategii rozwoju oświaty do roku 2020”; Jan Henryk Pestalozzi „Ojciec elementarnej szkoły ludowej”; Janusz Korczak jako humanista XX wieku; Historia wobec zagadnień świadomości społecznej; Kilka refleksji na temat definicji, przedmiotu i zadań dydaktyki ogólnej w kontekście współczesnych badań niemieckich; Szkolnictwo specjalne w państwach Unii Europejskiej i w Polsce; Kształcenie języka w społeczeństwie wielokulturowym; Edukacja odpowiedzialna - imperatywem kompetentnych działań czy oczekiwaniem dialektycznych zmian?; Problemy wychowawcze współczesnej rodziny; Kształcenie na odległość w Polsce; Problematyka pedagogiki specjalnej na łamach „Kwartalnika Pedagogicznego” w latach 1956-2003; W 100-lecie urodzin profesora Bogdana Suchodolskiego - Trwałość inspiracji; „Szkolnictwo w Belgii a integracja europejska” Bruksela, 11-18 listopada 2003 roku; Priorytety polityki edukacyjnej Unii Europejskiej; Krajowa Konferencja poświęcona Procesowi Bolońskiemu Warszawa, 20 listopada 2003 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej