Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(8)
Autor
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Łuszczuk Władysława
(2)
Bielecki Piotr
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Geryk Marcin
(1)
Kaczor Stanisław
(1)
Kaźmierczyk Andrzej
(1)
Kogut Wiesława
(1)
Mischke Herzy
(1)
Morawski Roman Zdzisław (1949- )
(1)
Muchacka Bożena
(1)
Musiałkiewicz Robert
(1)
Prewysz-Kwinto Piotr
(1)
Stachowiak-Kudła Monika
(1)
Voss Grażyna
(1)
Widelak Dariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Szkolnictwo wyższe
(6)
Nauczanie
(5)
Efektywność nauczania
(2)
Pedagogika
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Czas wolny od pracy
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Deklaracja bolońska (1999)
(1)
Finanse
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Konto -- podręcznik akademicki
(1)
Kształcenie ustawiczne -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Kształcenie za granicą
(1)
Metody badawcze
(1)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(1)
Nauczanie -- efektywność -- szkoły wyższe -- kraje Unii Europejskiej
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Nauczyciele
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolnictwo wyższe -- finanse -- Wielka Brytania
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele i systemy szkolnictwa wyższego w państwach europejskich; 2. Instytucjonalne mechanizmy zapewniania jakości; 3. Wpływ instytucjonalnych mechanizmów zapewnienia jakości na autonomię szkół wyższych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
1. Polityka edukacyjna jutra: Wyzwania i zadania polskiej edukacji w latach 2012-2025; Kultura polityczna ludności determinantą modernizacji pragmatyki sytemu edukacyjnego; Kompetencje społeczne, kulturowe i emocjonalne w Krajowych Ramach Kwalifikacji- istota i efekty kształcenia; Edukacja formalna i nieformalna- pomiędzy symetrią a dominacją; 2. Jakość kształcenia w szkole wyższej: Ku poprawie jakości uniwersyteckiej edukacji; Aksjologiczne aspekty poprawy jakości studiów pedagogicznych; Kompetencje dydaktyczne nauczycieli akademickich a jakość kształcenia w perspektywie KRK; Aktywność i samodzielność studentów w ocenie uczestników procesu kształcenia- wyniki badań; 3. Jakość kształcenia i związane z nią przeszkody: Uczeń zdolny w aspekcie kapitału indywidualnego i społecznego; Uniwersytet dziecięcy w rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego; Uczeń zdolny a szkolne i pozaszkolne przestrzenie edukacyjne; Batalia o poprawę jakości kształcenia; 4. Kreatywność i estetyka w edukacji jutra: Wychowanie do piekna- niedoceniony (zapomniany) obszar szkolnej edukacji; Kreatywność jako istotna kategoria aksjologiczna we współczesnej edukacji; Edukacja kreatywna jako wyzwanie dla współczesnej polskiej koncepcji edukacji; Kompetencje kluczowe drogą twórczego rozwoju; 5. Aksjologiczne i teologiczne problemy edukacji jutra: Odpowiedzialność i podmiotowość w procesie edukacyjnym współczesnej młodzieży- implikacje zmian kulturowych; Aktywność samowychowawcza kandydatów do zawodu nauczyciela; Fenomen zainteresowań studentów pedagogiki studiowaniem oraz przyszłą pracą zawodową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 515)
1. Edukacja a gospodarka i oszczędności prywatne, 2. Podstawowe założenia koncepcji edukacyjnych kont osobistych: prymat innowacyjności brytyjskiej, 3. Omówienie wyników raportu badawczego DfES dotyczącego oceny działania brytyjskiego systemu EKO, 4. Eksperymentalny program EKO w Pensylwanii (USA)-1999 r., 5. Projekt EKO dla pracowników instytucji rządu federalnego w USA (1999-2001), 6. Projekt wprowadzenia EKO w Szwecji: raport komisarza rządu szwedzkiego z grudnia 2000 r., 7. Koncepcja edukacyjnych kont osobistych w świetle opinii polskich "interesariuszy" EKO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Struktury organizacyjne zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; Struktury decyzyjne zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; System finansowania szkolnictwa wyższego a efektywność funkcjonowania zachodnioeuropejskich instytucji akademickich; Wpływ struktury kadrowej instytucji akademickiej na efektywność jej funkcjonowania; Wpływ struktury informacyjnej instytucji akademickiej na efektywność jej funkcjonowania; Struktury kontrolne w zachodnioeuropejskich instytucjach akademickich - wpływ na efektywność i jakość kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nauczyciel obec reformy systemu eduakcji, 2. Refleksje na temat wizji przyszłej szkoły i potrzeby zmian koncepcji edukacji nauczycieli, 3. Poszukiwanie kanonu treści kształcenia nauczycieli, 4. Uczestnictwo w globalnej dyskusji - współczesne trendy standaryzacji kształcenia nauczycieli na świecie, 5. Sytuacja zdrowotna studentów w aspekcie zdrowia fizycznego a proces kształcenia, 6. Psychologiczne kompetencje w szkole, 7. Warunki skuteczności studiowania na studiach zaocznych w opinii studentów pedagogiki, 8. Rozwój szkolnictwa wyższego w Nowym Saczu w latach 1959-2002, 9. Z dziejów kształcenia nauczycielskiego w Nowym Sączu, 10. Wymogi kompetencyjne edukacji przyrodniczej na poziomie wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli nauczania zintgrowanego, 11. Kształcenie pedagogiczne przez działalność praktyczną studentów, 12. Pedagogika zabawy w rozwoju kompetencji twórczych nauczycieli, 13. Znaczenie inteligencji emocjonalnej dla praktyki zawodowej nauczycieli, 14. Kształcenie umiejętności studentów z zakresu ratownictwa przedmedycznego na kierunku pedagogika, specjalność: wychowanie obronne i fizyczne, 15. Narzędzia TI i ich wykorzystanie w zawodzie nauczyciela, 16. Edukacja regionalna w kształceniu nauczycieli, 17. Regionalizm w systemie wychowawczym Szkoły Postawowej w Męcinie, 18. Zaintersowania badwcze studnetów Kolegium Akademii Pedagogicznej w Krakowie, Zamiejscowego Ośrodka Dydaktycznego w Nowym Sączu (na podstawie analizy tytułów prac magisterskich i licencjackich z lat 1984-2004)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i zakres społecznej odpowiedzialności uczelni w badaniach jakościowych; 2. Opinie interesariuszy na temat społecznej odpowiedzialności uczelni w badaniach ilościowych; 3. Społeczna odpowiedzialność uczelni w opinii zarządzających szkołami wyższymi w świecie. Badania ilościowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / pod red. Marian Duczmal ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
1. Standardy kształcenia zawodowego w polskim systemie szkolnictwa wyższego, 2. Funkcje i kompetencje zawodowe nauczycieli wobec zadań edukacji, 3. Człowieczeństwo najwyższą wartością - uniwersalnie pożądaną, 4. Posłannictwo społeczności akademickiej, 5. Refleksje na temat pracy jako działalności doskonalącej człowieka, 6. Problem "progu dydaktycznego" pomiędzy szkołą średnią i wyższą oraz możliwości jego niwelowania przez nauczycieli akademickich, 7. Motywy kształcenia się osób dorosłych studiujących w trybie niestacjonarnym, 8. Byc czy mieć - próba nowego spojrzenia na psychologiczne aspekty kształcenia się ludzi dorosłych, 9. Wiedza psychologiczna w procesie edukacji akademickiej, 10. Obraz uczelni niepublicznych w wybranej prasie ogólnopolskiej, 11. materialne, organizacyjne i osobowe aspekty misji szkoły wyższej, 12. Szanse edukacyjne młodzieży w niepublicznych szkołach wyższych, 13. Efektywność ksztalcenia młodziezy akademickiej, 14. Technologia informacyjna w edukacji studentów pedagogiki Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 15. warsztaty aktywizującą formą pracy ze studentami, 16. Warsztaty jako alternatywna forma nauczania studentów kierunków pedagogicznych, 17. Rola biblioteki w procesie dydaktycznym i badawczym uczelni wyższej, 18. Autoreklama a oferta pracy w zawodzie pedagoga, 19. Kształcenie studentów na specjalności pedagogika resocjalizacyjna w świetle procesu bolońskiego, 20. Przygotowanie nauczycieli do pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, 21. Kształtowanie sie modelu edukacji pracowników socjalnych na poziomie akademickim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1 Kluczowe zagadnienia dotyczące procesu uznania efektów kształcenia: 1.1. Istota i zakres zrównania wiedzy, umiejętności i kompetencji zdobytych w ramach edukacji nieformalnej i pozaformalnej; 1.2. Identyfikacja problemów związanych z uznawalnością efektów kształcenia w uczelniach wyższych; 1.3. Uznawalność efektów uczenia się w polityce instytucji Unii Europejskiej; 1.4. Doświadczenia wybranych krajów w procesie wdrażania uznawalności efektów kształcenia; 1.5. Wymagania względem studenta – deskryptory wiedzy i umiejętności. Rozdział 2 Potrzeba i możliwość wdrożenia uznawalności efektów kształcenia w Polsce – wyniki badań empirycznych: 2.1. Wyniki badania przeprowadzonego wśród studentów kierunku zarządzanie; 2.2. Wyniki badania przeprowadzonego wśród kandydatów na studia; 2.3. Wyniki badania przeprowadzonego wśród pracodawców. Rozdział 3 Przebieg działań związanych z realizacją projektu: 3.1. Zadanie I – pogłębiona diagnoza; 3.2. Zadanie II – opracowanie wstępnej wersji produktu finalnego; 3.3. Zadanie III – testowanie produktu; 3.4. Zadanie IV i V – analiza rzeczywistych efektów testowania produktu (modelu) oraz opracowanie ostatecznej wersji produktu (modelu); 3.5. Zadanie VI – upowszechnianie modelu. Rozdział 4 Aspekty prawne uznawalności efektów kształcenia: 4.1. Uwagi ogólne; 4.2. Zalecenia Rady w sprawie walidacji uczenia się pozaformalnego i nieformalnego; 4.3. Charakter prawny zaleceń Rady dotyczących uznawalności; 4.4. Uwagi ogólne. Rozdział 5 Model uznania efektów kształcenia pozaformalnego i nieformalnego w szkolnictwie wyższym: 5.1. Model prawny uznawalności efektów kształcenia; 5.2. Model organizacyjny uznawalności efektów kształcenia; 5.3. Model narzędziowy uznawalności efektów kształcenia. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej