Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Author
Kiełtyka Leszek
(3)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Multimedia
(3)
Gospodarka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Baza danych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Organizacja
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Telepraca
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
ISBN: 83-7333-294-4
Cz. I Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Znaczenie multimediów w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Zarządzanie informacją rynkową w przedsiębiorstwie; Techniki komunikacji w zarządzaniu łańcuchem logistycznym; Zasady tworzenia granicznych wielkości odchyleń w systemie controllingu strategicznego; Organizacja wirtualna jako twór współczesnej technologii; System wieloagentowy jako narzędzie wspomagające procesy zarządzania organizacją wirtualną; Organizacja fraktalne i chaotyczne. Cz. II Gospodarka elektroniczna: Zarządzanie wiedzą w organizacjach w gospodarce elektronicznej; Samorząd terytorialny w społeczeństwie informacyjnym; Kontrola w jednostkach samorządowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Wybrane aspekty prawne związane z za stosowaniem technologii teleinformacyjnych na rynku ubezpieczeń; Elektroniczne rozliczenia finansowe wybrane aspekty bezpiecznej realizacji. Cz. III Nauczanie zarządzania i marketingu poprzez multimedia i hipermedia: E-learning a rozwijanie kapitału intelektualnego organizacji; E-studium szansą dla MSP (małych i średnich przedsiębiorstw); Zarządzanie procesem wdrażania telepracy; Internet jako nowoczesne narzędzie edukacji oraz uzupełnienie klasycznych metod nauczania; Multimedia w świadomości studentów. Cz. IV Multimedialne technologie informacyjne: Przegląd sieciowych aplikacji multimedialnych; Transmisja głosu w sieciach komputerowych z użyciem technologii VolP; Bluetooth jako nowoczesna forma komunikacji; Rozmyty model przypominania/wyszukiwania bez klucza i bez adresu; Kanały komunikacyjne B2G i G2B; Advantages and Application of Microdoft.net Platform in Business; Wierna reprezentacja barwnych obrazów cyfrowych w Internecie. Cz. V Zarządzanie informacją: Technologie wideokonferencyjne w oparciu o nowe rozwiązania informatyczne; Zarządzanie informacją z wykorzystaniem minimalizacji funkcji Boolowskich dla oceny programów regionalnych z roku 1998; Adaptacja Inteligentnego Systemu Wspomagania Decyzji w przedsiębiorstwie wirtualnym; Systemy wieloagentowe w elektronicznym biznesie; Rola systemów ekspertowych w zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-673-1
Część I: Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem. 1. Muzyczne technologie foniczne w komunikacjach multimedialnych. 2. Dwa podejścia do procesu wirtualizacji organizacji. 3. Sustainable Development and Environmental Information Systems. 4. Wykorzystanie outsourcingu wywiadu gospodarczego w przedsiębiorstwie - wybrane zagadnienia. 5. Zastosowanie sieci neuronowych w doborze technologii telekomunikacyjnych w organizacjach wirtualnych. 6. Klasyfikacja i modelowanie systemów mobilnych baz danych. 7. Modern possibilities of image viewing processes - industrial's and university's applications. Część II: Gospodarka elektroniczna. 8. Ewolucja sposobów komunikacji w kanałach dystrybucyjnych w latach 1998-2005. 9. Architektura skutecznego systemu e-commerce. 10. E-podatki w Polsce i w innych krajach. 11. Analiza budowy systemu informatycznego kontrolingu. 12. Rola platformy informatycznej w firmie ubezpieczeniowej. 13. Procesy negocjacji integratywnych w wirtualnym środowisku zarządzania przedsiębiorstwem. Część III: Prognozowanie i symulacje. 14. Rola metody delfickiej w procesie foresight w świetle doświadczeń międzynarodowych. 15. Inicjatywy foresight w Polsce i na świecie. 16. Analiza współczynników korelacji w procesie restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce na podstawie danych z lat 1988-2004. 17. Metoda klasyfikacji klientów operatora telefonii komórkowej w analizie zjawiska rezygnacji. 18. Prognozowanie przez analogie przestrzenno-czasowe jako alternatywa w przypadku zbyt krótkich szeregów danych. Część IV: Zarządzanie wiedzą. 19. Symboliczna reprezentacja zdań języka naturalnego w zarządzaniu wiedzą systemu ekspertowego. 20. Wyzwania dla współczesnych menedżerów przedsiębiorstw. 21. Pozyskiwanie i wymiana wiedzy w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem map myśli. 22. Modeling of military training activities by ontology-based knowledge system. 23. Hybrydowe systemy ekspertowe w procesach przetwarzania wiedzy. 24. System ekspertowy jako instrument wyboru źródeł wiedzy oraz pozyskania informacji o rynku i jego uczestnikach. Część V: Multimedia w edukacji. 25. Multimedia technologies for distant learning. 26. Multimedia in International study programs. 27. E-learning jako forma szkolenia pracowników - zarys problemu, wyniki badań. 28. Multimedia techniques in teaching Englis for Specific Purposes in fields of marketing and management. 29. ROI z e-learningu. Część VI: Multimedialne technologie informacyjne. 30. Testowanie czytelności tekstu ekranowego. 21. Pilotażowa instalacja sieci bezprzewodowej standardu WiMAX na Politechnice Gdańskiej. 32. Wybrane technologie wspierające wymianę informacji w dużych przedsiębiorstwach w Polsce. 33. Ocena poziomu jakości informacyjnego środowiska pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych. 34. Decyzje marketingowe w małych i średnich przedsiębiorstwach. 35. Internet - szansa rozwoju małych społeczności lokalnych. 36. Inteligentny system wspomagania decyzji lekarza w diagnozowaniu chorób pacjentów. 37. Pomiar efektywności procesów logistycznych z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych. 38. Wybrane obszary wykorzystania sztucznej inteligencji w sterowaniu ruchem źródeł energii małej mocy. 39. Influence of pulse coulped neural network initialisation on classification tasks. 40. Modelowanie zjawisk za pomocą sieci neuronowych. 41. Security analysis of a neural network-based encryption system. 42. Analiza predyspozycji zawodowych z wykorzystaniem modelu na bazie logiki rozmytej. 43. Wykorzystanie systemów rozmytych w procesie wspomagania e-rekrutacji. 44. Praktyka informacjami a innowacyjność technologiczna małych i średnich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-882-8
Cz. I. Technologie informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem: 1. Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą- założenia teoretyczne; 2. Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrożenia zintegrowanego systemu informatycznego jako czynnik sprawności projektu informatycznego; 3. Wirtualna sieć badawczo- rozwojowa w przemyśle farmaceutycznym; 4. Wpływ technologii mobilnych na zmiany w organizacji; Wpływ interaktywnych technik internetowych na zarządzanie firmą w przyszłości- wyniki badań; 6. Routing pakietów typu Multicast; 7. Multimedia sieciowe we współczesnym biznesie; 8. Schematy progowe współdzielenia informacji w systemach zarządzania danych; 9. Systemy rozszerzonej rzeczywistości w pracy mobilnej; 10. Technologie informacyjne stosowane w procesie osługi klientów przez operatorów pocztowych; 11. Ocena użyteczności serwisu internetowego na podstawie oceny ekspertów i oceny heurystycznej; 12. Nowe metody oceny jakości obrazów kompresowanych technikami stratnymi; 13. Problemy określania położenia geograficznego węzłów sieci IP; Cz. II. Gospodarka elektroniczna: 14. Opensourcingowe systemy zarządzania treścią witryn internetowych; 15. Struktura podmiotowa organizacji wirtualnej; 16. Analiza zachowań klientów sklepów internetowych na przykładzie sklep.pl; 17. E-wydania- przyszłość prasy; 18. Zdalne systemy pozyskiwania danych pomiarowo- rozliczeniowych na lokalnym rynku energii elektrycznej; 19. Elektroniczne usługi finansowe w ocenie przyszłych menedżerów; 20. Wartość organizacyjna sieci powiązań informacyjnych elektrowni małych mocy; 21. E- planowanie w logistyce organizacji gospodarczych; Cz. III. Zarządzanei wiedzą: 22. Informacja z perspektywy nauki organizacji i zarządzania; 23. Zarządzanie informacją z wykorzystaniem metody AHP; 24. System doradczo- decyzyjny i jego implementacja komputerowa; 25. Kodyfikacja i personalizacja wiedzy w przedsiębiorstwach doradczych; 26. Bezpieczeństwo informacji w organizacji chaotycznej; 27. Efektywność marketingu a potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa; 28. Metoda klasyfikacji systemów zarządzania wiedzą; 29. Organizacyjne aspekty tworzenia baz wiedzy w otwartych projektach fundacji Wikimedia; 30.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Authority data
Multimedia - stosowanie - gospodarka (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again