Form of Work
Książki
(82)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(63)
available
(60)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(62)
Czytelnia
(63)
Author
Czerniawska Ewa
(5)
Materska Maria
(5)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(5)
Cialdini Robert
(4)
Gerrig Richard J
(4)
Jaworska Aleksandra
(4)
Radzicki Józef
(4)
Wojciszke Bogdan
(4)
Doliński Dariusz
(2)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Kowlaczewska Joanna
(2)
Kranas Grażyna
(2)
Lubrańska Anna
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Ochonczenko Helena
(2)
Penc Józef
(2)
Pilecka Władysława
(2)
Rudkowska Grażyna
(2)
Strelau Jan
(2)
Wrona Leszek
(2)
Adair John
(1)
Andruszko Robert
(1)
Armstrong Michael
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Butler Gillian
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cibor Ryszard
(1)
Colman Andrew M
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czarnecki Kazimierz M
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Daszkowski Julian
(1)
Dembo Myron H
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Enkelmann Nikolaus B
(1)
Feldman Robert S
(1)
Filipiak Ewa
(1)
Fontana David
(1)
Franken Robert E
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Gut Jerzy
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haman Wojciech
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hogan Kevin
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Huczek Marian
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Johnson Robert L
(1)
Judge Timothy A
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Karaś Roman
(1)
Karaś Stanisław
(1)
Karney Janina E
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kassay Štefan
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kosslyn Stephen M
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipka Anna
(1)
Majczyna Beata
(1)
Majczyna Marek
(1)
Makin Peter
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Maslow Abraham H
(1)
Matczak Anna
(1)
Maxfield David
(1)
McCann Vivian
(1)
McManus Freda
(1)
McMillan Ron
(1)
Mietzel Gerd
(1)
Miller William R
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myers David G
(1)
Nieckarz Zdzisław
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(51)
1990 - 1999
(14)
1970 - 1979
(1)
Country
Poland
(84)
Language
Polish
(84)
Subject
Motywacja
(42)
Motywacja pracy
(32)
Praca
(24)
Kadry
(18)
Psychologia
(18)
Uczenie się
(16)
Osobowość
(15)
Psychologia społeczna
(15)
Organizacja
(13)
Uczucia
(13)
Pamięć
(10)
Poznanie
(10)
Stosunki interpersonalne
(10)
Stres
(10)
Zarządzanie
(8)
Decyzje
(7)
Inteligencja (psychol.)
(7)
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorstwo
(7)
Psychologia rozwojowa
(7)
Zachowanie
(7)
Choroby psychiczne
(6)
Perswazja
(6)
Psychoterapia
(6)
Zmysły
(6)
Świadomość
(6)
Motywacja uczenia się
(5)
Młodzież
(5)
Sen
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Nauczanie
(4)
Negocjacje
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Przywództwo
(4)
Psychologia stosowana
(4)
Socjotechnika
(4)
Zatrudnienie
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Konflikt
(3)
Myślenie
(3)
Oceny pracowników
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Płaca
(3)
Zawód
(3)
Dziecko
(2)
Dziecko trudne
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Kariera
(2)
Motywacja psychologia
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Organizacje
(2)
Postawy
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia różnic indywidualnych
(2)
Rehabilitacja (med.)
(2)
Rozwój społeczny
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja zawodowa
(2)
Spostrzeganie
(2)
Twórczość
(2)
Uczniowie
(2)
Wychowanie
(2)
Zdolności
(2)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Autoprezentacja
(1)
Autorytet
(1)
Bhp
(1)
Biznes
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Bruner, Jerome Seymour
(1)
Charyzmat
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Etyka
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Grupy społeczne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Hipnoza
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Kapitalizm
(1)
Kara (prawo)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konformizm
(1)
Kultura
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Leczenie
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
93 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88607-00-6
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86447-84-2
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-673-3
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7441-357-3
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Człowiek w organizacji / Krystyna Serafin. - Katowice : Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, 1996. - 119 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
ISBN: 83-903931-5-8
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki ( Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
ISBN: 83-88703-25-0
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Psychiatria i Psychoterapia)
ISBN: 978-83-233-3565-8
Zawiera: Cz. I Co to jest dialog motywujący?: Rozmowy na temat zmiany; Duch dialogu motywującego; Metoda dialogu motywującego. Cz. II Angażowanie - ugruntowanie w relacji: Zaangażowanie i wycofywanie się; Słuchanie - zrozumienie dylematu osoby; Podstawowe umiejętności związane z prowadzeniem dialogu; Badanie wartości i celów. Cz. III Ukierunkowywanie - wyznaczanie celów strategicznych: Dlaczego ukierunkowywać?; Znajdowanie horyzontu; Kiedy cele są różne; Wymiana informacji. Cz. IV Wywoływanie - przygotowanie do zmiany: Ambiwalencja - język zmiany i język podtrzymania; Wywoływanie u osoby jej własnej motywacji; Reagowanie na język zmiany; Reagowanie na język podtrzymania i niezgodę; Wywoływanie nadziei i pewności siebie; Pomaganie z zachowaniem postawy neutralnej; Rozwijanie rozbieżności. Cz. V Planowanie - pomost na drodze do zmiany: Od wywoływania do planowanie; Opracowanie planu zmiany; Wzmacnianie zobowiązania; Wspieranie zmiany. Cz. VI Dialog motywujący w codziennej praktyce: Doświadczanie dialogu motywującego; Uczenie się dialogu motywującego; Stosowanie dialogu motywującego; Integrowanie dialogu motywującego. Cz. VII Empiryczna ocena dialogu motywującego: Dowody empiryczne oraz ewolucja dialogu motywującego; Ocena rozmów motywujących. Słowniczek terminów związanych z dialogiem motywującym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 61 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-0968-1
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania kon- sumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zacho- wanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Pod- stawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawo- zdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decy- zji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokona- niu zakupu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7930-339-7
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7150-696-1
Emocje; Głód i apetyt; Motywacja społeczna; Motywacja i zachowania seksualne; Stres i radzenie sobie z nim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7412-091-6
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-8160-738-4
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Job crafting – (r)ewolucja pracy. Rozdział 2. Fakty i mity na temat pracy. Rozdział 3. Trendy zarzą dzania a job crafting: Turkus; Agile; Kaizen i lean; Podsumowanie. Rozdział 4. Historia badań nad przekształcaniem pracy: Od czego to wszystko się zaczęło?; Trzy rodzaje przekształcania pracy; Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę?; Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie?; Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy; Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy; Kto przekształca swoją pracę?; Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach. Rozdział 5. Przykłady przekształcania pracy, Rozdział 6. Korzyści z przekształcania pracy: Co mówią badania?; Zaangażowanie; Satysfakcja z pracy; Sens pracy; Zmiana; Efektywność. Rozdział 7. Warsztat job crafting – metodologia. Rozdział 8. Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska. Rozdział 9. Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji?: Przekształcanie pracy jako proces; Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens?; Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy?; Spójność wartości; Elastyczność zasobów ludzkich; Autonomia; Pozytywne relacje; Akceptacja porażek; Przekazywanie informacji zwrotnej. Rozdział 10. Narzędzia motywujące do przekształcania pracy: Intro interview; Błyskawiczny raport; 12 poleceń. Bibliografia. O Autorkach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
ISBN: 978-83-7011-875-4
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89437-01-5
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Motywacja i osobowość / Abraham H. Maslow. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 401 s. ; 21 s.
(Biblioteka Klasyków Psychologii)
ISBN: 978-83-01-14809-6
Część I: Teoria motywacji. 1. Wstęp do teorii motywacji. 2. Teoria ludzkiej motywacji. 3. Zaspokajanie potrzeb podstawowych. 4. Rewizja teorii instynktu. 5. Hierarchia potrzeb. 6. Zachowanie niemotywowane. Część II: Psychopatologia i normalność. 7. Geneza patologii. 8. Czy destrukcyjność jest instynktowna? 9. Psychoterapia jako dobre relacje międzyludzkie. 10. Sposoby podejścia do normalności i zdrowia. Część III: Samorealizacja. 11. Ludzie samorealizujący się: studium zdrowia psychicznego. 12. Miłość u ludzi samorealizujących się. 13. Twórczość u ludzi samorealizujących się. Część IV: Metodologia nauk humanistycznych. 14. Pytania do nowej psychologii. 15. Psychologiczne podejście do nauki. 16. Koncentracja na środkach a koncentracja na problemie. 17. Stereotypizacja a prawdziwe poznanie. 18. Holistyczne podejście do psychologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1774-4
1. Teorie i modele motywacji do pracy, 2. Czynniki mające wpływ na motywację do pracy, 3. Modelowe ujęcie motywowania pracowników, 4. Badania motywacji do pracy - studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Motywowanie pracowników : wskazówki dla menedżerów / Agata Pietroń-Pyszczek. - Wrocław : Wydawnictwo MARINA, 2007. - 141, [4] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-924138-2-0
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : CeDeWu , 2017. - 190 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7556-917-9
Rozdział 1: Istota motywacji pracownika; Rozdział 2: Pracownicy jako podmiot procesu motywacyjnego; Rozdział 3: Rola wartości w procesie motywacyjnym; Rozdział 4: Metody analizy motywacji; Rozdział 5: Rola przywództwa w procesie motywacyjnym; Rozdział 6: Komunikacja interpersonalna w procesie motywowania; Rozdział 7: Rola pracy zespołowej w procesie motywowania; Rozdział 8: Rozwiązywanie konfliktów interpersonalnych jako uwarunkowanie procesu motywowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
ISBN: 83-85428-29-1
Cz. I Środki i narzędzia stosowane w procesie motywacyjnym: R.1 Proces motywacyjny i jego przebieg (Istota, miejsce i znaczenie motywowania w działalności kierowniczej; Proces motywacyjny i jego struktura). R.2 Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego (Systemy motywowania płacowego; Formy płac; Wewnętrzna struktura płac; Zasady kształtowania składników wynagrodzenia). R.3 Motywacyjne aspekty organizacji pracy (Organizacja pracy jako źródło motywacji; Motywacyjne formy organizacji pracy). R.4 Motywacyjna rola uprawnień pracowniczych (Pojęcie i rola partycypacji pracowniczej w zarządzaniu; Formy partycypacji pracowniczej; Motywacyjny model partycypacji decyzyjnej; Partycypacja w praktyce różnych firm). R.5 Motywowanie elementami procesu kadrowego ( Dobór pracowników; Planowanie karier; System ocen pracowniczych; Szkolenie i rozwój personelu; System awansowania; Rozwiązanie stosunku pracy). R.6 Uwarunkowania przebiegu procesów motywacyjnych (Uwarunkowania zewnętrzne; Uwarunkowania wewnętrzne). Cz. II Motywowanie w wybranych obszarach przedsiębiorstwa: R.7 Motywowanie do pracy twórczej w przedsiębiorstwie (Znaczenie pracy twórczej w gospodarce; Natura procesu i produktu twórczego; Ogólne zasady tworzenia klimatu dla działalności twórczej; Zasady automatyzacji do pracy twórczej; Cechy grup twórczych przydatne dla zarządzania; Motywatory twórczości w biznesie). R.8 Motywowanie do zachowań projakościowych ( Motywowanie dla jakości; Motywowanie a wprowadzenie i pod trzymanie systemu zarządzania jakością w praktyce gospodarczej). R.9 Motywowanie w procesie implementacji systemów informatycznych (Psychologiczne uwarunkowania procesu implementacji systemów informatycznych; Tradycyjne podejście do procesu implementacji systemu informatycznego; Współczesne podejście do procesu implementacji systemów informatycznych)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
ISBN: 83-85428-29-1
Cz. I Środki i narzędzia stosowane w procesie motywacyjnym: R.1 Proces motywacyjny i jego przebieg (Istota, miejsce i znaczenie motywowania w działalności kierowniczej; Proces motywacyjny i jego struktura). R.2 Płace jako instrument oddziaływania motywacyjnego (Systemy motywowania płacowego; Formy płac; Wewnętrzna struktura płac; Zasady kształtowania składników wynagrodzenia). R.3 Motywacyjne aspekty organizacji pracy (Organizacja pracy jako źródło motywacji; Motywacyjne formy organizacji pracy). R.4 Motywacyjna rola uprawnień pracowniczych (Pojęcie i rola partycypacji pracowniczej w zarządzaniu; Formy partycypacji pracowniczej; Motywacyjny model partycypacji decyzyjnej; Partycypacja w praktyce różnych firm). R.5 Motywowanie elementami procesu kadrowego ( Dobór pracowników; Planowanie karier; System ocen pracowniczych; Szkolenie i rozwój personelu; System awansowania; Rozwiązanie stosunku pracy). R.6 Uwarunkowania przebiegu procesów motywacyjnych (Uwarunkowania zewnętrzne; Uwarunkowania wewnętrzne). Cz. II Motywowanie w wybranych obszarach przedsiębiorstwa: R.7 Motywowanie do pracy twórczej w przedsiębiorstwie (Znaczenie pracy twórczej w gospodarce; Natura procesu i produktu twórczego; Ogólne zasady tworzenia klimatu dla działalności twórczej; Zasady automatyzacji do pracy twórczej; Cechy grup twórczych przydatne dla zarządzania; Motywatory twórczości w biznesie). R.8 Motywowanie do zachowań projakościowych ( Motywowanie dla jakości; Motywowanie a wprowadzenie i pod trzymanie systemu zarządzania jakością w praktyce gospodarczej). R.9 Motywowanie w procesie implementacji systemów informatycznych (Psychologiczne uwarunkowania procesu implementacji systemów informatycznych; Tradycyjne podejście do procesu implementacji systemu informatycznego; Współczesne podejście do procesu implementacji systemów informatycznych)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again