Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(202)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(198)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Czasopisma
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(159)
dostępne
(101)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(104)
Czytelnia
(159)
Autor
Kamińska Aleksandra (1976- )
(8)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(8)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(5)
Guz Sabina
(4)
Kaliszewska Małgorzata
(4)
Karpińska Anna
(4)
Kowalewski Michał
(4)
Petkowicz Helena
(4)
Witkowska Ewa
(4)
Łukasik Stanisław
(4)
Bereźnicki Franciszek
(3)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(3)
Godawa Grzegorz
(3)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(3)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(3)
Klasińska Barbara
(3)
Kochanowska Ewa
(3)
Kocór Maria
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Półturzycki Józef
(3)
Siemieniecki Bronisław
(3)
Brown H. Douglas
(2)
Błędowski Piotr
(2)
Ciechanowska Dorota
(2)
Czopek Jakub
(2)
Dusza Bożena
(2)
Grabowska Tatiana
(2)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(2)
Jąder Mariola
(2)
Kabat Małgorzata
(2)
Kaczmarek Żanetta
(2)
Kaiser Izabella
(2)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Konieczna Anna
(2)
Kupisiewicz Czesław
(2)
Laskowski Mirosław
(2)
Majzner Rafał
(2)
Montessori Maria (1870-1952)
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Musiał Emilia
(2)
Nycz Edward
(2)
Okoń Wincenty
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Rawson Martyn
(2)
Richter Tobias
(2)
Stasiak Makary K
(2)
Stasica Jadwiga
(2)
Stopolska Joanna
(2)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(2)
Urbańska Magda
(2)
Wojciechowska Katarzyna
(2)
Wrońska Marta
(2)
Łyczewska Ewa
(2)
Świerczek Maria
(2)
Adamek Irena
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Andrzejczak Aldona
(1)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Badora Sylwia
(1)
Barańska Małgorzata
(1)
Barsoum Grant
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bednarczyk Beata
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bernátová Renáta
(1)
Białas Marcin (nauki historyczne)
(1)
Bielski Janusz (1934-2018)
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara (1971- )
(1)
Biliński Witold
(1)
Boczukowa Beata
(1)
Boguszewska Anna
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Bröderman Smeds Mari
(1)
Camarda Sylwia
(1)
Charlton Helen E
(1)
Chorąży Ewa
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cywińska Małgorzata
(1)
Czaplińska-Muternilchowa Róża
(1)
Czekierda Piotr (1976- )
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Czerwińska-Rydel Anna (1973- )
(1)
Czyż Stanisław
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Dawidziuk Stanisław
(1)
Desperak Marta
(1)
Dewey John (1859-1952)
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Domalewska Dorota
(1)
Dryden Gordon
(1)
Dryżałowska Grażyna
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dudley-Evans Tony
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Dzielnicka Ewa
(1)
Dąbrowa Ewa
(1)
Dąbrowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(69)
2000 - 2009
(121)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(199)
Kiribati
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(203)
Temat
Nauczanie
(67)
Nauczanie początkowe
(38)
Kształcenie
(28)
Metody nauczania
(27)
Nauczyciele
(22)
Nauczanie zintegrowane
(20)
Pedagogika
(18)
Szkolnictwo
(16)
Uczenie się
(16)
Wychowanie przedszkolne
(16)
Nauczanie na odległość
(15)
Wychowanie
(14)
Dziecko
(13)
Język angielski
(13)
Szkolnictwo wyższe
(13)
Języki
(12)
Pedagogika specjalna
(10)
Uczniowie
(10)
Internet
(9)
Komputery
(9)
Matematyka
(9)
Multimedia
(8)
Myślenie twórcze
(8)
Niepowodzenia szkolne
(8)
Edukacja medialna
(6)
Innowacje
(6)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(6)
Samokształcenie
(6)
Gry edukacyjne
(5)
Informatyka
(5)
Mentoring
(5)
Metoda Montessori
(5)
Metody wychowawcze
(5)
Nauczanie dorosłych
(5)
Oceny szkolne
(5)
Twórczość dzieci i młodzieży
(5)
Gry i zabawy
(4)
Język polski
(4)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(4)
Pisanie
(4)
Psychologia wychowawcza
(4)
Rodzice
(4)
Studenci
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Wychowanie estetyczne
(4)
Zawód
(4)
Czytanie
(3)
Dojrzałość szkolna
(3)
Dziecko upośledzone
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Edukacja ekologiczna
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Kształcenie nauczycieli
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Metoda Dobrego Startu
(3)
Metoda projektów
(3)
Metodologia
(3)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(3)
Muzyka
(3)
Młodzież
(3)
Programy nauczania
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Sztuka
(3)
Twórczość
(3)
Wartość
(3)
Wychowanie fizyczne
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Zarządzanie
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko niewidome
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Gry fabularne
(2)
Historia wychowania
(2)
Informacja
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura
(2)
Kultura fizyczna
(2)
Leczenie
(2)
Metody badawcze
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
Muzykoterapia
(2)
Nauczanie -- teoria
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczanie programowane
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Oceny szkolne -- psychologia
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Wychowanie Fizyczne (czasopismo ; Poznań)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-
(3)
1901-2000
(3)
1801-
(2)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Preszów (Słowacja)
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(7)
Poradnik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Scenariusz zajęć
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo pedagogiczne
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(38)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Językoznawstwo
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
203 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Macmillan Books for Teachers)
Zawiera: General introduction; Section 1: Listening and speaking; Section 2: Reading and writting; Section 3: Vocabulary and grammar; Section 4: Storytelling and drama; Section 5: Games; Section 6: Rhymes, chabts and songs; Section 7: Artt and craft; Section 8: Content based learning; Section 9: ICT and multimedia; Section 10: Learning to learn. Index: Language structures and grammar; Topics and lexical sets; Learning skills and attitudes; Activity titles. Further reading.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
A course in language teaching : practice and theory / Penny Ur. - 19th ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 375, [3] s. : il. ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
1. The teaching process; 2. Teaching the language: The "what"; 3. Teaching the language: The "how"; 4. Course content; 5. Lessons; 6. Learner differences; Trainer's notes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
Wprowadzenie: Różnorodność metod i narzędzi w badaniach: 1. Studium przypadku; 2. Obserwacja; 3. Nowe techniki badań terenowych: shadowing; 4. Podejście biograficzne; 5. Wywiad w badaniach jakościowych; 6. Badania fokusowe; 7. Analiza dokumentów zastanych; 8. Analiza dyskursu; 9. Etnografia wizualna; 10. Technika identyfikacji konstruktorów osobistych; 11. Metody relacyjne w badaniach organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Children Learning English / Jayne Moon. - London : Macmillan Education , 2005. - 184 s. : rys. ; 25 cm.
(Macmillan Books for Teachers)
Zawiera: Introduction to „Children Learning English”; Ch. 1 Choldren learning English. Children as language learners; Ch. 2 Do you like learning English?. Pupils’ attiudes to learning English; Ch. 3 Are they the same? Children come in all types; Ch. 4 We’ve found our partners, Miss. Managing pupils’ language learning; Ch. 5 Who has some good news for today? Effective teacher-pupil interaction; Ch. 6 Do you need a hand? Supporting children’s language learning; Ch. 7 Can we do „Poker face” again, Miss? Creating, adapting and evaluating activities for language learning; Ch. 8 Why did I do it like this? Planning for children’s language learning; Ch. 9 What’s your topic? Using a cross-curricular approach for organizing language learning; Ch. 10 Can we make a spinner? Involving children in making and using resources; Ch. 11 Learning to see. Assessing learning and teaching; Ch. 12 Howa can I be a better language learner? Learning to learn; Epilouge. Looking forwards.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie, 2. Coaching oparty na współpracy, 3. Zasady coachingu, 4. Proces i struktura coachingu, 5. Podstawowe umiejętności potrzebne do prowadzenia coachingu, 6. Bariery
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. The Communication Process: An Introduction; 2. Organizational Communication; 3. Improving Interpersonal Relationships; 4. Effective Listening; 5. Nonverbal Communication in the Organization; 6. Overcoming Obstacles to Communication in Organizations; 7. Basic Information for All Types of Interviews; The Employment Interview; 9. Small-Group Communication and Problem Solving; 10. Participation and Leadership in Teams; 11. Informative Presentations; 12. Researching, Supporting, and Delivering Your Ideas; 13. Professional Visual Aids; 14. Persuasive Presentations: Individual or Team.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Życie Friedricha Wilhelma Augusta Froebla; 2. Koncepcja pedagogiczna Friedricha Froebla; 3. Dary; 4. Formy organizacyjne: Zabawa; Zajęcia dydaktyczne; Twórcze prace ręczne; Praca w ogródku i ogrodzie przedszkolnym; Prace gospodarcze; 5. Przykłady rozwiązań: Wprowadzenie; Propozycje edukacyjnych spotkań w „Porannym kole”; Zabawy badawcze; Wierszyki i wyliczanki; Wierszyki w języku angielskim; Aktywność twórcza; Działania w plenerze; 6. Przykłady planów zajęć w „Porannym kole” i „Aktywności w grupach zabawowo-zadaniowych; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Developments in ESP : a multi-disciplinary approach / Tony Dudley-Evans, Maggie Jo St. John. - 14th print. - Cambridge [etc.] : Cambridge University Press , 2011. - 301, [3] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
1.Introduction; 2. A historical perspective on ESP; 3. English for Academic Purposes; 4. English for Business Purposes; 5. Language issues in ESP; 6. The skills in EAP and EOP; 7. Needs analysis and evaluation; 8. Course design; 9. The role of materials; 10. Classroom practice and beyond; 11. Assessment: Continuous assessment and testing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Uwagi krytyczne 2. Rys historyczny 3. Metoda Case Dei Bambini 4. Jak nauczycielka powinna odbywać lekcję?5. Tryb życia w Case dei Bambini 6. Ćwiczenie mięśni 7. Przyroda w wychowaniu 8. Roboty ręczne 9. Kształcenie zmysłów. 10. Przyrządy do kształcenia zmysłów 9. Wykształcenie umysłowe 12. Nauka czytania i pisania 13. Początki arytmetyki 14. Wnioski i wrażenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota intersemiotycznej formuły zajęć. Rozważania teoretyczne: Ruch w diagnostyce i terapii; Niedyrektywna koncepcja terapeutyczna; Zastosowanie technik plastycznych w ocenie ekspresji i wspomaganiu rozwoju dziecka. 2. Metodologiczne podstawy badań diagnostycznych i procedury wizualizacyjnej 3. Wyniki wstępnych badań diagnostycznych: Grupa dzieci uzdolnionych – G 1; Grupa dzieci z zaburzeniami rozwoju – G 2; Rozszerzone wyniki badań diagnostycznych. 4. Materiał przeznaczony do indukowania wizualizacji: Przebieg wizualizacji kinetycznych w ujęciu uczestniczącym. 5. Analiza wyników badań - ich interpretacja – wnioski: Ruch i tworzenie układów przestrzenno-kinetycznych jako narzędzie poznania; Przydatność technik plastyczno-psychologicznych w weryfikacji i falsyfikacji danych diagnostycznych; Wyniki w kategoriach indywidualnych. Próby uogólnienia i wnioski. Bibliografia; Aneksy: Dokumentacja tekstowa i rysunkowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Teologiczno-treściowa; 1. Przedmiot i zadania dydaktyki, 2. Wartości i cele kształcenia, 3. Treści kształcenia. Cz. II Procesualna; 4. Proces kształcenia, 5. Zasady kształcenia, 6. Metody nauczania, 7. Metody uczenia się, 8. Samokształcenie jako proces oświatowy, 9. Wdrażanie do samokształcenia, 10. Organizacja i planowanie działalności dydaktycznej, 11. Lekcja jako podstawowa forma nauczania i uczenia się, 12. Podręcznik i środki dydaktyczne w kształceniu. Cz. III Wynikowa; 13. Kontrola w procesie kształcenia, 14. Ocena w procesie kształcenia, 15. Dydaktyczne wykorzystywanie kontroli
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komplementarność poznania, 2. Materiał i struktura edukacji komplementarnej, 3. Podstawowe procesy rozwoju i kształcenia, 4. Cele edukacji komplementarnej, 5. Metoda rozwoju i kształcenia komplementarnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dydaktyka kształcenia ogólnego / Franciszek Bereźnicki. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 493 s. : rys., tab. ; 25 cm.
1. Przedmiot i zadania dydaktyki kształcenia ogólnego, 2. Wartości i cele kształcenia ogólnego, 2. Treści kształcenia ogólnego, 4. Proces kształcenia ogólnego, 5. Kształcenie wielostronne, 6.Proces samokształcenia, 7. Zasady kształcenia, 8. Metody kształcenia, 9. Formy organizacyjne kształcenia, 10. Środki dydaktyczne w kształceniu ogólnym, 11. Planowanie i organizacja pracy dydaktycznej, 12. Niepowodzenia w nauce szkolnej, 13. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia, 14. Problemy dydaktyki kształcenia ogólnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dydaktyka ogólna jako nauka pedagogiczna. 2. Istota i charakterystyka współczesnego procesu kształcenia. 3. Cele kształcenia. 4. Treści kształcenia. 5. Zasady kształcenia. 6. Metody kształcenia. 7. Formy organizacyjne kształcenia. 8. Infrastruktura i środki dydaktyczne. 9. Sprawdzanie i ocenianie wyników procesu kształcenia. 10. Niepowodzenia szkolne. 11. Uczeń. 12. Nauczyciel we współczesnej edukacji. 13. Główne problemy edukacyjne XX i XXI wieku. 14. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja matematyczna dzieci)
1. Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki: Dojrzałość dzieci do uczenia się matematyki; Dziecięce liczenie podstawą uczenia się matematyki w szkole; Rozwój rozumowania operacyjnego i jego znaczenie w uczeniu się matematyki; Zdolność do swobodnego posługiwania się reprezentacjami ikonicznymi i symbolicznymi podstawą uczenia się matematyki w szkole; Dojrzałość emocjonalna i jej znaczenie w uczeniu się matematyki; Integracja czynności percepcyjno-motorycznych a uczenie się matematyki w szkole; 2. Diagnoza dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki: Podstawy diagnozy działalności matematycznej; Zadania badawcze, które warto realizować w ramach diagnozy działalności matematycznej dzieci; Interpretacja wyników badań. Diagnoza na użytek zajęć korekcyjno wyrównawczych; 3. Zarys metodyki zajęć korekcyjno-wyrównawczych: Zajęcia korekcyjno- wyrównawcze: ustalanie terminologiczne i ogólna charakterystyka; Teoretyczne podstawy zajęć korekcyjno-wychowawczych; Zasady prowadzenia zajęć z dziećmi; Sposoby konstruowania programów zajęć korekcyjno-wyrównawczych stosownie do potrzeb i możliwości dzieci; Metody prowadzenia zajęć korekcyjno-wyrównawczych z dziećmi; Przykłady scenariuszy zajęć z dzieckiem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej