Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(15)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(17)
Autor
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Moczydłowska Joanna M
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Borodin Yevgeniy
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Janczewski Jerzy
(2)
Khozhylo Iryna
(2)
Madyda Aneta
(2)
Parsloe Eric
(2)
Piontek Adam
(2)
Sitek Marcin
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wierzbicka Ewa
(2)
Wysocki Jacek
(2)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Małgorzata
(1)
Bartoszczuk Paweł
(1)
Biliński Witold
(1)
Bloch Michał
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borówka Ewa
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Chmielewiec Beata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Dembkowski Sabine
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
Eldridge Fiona
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Gajda Waldema
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Godlewska-Majkowska Hanna
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grela Joanna
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hargrove Robert
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hornowska Elżbieta (1952- )
(1)
Hunter Ian (1963- )
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Karlik Marcin
(1)
Kałowski Adam
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klich Jarosław
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kondak Anna
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Kwietniewska-Sobstyl Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Leedham Melville
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matuszczak Agnieszka Ewa
(1)
Michalik Damian
(1)
Minochkina Olga
(1)
Mitoraj-Jaroszek Małgorzata
(1)
Myjak Teresa
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Nagora Inna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Mentoring
(24)
Coaching
(8)
Kadry
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Kariera
(4)
Motywacja pracy
(4)
Praca
(4)
Zarządzanie
(4)
Menedżerowie
(3)
Organizacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Metody nauczania
(2)
Motywacja
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Coachowie
(1)
Community policing
(1)
Doradcy personalni
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mobbing
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Policja
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Procesy grupowe
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sprzedaż
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Transport pasażerski
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Uczenie się
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zakład pracy
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręcznik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Perspektywa nauki: Coaching oparty na dowodach; Psychologia coachingu; Coaching umiejętności interpersonalnych; 2. Perspektywa praktyki: Coaching jako profesja. Standardy nauczania i praktyki coachingu; Executive coaching, czyli o metodzie dążenia do doskonałości przez menedżerów wyższego szczebla; Coaching kariery; Coaching wewnętrzny w firmie; 3. Perspektywa klienta: E-coaching: zalety i ograniczenia; Coaching z perspektywy menedżera; Wdrożenie programu coachingu w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojecie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojecie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu w odniesieniu do realiów polskich organizacji; 14. Etyka coachingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza. Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu. 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe; Źródło: trening sportowy; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia; Źródło: organizacje zawodowe; Gdzie zatem jesteśmy?; Literatura. 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu; Lista korzyści płynących z coachingu; Mentoring; Model procesu związany z „kontraktem”; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach; Podsumowanie; Literatura. 3. Mentorzy społecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching?; Mentoring społecznościowy; Mentor ds. edukacyjnych; Narodziny coach-mentora; Literatura. 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się?; Uczenie się transformacyjne; W kierunku modelu organizacji uczącej się; Wybór najlepszej metody uczenia się; Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się; Zasady uczenia się osób dorosłych; Literatura. 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości; Kultura i różnorodność; Płeć; Filozofia życiowa; Wpływy psychologii; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych?; Literatura. 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie; Obserwowanie zespołu; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości; Wychowywanie zwycięzców; Literatura. 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste; Znaczenie obserwacji mowy ciała; Świadomość przestrzeni osobistej; Zaufanie lub jego brak; Mity i uprzedzenia; Aktywne słuchanie; Coaching telefoniczny; Literatura. 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań; Różnorodne, przydatne typy pytań; Rodzaje pytań, których należy unikać; Techniki zadawania pytań; Literatura. 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna; Czym jest superwizja coachingowa?; Formalnie czy nieformalnie?; Jaka jest wartość dodana superwizji?; Literatura. 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na „zawód”?; A zatem – zawód czy tylko usługa dostępna na rynku?. Część druga. Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie?; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ?; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie?; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć?; Literatura. 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Czym jest coaching i mentoring?; Narodziny coach-mentora; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring?; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu?; Kultura coachingowa – czym jest i jak ją tworzyć?; Literatura. 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Punkt wyjścia; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji; Projektowanie/tworzenie; Stworzenie zespołu do realizacji projektu; Skuteczne procesy; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić?; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu; Literatura. 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach?; Wnioski; Literatura. 15. Superwizja w praktyce: Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach; Podstawy wprowadzania superwizji; Efekty „zintegrowanego” podejścia do superwizji; Podsumowanie; Lista kontrolna; Literatura. 16. Coaching zespołowy: Wprowadzenie do coachingu zespołowego; Dlaczego coaching zespołowy?; Co rozumiemy przez pojęcie „coaching zespołowy”?; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania; Rola lidera w coachingu zespołowym; Rola i relacje coach-mentora zespołowego; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego; Cel coachingu zespołowego; Podsumowanie; Literatura. 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Praca i życie w systemach; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas – i one wpływają na nas; Jednostka jako system kulturowy; Organizacja jako system kulturowy; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej; Podsumowanie; Literatura. 18. Co dalej?: Ludzie się zmieniają; Technologia się zmienia; Organizacja się zmienia; Literatura. Aneks. Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching™ i ELECTRIC Mentoring™. Przypisy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się. CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING: Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji; Coaching i autodeterminacja; Zastosowanie koncepcji flow w coachingu; Motywacja a emocje. CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA: Zaczyna się od wymówki; Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych; Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym. CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING -OBSZARY ZASTOSOWAŃ: Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii; Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching; Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego; Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych; Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie. CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE: Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą; Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji. CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA -TEKSTY NIERECENZOWANE: Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji; Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej; Coachingjako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy; Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka; Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Przeglądanie i wprowadzenie: Wprowadzenie; Czym jest coaching kadry kierowniczej? 2. Siedem podstawowych kompetencji skutecznego coachingu kadry kierowniczej: Budowanie dobrego kontaktu, Uważne słuchanie, Kreatywne stawianie pytań, Udzielanie skutecznych informacji zwrotnych, Precyzowanie celu, Intuicja, Indywidualność. 3. Model Coachingu Achieve - systematyczna koncepcja skutecznego coachingu kadry kierowniczej - Krok. 1. Ocena aktualnej sytuacji, Krok 2. Kreatywne generowanie alternatyw - burza mózgów, Krok 3. Sprecyzowanie celu, Krok 4. Inicjowanie opcji, Krok 5. Ewaluacja opcji, Krok 6. Planowanie niezbędnych działań; Krok 7. Zachęta do działania. 4. Ogólne zasady zastosowania Modelu Coachingu Achieve: Siedem podstawowych kompetencji skutecznego coachingu kadry kierowniczej w kontekście modelu, Mierzenie skuteczności coachingu kadry kierowniczej, Kierunki i perspektywy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wprowadzenie; Część I. Coaching zespołowy jako metoda wspierania zespołów Rozdział 1. Istota i warunki coachingu zespołowego Rozdział 2. Zastosowania coachingu zespołowego Rozdział 3. Kompetencje coacha zespołowego Część II. Proces coachingu zespołowego Rozdział 4. Struktura procesu coachingu zespołowego Rozdział 5. Przygotowanie do coachingu zespołowego Rozdział 6. Sesja otwierająca Rozdział 7. Sesja diagnostyczna Rozdział 8. Sesja ustalania celów Rozdział 9. Dalsze sesje - poszerzanie świadomości zespołu i praca nad wyzwaniami Rozdział 10. Sesje zamykające proces coachingu Rozdział 11. Utrzymanie efektów coachingu Część III. Modele, techniki i narzędzia wykorzystywane w coachingu zespołowym Rozdział 12. Model GROW Rozdział 13. Proces grupowy Rozdział 14. Dysfunkcje pracy zespołowej Rozdział 15. Wywiad motywujący Rozdział 16. Ćwiczenia interakcyjne Rozdział 17. Umowy w zespole Rozdział 18. Analiza pola sił Rozdział 19. Profilowanie zespołu i psychometria Rozdział 20. Warsztaty wartości Rozdział 21. Perspektywa systemowa w pracy z zespołem Rozdział 22. Psychoedukacja Rozdział 23. Sesje informacji zwrotnej Rozdział 24. Rytuały w pracy z zespołem Rozdział 25. Gadżety i karty coachingowe Rozdział 26. Gamestorming Rozdział 27. HPI - Human Performance Improvement Rozdział 28. Design Thinking Rozdział 29. Team Canvas Rozdział 30. Zespoły X Rozdział 31. Ewaluacja Rozdział 32. Technika wspierająca zespół Część IV. Superwizja i rozwój coacha zespołowego Rozdział 33. Drogi rozwoju coacha zespołowego Rozdział 34. Superwizja w coachingu zespołowym Część V. Przykłady procesów coachingu zespołowego; Zakończenie; Spis rysunków; Spis tabel, arkuszy i ćwiczeń; Literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. WSZYSTKO ZACZYNA SIĘ OD CIEBIE. Rozdział 1. Czy będę dobrym coachem? Dlaczego praca Agile Coacha jest ważna? Kontekst pracy Agile Coacha. Wyjaśnienie podstawowych terminów. Dążenie do roli Agile Coacha. Narodziny Agile Coacha. Naturalne predyspozycje. Niech bycie Agile Coachem Cię wyraża. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Rozdział 2. Oczekuj efektywności. Powiedz, czego oczekujesz. Wprowadź metaforę doskonałości. Nigdy nie dochodzimy do celu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 3. Naucz się zarządzać sobą. Zacznij od samoświadomości. Wylecz się ze skłonności do zarządzania i kontroli. Przygotuj się na nadchodzący dzień. Codzienna praktyka. Pracuj nad sobą w każdym momencie. Bądź dla nich wzorem. Bądź dla siebie wsparciem. Zawsze nad sobą pracuj. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 4. Pozwól, aby Twój styl się zmieniał. Etapy rozwoju zwinnych zespołów. Style Agile Coachów. Swobodnie zmieniaj style. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ II. JAK POMAGAĆ ZESPOŁOWI OSIĄGAĆ WIĘCEJ. Rozdział 5. Coach jako mentor. Czym jest agile coaching? Na czym zależy Agile Coachom? Coaching na dwóch poziomach. Coaching indywidualny. Praca z Właścicielami Produktu. Praca z Agile Coachami. Praca z menedżerami zwinnych zespołów. Jak pracować z menedżerami jako coach? Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 6. Coach jako facylitator. Działaj dyskretnie. Facylitacja codziennego Scruma. Facylitacja planowania sprintu. Facylitacja przeglądu sprintu. Facylitacja retrospektywy. Facylitacja podczas rozmów wewnątrz zespołu. Profesjonalny facylitator a Agile Coach. Podsumowanie. Dodatkowe źródła. Bibliografia. Rozdział 7. Coach jako nauczyciel. Nauka we wstępnej fazie istnienia zespołu. Edukacja nowych członków zespołu. Wykorzystuj nadarzające się okazje do nauki. Przez cały czas edukuj w zakresie ról w zwinnym zespole. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 8. Coach jako osoba rozwiązująca problemy. Schemat rozwiązywania problemów w podejściu zwinnym. Problemy się pojawiają i tak ma być. Jasne spojrzenie na problem. Rozwiązuj problemy. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 9. Coach jako nawigator konfliktu. Rola Agile Coacha w konflikcie. Pięć poziomów konfliktu. Na jakim poziomie jest konflikt? Co powinieneś z tym zrobić? Jak postępować ze skargami? Nierozwiązywalny konflikt. Ostatnie słowo na temat konfliktu. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 10. Coach jako dyrygent współdziałania. Współdziałanie czy współpraca? Od współpracy do współdziałania. Pracuj z pojedynczymi osobami. Potrzebny jest nadmiar pomysłów. Buduj umiejętność współdziałania w zespole. Odkryj istotę współdziałania. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. CZĘŚĆ III. JAK ZYSKAĆ WIĘCEJ DLA SIEBIE. Rozdział 11. Błędy, ich naprawianie oraz sukces Agile Coacha. Typowe błędy Agile Coachów. Skąd się biorą błędy? Naprawianie błędów. Korzystne postawy Agile Coacha. Ćwicz i jeszcze raz ćwicz. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 12. Kiedy dotrę do celu? Umiejętności Agile Coacha. Nie tylko lista umiejętności. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia. Rozdział 13. To Twoja droga. Drogi Agile Coachów. Podsumowanie. Dodatkowe materiały. Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu

Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR.
Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników.

Rezultaty przede wszystkim!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
(Onepress)
Zabójcza lista podziękował liderom, mentorom i coachom...; Paliwo: lider, mentor, coach, czyli synonimy i pierwsze metry; Kim jest lider, czyli 62 synonimy do znaczenia tej roli; Kim jest mentor, czyli 50 synonimów do znaczenia tej roli; Kim jest coach, czyli 11 synonimów do znaczenia tej roli; Mądrość 1 /2 . Znaki na drodze mądrości mentoringu i inteligencji coachingu w sprzedaży; Na początek kilka obrazów ludzi z 27. Biegu Powstania Warszawskiego; Google Maps, szkolenia za karę, złota rybka i konsekwencje dla nas; Edukacja w sprzedaży zamiast rozwoju, siła woli i kompetencje; Wiedza — trudna do upilnowania, a niezbędna w sprzedaży; Mariaż profesji sprzedaży z technologii, czyli sprzedawca pracownikiem wiedzy; Osobiste doświadczenia, czyli paradoksalnie o pracy w sprzedaży; Kilka słów o etyce 39 Korzystanie w środowisku sprzedaży z nauki, „popnauki”; i „nienauki” — choć to wszystko to jakaś wiedza; Przebudzenie w zarządzaniu ludźmi, czyli styl kierowania; Uwaga, ślisko 3 /4 . Zespoły sprzedaży — rety, co się dzieje?; Strategicznie, operacyjnie i zarządczo o wyzwaniach; Konstrukcja książki, czyli ślisko na 3 /4; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha; Przypowieść: „Możliwości — słuchaniem można zobaczyć”; Przystanek 1. Temperatura zespołów sprzedaży; Złożone zaangażowanie; Planowanie czy działanie? Oto jest pytanie!; Wywoływanie temperatury sprzedaży; Sposoby prowadzenia rozmowy, czyli przyczyny, skutki, emocje i wulkan Teide; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 1; Rozmowa ekspertów: Jacek Rozenek — trener biznesu, mentor, coach biznesu, aktor; Przypowieść dla mentora i coacha: „Oddychanie”. Przystanek 2. Narracja w mentoringu i coachingu — wymiany doświadczeń z dobrym wpływem: Narrator nie tylko w filmach; Narracja w sprzedaży, czyli menedżerka Lilka, trener-prezes i Łukasz wyglądacz; Perswazja narracyjna i retoryczna — wykorzystanie w sprzedaży; Znów powrót do sensu; Perswazja narracyjna, czyli mentor lub coach w końcu ekspertem w sprzedaży; Za co cenią ludzi w środowisku sprzedaży?; Adidasy, czyli gdzie jeszcze jest obecna perswazja narracyjna, tyle że w marketingu; Przykład z zarządzania zmianą (w zakresie nauki dobrych praktyk); dla refleksji mentora i coacha ; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 2; Rozmowa ekspertów: Grzegorz Turniak — prezes Akademii Rekomendacji, Przedsiębiorca; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pobudzanie”; Przystanek 3. Przebudzenie w sprzedaży — otwarcie tunelu wyobrażonego: Przebudzenie zasobów i wyobraźnia; Przebudzenie do roli menedżera; Obiektywnie i subiektywnie osiągać więcej — kompetencje vs wyniki; Przebudzenie w rozwoju, czyli co tak naprawdę osiągamy w sprzedaży; Doświadczenie z doradztwa i z sali szkoleniowej w branży farmaceutycznej; Przypadki zaobserwowane, czyli brak rozwiązań agencji wyjazdów nagrodowych; Obudzić w sobie lepszy nastrój czy jednak uczyć się profesji?; Wsparcie, wyniki i rozwój; Różnice w sprzedaży, czyli masz swoją niezdobytą górę; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 3.; Mentor z przystanku 3.; Coach z przystanku 3.; Rozmowa ekspertów: Danuta Dunajska — prezes zarządu ODiTK Consulting w grupie ODiTK w Gdańsku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Rozwijanie”. Przystanek 4. Mapy mentoringowe i coachingowe, czyli stosunek do doświadczeń decyduje: Jakość doświadczeń i liczba wniosków, czyli zbuduj mapę; Jakościowa aktywność zawodowa; Talenty a fluktuacja pośród sprzedawców; Opinia psychologa, czyli przymusić samego siebie do kolejnego kroku; Budować doświadczenia jak najwięksi piłkarze; Potrzeba przestrzeni do zarządzania zasobami; Zasoby z perspektywy coachee; Najlepsze i najgorsze cechy w sprzedaży okiem ekspertów; Układanie doświadczeń czyli czy dołożyłeś wszelkich starań?; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 4. Rozmowa ekspertów: Paweł Fortuna — psycholog biznesu, trener biznesu, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Instytutu Psychologii KUL; Przypowieść dla mentora i coacha: „Unoszenie”. Przystanek 5. Mentor, coach — założenia, efektywność, szlifowanie doskonałości; Przypadek firmy Nike, czyli si ̄a mentoringu doświadczeń; Warunki i okoliczności do mentoringu i coachingu; Szerzej, czyli gdzie właściwie wjeżdżasz; Podróż z przeszłości do sprzedaży z sensem; Szlify menedżerskie w roli mentora i coacha; Studium przypadku z praktyki — branża ubezpieczeniowa; Studium przypadku z praktyki — branża przewozowa i logistyczna; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 5. Rozmowa ekspertów: Jonathan Passmore — profesor psychologii w Katedrze Przywództwa i Coachingu na Uniwersytecie Evora w Portugalii; Przypowieść dla mentora i coacha: „Odkrywanie — paryskie bordo”. Przystanek 6. Mentoring w sprzedaży, czyli zachowanie ma kolosalne znaczenie: Mentor — źródło postawy i metodyki; Różnice między autorytetem a ekspertem — dlaczego to ma znaczenie?; Z dziennika eksperta sprzedaży; Mentoring i coaching a bycie liderem, czyli kto odpowiada za to, gdzie przyłożyć dźwignię; Role jako część edukacji mentora; Role wypełnione skryptami zachowań; Mentor jako badacz, etnograf; Zachowania asertywne, czyli nieoczywiste podejście; Konformizm i jego rola w zachowaniach zbiorowych i indywidualnych; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 6. Rozmowa ekspertów: Jakub B. Bączek — trener mentalny sportowców, mistrz świata w siatkówce z reprezentacją Polski w 2014 roku; Przypowieść dla mentora i coacha: „Nauczanie”. Przystanek 7. Elastyczność, nauka, adaptacja do nowej inności: Podatny grunt dla sprzedawcy, menedżera, trenera, dyrektora sprzedaży; Sztuka, nauka i rzemiosło sprzedaży; Mentor i coach a mentee i coachee, czyli konieczność preferencji osobowościowych; Wymiary mentoringu ułatwiają rozumienie i dopasowanie; Formuły smart learningowe jeszcze bardziej uelastyczniają uczenie; Nauka, uczenie, dynamika uczenia w sprzedaży; Leszno, garnki i apteka; Wdrożenie i nauka na błędach — z życia; Co czyni lidera efektywnym, czyli wciąż ta nauka; Adaptacja, czyli przekleństwo wiedzy a reguły i wnioski; Skuteczne nauczanie umiejętności — wyzwanie?; Świat VUCA i antykruchość, czyli dlaczego wyzwaniem jest uczyć innych i uczyć się w sprzedaży; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 7. Rozmowa ekspertów: prof. David Clutterbuck — visiting professor, Sheffield Hallam & Oxford Brookes Universitites; Ashridge Coaching MBA; Przypowieść dla mentora i coacha: „Inspirowanie”. Przystanek 8. Mądrość świadomości w sprzedaży i uskrzydlanie, czyli jak się edukujemy; Przemiana, refleksja, trendy; Poziomy rozwoju społecznego; Jak wygląda komunikacja w tej spirali?; Uskrzydlanie w sprzedaży; Uruchamianie strumieni racjonalnego i emocjonalnego myślenia w sprzedaży; Coaching a edukacja — kiedy się uczymy, a kiedy możemy mieć trudności nie do pokonania 370 Coaching, czyli pytania coacha i eksperta; Kiedy mówimy o sprawczym coachingu? Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 8. Rozmowa ekspertów: Rafa ̄ Schmidt — wieloletni dyrektor oddziału w firmie ubezpieczeniowej we Wrocławiu; CEO w SCHMIDT Recruitment & Sales; Przypowieść dla mentora i coacha: „Pragnienie”; Przystanek 9. Szósta funkcja menedżera sprzedaży; Piła inteligencji emocjonalnej menedżera u Menkesa; Feedback, czyli saldo zaangażowania i przekraczania; Teoria samodeterminacji prof. Edwarda Deciego, czyli kwestie ważne dla lidera; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 9. Przypowieść dla mentora i coacha: „Czekanie na przełom”. Przystanek 10. Jak uprawiasz zaufanie, tak kwitną standardy — choć ich nie weźmiesz w ręce: Procesy dydaktyczne w sprzedaży, czyli co to takiego; Uprawianie zaufania, czyli na ile to ma znaczenie w sprzedaży; Rozwiązanie: uprawianie produktywność; Narzędzia do uprawiania produktywności; Innowacyjne patrzenie, czyli coachingowe myślenie, nawykowe działanie, nowatorskie nazywanie; Menedżer, coach, trener, koordynator, administrator — jeden człowiek, wiele ról; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 10. Przypowieść dla mentora i coacha: „Uczenie, czyli płyń i przy tym pozostań mądrym”; Przystanek 11. Osiągniecia, czyli wzmocnienia ewolucji i determinacji sprzedażowych: Warunki i tło wyuczalności w zespole; Metody i techniki mentoringowe bezcenne w ewolucji; GOLD; EDIC; PURE; CLEAR; Ekologicznie uczyć sprzedaży; Kierowanie jako trenowanie; Jaka kultura, taka absorpcja, czyli wciąż mały procent. Narracje do budowy zaangażowanego i pełnego sensu środowiska; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 11. Przypowieść dla mentora i coacha: „Poszukiwanie”; Przystanek 12. Coaching jako metoda realizacji aspiracji: Fioletowe krowy i czarne łabędzie, czyli ćwicz magnes uwagi; Zachowania Twojego pierwszego szefa; Homo coachingus i trzecia zasada dynamiki Newtona a oczekiwania działów sprzedaży; Ewolucja, czyli strumień pracy oraz nawyki w pierwszej kolejności; Podsumowanie, czyli do mapy mentora, do mapy coacha z przystanku 12. Przypowieść dla mentora i coacha: „Nadawanie”; Na koniec, by dopełnić proces mentoringowo-coachingowy; Biogram autora; Bibliografia; Netografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i istota meto ringu; 2. Programy mentoringowe- studia przypadków: Mentoring w firmie Nestle; Mentoring w firmie DHL Express; Mentoring w banku Citi Handlowy; Intermentoring pokoleniowy w organizacji; Mentoring jako element systemu zarządzania wiedzą w administracji publicznej; program mentoringowy w Krajowej Szkole Administracji Publicznej; Program mentoringowy Vital Voices Poland; "Jestem szefową". Mentoring w ramach programu dla dziewcząt z potencjałem przywódczym; Mentoring akademicki- doświadczenia Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie; Mentoring i tuto ring- doświadczenia Collegium Wratislaviense; Program Starszy Brat Starsza Siostra jako przykład mentoringu społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kapitału ludzkiego. Od zarządzania personelem do zarządzania kapitałem ludzkim; 2. Zarządzanie talentami; 3. Positive Organizational Scholarship. Zarządzanie ludźmi w pozytywnej organizacji; 4. Koncepcja empowermentu; 5. Koncepcja zaangażowania. Zarządzanie przez zaangażowanie; 6. Zarządzanie różnorodnością kulturową; 7. Zarządzanie wiekiem; 8. Coaching, mentoring, tuto ring- nowe metody doskonalenia kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i formy coachingu; 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników; 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji; 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle Kodeksu Etycznego Coacha; 5. Dylematy etyczne; 6. Dylematy etyczne- komentarze do studiów przypadków; Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny- rozmowa; Trudne sytuacje w mojej pracy- relacje coachów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Planowanie: Zmieniając się formuła zarządzania sprzedażą; Planowanie - dziś i jutro; Budowanie profesjonalnego zespołu sprzedawców; II. Przygotowania: Wyszukiwanie talentów; Doskonalenie zespołu sprzedawców; Programy wynagrodzeń jako motor ponadprzeciętnych wyników; III. Realizacja: Badanie efektywności i zarządzanie nią; Coaching i działania doradcze; Spoglądając w przyszłość; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Idea ustawicznego rozwoju w kontekście trendów w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji: 1.1. Współczesne wyzwania w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 1.1.1. Współczesne rozumienie kapitału ludzkiego; 1.1.2. Wpływ globalizacji na zarządzanie kapitałem ludzkim; 1.1.3. Gospodarka oparta na wiedzy i zarządzanie wiedzą w organizacji; 1.1.4. Współczesne koncepcje organizacji uczących się i inteligentnych; 1.2. Rozwój koncepcji zarządzania kapitałem ludzkim; 1.2.1. Modele funkcji personalnej; 1.2.2. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; 1.2.3. Podejście modelowe do polityki personalnej; 1.3. Formy rozwoju kapitału ludzkiego w organizacji; 1.3.1. Istota rozwoju kapitału ludzkiego; 1.3.2. Kształtowanie kariery zawodowej pracowników; 1.3.3. Podnoszenie kwalifikacji pracowników. 2. Istota mentoringu: 2.1. Mentoring w koncepcji kapitału ludzkiego; 2.1.1. Historyczne źródła mentoringu; 2.1.2. Współczesne rozumienie mentoringu; 2.1.3. Mentoring jako metoda rozwoju pracownika; 2.2. Złożoność mentoringu w organizacjach; 2.2.1. Typologie mentoringu w organizacjach; 2.2.2. Różnorodność ról mentora w procesie mentoringu; 2.2.3. Przełożony w procesie mentoringu; 2.3. Znaczenie współczesnego mentoringu; 2.3.1. Rola procesów mentoringu w organizacji; 2.3.2. Efekty mentoringu dla uczestników procesu mentoringu; 2.3.3. Efekty mentoringu dla organizacji. 3. Projektowanie procesów mentoringu w organizacji: 3.1. Stopień sformalizowania procesów mentoringu; 3.2. Elementy procesu mentoringu w organizacji; 3.2.1. Etap przygotowawczy; 3.2.2. Etap realizacji; 3.2.3. Etap oceny; 3.3. Uwarunkowania prowadzenia mentoringu wewnątrz organizacji; 3.3.1. Uwarunkowania procesowe; 3.3.2. Uwarunkowania personalne. 4. Metodyka badań empirycznych: 4.1. Przebieg procesu badawczego; 4.2. Wykorzystanie techniki gromadzenia danych; 4.3. Dobór próby badawczej i charakterystyka badanych przedsiębiorstw; 4.4. Zastosowanie techniki analizy danych. 5. Mentoring w praktyce polskich przedsiębiorstw: 5.1. Specyfika mentoringu występującego w średnich i dużych przedsiębiorstwach w Polsce – wyniki badania reprezentatywnego; 5.2. Charakterystyka struktury procesów mentoringu w badanych przedsiębiorstwach. 6. Modelowanie skuteczności mentoringu w polskich przedsiębiorstwach: 6.1. Ocena wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań procesu mentoringu; 6.1.1. Identyfikacja wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań mentoringu w badanych przedsiębiorstwach; 6.1.2. Uwarunkowania organizacyjne; 6.1.3. Uwarunkowania motywacyjne; 6.1.4. Uwarunkowania dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi; 6.1.5. Uwarunkowania relacyjne; 6.1.6. Charakterystyka wewnątrzorganizacyjnych uwarunkowań mentoringu w zależności od stopnia sformalizowania procesów mentoringu w firmie; 6.2. Ocena efektów procesów mentoringu; 6.2.1. Identyfikacja efektów mentoringu uzyskiwanych przez badane firmy; 6.2.2. Efekty procesów mentoringu dotyczące pracowników oraz przedsiębiorstwa; 6.2.3. Charakterystyka efektów mentoringu w zależności od stopnia sformalizowania procesów mentoringu w firmie; 6.2.4. Charakterystyka efektów mentoringu z perspektywy uczestników procesu; 6.3. Model skuteczności mentoringu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis wykresów. Spis rysunków. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: CZĘŚĆ I. ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE. Rozdział 1. Sytuacje kryzysowe: 1.1. Sytuacje nadzwyczajne jako generatory sytuacji kryzysowych; 1.2. Klęski żywiołowe; 1.2.1. Powodzie; 1.2.2. Susze; 1.2.3. Pożary; 1.2.4. Trzęsienie ziemi; 1.2.5. Silne wiatry; 1.2.6. Śnieżyce; 1.3. Skutki żywiołowych zdarzeń nadzwyczajnych; 1.3.1. Zagrożenie ekologiczne; 1.3.2. Epidemie; 1.3.3. Awarie techniczne; 1.4. Ochrona ludności i dóbr; 1.5. Zagrożenia czasu wojny. Rozdział 2. Problematyka zarządzania kryzysowego: 2.1. Podstawy zarządzania kryzysowego; 2.2. Uwarunkowania prawne zarządzania kryzysowego; 2.3. System zarządzania kryzysowego. Rozdział 3. Organizacja zarządzania kryzysowego: 3.1. Zasady organizacji zarządzania kryzysowego; 3.2. Uwarunkowania organizacyjne zarządzania kryzysowego; 3.2.1. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie państwa; 3.2.2. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie województwa; 3.2.3. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie powiatu; 3.2.4. Organizacja zarządzania kryzysowego na poziomie gminy. Rozdział 4. Procedury zarządzania kryzysowego: 4.1. Planowanie zarządzania kryzysowego; 4.1.1. Planowanie cywilne; 4.1.2. Plany reagowania kryzysowego; 4.2. Elementy realizacji zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.1. Podstawowe zadania Wydziału Zarządzania Kryzysowego; 4.2.2. Kontrola wykonania zadań zarządzania kryzysowego; 4.2.3. Centra zarządzania kryzysowego. Rozdział 5. Zabezpieczenie logistyczne zarządzania kryzysowego: 5.1. Logistyka w zarządzaniu kryzysowym; 5.1.1. Zarządzanie w fazach; 5.1.2. Specyfika zarządzania logistycznego w sytuacjach kryzysowych; 5.1.3. Struktura organizacyjna grup logistycznych zespołów zarządzania kryzysowego; 5.1.4. Czynniki determinujące organizację zabezpieczenia logistycznego ludności poszkodowanej w sytuacjach kryzysowych; 5.1.5. Potencjał logistyczny w sytuacjach kryzysowych; 5.2. Cel zabezpieczenia logistycznego zarządzania kryzysowego; 5.3. Organizacja zabezpieczenia logistycznego w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych; 5.4. Zasady organizacji zabezpieczenia logistycznego poszkodowanych w sytuacjach kryzysowych; CZĘŚĆ II. METODY, TECHNIKI I NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 6. Zarządzanie zasobami ludzkimi: 6.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi; 6.2. Zasady i modele zarządzania zasobami ludzkimi; 6.3. Narzędzia zarządzania zasobami ludzkimi. Rozdział 7. Motywacja w procesie zarządzania zasobami ludzkimi: 7.1. Teorie motywacji; 7.2. Modele motywacji; 7.3. Czynniki i instrumenty motywacji. Rozdział 8. Coaching: 8.1. Istota coachingu; 8.2. Profesjonalizacja coachingu i jego modele; 8.2.1. Metamodel coachingu; 8.2.2. Model kontekstualny; 8.2.3. Model „osobistej konsultacji”; 8.3. Facylitacyjny charakter coachingu; 8.4. Charakterystyka coachingu rozwoju osobistego; 8.5. Coaching mocnych stron; 8.6. Rozwój modeli coachingu. Rozdział 9. Coaching umiejętności interpersonalnych: 9.1. Charakterystyka coachingu umiejętności interpersonalnych; 9.2. Metody wspierania umiejętności interpersonalnych; 9.3. Główne wyzwania interpersonalne. Rozdział 10. Problematyka negocjacji: 10.1. Istota i znaczenie negocjacji; 10.1.1. Ogólne pojęcie negocjacji; 10.1.2. Negocjacje jako metoda rozwiązywania konfliktów; 10.1.3. Wzorcowy model negocjatora; 10.1.4. Podstawowe taktyki negocjacji; 10.2. Główne fazy negocjacji; 10.2.1. Przygotowanie negocjacji; 10.2.2. Struktura i przebieg procesu negocjacji; 10.2.3. Prowadzenie rozmów; 10.2.4. Zakończenie negocjacji. CZĘŚĆ III. JAKOŚĆ W PROCESIE ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI. Rozdział 11. Koncepcje zarządzania jakością: 11.1. Zasady i płaszczyzny w zarządzaniu jakością; 11.2. Czynnik ludzki w procesie zarządzania jakością. Rozdział 12. Kapitał ludzki w procesie zarządzania jakością: 12.1. Wpływ zarządzania jakością na zasoby ludzkie; 12.2. Znaczenie wiedzy w procesie zarządzania jakością; 12.3. Rola kierownictwa w procesie zarządzania jakością; 12.4. Systemy zarządzania jakością a korzyści dla organizacji i zasobów ludzkich. Rozdział 13 Wpływ jakości kapitału ludzkiego na funkcjonowanie i rozwój organizacji: 13.1. Jakość kapitału ludzkiego; 13.2. Rozwój organizacji a jakość kapitału ludzkiego; 13.3. Jakość kapitału ludzkiego a rozwój gospodarczy. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Spis wykresów. Spis schematów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej