Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Autor
Witkowski Stanisław A
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Menedżerowie
(1)
Organizacja
(1)
Zarządzanie
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2535)
Cz. I Psychologiczne uwarunkowania sukcesu: Koncepcje natury ludzkiej menedżera a zarządzanie ludźmi; Płeć psychologiczna a kompetencje społeczne u kobiet na stanowiskach kierowniczych średniego szczebla; Co decyduje o wyborze preferowanej strategii autoprezentacji u kobiet w procesie rekrutacji zawodowej?; Sympatyczny Smith i groźny Kowalski. Wzorce autoprezentacji polskich i amerykańskich menedżerów; Inklinacja makiawelistyczna a trafność spostrzegania innych ludzi. Konsekwencje dla psychologii zarządzania; Rozwój kompetencji kierowniczych jako rezultat szkoleń (na przykładzie przedsiębiorstw polskich); Orientacja instrumentalna jako sposób przystosowania się do współczesnej rzeczywistości organizacyjnej; Efektywność kierowania jako przejaw potencjału rozwojowego człowieka; Oczekiwania negocjatorów dot. partnera konfliktu interesów a ich własne orientacje - raport z badań; Psychologiczne wyznaczniki skutecznego przedsiębiorcy; Portretowanie pracowników przez pryzmat cech osobowości konformizm - nonkonformizm; Czynniki osobowościowe w planowaniu kariery. Badanie kandydatów na stanowisko kierownicze w oświacie; Przywiązanie organizacyjne i percepcja sprawiedliwości organizacyjnej jako predykatory zachowań etosowych w organizacji; Psychologiczne czynniki sukcesu zawodowego młodych bezrobotnych. Cz. II Metody oceny i prognozowania sukcesu: SYMLOG jako metoda pomiaru i predykacji sukcesu w zarządzaniu Weryfikacja rzetelności i trafności testu MSAT (Management Self-Assessment Test); Prognozowanie sukcesów zawodowych na podstawie danych biograficznych; Zastosowanie metodologii linking data do badania kultury organizacyjnej; Informatyka i multimedia w zarządzaniu; Uwagi na temat pojęć: ewaluacja, ocena, monitoring, controlling. Cz. III Psychologiczne koszty sukcesu: Pracoholizm a system wartości i uwarunkowania temperamentalne; Wartości a psychologiczne koszty sukcesu zawodowego menedżerów; Człowiek w obliczu zjawisk ekonomicznych; Podmiotowe czynniki wypalenia zawodowego; Wypalanie zawodowe - koszty indywidualne i społeczne; Osobowość a radzenie sobie ze stresem w pracy; Czynniki stresogenne kadry kierowniczej policji. Cz. IV Sukces w zdobywaniu rynku: Skuteczna reklama jako przyczynek do sukcesu firmy (raport z badań); Płeć a determinanty zachowań komunikacyjnych przedstawicieli handlowych; Motywy nabywców, marka produktu a charakterystyki psychograficzne konsumenta. Cz. V Dyskusja plenarna i panelowa: VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa Sukces z Zarządzaniu "Tradycja i przyszłość" (protokół konferencji).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej