Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(6)
Autor
Bańka Waldemar
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Lany Magdalena
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Parkes Aneta
(1)
Rusiński Michał
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Smythe John
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Thomas Neil
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Menedżerowie
(7)
Motywacja pracy
(7)
Kadry
(5)
Organizacja
(3)
Przywództwo
(3)
Decyzje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Outplacement
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Płaca
(1)
Reklama
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Venture capital
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zatrudnienie
(1)
Zawód
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1. Przedsiębiorstwo jako organizacja społeczna, 2. Kultura przedsiębiorstwa - uwarunkowania jednostkowe i organizacyjne, 3. Warunki pracy - struktura i zagrozenia, 4. Menedżerowie, 5. Przywództwo, 6. Dezycje i ich psychospołeczne uwarunkowania, 7. Komunikacja w organizacji, 8. Negocjowanie, 9. Problemy motywacji w organizacji, 10. Proces kontroli w organizacji, 11. Zmiany
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 1/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Legitymizacja przedsiębiorstwa a triada strategicznych działań w zakresie CSR: przedsiębiorczość – innowacyjność – jakość; Reengineering and Controlling in I.D.C. Holding; Motywowanie do pracy w opinii pracowników małych i średnich przedsiębiorstw; Recruitment and selection in the opinion of small and medium enterprises employees; Ocena współpracy międzypokoleniowej z perspektywy płci w polskich organizacjach w kontekście zarządzania wiekiem; Komunikaty wizualne – specyfika komunikacji marketingowej; Partycypacja menedżera w zarządzaniu przedsiębiorstwem na rynku gastronomicznym; Crowdfunding scheme in journalism; Persuasion strategies in Polish advertisements addressed to young people; Złożoność w zarządzaniu – refleksje nad pozycją badań nad złożonością w kontekście zarządzania ryzykiem; Innowacyjność środkiem do zwiększania konkurencyjności na rynku nieruchomości; Sprawozdawczość finansowa w organizacjach pozarządowych – prawodawstwo versus praktyka gospodarcza; Impacts of creation of safety stock on human resources management in manufacturing companies; Cykl giełdowy na GWP w Warszawie a poziom niedoszacowania IPO spółek zasilanych funduszami private equity w latach 2000-2013; Międzynarodowe public relations i komunikacja międzykulturowa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej