Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
IBUK Libra
(3)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(25)
tylko na miejscu
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(18)
Autor
Boczkowska Magdalena (1983- )
(3)
Gierula Joanna
(2)
Gierula Marian
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Barański Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bykov Aleksei
(1)
Bęben Robert
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grunig James E
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Havrylyuk Viktoriya
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Koroczenskij Aleksandr
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krannich Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Piotr
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Mojkowska Katarzyna
(1)
Nikołajew Jan
(1)
Nowak Paweł A
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Polińska Karolina
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Płoska Renata
(1)
Rott Dariusz (1965- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Sarna Paweł
(1)
Sidorow Wiktor A
(1)
Stępowski Robert
(1)
Tomczyk Łukasz
(1)
Urbas Michał
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Wilk Leszek
(1)
Ślęzak Piotr
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(36)
Czechy
(1)
Język
polski
(36)
Temat
Media społecznościowe
(27)
Marketing społecznościowy
(9)
Środki masowego przekazu
(8)
Internet
(6)
Komunikacja marketingowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Portal społecznościowy
(6)
Public relations
(6)
Autoprezentacja
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama internetowa
(4)
Studenci
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Blog
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Image
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Marketing
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Reklama
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Anoreksja
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Bulimia
(1)
Cenzura
(1)
Copywriting
(1)
Couchsurfing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Facebook
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatyzacja
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media publiczne
(1)
Mobbing
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Nałóg
(1)
Netykieta
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obowiązek rejestracji dzienników i czasopism
(1)
Obsługa klienta
(1)
Okładki czasopism
(1)
Osobowość
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Prawo prasowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo globalne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Teatr
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telewizja
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kazachstan
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z badań
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Opracowanie
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(20)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Budowanie wizerunku urzędnika w mediach / Rafał Guzowski. - Wyd. 2. - Wrocław : PRESSCOM Sp. z o.o. , 2017. - 295 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Administracja Publiczna Biblioteka)
Rozdział 1. Dziecko we mgle, czyli w poszukiwaniu odpowiedniego kierunku: 1.1. Autoprezentacja - mity i "uczniowskie" błędy z podręczników; 1.2. Dziennikarz i jego must have - jak stworzyć dziennikarzowi odpowiednie warunki; 1.3. Rzeczywistość świata mediów a rzeczywistość ludzi świata "normalnego"; 1.4. Prawo jako narzędzie do obrony. Rozdział 2. Czy leci z nami pilot? Kryzys w organizacji: 2.1. Mówię kryzys, myślę...; 2.2. Kanały przepływu komunikacji w sytuacji kryzysowej; 2.3. Sytuacja kryzysowa i paraliż medialny; 2.4. Czy warto żądać sprostowań w mediach?. Rozdział 3. Recepta na medialne zło: 3.1. Polityka informacyjna jako źródło spokoju; 3.2. Jak stworzyć dobrą politykę informacyjną?; 3.3. Profesjonalizacja obsługi medialnej - media relations; 3.4. Nie wychylaj się, bo wystawiasz się na atak; 3.5. Dobre i złe media czy serdeczność i krew. Rozdział 4. Jestem, kim jestem: 4.1. Rzecznik prasowy superstar; 4.2. Zawiłości języka - ujęcie praktyczne; 4.3. Obraza na media i konflikt; 4.4. Rzecznik z przypadku kontra doświadczony dziennikarz. Rozdział 5. Media społecznościowe: 5.1. Relacje w sieci - czy są granice?; 5.2. Czego nie robić w mediach społecznościowych; 5.3. Media społecznościowe w rękach rzecznika; 5.4. Facebook; 5.5. FOG - bardziej mgliście się nie da?; 5.6. Jak pisać w sieci?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania; Wstęp: Problem z technologia; Rozdział 1. Inwazja Dzieci ekranu; Rozdział 2. Nowy wspaniały e-świat; Rozdział 3. Cyfrowe narkotyki a mózg; Rozdział 4. Wywiad z doktorem Doanem: neurobiologiem i osoba uzależnioną od gier wideo na odwyku; Rozdział 5. Wielkie odcięcie – wysyłanie wiadomości tekstowych i media społecznościowe; Rozdział 6. Zaburzenia kliniczne i efekt Dzieci ekranu; Rozdział 7. Małpowanie od innych – wpływy mass mediów; Rozdział 8. Gry wideo a agresja badania; Rozdział 9. Wyrwane z nagłówków – prawdziwe przypadki przemocy pod wpływem gier wideo; Rozdział 10. Masakra w Newtown – psychoza spowodowana grami wideo; Rozdział 11. Etan Patz i Koniec Niewinności – oraz zabaw na powietrzu; Rozdział 12. W pogoni za pieniędzmi: ekrany a kompleks edukacyjno-industrialny; Rozdział 13. Żyjemy w e-świecie; Rozdział 14. Rozwiązanie: ucieczka z jaskini Platona; Załącznik: Czy moje dziecko ma problem z uzależnieniem od ekranu lub technologii?; Bibliografia; O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Osoba starsza w przestrzeni demograficznej, psychologicznej i edukacyjnej; 2. Transformacja życia codziennego osób w wieku senioralnym w kontekście społeczeństwa informacyjnego; 3. Uczenie się i nauczanie osób starszych w obszarze nowych mediów w świetle podstaw teoretycznych; 4. Edukator osób starszych a prowadzenie działań dydaktycznych w obszarze nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Zagadnienie omówione w tym numerze "Debiutów Studenckich" dotyczą działań marketingowych różnych podmiotów, przede wszystkim w przestrzeni międzynarodowej. Cztery artykuły nawiązują do kreowania marki i wizerunku firm oraz marki stworzonej przez organizację pozarządową, jeden prezentuje znaczenie marketingu relacyjnego, w tym również dla kreowania marki, kolejny zaś odnosi się do wpływu kultury na komunikację marketingową. Pozostałe dwa artykuły nawiązują do znaczenia języka angielskiego w biznesie międzynarodowym oraz do zrównoważonego rozwoju w obliczu kryzysu wodnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Czytelnicy, składamy na Wasze ręce kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Niniejszy zeszyt, jak każdy z wcześniej opublikowanych, ma unikatowy charakter. Niepowtarzalną oraz godną polecenia wartością opracowania jest fakt, iż składa się ono z rozważań zawartych w artykułach Autorów, których domeną jest spoglądanie na Informatykę z wielu perspektyw. Przedłożone artykuły prezentują zatem wszechstronne spojrzenie na różnorakie aspekty wykorzystania rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych za-równo w ujęciu naukowym, jak i z perspektywy rozwiązań gospodarczych. Jako Komitet Wydawniczy, cieszymy się, że trafiają do nas artykuły z różnych ośrodków naukowo-badawczych w Polsce, a chęć publikowania zgłaszają doświadczeni praktycy. Nie wszystkie nadesłane publikacje spełniają jednak wymogi formalnomerytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktorzy niniejszego wydania pragną wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składają podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa, Tomasz Turek
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu.

Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Zawiera: 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym: 1.1. Samorząd terytorialny – na czym polega; 1.2. Po pierwsze prawo. Samorząd terytorialny w polskim systemie prawnym; 1.3. Relacje wspólnoty – wspólnota relacji; 1.4. Marketing terytorialny. 2. Wirtualny samorząd: 2.1. W drodze do Matrixa; 2.2. Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej; 2.3. Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata; 2.4. Real na dziś – samorząd terytorialny w Internecie: 2.4.1. Dobór próby; 2.4.2. Zakres badania; 2.4.3. Termin prowadzenia badania; 2.4.4. Wyniki badania; 2.4.5. Podsumowanie wyników; 2.4.6. Pytania badawcze; 2.4.7. Wyniki badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.4.8. Udogodnienia zwiększające dostępność serwisów BIP jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego; 2.4.9. Spełnianie niektórych wymogów Rozporządzenia o BIP; 2.4.10. Podsumowanie badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.5. Interwencja, inwestycja i… problemy; 2.6. I co dalej? 3. Sprawozdanie z Matrixa: 3.1. Media społecznościowe – wejście do Matrixa; 3.2. Samorząd terytorialny w media społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Kultura organizacyjna w świecie organizacji: Charakterystyka pojęcia kultury organizacyjnej; Definiowanie kultury organizacyjnej; Tożsamość kulturowa uczelni. Rozdział 2. Modele kulturowe, typy kultur organizacyjnych oraz rodzaje orientacji kulturowych: Model kultury organizacyjnej Deale'a i Kennedy'ego; Model kultury organizacyjnej Bleichera; Model kultury organizacyjnej według Ouchiego; Typologie psychologiczne Handy'ego; Model Petersa; Typologia kultur według Hofstedego; Podejście typologiczne Sikorskiego; Orientacje kulturowe Harrisona - Handy'ego; Cechy kultury organizacyjnej. Rozdział 3. Komunikacja w mediach społecznościowych a kultura organizacyjna uczelni: Pojęcie komunikacji i jej główne wymiary; Komunikacja i internet; Web 2.0 a kultura organizacyjna uczelni. Rozdział 4. Kultura organizacyjna i komunikacja w wybranych uczelniach wyższych na podstawie badań: Założenia badawcze; Struktura badanych; Kultura organizacyjna uczelni w opiniach badanych; Postrzeganie systemu komunikacji oraz wykorzystywane formy komunikacji; Wykorzystywane formy komunikacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: ROZDZIAŁ 1. Media społecznościowe na rynku międzynarodowym: 1.1. Charakter mediów społecznościowych; 1.2. Podział i specyfika wybranych mediów społecznościowych; 1.2.1. Komunikatory internetowe; 1.2.2. Serwisy społecznościowe; 1.3. Zalety i wady „bycia connected”; 1.4. Media społecznościowe na mapie świata – z uwzględnieniem badanych krajów; 1.4.1. Dostęp do internetu oraz użytkowanie mediów społecznościowych na świecie – generalne statystyki; 1.4.2. Charakterystyka mediów społecznościowych na wybranych rynkach; 1.5. Kto jest głównym użytkownikiem mediów społecznościowych?; Różnice między generacjami X, Y i Z. ROZDZIAŁ 2. Badania na rynku międzynarodowym: 2.1. Specyfika badań międzynarodowych; 2.2. Metodyka badania empirycznego dotyczącego wykorzystania serwisów społecznościowych na rynkach zagranicznych; 2.2.1. Charakter badań; 2.2.2. Zakres przestrzenny; 2.2.3. Metoda badawcza; 2.2.4. Metoda doboru próby oraz jej wielkość; 2.2.5. Ograniczenia badania; 2.3. Charakterystyka badanej próby; 2.3.1. Charakterystyka respondentów; 2.3.2. Częstotliwość używania mediów społecznościowych. ROZDZIAŁ 3. Znaczenie mediów społecznościowych z perspektywy indywidualnych użytkowników – wyniki badań międzynarodowych: 3.1. Rola mediów społecznościowych w kształtowaniu zachowań konsumentów; 3.2. Rola mediów społecznościowych w zakresie edukacji; 3.3. Rola mediów społecznościowych w zakresie komunikacji i rozrywki; 3.4. Rola mediów społecznościowych w pracy. Podsumowanie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Aneks. Media społecznościowe – wykorzystanie. Media społecznościowe a zachowania konsumenta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definiowanie i kreacja wizerunku; 2. Wpływ mediów masowych na odbiorcę; 3.Szkoła wyższa jako nietypowy podmiot rynkowy; 4. Media studenckie jako przykład działalności kulturotwórczej; 5. Media studenckie w Polsce - próba charakterystyki i oceny ich wpływu na kreowanie wizerunku uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wstęp; Wprowadzenie. Globalny wymiar turystyki – analiza ruchu turystycznego; 1. Teoretyczne podstawy turystyki couchsurfingowej jako formy podróży turystycznych i obszaru badań naukowych; 1.1. Prezentacja współczesnych kierunków rozwoju turystyki oraz dotychczasowych nurtów w turystyce; 1.1.1. Turystyka i infrastruktura turystyczna – podstawowa klasyfikacja; 1.1.2. Wybrane formy turystyki; 1.1.3. Turystyka couchsurfingowa jako element nowych koncepcji organizowania podróży turystycznych; 1.1.4. Determinanty podejmowania podróży turystycznych i turystyki couchsurfingowej; 1.2. Identyfikacja i zastosowanie couchsurfingu oraz jego umiejscowienie w systemach kategoryzacji turystyki; 1.2.1. Źródła i rozwój couchsurfingu; 1.2.2. Miejsce couchsurfingu w świetle różnych klasyfikacji turystyki; 1.2.3. Istota i cechy charakterystyczne turystyki couchsurfingowej – analiza pojęć; 1.3. Turystyka couchsurfingowa w świetle badań literaturowych; 2. Założenia metodologiczne badań nad turystyką couchsurfingową; 2.1. Przesłanki, cele i przedmiot badań – identyfikacja, opis i uzasadnienie podjętego problemu naukowego; 2.2. Podejście metodyczne i zakres badań; 2.3. Charakterystyka społeczno-demograficzna badanych; 3. Prezentacja wyników badań; 3.1. Szczegółowa charakterystyka turystów couchsurfingowych; 3.2. Szczegółowa charakterystyka couchsurferów gospodarzy; 3.3. Związki między parametrami charakteryzującymi turystów couchsurfingowych a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.4. Związki między parametrami charakteryzującymi couchsurferów gospodarzy a wybranymi wskaźnikami społeczno-demograficznymi; 3.5. Społeczno-demograficzne uwarunkowania uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej w świetle analizy regresji logistycznej; 3.6. Główne profile uczestników turystyki couchsurfingowej; 4. Syntetyczna ocena polskiego couchsurfingu w świetle wyników wykonanych badań oraz na tle poglądów i ustaleń innych autorów; 4.1. Model i aktywność turystyczna polskiego couchsurfera gościa oraz couchsurfera gospodarza; 4.2. Motywy uczestnictwa w turystyce couchsurfingowej; 4.2.1. Autentyczność doświadczeń jako motor poznania w turystyce couchsurfingowej; 4.2.2. Główne motywy w turystyce couchsurfingowej; 4.3. Szanse i zagrożenia związane z uprawianiem turystyki couchsurfingowej; 4.4. Prawdopodobne kierunki rozwoju turystyki couchsurfingowej w Polsce; Podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych badań; Streszczenie; Summary; Piśmiennictwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Toksyczne przekonania Nawyki. Czy można je zmienić? Wizualizacja. To działa? Czym jest branding i personal branding? Czym jest silna marka osobista? Logo to jeszcze nie marka - zwłaszcza osobista Po co Ci marka? Personal branding to moda? Czy marka osobista ma znaczenie? Czy każdy potrzebuje marki osobistej? Ty marką, czy Ty w firmie z marką? Człowiek to nie płyn do mycia naczyń! Jak rozpocząć budowanie marki osobistej? Jak osiągnąć zawodowy sukces? Cel: właściwy, jasny, konkretny, osiągalny Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu Nie rozmieniaj się na drobne Podpisz i opisz się Spójny wizerunek Wyróżniający wizerunek Nie daj się zaszufladkować Ty jako doradca i ekspert Niezależność jest w cenie Cena ma znaczenie Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią Networking to podstawa Oliwa na wierzch wypływa Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy Bądź pokorny jak cielę!? Najpierw marka, później promocja? Twoje 20 sekund Pięć trendów w komunikacji, o których warto pamiętać Stare i nowe media Snapchat, Linkedln, Twitter, Facebook Social media prywatne czy zawodowe? 10 zasad profesjonalnego instagramera #Hashtag. Dlaczego jest tak ważny? Zarządzanie kryzysem Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej Twoje media, Twój content Jak wydać książkę? Mów i sprawdzaj, co mówią o Tobie Komunikować, ale do kogo? Mów językiem korzyści Mów "Ty" - nie "Wy" Bądź taki jak Twoi odbiorcy Odwołuj się do podstawowych wartości Bądź pewien tego o czym mówisz Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów Autentyczna pasja Z pieniędzmi zawsze łatwiej Zmiana pewna jak podatki Sukces przychodzi po latach To wszystko nie ma sensu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej