Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Author
Boczkowska Magdalena
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Gierula Marian. Red
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Polińska Karolina
(1)
Płaneta Paweł
(1)
Sarna Paweł
(1)
Тулупов Владимир B
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
Dziennikarstwo
(3)
Media społecznościowe
(3)
Dziennikarze
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Radiofonia
(1)
Radiowe programy informacyjne
(1)
Telewizja
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1939-
(1)
1989-
(1)
Genre/Form
Kazachstan
(1)
3 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-8017-190-9
Zawiera: WSTĘP. CZĘŚĆ PIERWSZA. ETYCZNE WYZWANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH I EDUKACJI DZIENNIKARSKIEJ Rozdział 1. Media społecznościowe w przestrzeni medialnej: 1.1. Zdefiniowanie mediów społecznościowych; 1.2. Media społecznościowe w pracy dziennikarza; 1.3. Informacyjna funkcja Facebooka i Twittera; 1.4. Komunikacyjna funkcja Facebooka i Twittera. Rozdział 2. Deontologia i edukacja dziennikarska: 2.1. Etyka dziennikarska jako etyka zawodowa; 2.2. Etyka dziennikarska jako przedmiot akademicki; 2.3. Etyka informacji i komunikacji. Rozdział 3. Dylematy etyczne dziennikarzy w mediach społecznościowych: 3.1. Problematyka etyczna mediów społecznościowych; 3.2. Zagrożenia dla dziennikarskich standardów etycznych na Facebooku; 3.3. Zagrożenia dla dziennikarskich standardów etycznych na Twitterze. CZĘŚĆ DRUGA. OCENA ZAJĘĆ Z ETYKI DZIENNIKARSKIEJ I DYLEMATY ETYCZNE MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH W PRACY DZIENNIKARSKIEJ W OPINII STUDENTÓW DZIENNIKARSTWA W POLSCE Rozdział 1. Wprowadzenie metodologiczne: 1.1. Podstawowe założenia badawcze; 1.2. Metody i techniki badawcze; 1.3. Organizacja i przebieg badań; 1.4. Charakterystyka badanej próby. Rozdział 2. Ocena etyki dziennikarskiej jako przedmiotu akademickiego przez studentów: 2.1. Podstawowa ocena zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.1.1. Ocena zajęć a status zawodowy; 2.1.2. Ocena zajęć a płeć; 2.1.3. Ocena zajęć a uczelnia; 2.2. Metody kształcenia na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.2.1. Metody kształcenia a status zawodowy; 2.2.2. Metody kształcenia a płeć; 2.2.3. Metody kształcenia a uczelnia; 2.2.4. Metody kształcenia a rok studiów; 2.3. Mocne strony zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.3.1. Mocne strony zajęć a status zawodowy; 2.3.2. Mocne strony zajęć a płeć; 2.3.3. Mocne strony zajęć a uczelnia; 2.3.4. Mocne strony zajęć a rok studiów; 2.4. Słabe strony zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.4.1. Słabe strony zajęć a status zawodowy; 2.4.2. Słabe strony zajęć a płeć; 2.4.3. Słabe strony zajęć a uczelnia; 2.4.4. Słabe strony zajęć a rok studiów; 2.5. Tematyka zajęć z etyki dziennikarskiej; 2.5.1. Zagadnienia, których zabrakło na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.5.1.1. Uniwersytet Warszawski; 2.5.1.2. Uniwersytet Jagielloński; 2.5.1.3. Uniwersytet Wrocławski; 2.5.1.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 2.5.1.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2.5.1.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 2.5.1.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 2.5.1.8. Uniwersytet Łódzki; 2.5.2. Aktywność dziennikarzy w mediach społecznościowych; w programie kształcenia w zakresie etyki dziennikarskiej; 2.5.3. Zagadnienia omawiane na zajęciach z etyki dziennikarskiej; 2.5.3.1. Zagadnienia omawiane a status zawodowy; 2.5.3.2. Zagadnienia omawiane a płeć; 2.5.3.3. Zagadnienia omawiane a uczelnia; 2.5.3.4. Zagadnienia omawiane a rok studiów; 2.5.4. Stopień omawiania zagadnień z etyki dziennikarskiej; 2.5.4.1. Stopień omawiania zagadnień a status zawodowy; 2.5.4.2. Stopień omawiania zagadnień a płeć; 2.5.4.3. Stopień omawiania zagadnień a uczelnia; 2.5.4.4. Stopień omawiania zagadnień a rok studiów; 2.5.5. Propozycje rozbudowy programu kształcenia a współczesne wyzwania pracy dziennikarskiej; 2.5.5.1. Uniwersytet Warszawski; 2.5.5.2. Uniwersytet Jagielloński; 2.5.5.3. Uniwersytet Wrocławski; 2.5.5.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 2.5.5.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 2.5.5.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 2.5.5.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 2.5.5.8. Uniwersytet Łódzki; 2.6. Ponowny udział w zajęciach z etyki dziennikarskiej. Rozdział 3. Dylematy etyczne w użytkowaniu mediów społecznościowych w pracy dziennikarza w opinii studentów: 3.1. Rozwój mediów społecznościowych a dylematy etyczne w pracy dziennikarza; 3.2. Rodzaje współczesnych dylematów etycznych; 3.2.1. Uniwersytet Warszawski; 3.2.2. Uniwersytet Jagielloński; 3.2.3. Uniwersytet Wrocławski; 3.2.4. Uniwersytet Śląski w Katowicach; 3.2.5. Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; 3.2.6. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie; 3.2.7. Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; 3.2.8. Uniwersytet Łódzki; 3.3. Zawód dziennikarza i dylematy etyczne - przeszłe i aktualne; 3.4. Sposoby przestrzegania etyki dziennikarskiej; 3.4.1. Sposoby przestrzegania a status zawodowy; 3.4.2. Sposoby przestrzegania a płeć; 3.4.3. Sposoby przestrzegania a uczelnia; 3.4.4. Sposoby przestrzegania a rok studiów. CZĘŚĆ TRZECIA. OCENA I DYLEMATY ETYKI DZIENNIKARSKIEJ W UJĘCIU STUDENTÓW DZIENNIKARSTWA - WNIOSKI Z BADAŃ Rozdział 1. Ocena zajęć z etyki dziennikarskiej przez studentów: 1.1. Postawa studentów wobec zajęć; 1.2. Stosunek studentów do omawianych zagadnień; 1.3. Zagadnienia, których zabrakło na zajęciach; 1.4. Propozycje rozbudowy programu kształcenia; 1.5. Wpływ zmiennych niezależnych na ocenę zajęć; 1.5.1. Ocena zajęć a płeć; 1.5.2. Ocena zajęć a status zawodowy; 1.5.3. Ocena zajęć a uczelnia; 1.5.4. Ocena zajęć a rok studiów. Rozdział 2. Świadomość dylematów etycznych mediów społecznościowych w pracy dziennikarza. ZAKOŃCZENIE. CONCLUSION. Bibliografia. Aneksy: Aneks 1. Jak media społecznościowe wpływają na etykę dziennikarską?; Aneks 2. Podręcznik etyki NPR - media społecznościowe; Aneks 3. Kwestionariusz ankiety; Aneks 4. Wyniki testów statystycznych oraz poziomy istotności dla kluczowych analiz związków statystycznych. Wykaz wykresów, tabel i rysunków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rocznik Prasoznawczy / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; ISSN 1897-5496 ; Rok 11/2017)
Zawiera: Rozprawy i artykuły: Kognicje i emocje w procesie recepcji mediów; Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej; Профессиональные стандарты, роли и культура современного журналиста; Od duopolu do monopolu. Dzienniki regionalne w Polsce w XXI wieku: próba bilansu. Media na świecie: Zadania czasopism o charakterze regionalistycznym w okresie zaboru pruskiego na przykładzie Wielkopolski w świetle źródeł, literatury i poglądów XIX/XX wieku; Historia i współczesność kazachskiego radia i telewizji; Świat literackich fikcji. Formaty publicystyczno-informacyjne radiofonii III Rzeszy w czasie wojny; Struktura wiadomości zagranicznych w nagłówkach „New York Timesa” w latach 1989-2014. Komunikaty i materiały: Środki prawne w razie odmowy udzielenia prasie informacji; Trudna miłość? O relacjach między lokalnymi mediami tradycyjnymi a internetowymi w społeczności lokalnej; Postrzeganie prasy samorządowej wobec inicjatywy zakazującej jej wydawania; Nagrody za dziennikarstwo śledcze w Polsce jako popularyzacja dobrych wzorców w zawodzie; Wizerunek Platformy Obywatelskiej oraz Prawa i Sprawiedliwości w „Rzeczpospolitej” podczas parlamentarnej kampanii wyborczej w 2011 r.; Recenzje i sprawozdania: Zawartość rosyjskiej prasy lokalnej w świetle badań empirycznych; Retoryka w kształceniu dziennikarzy; O reklamie z perspektywy języka; Podziały polityczne w mediach - ekscesy czy norma? - sprawozdanie z konferencji naukowej; Medioznawcza konferencja naukowa w Sankt Petersburgu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
ISBN: 978-83-63434-56-4
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again