Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Lupa Iwona
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Google Analytics
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Media społęcznościowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
1 result Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-65357-90-8
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again