Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia
(2)
Autor
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Florek Magdalena
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Banki
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Public relations
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał relacji, wartość public relations; Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; Skuteczność i efektywność PR; Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; Public relations rejonu Kaszub; Lobbying organizacji trzeciego sektora; Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowi na usługach PR; Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej