Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(24)
Autor
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Bera Milena
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grmanová Eva
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Grytner Adam
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krakała Artur
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Markowska Paulina
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Masárová Jana
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Miszewski M
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moll Tomasz
(1)
Mroczek Teresa
(1)
Pepchuk Sergei
(1)
Perło Dorota
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Piskrzyńska Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Poniatowicz Marzanna (1963- )
(1)
Prokopenko Tetyana
(1)
Płonka-Bielenin Katarzyna
(1)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(1)
Rokicki Jarosław
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Kacper
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Salachna Joanna M
(1)
Sidor Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stajniak Maciej
(1)
Stankiewicz-Mróz Anna
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Sujová Andrea
(1)
Suska Justyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Samorząd terytorialny
(19)
Marketing terytorialny
(12)
Administracja
(4)
Gospodarka terenowa
(3)
Public relations
(3)
Sektor publiczny
(3)
Budżety terenowe
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Logistyka
(2)
Opieka społeczna
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zdrowie publiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budżety gminne
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Jakość życia
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nieruchomości publiczne
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Poczta
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo pracy
(1)
Prawo samorządu terytorialnego
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Promocja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prywatyzacja zadań publicznych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- Polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- polityka -- Unia Europejska
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony
(1)
Regiony (adm.) -- polityka -- Polska
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Samorzą terytorialny
(1)
Samorząd gminny
(1)
Sekretarz (samorząd terytorialny)
(1)
Socjologia miasta
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transmisja danych
(1)
Unia Europejska
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Poradnik
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Dług sektora samorządu terytorialnego w polskim systemie finansów publicznych; 2. Zarządzanie długiem jako element zarządzania finansami j.s.t.; 3. Uwarunkowania prawne zarządzania długiem j.s.t.; 4. Zarządzanie ryzykiem zadłużenia w j.s.t.; 5. Instrumenty zarządzania długiem lokalnym; 6. Model efektywnego zarządzania długiem w świetle badań jednostek samorządu terytorialnego w województwie podlaskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.72 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wykaz skrótów; Tytułem wstępu; Rozdział 1. Dwa poziomy kontroli zarządczej Rozdział 2. Monitorowanie jako standard kontroli zarządczej 2.1. Monitorowanie w jednostce nadrzędnej 2.2. Monitorowanie w jednostce organizacyjnej 2.3. Monitorowanie z perspektywy kierownika jednostki 2.4. Zagrożenia dla monitorowania Rozdział 3. Kontrola jako blok standardów kontroli zarządczej 3.1. Kontrola w jednostce nadrzędnej 3.2. Kontrola w jednostce organizacyjnej 3.3. Zagrożenia środowiska kontroli Rozdział 4. Audyt wewnętrzny 4.1. Podwójna rola audytu wewnętrznego w systemie kontroli zarządczej 4.2. Kontrola to czy audyt? 4.3. Audyt wewnętrzny – adwokat diabła Rozdział 5. Przydatne narzędzia; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing turystyczny w gminie i powiecie, 2.Promocja regionu w świetle integracji z Unią Europejską, 3.Turystyka miejska w regionie i metody jej promowania, 4.Rola stowarzyszeń i fundacji w promocji turystyki regionalnej, 5.Agroturystyka w regionach - wybrane aspekty funkcjonowania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partycypacja obywatelska w miastach: Nowe formy partycypacji obywatelskiej w miastach- doświadczenia niemiecki; Budżet partycypacyjny- doświadczenia największych polskich miast; Możliwość wykorzystania inicjatywy lokalnej w procesie współrządzenia w jednostkach terytorialnych; Działania lobbingowe- doświadczenia Lublina; Pierwsze samorządowe wysłuchanie publiczne- doświadczenia Katowic; Lubelski wymiar partycypacji; Przejawy partycypacji społecznej w procesie zarządzania strategicznego- doświadczenia wybranych miast Lubelszczyzny; Konsultacje społeczne- doświadczenia miasta stołecznego Warszawy; Wpływ rezultatów konsultacji społecznych na kształt instrumentarium marketingowego samorządów- doświadczenia Częstochowy; 2. Marketing terytorialny w miastach: Wybrane narzędzia marketingu terytorialnego- doświadczenia Zamościa; Kreowanie wizerunku miasta- doświadczenia Opola Lubleskiego; Promocja i kampania wizerunkowa- doświadczenia Rzeszowa w latach 2009-2013; Media społecznościowe w procesie promocji miast w Sudetach Zachodnich; Obywatel jako konsument na rynku miejsc; Turystyka miejska- szansa rozwoju regionów?; 3. Zróżnicowanie społeczne miast: Favele i turystyka ubóstwa w Rio de Janeiro w przededniu Mundialu i Olimpiady; Miasta migracyjne- problemy i perspektywy; "My" i "oni" w Warszawie- zróżnicowanie metropolitarnej społeczności w świadomości mieszkańców; Status miasta i jego wpływ na rozwój demograficzny- doświadczenia Zielonej Góry; Językowe historie miast- próba teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek. - Wyd. 3 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2013. - 185, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Aspekty programowo - organizacyjne turystyki: Miejsce turystyki w strategii i polityce rozwoju regionalnej i lokalnej wspólnoty samorządowej; Programowanie działalności turystycznej w jednostkach przestrzennych; Samorząd terytorialny szansą rozwoju turystyki w Polsce; Przygotowanie specjalistycznych kadr dla turystyki na Ukrainie. Problemy teorii i praktyki; Metodologia i aspekty programowania rozwoju turystyki na szczeblu lokalnym; Wpływ samorządu terytorialnego na poziomie usług gastronomicznych decydujących a atrakcyjności regionu; Polityka turystyczna jako element polityki gospodarczej regionu; Kształcenie kadr dla potrzeb turystyki; Jakościowa analiza strategiczna gminy Stepnica; Promocja turystyczna na przykładzie gmin Szczecina i okolic; Problematyka rozwoju turystyki w regionie w tematyce prac dyplomowych studentów WSTiH w Sopocie; Wpływ sieci komputerowych na funkcjonowanie organizacji gospodarczych. Komunikacja wirtualna w hotelarstwie; Turystyka jako czynnik miastotówrczy na przykładzie Oberstdorfu. II. Samorządowe programy i inicjatywy turystyczne: Możliwości i spoosby oceny atrakcyjności turystycznej i inwestycyjnej regionów turystycznych; Rozwój nadmorskich stref miejskich jako produkt turystyczny - projekt "Phare" 5 miast polskich: Gdańsk, Gdynia, Elbląg, Szczecin, Tczew; Inicjatywy samorządowe w zakresie turystyki w Wejherowie; System promocji turystyki jako wymiar aktywności samorządu; Promocja produktu turystycznego Gdyni. Stan obecny i postulowane zmiany; Dostępność komunikacyjna jako czynnik rozwoju turystyki w regionie; Kształtowanie i rozwój turystycznego wizerun ku państwa; Inwestycje turystyczne w gminach na przykładzie gminy Somonino; Rola samorządu w świetle etycznych aspektów rozwoju turystyki w regionie; Promocja gmin turystycznych w internecie; Jak samorząd miasta Łeby buduje swój wizerunek - komunikat. III. Turystyka a środowisko: Turystyka a środowisko kulturowo - etniczne: szanse i zagrożenia; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich; Warunki ekoznakowania w hotelarstwie na przykładzie Skandynawii; Środowisko jako czynnik rozwoju turystyki w regionie. Stan i perspektywy; Turystyka ekologiczna a samorząd; Ekologiczne gospodarstwa rolne szansą agroturystyki; Agroturystyka w rozwoju obszarów wiejskich na przykładzie wybranego regionu (byłego województwa gdańskiego); Inwestycje turystyczne w gminach Puszczy Białowieskiej; Uzdrowisko Sopot w opinii studentów Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego. Analiza SWOT uzdrowiska Sopot Turystyka a degradacja środowiska naturalnego na przykładzie Alp Bawarskich; Rola środowiska kaszubskiego w turystyce regionu gdańskiego. IV. Marketing: Relacje między zdrowotną a ekonomiczną funkcją turystyki; Polityka podatkowa a rozwój turystyki na przykładzie gminy Ustka. Inwestycje turystyczne w gminie na przykładzie Ustki; Badania marketingowe w strategii rozwoju gminy turystycznej; Rola doboru strategii w rozwoju przedsiębiorstw; Struktury terytorialne w Unii Europejskiej; Rola internetu w rozwoju turystyki regionalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin. 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne. 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych. 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach. 6. Promocja proinwestycyjna gmin. 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsługa inwestorów. 8. Opieka poinwestycyjna. 9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
Nadzór właścicielski w procesie transformacji polskiej gospodarki; Optymalna alokacja zasobów w gospodarce zamkniętej; Kompleks Mondragoń jako przykład rozwoju własności pracowniczej; Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm; Marketing terytorialny jako rynkowo zorientowana filozofia zarządzania miastem i regionem; Granice samorządności regionalnej w świetle Konstytucji RP oraz badań społecznych; O pewnej metodzie opisu systemów zarządzania; Czynniki nowej tożsamości Polski w stosunkach międzynarodowych; Krytyczna teoria społeczeństwa w poszukiwaniu istoty antysemityzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Regionalne / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku ; Nr 1/1999)
1.Rozwój regionów województw Polski, 2.Scenariusze rozwoju regionalnego Polski północno-wschodniej i północno-zachodniej w świetle uwarunkowań rozwoju kraju, 3.Źródła zaniedbań w rozwoju obszaru północno-wschodniej Polski, 4.kierunki rozwoju obszarów wiejskich Polski północno-wschodniej i północno-zachodniej (wybrane zagadnienia), 5.Uwarunkowania, cele i preferencje rozwoju Polski północno-wschodniej, 6.Przyszłość "Zielonych Płuc Polski", 7.Kierunki restrukturyzacji województwa olsztyńskiego (w odniesieniu do rolnictwa, przemysłu bazującego na surowcach lokalnych oraz turystyki), 8.Kierunki polityki rozwoju regionalnego Polski północno - wschodniej, 9.Idea euroregionów w warunkach Polski północno-wschodniej, 10.Uwarunkowania i problemy rozwoju regionalnego Warmii i Mazur, 11.Możliwości produkcji bezpiecznej żywności na obszarze północno-wschodniej Polski, 12.Rola polityki regionalnej w procesie przemian strukturalnych w gospodarce (na przykładzie północno-wschodniej Polski), 13.Wybrane czynniki rozwoju regionu północno-wschodniego, 14.Projekty rozwoju przestrzennego w obszarze bałtyckim, 15.Wybrane elementy powiązań gospodarki Białorusi z Polską, 16.Niektóre współczesne problemy funkcjonowania otoczenia zewnętrznego gospodarki rolnej Białorusi, 17.Wybrne problemy integracji i rozwoju społeczno-gospodarczego przygranicznych regionów Białorusi, 18.Uwagi o niektórych prawno-instytucjonalnych uwarunkowaniach białorusko-polskiej wymiany handlowej, 19.Wpływ działalności Zakładu Energetycznego Białystok Spółka Akcyjna na rozwój północno-wschodniego regionu Polski, 20.Polityka ustalania cen w wybranych przedsiębiorstwach województwa białostockiego, 21.Usprawnienia rachunku kosztów w wybranych przedsiębiorstwach przemysłowych w regionie północno-wschodniej Polski, 22.Dostosowanie struktury organizacyjnej i produkcyjnej prywatnych gospodarstw rolnych do warunków Polski północno-wschodniej, 23.Rozmiar i struktura handlu zagranicznego artykułami rolno-spożywczymi w latach 90., 24.Kilka zagadnień dotyczących regionu ekonomicznego (Pomorze Środkowe), 25.Kierunki rozwoju nadmorskiego regionu turystycznego na przykładzie Kołobrzegu i okolic, 26.Proces transformacji systemowej w regionie toruńsko - włocławskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
1. Public relations w teorii: Istota i rola public relations; Jakiego public relations potrzebuje samorząd?; Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej; Media relations w samorządzie; Media szansą dla lokalnych społeczności; Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu; 2. Public relations w praktyce samorządowej: Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów; Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie; Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Public relations w kształtowaniu wizerunku, 2. Koncepcja misji administracji, 3. Skuteczne urzędy i urzędnicy, 4. Etyka w procesie kształtowania wizerunku, 5. Kreowanie obrazu administracji lokalnej, 6. Badania marketingowe w administracji, 7. System marketingu w administracji publicznej i samorządowej, 8. Działania promocyjne na przykładzie samorządu terytorialnego, 9. Kultura obsługi w administracji jako instrument kształtowania jej wizerunku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.: Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną - krótki przegląd ustaleń teoretycznych; 2.: Zagłębie Dąbrowskie w województwie śląskim. Tradycje i współczesność; 3.: Potencjał promocyjny Zagłębia Dąbrowskiego w kontekście planów metropolitalnych; 4.: Kreowanie marki Zagłębia Dąbrowskiego. Zasoby - strategie - implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Analizy na poziomie produktu : 1.Modele rozwoju produktu, 2.Struktury i opcje organizacyjne rozwoju produkty. Cz. II Analizy na poziomie przedsiębiorstwa : 1.Znaczenie marki w budowaniu wizerunku i wartości przedsiębiorstwa usługowego, 2.Elementy promocji i jej zadania w przedsiębiorstwie, 3.Funkcje strategii logistycznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 4.Rola czynnika ludzkiego w osiąganiu przez firmę przewagi konkurencyjnej na rynku, 5.Warunki wzrostu efektywności przedsiębiorstwa "Poczta Polska" w kontekście wejścia Polski do Unii Europejskiej. Cz. III Analiza na poziomie samorządu terytorialnego : 1.Zróżnicowanie regionalne w Polsce w okresie transformacji systemu społeczno-gospodarczego, 2.Rola jednostek samorządu terytorialnego w finansowaniu rozwoju lokalnego (na przykładzie miasta Łomża), 3.Źródła finansowania zadań własnych samorządu terytorialnego na przykładzie powiatu w Ełku. CZ.IV Analizy na poziomie sektora : 1.Konsolidacja sektora bankowego a istota spółdzielczości, 2.Rola i funkcje banków w systemie finansowym państwa, 3.Zastosowanie metod taksonomicznych w wyznaczaniu mierników rozwoju gospodarczego, 5.Eduukacyjne uwarunkowania rozwoju MŚP
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Podziękowania. 1. Tożsamość wizualna jednostki samorządu terytorialnego jako problem badawczy; Wprowadzenie; Pojęcia i terminy - definicje i relacje; Pojęcia: miejsca, marki i marki miejsca; Tożsamość i tożsamość wizualna; "Logo", "logotyp", "sygnatura" - definicje i znaczenie w komunikacji marketingowej; Metoda badawcza; Analiza treści; Etapy analizy treści; Poszukiwanie przedstawień; Kategorie wykorzystane w procesie kodowania sygnatur; Charakterystyka poszczególnych typologii wykorzystanych w procesie kodowania sygnatur; Proces kodowania; Przedstawienie wyników. 2. Tożsamość wizualna polskich województw; Tożsamość wizualna marki "Polska" - wprowadzenie; Identyfikacja (tożsamość) wizualna województw; Województwo dolnośląskie; Województwo kujawsko-pomorskie; Województwo lubelskie; Województwo lubuskie; Województwo łódzkie; Województwo małopolskie; Województwo mazowieckie; Województwo opolskie; Województwo podkarpackie; Województwo podlaskie; Województwo pomorskie; Województwo śląskie; Województwo świętokrzyskie; Województwo warmińsko-mazurskie; Województwo wielkopolskie; Województwo zachodniopomorskie; Podsumowanie. 3. Sygnatury miast i powiatów. Przegląd według województw; Województwo dolnośląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa dolnośląskiego; Województwo kujawsko-pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa kujawsko-pomorskiego; Województwo lubelskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubelskiego; Województwo lubuskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa lubuskiego; Województwo łódzkie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa łódzkiego; Województwo małopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa małopolskiego; Województwo mazowieckie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa mazowieckiego; Województwo opolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa opolskiego; Województwo podkarpackie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podkarpackiego; Województwo podlaskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa podlaskiego; Województwo pomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa pomorskiego; Województwo śląskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa śląskiego; Województwo świętokrzyskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa świętokrzyskiego; Województwo warmińsko-mazurskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa warmińsko-mazurskiego; Województwo wielkopolskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa wielkopolskiego; Województwo zachodniopomorskie; Znaki graficzne miast i powiatów województwa Zachodniopomorskiego. 4. Podsumowanie statystyczne. Miasta i powiaty; Statystyka sygnatur promocyjnych miast i powiatów; Statystyka systemów identyfikacji wizualnej; Formalne typy sygnatur; Źródła inspiracji; Typologia sygnatur według taksonomii Pera Mollerupa; Klasyfikacja według Beyrowa i Vogt; Typologia sygnatur według M. Florek, E. Glińskiej, A. Kowalewskiej. 5. Praktyka sygnatury miejsca w Polsce. Sytuacje kontrowersyjne. 6. Podsumowanie. Teoria i praktyka sygnatury miejsca w polskich miastach i powiatach; Wprowadzenie; Herb a logo; Wnioski teoretyczne; Proponowane kierunki dalszych badań nad znakami promocyjnymi województw, miast i powiatów. 7. Zalecenia praktyczne; Zalecenia dotyczące procesu zarządzania marką terytorialną; Zalecenia wykonawcze: jak zamawiać i wdrażać SIW?; Zalecenia zarządcze: projekt struktury departamentu (wydziału) marki terytorialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vademecum sekretarza jednostki samorządu terytorialnego / pod red. Adama Grytnera. - Stan prawny grudzień 2014. - Warszawa : C.H.Beck , 2014. - 447 s. ; 24 cm.
Część 1 Zadania i kompetencje sekretarza: Zadania i kompetencje sekretarza wynikające z ustaw ustrojowych oraz z innych aktów normatywnych i wewnętrznych; Kompetencje sekretarza w zakresie realizacji przepisów o dostępie do informacji publicznej; Nadzór nad rozpatrywaniem skarg i wniosków; Zadania i kompetencje sekretarza JST w zakresie budżetu oraz WPF; Kompetencje i zadania sekretarza JST w zakresie udzielania zamówień publicznych; Część 2 Status prawny i umiejscowienie sekretarza w strukturze urzędu: Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec szefów organów wykonawczych JST; Powierzenie prowadzenia spraw wójta; Sekretarz reprezentantem pracodawcy; Pozycja sekretarza jako pracownika na stanowisku kierowniczym urzędniczym; Łączenie funkcji sekretarza z innymi stanowiskami w gminie; Sprawowanie nadzoru nad ochroną danych osobowych znajdujących się w zbiorach gminy; Prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem wyborów - funkcja urzędnika wyborczego; Część 3 Sekretarz gminy jako pracownika: Wynagrodzenia dla osób zatrudnionych na stanowisku sekretarza; Charakter i elementy stosunku pracy sekretarza; zakaz przyjmowania korzyści majątkowej przez sekretarza; Oświadczenie majątkowe sekretarza JST; Odpowiedzialność sekretarza JST za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; Ograniczenia podejmowania dodatkowych zajęć (działalności) przez osobę zajmująca stanowisko sekretarza JST; Część 4 Organizacja i funkcjonowanie urzędu: Struktura organizacyjna urzędu; Reorganizacja urzędu; Pełnomocnictwa i upoważnienia udzielane sekretarzowi; Opisy stanowisk pracy; Polityka kadrowa w urzędzie; Instrukcja kancelaryjna i archiwum zakładowe; Załatwianie spraw w urzędzie; Organizacja i funkcjonowanie audytu oraz kontroli zarządczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej