Form of Work
Książki
(35)
Czasopisma
(4)
Status
only on-site
(29)
available
(22)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(30)
Author
Florek Magdalena
(4)
Szromnik Andrzej
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Bera Milena
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Ferens Andrzej
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Glińska Ewa
(1)
Grmanová Eva
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kochamńska Magdalena
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuras Leszek
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Macek Iwona
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Marek Jabłoński
(1)
Margoński Marek
(1)
Masárová Jana
(1)
Mich Włodzimierz
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Miszewski M
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Mroczek Teresa
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pepchuk Sergei
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Piskrzyńska Katarzyna
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Prokopenko Tetyana
(1)
Romanowski Robert
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(39)
Language
Polish
(39)
Subject
Marketing terytorialny
(22)
Samorząd terytorialny
(18)
Gospodarka terenowa
(8)
Miasta
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Public relations
(5)
Administracja
(4)
Targi i wystawy
(4)
Turystyka
(4)
Inwestycje
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Gospodarka
(2)
Innowacje
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Logistyka
(2)
Marketing polityczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Polska
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Samorzą terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wizerunek miasta
(2)
Zarządzanie
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bhp
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Informcja turystyczna
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Opieka społeczna
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Poczta
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo pracy
(1)
Produkt*
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- Polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- polityka -- Unia Europejska
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony
(1)
Regiony (adm.) -- polityka -- Polska
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd gminny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Strony WWW
(1)
Studenci
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
39 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-229-1961-1
FERENS A.: Administracja publiczna. Wprowadzenie do nauki administracji publicznej; HERBUT R.: Administracja publiczna - modele, funkcja i struktura; ANTOSZEWSKI A.: Administracja publiczna w systemie politycznym; JABŁOŃSKI A.W.: Tendencje przeobrażeń administracji publiczna na Zachodzie; SROKA J.: Administracja publiczna jako uczestnik trójstronnego przetargu interesów; MACEK I.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej; OCIEPKA B.: Komunikacja w administracji publicznej; WISZNIOWSKI R.: Marketing w administracji publicznej; NOWACKA E.: Struktura samorządu terytorialnego w Polsce; PONIKOWSKI B.: Jednostka i obywatele a administracja publiczna Refleksja filozoficzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4331-2414-3
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny na 2.11.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 978-83264-9434-5
1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu; 2. Branding w ujęciu terytorialnym; 3. Komponenty strategicznego zarządzania marka miast; 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
ISBN: 978-83-7378-872-5
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-911392-4-7
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Profesjonalizacja Kreatywności)
ISBN: 978-83-7405-648-9
Zawiera: Kreatywność w procesie profesjonalizacji: Koncepcja kształcenia w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi; Gotowość do działań transgresyjnych studentów o różnym poziomie postawy twórczej; Wybrane aspekty profesjonalizacji i komercjalizacji kreatywności; Orientacja kolektywistyczna vs orientacja indywidualistyczna, homo sociologicus vs homo creator - dychotomia czy integralność postaw?; Od pomysłu do wdrożenia - istota, etapy i uwarunkowania procesu powstawania innowacji; Kreowanie wiedzy w kontekście teorii 6 filarów poczucia własnej wartości. Kreatywność w szkole: Kreatywność w działalności pedagoga. Perspektywa poszerzona; Kreatywny nauczyciel - w poszukiwaniu nowych źródeł zabaw. Kreatywność w przestrzeni miasta: Łódź jako przestrzeń sprzyjająca twórczości; Street art. Jako narzędzie marketingowe na poziomie samorządu terytorialnego; Dobre praktyki projektowe w sektorze usług medycznych; Creativity, innovation, enterpreneurship - the big three of modern business.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 56)
1. Uwarunkowania rozwoju marketingu terytorialnego: Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym; Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych; Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju; Atrakcyjność turystyczna Olsztyna; Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym; Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji (na przykładzie Łodzi); Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich; Marka i wizerunek regionu: Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych - wzajemne relacje; Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina; Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa w świetle badań marketingowych; Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu; Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna; Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego; Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu (na przykładzie woj. podkarpackiego); Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships'Races w Szczecinie; Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina; Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań; 3. Partnerstwo w kreowaniu produktu regionu: Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza; Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa; Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej - cechy i znaczenie; Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów; Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury; Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów; Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim; Narzędzia i formy komunikacji w marketingu terytorialnym: Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne; Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego; Sport jako element działań promocyjnych polskich miast; Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu; Obszary wykorzystania events marketingu w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego; Idea good governance i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie; Przesłanki promocji miast i regionów; Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regiony; E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy; Wydarzenia sportowe jako element promocji miast.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-923748-1-9
1. Orientacja na rynku- partnerstwo z klientem w gminie; 2. Badania marketingowe w gminie; 3. Analiza i ocena możliwości marketingowych; 4. Segmentacja rynku i plasowania produktu; 5. Produkt marketingowy; 6. Instrumentalne strategie cen i dystrybucji; 7. Polityka promocji; 8. Strategiczny plan marketingowy; 9. Marketing samorządu terytorialnego jako marketing usług publicznych; 10. Samorząd terytorialny jako miejsce uprawiania polityki; 11. Marketing w organizacji wyborów samorządowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-159-2
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych, 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych, 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej, 6. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa, 7. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego, 8. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (2 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 372 s. : rys.; tab. ; 25 cm.
ISBN: 978-83-7526-753-2
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-rozwojowych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów- użytkowników jako podstawowa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu- sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy- marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestrzeni miasta (regionu); 9. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów- koncepcja marketingowa; 10. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik miast i regionów; 11. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 12. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 13. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych- zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 451, [1] s. : rys. , 24 cm.
ISBN: 978-83-264-3895-0
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-rozwojowych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów- użytkowników jako podstawowa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu- sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy- marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów; 9. Innowacyjność w strategii pozycjonowania jednostek osadniczych; 10. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestrzeni miasta (regionu); 11. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów- koncepcja marketingowa; 12. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik miast i regionów; 13. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 14. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 15. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych- zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7417-091-3
1. Marketing terytorialny - aspekty strategiczne, 2. Konkurencyjność jednostek terytorialnych a działania marketingowe, 3. Narzędzia marketingu terytorialnego, 4. Wizerunek i marka jednostek terytorialnych, 5. Obszary aplikacji marketingu terytorialnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-794-8
Przesłanki wdrażania koncepcji marketingu opartego na wiedzy w zarządzaniu jednostką samorządu terytorialnego; Relacyjne przesłanki tworzenia megaproduktu terytorialnego; Metody badań marketingowych dotyczących interesariuszy w marketingu terytorialnym; Możliwości wykorzystania Internetu w promocji jednostek terytorialnych; Instytucje regionalnego systemu innowacji a marketing terytorialny; Orkiestracja innowacyjnych sieci przedsiębiorstw; Rozwiązania teleinformatyczne służące do komunikacji i współpracy wielko¸ polskich podmiotów ekonomii społecznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-369-8
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87798-39-8
1.Marketing turystyczny w gminie i powiecie, 2.Promocja regionu w świetle integracji z Unią Europejską, 3.Turystyka miejska w regionie i metody jej promowania, 4.Rola stowarzyszeń i fundacji w promocji turystyki regionalnej, 5.Agroturystyka w regionach - wybrane aspekty funkcjonowania
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7784-451-9
1. Partycypacja obywatelska w miastach: Nowe formy partycypacji obywatelskiej w miastach- doświadczenia niemiecki; Budżet partycypacyjny- doświadczenia największych polskich miast; Możliwość wykorzystania inicjatywy lokalnej w procesie współrządzenia w jednostkach terytorialnych; Działania lobbingowe- doświadczenia Lublina; Pierwsze samorządowe wysłuchanie publiczne- doświadczenia Katowic; Lubelski wymiar partycypacji; Przejawy partycypacji społecznej w procesie zarządzania strategicznego- doświadczenia wybranych miast Lubelszczyzny; Konsultacje społeczne- doświadczenia miasta stołecznego Warszawy; Wpływ rezultatów konsultacji społecznych na kształt instrumentarium marketingowego samorządów- doświadczenia Częstochowy; 2. Marketing terytorialny w miastach: Wybrane narzędzia marketingu terytorialnego- doświadczenia Zamościa; Kreowanie wizerunku miasta- doświadczenia Opola Lubleskiego; Promocja i kampania wizerunkowa- doświadczenia Rzeszowa w latach 2009-2013; Media społecznościowe w procesie promocji miast w Sudetach Zachodnich; Obywatel jako konsument na rynku miejsc; Turystyka miejska- szansa rozwoju regionów?; 3. Zróżnicowanie społeczne miast: Favele i turystyka ubóstwa w Rio de Janeiro w przededniu Mundialu i Olimpiady; Miasta migracyjne- problemy i perspektywy; "My" i "oni" w Warszawie- zróżnicowanie metropolitarnej społeczności w świadomości mieszkańców; Status miasta i jego wpływ na rozwój demograficzny- doświadczenia Zielonej Góry; Językowe historie miast- próba teorii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2003 Nr 1-2/2004)
1.Doktryna ortoliberalizmu - założenia i charkaterystyka, 2.Badanie otoczenia rynkowego i makroekonomicznego na potrzeby identyfikacji sytuacji rynkowej, 3.Wykorzystanie koncepcji mikroekonomicznych nowej ekonomii keynesowskiej w polityce personalnej przedsiębiorstw, 3.Decyzje inwestycyjne śląskich przedsiębiorców sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) wobec członkowstwa Polski w Unii Europejskiej, 4.Logistyczna struktura procesowa - próba budowy modelu transformacji, 5.Wycena inwestycji, 6.Wybrane zaganienia franchisingu, 7.Instrumenty oddziaływania na klienta w działalności gospodarczej - wybrane aspekty, 8.Jakość usług w administracji samorządowej jako obiekt badań, 9.Środki trwałe w świetle przepisów bilansowych i podatkowych, 10.Podatki bezpośrenie w śwecji, 11.Wybrane problemy bezpieczeństwa i higieny pracy w rolnictwie, leśnictwie i łowiectwie, 12.Nowe regulacje w prawie prawcy w 2004 r a nowe obowiązki przedsiębiorców zatrudniających pracowników - wybrane zaganienia
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 581)
1. Koncepcje marketingu i orientacji rynkowej- zastosowanie w sektorze publicznym; 2. Samorządowe usługi publiczne- charakterystyka, zakres przedmiotowy i formy organizacyjno-prawne; 3. Operacjonalizacja koncepcji marketingu i orientacji rynkowej w administracji terytorialnej. Wyniki wywiadów indywidualnych; 4. Poziom i uwarunkowania orientacji rynkowej polskiej administracji terytorialnej; 5. Wpływ orientacji rynkowej na wybrane wyniki działalności jednostek samorządu lokalnego; 6. Perspektywy wdrażania orientacji rynkowej w polskim samorządzie terytorialnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2006. - 186, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-154-0
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek. - Wyd. 3 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2013. - 185, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-727-6
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again