Form of Work
Książki
(6)
Status
only on-site
(6)
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(6)
Author
Kolczyński Mariusz
(3)
Mazur Marek
(2)
Cwalina Wojciech
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Sztumski Janusz
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Year
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Marketing polityczny
(6)
Kampania wyborcza
(5)
Środki masowego przekazu
(3)
Polityka
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Komunikacja społeczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Wybory
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
6 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-49-4
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7164-245-8
1. Wstęp; 2. Kształtowanie opinii, postaw i zachowań ludzi; 3. Proces oddziaływania na ludzi; 4. Środki oddziaływania na myślenie, postawy i zachowania; 5. Co warunkuje skuteczność propagandy lub reklamy? ; 6. Marketing polityczny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89574-76-4
1.Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, 2.Modele zachowań wyborczych obywateli, 3.Segmentacja rynku wyborczego, 4.Wizerunek kandydata, 5.Kobiety w wyborach politycznych, 6.Media w kampaniach politycznych, 7.Telewizyjna i radiowa reklama polityczna, 9.Kampania bezpośrednia, 10.Marketing polityczny w Internecie, 11.Negatywne kampanie polityczne, 12.Sondaże wyborcze-źródło informacji i wpływu, 13.Markeing powyborczy, 14.Obrona przed manipulacją wyborczą
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
ISBN: 978-83-7611-084-4
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-813-6
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again