Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(7)
Branch
Czytelnia
(7)
Author
Kolczyński Mariusz
(2)
Mazur Marek
(2)
Dolińska Dorota
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Fras Janina
(1)
Jeziński Marek
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Year
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
Marketing polityczny
(7)
Kampania wyborcza
(6)
Wybory parlamentarne
(4)
Środki masowego przekazu
(3)
Komunikacja polityczna
(2)
Polityka
(2)
Wybory
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Demokracja
(1)
Kobieta
(1)
Opinia publiczna
(1)
Partie polityczne
(1)
Polska
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
10 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-902-7
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88936-49-4
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89706-40-7
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-60677-07-0
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7611-276-3
1. Partie polityczne: aspekty teoretyczne i prawne, 2. Podział lewica - prawica na polskiej scenie politycznej, 3. Wybory i wyborcy. Determinanty preferencji wyborczych, 4. Kampanie wyborcze partii politycznych. Analiza marketingowa, 5. Wpływ środków masowego komunikowania na tworzenie wizerunku partii politycznych i ich liderów, 6. Wizerunek polityczny
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Studia nad komunikowaniem politycznym / red. Janina Fras. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2008. - 315, [1] s. : tab.; wykr. ; 23 cm.
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
ISBN: 978-83-7441-903-1
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7059-813-6
1. Środowisko kampanii wyborczej. 2. Strategie wyborcze partii i kandydatów na prezydenta. 3. Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w telewizyjnych programach wyborczych. 4. Kampania wyborcza 2005 roku - podsumowanie i uwagi końcowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again