Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(13)
Autor
Anholt Simon
(2)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Dębniewska Maria
(1)
Florek Magdalena
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hildreth Jeremy
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Koszel Bogdan (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Maesincee Suvit (1961- )
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Ociepka Beata
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Stawnicka Jadwiga
(1)
Vargas-Sánchez Alfonso
(1)
Wawrzyniak Bogdan (1941- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Marketing narodowy
(6)
Gospodarka narodowa
(2)
Marka*
(2)
Marketing
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie
(2)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Bank centralny
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Ekorozwój
(1)
Ekoturystyka
(1)
Globalizacja
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Krajobraz
(1)
Kredyt
(1)
Marketing narracyjny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Narodowy fundusz inwestycyjny (NFI)
(1)
Policja
(1)
Prawo ochrony środowiska międzynarodowe
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przyroda
(1)
Public relations
(1)
Rezerwaty i parki narodowe
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Towary
(1)
Turystyka biznesowa
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środowisko człowieka
(1)
Świadomość narodowa
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 System bankowy w Polsce; R.2 Polityka pieniężna banku centralnego; R.3 Organizacja i zarządzanie bankiem komercyjnym; R.4 Działalność kredytowa banku komercyjnego; R.5 Działalność depozytowa i rozliczeniowa banku; R.6 Zarządzanie aktywami i pasywami bilansu banku komercyjnego; R.7 Marketing bankowy; R.8 Konsolidacja w sektorze bankowym; R.9 Fundusze inwestycyjne; Zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1. Niech żyje wolnośc i kwitnie handel: Ameryka jako marka, 2. Marka wolności: Ameryka wkracza na rynek, 3. Przekonaj albo zgiń. Wymachiwanie Marką Ameryka, 4. Kto nas pozna, ten nas kupi. Partyzancki marketing Marki Ameryka, 5. Prywatyzacja Marki Ameryka, 6. Marnowanie talentu. Marka Ameryka traci na znaczeniu, 7. Just do it. Odmładzanie Marki Ameryka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie i marketing : 1. Przesłanki i koncepcja euromarketingu, 2. Wykorzystanie Interentu w biznesie międzynarodowym - wybrane aspekty, 3. Ewolucja turystyki uzdrowiskowej w Europie, 4. Doświadczenia współczesnej reklamy w przekazie religijnym?, 5. Integracja Polski z Unią Europejską w świetle założeń teorii sytemów, 6. Kluczowe kompetencje jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 7. Globalizacja gospdoarcza oraz kultura medialna pod kontrolą społeczeństwa otwartego, 8. Problemy wyższych uczelni w Polsce i w Europie Zachodniej. Cz.II Prawo : 1. Europeizacja polskiego prawa administracyjnego, 2. Odpowiedzialność prawna za szkody ekologiczne w Unii europejskiej, 3. System zabezpieczenia emerytalnego w Poslce na tle rozwiązań stosowanych w krajach Unii Europejskiej, 4. Granice wolnośći prasy w świetle prawa polskiego i europejskiego, 5. Polityczne znaczenie władzy sądowniczej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarczego: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju gospodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Straregiczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formułowanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfela przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki handlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomicznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodowych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budowania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strategie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wprowadzenie; Problemy zarządzania nową strukturą; Strategie Narodowych Funduszy Inwestycyjnych; Stosunki między funduszami a spółkami parterowymi; W poszukiwaniu tożsamości i recept na sukces; Monitorowanie zarządzania w funduszach; Monitorowanie zarządzania w NFI za pomocą scenariuszy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
Nadzór właścicielski w procesie transformacji polskiej gospodarki; Optymalna alokacja zasobów w gospodarce zamkniętej; Kompleks Mondragoń jako przykład rozwoju własności pracowniczej; Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm; Marketing terytorialny jako rynkowo zorientowana filozofia zarządzania miastem i regionem; Granice samorządności regionalnej w świetle Konstytucji RP oraz badań społecznych; O pewnej metodzie opisu systemów zarządzania; Czynniki nowej tożsamości Polski w stosunkach międzynarodowych; Krytyczna teoria społeczeństwa w poszukiwaniu istoty antysemityzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Konceptualizacja pojęć na podstawie badań literaturowych: Pojęcie profilaktyki, prewencji, działań zapobiegawczych, działań zwalczających; Podstawowe pojęcia z zakresu bezpieczeństwa; Pojęcie bezpieczeństwa publicznego i porządku publicznego. 2. Podstawy prawne, strategie i kierunki policyjnych działań profilaktycznych w Polsce: Podstawy prawne działań profilaktycznych Policji; Rola priorytetów Komendanta Głównego Policji w wyznaczaniu działań profilaktycznych Policji; Koncepcja działań Policji w zakresie profilaktyki społecznej. 3. Planowanie policyjnych działań profilaktycznych: Dialog Policji ze społeczeństwem. Implementacja idei community policing; Standardy budowy programów profilaktycznych; Programy profilaktyczne Polskiej Policji. Uwagi ogólne; Diagnoza oczekiwań społecznych w zakresie profilaktyki społecznej. Wybrane problemy. 4. Komunikacja interpersonalna. Zagadnienia ogólne: Zasady prowadzenia procesu komunikacyjnego; Rola aktywnego słuchania w procesie komunikowania się; Błędy i bariery w komunikacji. 5. Komunikacja w działaniach profilaktycznych Policji: Doskonmalenie kompetencji komunikacyjnych funkcjonariuszy Policji; Komunikowanie się Policji z podmiotami partnerskimi; Komunikowanie się pomiędzy policjantami i odbiorcami programów profilaktycznych. 6. Marketing narracyjny w działaniach profilaktycznych Policji: Pojęcie marketingu narracyjnego. Techniki narracyjne; Narracyjny wymiar policyjnej profilaktyki społecznej; Marketing narracyjny jako operacyjne narzędzie komunikacji w promowaniu bezpieczeństwa. 7. Rola dzielnicowego w realizowaniu zadań z profilaktyki społecznej. Analiza wyników badań własnych: Możliwości realizacji przez dzielnicowego zadań z profilaktyki społecznej; Czynniki utrudniające i ułatwiające pracę dzielnicowemu w zakresie profilaktyki społecznej; Możliwości oddziaływania przez dzielnicowego na społeczeństwo w zakresie profilaktyki. 8. Działania profilaktyczne Policji z perspektywy szkoleniowej: Program szkolenia Prowadzenie działań profilaktyczno-edukacyjnych; Program szkolenia Kreowanie dyskursu publicznego; Program szkolenia Kreowanie wizerunku Policji przez marketing narracyjny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1.Dlaczego marki warte są zachodu?, 2.Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3.Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4.Wyzwanie: markowy eksport, 5.Kiedy kraje stają się markami, 6.Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategic management in tourism / editor Luiz Moutinho and Alfonso Vargas-Sánchez. - 3rd edition. - Boston, Massachusetts : CABI , 2018. - XV, [1], 362 s. : tab., wykresy ; 25 cm.
(CABI Tourism texts)
Zawiera: Contributors. Preface. Part 1. Tourism Environment, Economic Development, Forecasting and Trends: The New Business Environment and Trends in Tourism; Futurecast Applied to Tourism; Future Economic Development in Tourism, Tourism Demand Modelling and Forecasting. Part 2. Integrated Management in Tourism: Consumer Behaviour in Tourism, Strategic Creativity in Tourism Business; Strategic Innovation in Tourism Business; Empowerment and Human Resource Management in Tourism; Financial Management in Tourism; Technology Management in Tourism. Part 3. Strategic Vision and Managementt in Tourism: Strategic Thinking in Tourism; Towards a New Strategic Paradigm; New Performance Measurements; Process-based Management in Tourism; International Strategies in Tourism; Crisis Management and Strategic Implications. Part 4. New Business Ecosystem and Stakeholder-driven Strategy: Stakeholder Engagement in Tourism; Authenticity in Tourism; Tourism Resources and Sustainability; New Strategic Developments in Tourism. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
1. Obszary przyrodniczo cenne jako rejony recepcji turystycznej, 2. Uwarunkowania rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych, 3. Wybrane problemy zarządzania turystyką, 4. Wybrane problemy marketingu w turystyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej