Form of Work
Książki
(33)
Status
only on-site
(29)
available
(24)
Branch
Wypożyczalnia
(24)
Czytelnia
(29)
Author
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bird Drayton
(1)
Bishop Bill
(1)
Brady Regina
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Eager Bill
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Guziur Piotr
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Jenkins Simms
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kozielski Robert
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Lipa Michał
(1)
Machowski Michał
(1)
Majewski Piotr
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
McCall Cathy
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Mizerski Richard
(1)
Musz Anna
(1)
Newell Frederick
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Sławińska Maria
(1)
Tadeusz Walczak
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Trojanowski Mariusz
(1)
Unold Jacek
(1)
Wieczorek Tadeusz
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Łebkowski Michał
(1)
Łukjanowicz Błażej
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(28)
Country
Poland
(33)
Language
Polish
(33)
Subject
Marketing elektroniczny
(30)
Handel elektroniczny
(11)
Internet
(9)
Reklama internetowa
(8)
Strony WWW
(7)
Marketing
(6)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Promocja
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Biznes
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing partnerski
(2)
Obsługa klienta
(2)
Public relations
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Administracja
(1)
Google
(1)
Handel
(1)
Hurtownia danych
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny -- podręcznik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising
(1)
Obsługa klienta -- metody
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Product placement
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(1)
Systemy operacyjne
(1)
Telemarketing
(1)
Usługi
(1)
33 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0673-3
1. Dlaczego właśnie aukcje?, 2. Zaczynamy, 3. Ustalamy strategię cenową, 4. szacujemy zyski, 5. Pierwsze kroki z Allegro, 6. Ustalamy zasady obowiązujące na naszych aukcjach, 7. Tworzymy stronę aukcji, 8. Strona "o mnie", 9. Przygotowujemy list do klientów, 10. Wystawiamy pierwsze aukcje, 11. zwiększamy sprzedaż na naszych aukcjach, 12. Obsługa klienta, 13. Płatoności, 14. Wysyłka, 16. Obsługa posprzedażowa, 16. Zdobywamy stałych klientów, 17. Kreujemy marke na aukacjach, 18. Jak nie dać się konkurencji?,
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-0700-6
1. Podstawy e-biznesu, 2. Strategia w e-biznesie, 3. Branding, 4. Automatyzacja, 5. Dystrybucja w internecie, 6. Coprywriitnig, 7. Strona www, 8. Spam, 9. Lista adresowa, 10. E-mail marketing, 11. Autoresponder, 12. Wyszukiwarki, 13. Świadomy marketing, 14., Reklama, 15. Program partnerski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2485-0
1. Tworzenie sugestywnych ofert, 2. 10 grzechów głownych e-sprzedawcy, 3. Komunikacja biznesowa w e-klientem, 4. "Tajemniczy klient" a poprawa jakości obsługi, 5. Telepraca w biznesie, 6. Budowanie przewagi konkurencyjnej, 7. E-marketing, 8. Prawo a e-przedsiębiorczość, 9. Pomysł na e-biznes
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88936-10-7
1. Relacyjne bazy danych; 2. Rodzina systemów operacyjnych Windows 2000/XP; 3. Witryna internetowa firmy; 4. Elementy bezpieczeństwa systemów komputerowych; 5. Zarządzanie przedsięwzięciem e-biznesowym; 6. E-biznes na platformie MS.Net; 7. Elementy marketingu internetowego; 8. Systemy informatyczne klasy MRPII/ERP; Zamiast podsumowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-246-2185-9
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces; 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku; 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie; 4. E-wizerunek w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7199-296-3
1.Internet jako narzędzie komunikacji, 2.Wykorzystanie stron www w działaniach marketingowych, 3.Promocja w sieci, 4.Badania w Internecie oraz ocena działań marketingowych, 5.Nowe media w marketingu, 6.Zastosowania Internetu w wybranych przykładach działalności marketingowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
IT w firmie / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2004. - 244 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-410-9
1. Przedsiębiorstwo działające w czasie rzeczywistym ( Real-Time Enterprise), 2.Technologie informacyjne- rdzeń nowoczesnego biznesu, 3. Marketing w czasie rzeczywistym i współczesne systemy wspomagania sprzedaży, 4. Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa działającego w czasie rzeczywistym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-912800-4-7
R.I CRM i MSP : 1.Co to jest CRM?, 2.Kierowanie organi zjacjami, 3.Charakterystyka MSP. R.II Systemy informatyczne w praktyce : 1.Opracowanie, 2.Integracja, 3.Problemy integracji baz danych, 4.Ska lowalność systemu, 5.Wiarygodność i ochrona danych, 6. Aspekty prawne. R.III Wdrażanie systemów informatycznych : 1.Metodyka wdrażania CRM, 2.Pięć kroków udanego wdrożenia, 3.Pou czający przykład, 4.Zalecany tok postępowania. R.IV Wybrane segmenty CRM : 1.Contact Center, 2.Praca grupowa, 3.Rozwiązania mobilne, 4.Marketing, 5.Sprze daż, 6.Serwis, 7.Sekretariat, 8.CRM analityczny. R.V Serwis internetowy jako narzędzie kontaktów z kli entami : 1.Co, po co, dla kogo?, 2.Tworzenie serwisu internetowego, 3.Narzędzia wykorzystywane w serwisach, 4.Zarządzanie zawartością, 5.Sklepy internetowe, 6.Wła sny serwis internetowy - przykład. R.VI MADAR : "Decyzja podjęta - wdrażamy CRM" : 1.Na sze pięć kroków do udanego wdrożenia, 2.Centrum Obsłu gi Klienta, 3.Baza danych klientów, 4.Planowanie i pra ca grupowa, 5.Założenia mobilności, 6.Obsługa zgłoszeń serwisowych, 7.Sprzedaż, 8.Marketing bezpośredni, 9.Se kretariat, 10.Integracja systemów, 11.Gromadzenie "na miarów". CRM a sprawa polska
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-246-0300-X
I. Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem: 1.Strategie cenowe w sklepie internetowym. 2.Budujemy zaufanie klienta do sklepu. 3.Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? 4.Program partnerski. 5.Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów. 6.Aukcje internetowe. 7.Public relations - współpraca z prasą. 8.Inne metody promocji. 9.Kompleksowa analiza danych statystycznych. 10.tracking i personalizacja w sklepie internetowym. 11. Obliczamy zyski. 12.Płatność w sklepie internetowym. 13.Obsługa klienta. 14.Program lojalności. 15.Działania promocyjne. 16.Obsługa i ankietowanie po sprzedaży. 17.Przygotowujemy kampanię reklamową. 18.Grafika w sklepach internetowych. II. Użyteczność: 19.Rozmieszzcenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym. 20.Strona główna sklepu. 21.Nawigacja w sklepie internetowym. 22.Strona kategorii. 23.Strona produktu. 24.Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży. 25.Koszyk. 26.Logowanie, moje konto, założenia konta. 27.Proces zamówienia. 28. Wyszukiwarka. 29.Pomoc. 30.Bezpieczeństwo. 31.Centrum informacyjne. 32.Wersje obcojęzyczne sklepu. 33.Obliczamy skuteczność działań. III.Wybieramy sklep: 1.Cechy dobrego oprogramowania sklepowego. 35.Darmowe rozwiązania. 36.Rozwiązania "pudełkowe". 37.Sklep na zamówienie. IV.Logistyka w sklepie internetowym: 38.pakujemy i wysyłamy towar. 39.Problemy logistyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15446-2
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-397-X
1. Konkurowanie wartościami dla klienta, 2. Zarządzanie klientem w Internecie, 3. Budowa strategii marketingowe j w Internecie, 4. Elementy strategii e-marketingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-913519-7-1
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1821-5
Cz.1 Podstawy koncepcyjne marketingu bezpośredniego: 1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego, 2. Baza danych. Cz.2 Zarządzanie marketingiem bezpośrednim: 3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych, 4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim, 5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego, 6. Kontrola i pomiar efektywności marketingu bezpośredniego. Cz.3 Instrumenty marketingu bezposredniego: 7. Reklama zwrotnego odzewu, 8. Przesyłka pocztowa, 9. Katalog sprzedaży wysyłkowej, 10. Telemarketing, 11. marketing bezpośredni w internecie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-414-3
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1194-6
1. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny; 2. Budżet i zwrot z inwestycji; 3. Organizowanie działu e-mailowego; 4. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta; 5. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych; 6. Najlepsze metody postępowania; 7. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości; 8. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych; 9. Prywatność i przepisy antyspamowe; 10. Wiadomości automatyczne; 11. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej; 12. Przyszłość poczty elektronicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1348-4
Przedmowa - Druga era odkrywania świata. Cz.I Wprowadzenie do globalnego marketingy ery cyfro wej: Twoja globalne odyseja; Strategiczny marketing cy frowy; Osiem reguł marketingu globalnego; Model global nego marketingu cyfrowego. CZ.II Twój program globalnego marketingu cyfrowego: Twoja globalna wizja cyfrowa; Twój globalny rynek cyf rowy; Twoja globalna promocja cyfrowa; Globalna techni ka cyfrowa i online; Zintegrowany globalny marketing cyfrowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14634-6
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7301-237-0
Część I: Dlaczego powinieneś się zdecydować na marketing online. 1. Złoty interes. Internet nie jest chwilowym szaleństwem i powienieneś zwrócić na niego uwagę. 2. Kim są i czym się zajmują, czyli profile użytkowników Internetu. 3. ABC marketingu internetowego. 4. Marketing w cyberprzestrzeni, czyli wyjątkowość marketingu internetowego. Część II: Marketing internetowy od podszewki. 5. Korelacja między marketingiem tradycyjnym a internetowym. 6. Jak i gdzie się reklamować. 7. Tworzenie reklamy, czyli jakiej reklamy potrzebujesz. 8. Rola wyszukiwarek i katalogów stron. Część III: Jak wprowadzić plan w życie. 9. Jak mierzyć skuteczność strategii internetowej. 10. Jak używać (ale nie nadużywać) poczty elektronicznej. 11. Marketing z wykorzystaniem grup dyskusyjnych. 12. Witryna internetowa jako narzędzie marketingowe. Część IV: Dostrajanie aparatury, czyli co jeszcze można zrobić, by osiągnąć sukces. 13. Marketingowe porady, które pozwolą zaoszczędzić pieniądze. 14. Trafiać w dziesiątkę, czyli marketing jeden na jeden. 15. Wartość wirtualnej społeczności.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing internetowy w małej firmie / Holly Berkley ; tłum. Anna Kanclerz. - Wyd. 2 zaktual. - Gliwice : Helion, 2009. - 145, [6] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-7361-895-3
1. Korzyści płynące z marketingu internetowego, 2. Jak dotrzeć do docelowej grupy klientów?, 3. Przygotuj odpowiednią treść, 4. Darmowa reklama, 5. Marketing e-mailowy, 6. Budowanie internetowej społeczności, 7. Strategia co-brandingu, 8. Jak zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce, 9. Banery reklamowe, 10. Zasady dobergo projektowania stron internetowych, 11. Współpraca z projektantem stron www, 12. Potęga Internetu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again