Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Bryła Paweł
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dudek Marek
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kondak Anna
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kroik Janusz
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Regulski Lech
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Skórska Anna
(1)
Stańczyk Izabela
(1)
Sulich Adam
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Innowacje
(2)
Marketing ekologiczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Świadomość ekologiczna
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Ekologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Osobowość
(1)
Produkty ekologiczne
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przemysł
(1)
Rolnictwo ekologiczne
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Strony WWW
(1)
Targi i wystawy
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Usługi ekologiczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Zielone miejsca pracy
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Ukryta cena tego, co kupujemy; 2. „Zielone” jest mirażem; 3. Czego nie wiemy; 4. Inteligencja ekologiczna; 5. Nowa matematyka; 6. Luka informacyjna; 7. Pełna jawność; 8. Trajkotanie i wrzenie; 9. Sprawiedliwe i uczciwe; 10. Szlachetny cykl; 11. Chemiczna zupa; 12. Ciało migdałowate idzie na zakupy; 13. Trudne pytania; 14. Nieustanna modernizacja; 15. Chwila refleksji; 16. Rób dobre interesy dzięki czynieniu dobra. Podziękowania; Przypisy; Źródła; Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrównoważony rozwój a orientacja marketingowa na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 2. Rolnictwo ekologiczne jako obszar działań marketingowych; 3. Zachowania nabywców i segmentacja rynku żywności ekologicznej; 4. Badania marketingowe jako podstawa działań rynkowych; 5. Żywnościowy produkt ekologiczny i cena jako elementy marketingu miksu; 6. Procesy dystrybucji na rynku żywnościowych produktów ekologicznych; 7. Komunikacja marketingowa na rynku żywności ekologicznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Książka dotyczy marketingu produktów żywnościowych, w tym wzrostu znaczenia obszaru pochodzenia, tradycyjnych metod wytwarzania i ekologicznego charakteru produktu, czyli wyróżników oferty. W procesie budowania przekonania konsumentów o atrakcyjności oferty istotną rolę odgrywają instrumenty gwarantowania wysokiej jakości produktu, w szczególności oznaczenia jakości i systemy certyfikacji. Przyjmują cechy tzw. marek kolektywnych. Marketingowy proces konstruowania jakości produktów regionalnych i ekologicznych ma uwarunkowania systemowe, gdyż zależy od poziomu współpracy w kanale dystrybucji. Tożsamość obszaru pochodzenia i wymiar ekologiczny nawiązują do potrzeb współczesnego konsumenta, jego systemu wartości i preferencji.
Praca składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy dotyczy terminologii oraz stanu wiedzy na podstawie literatury przedmiotu. Ma charakter teoretyczny i stanowi kontekst problemu, drugi - własnych badań empirycznych obejmujących sprzedawców produktów regionalnych i ekologicznych. Posłużono się dwoma próbami, obejmującymi kierowników sklepów spożywczych w Polsce i przedstawicieli specjalistycznych punktów sprzedaży detalicznej we Francji. Ukazano studia przypadku czterech firm, specjalizujących się w dystrybucji produktów regionalnych i ekologicznych we Francji na podstawie wywiadów pogłębionych i analizy zawartości ich stron internetowych. Ostatni rozdział jest poświęcony wynikom badań własnych na dwu próbach konsumentów: reprezentatywnej dla dorosłych mieszkańców Polski i złożonej z młodych i wykształconych konsumentów. Na podstawie analizy danych uzyskanych w pierwszej z nich przeprowadzono weryfikację hipotez badawczych na temat zależności między kluczowymi zmiennymi. W aneksie omówiono europejskie oznaczenia jakości produktów regionalnych i ekologicznych, a także wybrane oznaczenia nadawane przez instytucje krajowe, szczególnie w Polsce i we Francji.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2003, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp Część I. ŚWIADOMOŚĆ ŚRODOWISKOWA I ZACHOWANIA PROŚRODOWISKOWE Rozdział 1. Zachowawcze problemy zarządzania ludźmi 1.1. Świadomość środowiskowa pracowników 1.2. Zachowania prośrodowiskowe 1.3. Kształtowanie świadomości i zachowań prośrodowiskowych 1.4. Zachowania nieetyczne szkodzące środowisku 1.5. Problem zachowań nieetycznych proorganizacyjnych 1.6. Możliwości ograniczania zachowań nieetycznych Część II. PROCESY ZIELONEGO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (GREEN HRM) Rozdział 2. Procesy HR a Green HRM 2.1. Komponenty zielonego zarządzania zasobami ludzkimi 2.2. Zielona rekrutacja i selekcja 2.3. Zielona adaptacja i socjalizacja 2.4. Zielone postrzegane wsparcie organizacyjne 2.5. Zielone miejsca pracy; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków i tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej