Form of Work
Książki
(452)
Publikacje fachowe
(100)
Publikacje naukowe
(80)
Czasopisma
(36)
Publikacje dydaktyczne
(21)
Poradniki i przewodniki
(19)
E-booki
(11)
IBUK Libra
(10)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Status
only on-site
(369)
available
(364)
unavailable
(13)
unknown
(8)
Branch
Wypożyczalnia
(378)
Czytelnia
(376)
Author
Huczek Marian
(26)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(23)
Grabiec Olimpia (1975- )
(21)
Chodyński Andrzej
(19)
Juchnowicz Marta (1948- )
(18)
Mruk Henryk (1948- )
(17)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Dzieńdziora Joanna
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(12)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Jabłoński Marek
(8)
Borkowski Stanisław
(7)
Fleszer Dorota (1971- )
(7)
Jabłoński Adam
(7)
Gajewska Paulina
(6)
Garbarski Lechosław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sitek Marcin
(6)
Staszewska Jolanta (1960- )
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kotler Philip
(5)
Rostkowski Tomasz
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Trojanowski Tomasz
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Adamiec Sabina
(4)
Golnau Wiesław (1965- )
(4)
Gregor Bogdan (1943- )
(4)
Huczek Antoni
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Knecht Zdzisław
(4)
Kochmańska Magdalena
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Pachura Aneta
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Sałbut Bartosz
(4)
Sipa Monika
(4)
Skórska Anna
(4)
Tracy Brian (1944- )
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Widera Wiktor
(4)
Wnuk Jan
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Wróbel Magdalena
(4)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Budzyński Wojciech
(3)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Ingram Marian
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Janusz Anna
(3)
Kamińska Barbara
(3)
Kamińska Joanna
(3)
Klimczok Monika
(3)
Kocot Maria
(3)
Kozioł Leszek
(3)
Liksza Joanna
(3)
Limański Andrzej
(3)
Madyda Aneta
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(3)
Moczydłowska Joanna M
(3)
Motnyk Marcin
(3)
Okręglicka Małgorzata
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Pietrzyk Małgorzata
(3)
Podgórska-Rykała Joanna
(3)
Porvazník Ján
(3)
Rosa Kacper
(3)
Rosak Joanna
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Stefańska-Matuszyn Maria
(3)
Sulich Adam
(3)
Synowiec Jadwiga
(3)
Widera Zbigniew
(3)
Wierzbicka Ewa
(3)
Wojciechowski Tadeusz
(3)
Wziątek-Staśko Anna
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Year
2020 - 2022
(101)
2010 - 2019
(154)
2000 - 2009
(223)
1990 - 1999
(24)
Time Period of Creation
2001-
(155)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Country
Poland
(501)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(501)
English
(1)
Audience Group
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Szkoły zawodowe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Demographic Group
Literatura angielska
(1)
Subject
Przedsiębiorstwo
(105)
Marketing
(96)
Zarządzanie
(93)
Kadry
(43)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Marketing strategiczny
(33)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(29)
Innowacje
(28)
Zarządzanie jakością
(28)
Kultura organizacyjna
(27)
Logistyka gospodarcza
(26)
Organizacja
(23)
Menedżerowie
(21)
Przywództwo
(20)
Konsumenci (ekon.)
(18)
Zarządzanie projektami
(18)
Motywacja pracy
(17)
Marketing elektroniczny
(16)
Marketing partnerski
(16)
Konsumenci (ekonomia)
(15)
Płaca
(15)
Turystyka
(15)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Banki
(14)
Decyzje
(14)
Public relations
(14)
Systemy informatyczne zarządzania
(14)
Szkolnictwo wyższe
(14)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(13)
Reklama
(13)
Obsługa klienta
(12)
Usługi
(12)
Firma (nazwa)
(11)
Kapitał ludzki
(11)
Komunikacja marketingowa
(11)
Segmentacja rynku
(11)
Zatrudnienie
(11)
Znaki towarowe
(11)
Handel elektroniczny
(10)
Instytucje nonprofit
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marketing cyfrowy
(10)
Ocena pracowników
(10)
Praca
(10)
Zachowanie organizacyjne
(10)
Zarządzanie kryzysowe
(10)
Badania marketingowe
(9)
Logistyka
(9)
Mentoring
(9)
Praca zespołowa
(9)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(9)
Łańcuch dostaw
(9)
Bibliotekarstwo
(8)
Globalizacja
(8)
Informacja dla zarządzania
(8)
Internet
(8)
Negocjacje
(8)
Produktywność pracy
(8)
Samorząd terytorialny
(8)
Służba zdrowia
(8)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Konkurencyjność
(7)
Marka*
(7)
Organizacja pracy
(7)
Otoczenie firmy
(7)
Outsourcing
(7)
Planowanie strategiczne
(7)
Promocja handlowa
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Satysfakcja konsumentów
(7)
Sektor publiczny
(7)
Siła robocza
(7)
Strategia marketingowa
(7)
Zaangażowanie pracowników
(7)
Analiza strategiczna
(6)
Audyt wewnętrzny
(6)
Controlling
(6)
Gospodarka
(6)
Gospodarka magazynowa
(6)
Klastry (ekon.)
(6)
Konkurencja
(6)
Miasta
(6)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
Reklama internetowa
(6)
Rynek pracy
(6)
Satysfakcja zawodowa
(6)
Szkolenie zawodowe
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(6)
Administracja publiczna
(5)
COVID-19
(5)
Coaching
(5)
Handel
(5)
Jakość
(5)
Kontrola zarządcza
(5)
Magazynowanie
(5)
Motywacja
(5)
Organizacja ucząca się
(5)
Subject: time
2001-
(88)
1989-2000
(9)
1901-2000
(6)
1945-1989
(4)
1989-
(3)
Subject: place
Polska
(51)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Katowice
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(78)
Opracowanie
(49)
Monografia
(46)
Poradnik
(46)
Czasopismo naukowe
(39)
Praca zbiorowa
(37)
Czasopismo ekonomiczne
(26)
Materiały pomocnicze
(18)
Raport z badań
(9)
Materiały konferencyjne
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(292)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(56)
Transport i logistyka
(24)
Psychologia
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(16)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
502 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8030-538-0
Wprowadzenie; COVID-19 na uczelniach: Zarządzanie uczelnią w warunkach COVID-19. Perspektywa pracowników niebędących nauczycielami akademickimi; Realizacja administracyjnej obsługi toku studiów i jej ocena przez studentów w czasie pandemii COVID-19; Praktyki zawodowe w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Uwagi krytyczne wobec stanowiska; Polskiej Komisji Akredytacyjnej w sprawie osiągania i weryfikacji efektów uczenia się przypisanych do praktyk zawodowych. Techniki informatyczne w służbie szkolnictwa wyższego: Cyfryzacja obsługi procesu dydaktycznego na uczelniach: konieczność czy skutek uboczny pandemii COVID-19?; Szkolnictwo wyższe wobec wyzwań związanych z rozwojem sztucznej inteligencji; Cyfryzacja procesu komunikacji ze studentami na uczelni; Sprawy pracownicze - wyzwania i trudności: Lider w administracji uczelni - doskonalenie stylu przywództwa za pomocą koncepcji Lean Leadership; Znaczenie zaufania wśród pracowników administracyjnych uczelni; Mobbing w środowisku akademickim - próba definicji zjawiska i charakterystyki jego uwarunkowań. Dobre praktyki w zarządzaniu procesami administracyjnymi: Wykorzystanie i rozwój kapitału ludzkiego jako działanie wspomagające kształtowanie wizerunku publicznych uczelni zawodowych; Uczelniane Forum Dziekanatów Politechniki Warszawskiej jako przykład zinstytucjonalizowanej współpracy dziekanatów; Zapewnianie jakości kształcenia w szkołach doktorskich - wybrane zagadnienia; Noty o Autorkach i Autorze.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 378 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-0940-1
Wprowadzenie. 1. Poznaj Agile. Czym jest Agile? Kto powinien przeczytać tę książkę? Cele do osiągnięcia. Wpakujemy Ci Agile do głowy wszelkimi możliwymi sposobami. Struktura książki. 2. Wartości Agile. Lider zespołu, architekt i kierownik projektu wchodzą do baru... Uniwersalne rozwiązania nie istnieją. Podejście zwinne nas uratuje! Prawda? Niespójna perspektywa. Manifest Agile pomaga zespołom zrozumieć cel stosowania poszczególnych technik. Jak zrozumieć słonia? Od czego zacząć wprowadzanie nowej metodyki? 3. Zasady Agile. Dwanaście zasad podejścia zwinnego. Klient ma zawsze rację, prawda? Dostarczanie projektu. Komunikacja i współpraca. Przebieg projektu - posuwanie się do przodu. Nieustanne ulepszanie projektów i zespołu. Projekt w podejściu zwinnym - łączenie wszystkich zasad. 4. Scrum i samoorganizujące się zespoły. Zasady podejścia Scrum. Akt I. Ja móc Scrum? W zespole stosującym podejście Scrum wszyscy są właścicielami projektu. Akt II. Aktualizacje stanu są dobre w sieciach społecznościowych! Codzienne spotkania są dla całego zespołu. Akt III. Sprintem prosto w mur. Sprinty, plany i retrospekcje. Akt IV. Pies goniący samochód. 5. Planowanie w Scrumie i wspólne zobowiązanie. Akt V. Nie do końca przygotowani na nieoczekiwane. Historie użytkowników, szybkość i ogólnie przyjęte praktyki w podejściu Scrum. Akt VI. Runda honorowa. Jeszcze o wartościach w Scrumie. 6. XP i otwartość na zmiany. Akt I. Nadgodziny. Podstawowe techniki XP. Akt II. Zmieniliśmy strategię, ale ciągle przegrywamy. Wartości XP pomagają zespołom zmienić nastawienie. Budowanie właściwego nastawienia zaczyna się od wartości XP. Akt III. Zmiana sytuacji. Zrozumienie zasad XP pomaga otworzyć się na zmiany. 7. Prostota i projektowanie przyrostowe w XP. Akt IV. Nadgodziny, część II - znów to samo. Kod i projekt. Decyzje związane z kodem i projektem podejmuj w ostatnim sensownym momencie. Projektowanie przyrostowe i holistyczne techniki XP. Akt V. Ostateczny wynik. 8. Lean, unikanie marnotrawstwa i spojrzenie na całość. Myślenie odchudzone. Akt I. I jeszcze jedna sprawa... Kreowanie herosów i myślenie magiczne. Eliminowanie marnotrawstwa. Lepsze zrozumienie produktu. Dostarczanie tak wcześnie, jak to możliwe. 9. Kanban, przepływ i nieustanne doskonalenie. Akt II. Ciągły wyścig. Zasady podejścia Kanban. Doskonalenie procesu za pomocą podejścia Kanban. Pomiar przepływu i zarządzanie nim. Zachowania emergentne w Kanbanie. 10. Coach metodyk zwinnych. Akt III. I jeszcze jedna sprawa (znów?)... Coachowie rozumieją, dlaczego ludzie nie zawsze chcą się zmieniać. Coachowie rozumieją proces uczenia się. Coach rozumie, dzięki czemu metodyka działa. Zasady coachingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4658-1
Rozdział 1. ABC retrospektyw. 1.1. Czym jest retrospektywa? 1.2. Retrospektywa sylwestrowa. 1.3. Model fazowy retrospektywy. 1.4. Wybór zajęć dla każdej fazy. 1.5. Pierwsza Dyrektywa. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 2. Przygotowywanie retrospektyw. 2.1. Przygotowania. 2.2. Właściwy czas, właściwe miejsce. 2.3. Odpowiednie materiały. 2.4. Jedzenie. 2.5. Agenda. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 3. Pierwsza retrospektywa. 3.1. Przygotowania. 3.2. Ustawienie sceny. Porównanie do samochodów. 3.3. Zbieranie danych. 3.4. Generowanie spostrzeżeń: "5 razy >>dlaczego<<". 3.5. Zdefiniowanie kolejnych eksperymentów: burza mózgów. 3.6. Zamknięcie: ROTI. Podsumowanie. Rozdział 4. Facylitator retrospektywy. 4.1. Jak zostać dobrym facylitatorem? 4.2. Ułatwienia wizualne. 4.3. Retrospektywy wizualne. 4.4. Facylitator z wewnątrz czy z zewnątrz? 4.5. Czas po retrospektywie to także czas przed retrospektywą. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 5. Od metafory do retrospektywy. 5.1. Retrospektywa "orkiestra". 5.2. Retrospektywa piłkarska. 5.3. Retrospektywa "pociąg". 5.4. Retrospektywa kuchenna. 5.5. Retrospektywa "piraci". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 6. Retrospektywy systemowe. 6.1. Systemy. 6.2. Myślenie systemowe. 6.3. Myślenie o złożoności. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 7. Retrospektywy skoncentrowane na rozwiązaniach. 7.1. Podejście ukierunkowane na rozwiązania. 7.2. Retrospektywa skoncentrowana na rozwiązaniach w pięciu krokach. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 8. Retrospektywy w zespołach rozproszonych. 8.1. Formy rozproszonych retrospektyw. 8.2. Odpowiednie narzędzia. 8.3. Ogólne porady dotyczące prowadzenia rozproszonych retrospektyw. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 9. Inne podejścia. 9.1. Retrospektywa pracy. 9.2. Retrospektywa ciasteczek z wróżbą. 9.3. Mocne pytania. Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 10. Typowe problemy i pułapki. 10.1. Słabe przygotowanie. 10.2. Dużo dyskusji, ale bez rezultatów. 10.3. Za dużo wyników. 10.4. Brak zainteresowania (dalszym) doskonaleniem. 10.5. Koncentracja na negatywach. 10.6. Koncentracja na tematach "materialnych". Podsumowanie. Bibliografia. Rozdział 11. Zarządzanie zmianami. 11.1. Zwinne zarządzanie zmianami. 11.2. Rozpoczęcie procesów zmian. 11.3. Procesy towarzyszące zmianom. Podsumowanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-87256-51-X
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
Analiza rynku : praca zbiorowa / red. Henryk Mruk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2003. - 278, [1] s. : tab., rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1454-5
1. Rynek - jego istota, elementy i uwarunkowania; 2. Informacyjne podstawy analizy rynku; 3. Mierniki statystyczne; 4. Analiza zjawisk rynkowych w czasie; 5. Analiza seznonowości; 6. Analiza związków przyczyno wo-skutkowych; 7. Elastyczność popytu; 8. Analiza ryn ku w przestrzeni; 9. Metody analizy udziałów rynkowych i grup strategicznych; 10. Metody analizy dystrybucji oraz intensywności reklamy. Zakończenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum Menedżera)
ISBN: 83-7387-078-4
R.I Rola analizy strategicznej w zarządzaniu przedsiębiorstwem i procedura jej przeprowadzania: Pojęcie i cele analizy strategicznej; Procedura przeprowadzania analizy strategicznej. R.II Analiza otoczenia przedsiębiorstwa: Zakres analizy otoczenia; Podstawowe sposoby zbierania informacji; Ch-ka i rodzaje otoczenia; Analiza czynników otoczenia ogólnego; Scenariusz otoczenia; Analiza interesariuszy Profil szans i zagrożeń; Analiza sektora działania firmy; Metoda benchmarkingu i analiza kluczowych czynników sukcesu w benchmarkingu. R.III Analiza potencjału przedsiębiorstwa: Analiza zasobów; Analiza łańcucha wartości; Cykl życia produktu (strategicznej jednostki biznesu); Metody portfelowe. R.IV Analiza SWOT: Założenia i rodzaje analizy SWOT; Przykład przeprowadzania strategicznej analizy TWOS/ SWOT; Prezentacja zaleceń strategicznych wynikających z analizy SWOT i analiz szczegółowych. R.V Strategia jako element zarządzania strategicznego: Istota i cechy zarządzania strategicznego; Pojęcie i istota strategii w zarządzaniu; Orientacja rynkowa w strategicznym zarządzaniu firmą; Strategia a misja i wizja przedsiębiorstwa. R.6 Pozyskiwanie informacji dla potrzeb budowy strategii: Znaczenie informacji w zarządzaniu przedsiębiorstwem; System informacyjny przedsiębiorstwa. R.7 Formułowanie strategii przedsiębiorstwa: Procedura budowy strategii; Metody wspomagające wybór wariantu strategii. R.8 Przegląd podstawowych strategii rynkowych: Strategie konkurowania; Strategie współpracy; Strategie przetrwania i wycofywania się; Ocena klasyfikacji strategii z punktu widzenia praktyki zarządzania. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Anatomia zaufania organizacyjnego / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 154 s. : il., wykresy ; 24 cm.
ISBN: 978-83-8102-389-4
Wprowadzenie; Rozdział 1. Organizacje jako podmioty zaufania: 1.1. Cele i wartości organizacyjne przedsiębiorstw 1.2. Organizacje publiczne w służbie swoich interesariuszy 1.3. Wartości organizacji społecznych Rozdział 2. Zaufanie w naukach społecznych: 2.1. Zaufanie jako obiekt badań analiz 2.2. Zaufanie społeczne w świetle przykładowych badań 2.3. Zaufanie w ekonomii i zarządzaniu Rozdział 3. Zaufanie organizacyjne, jego istota i rodzaje: 3.1. Rozumienie zaufania organizacyjnego 3.2. Rodzaje zaufania organizacyjnego i ich cechy 3.3. Współzależność pomiędzy zaufaniem organizacyjnym a ryzykiem Rozdział 4. Zaufanie organizacyjne jako proces: 4.1. Wiarygodność organizacyjna i jej źródła 4.2. Tworzenie zaufania początkowego 4.3. Wzmacnianie i utrzymywanie zaufania organizacyjnego Rozdział 5. Zaufanie w tworzeniu i pogłębianiu relacji organizacyjnych 5.1. Podstawy teoretyczne przewagi kooperacyjnej 5.2. Menedżerowie i liderzy a relacje współpracy 5.3. Zaufanie organizacyjne - skuteczne przywództwo − współpraca wewnątrz- i międzyorganizacyjna Rozdział 6. Zaufanie organizacyjne w cyfrowych kontekstach: 6.1. Zrozumieć erę cyfryzacji 6.2. Zaufanie cyfrowe w relacjach organizacyjnych 6.3. Modele zaufania cyfrowego Rozdział 7. Zaufanie organizacyjne − współczesne wyzwania: 7.1. Zaufanie jako katalizator sprawności organizacyjnej 7.2. Ograniczenia i dalsze kierunki badań nad zaufaniem organizacyjnym; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-227-9070-0
Wstęp; Rozdział I. Istota złożoności: 1. Pojęcie i rola złożoności w zarządzaniu organizacjami; 2. Złożoność a zarządzanie organizacjami; 3. Ewolucja podejścia do złożoności w zarządzaniu; 4. Współczesność złożoności zarządzania; Rozdział II. Rozumienie kultury organizacyjnej: W aspekcie złożoności: 1. Kultura organizacyjna i jej wymiary złożoności; 2. Definiowanie kultury organizacyjnej; 3. Elementy kultury organizacyjnej; 4. Metodyka badania kultury organizacyjnej; 5. Subkultury i siła kultury organizacyjnej; Rozdział III. Perspektywa badawcza kultury organizacyjnej: 1. Podejście human relations; 2. Kolektywne „zaprogramowanie umysłu”; 3. Guru kultury organizacyjnej i ich wspólne wartości; 4. Pryzmat rozwoju organizacji; Oblicze procesu-konsultacji; Podejście doceniające; 5. Podobieństwa i różnice perspektyw badawczych; Rozdział IV. Funkcje kultury organizacyjnej: 1. Czynniki warunkujące funkcje kultury; 2. Kultura jako źródło sukcesu; 3. Podejście tradycyjne – od przeciwdziałania niepewności do radzenia sobie z nią; 4. Od uproszczenia do rozumienia złożoności; Rozdział V. Makrokontekst kultury organizacyjnej: 1. Kultura organizacyjna a narodowa; 2. Nurty badawcze makrokontekstu; Studia koncentrujące się na porównaniach międzynarodowych; Studia dotyczące interakcji międzykulturowych; Studia z perspektywy wielu kultur; 3. Multikulturalizm – wielokulturowość; 4. Podejście do typologii kultur w aspekcie makrokontekstu; Rozdział VI. Kulturowa zmienność organizacji: 1. Pojęcie i możliwość zarządzania kulturą organizacyjną; 2. Od ewolucyjnego do rewolucyjnego kształtowania kultury; 3. Strategie kształtowania kultury; 4. Proces zmiany kultury; 5. Instrumentarium wdrażania zmian kulturowych; 6. Modele zmiany kulturowej; Zakończenie; Spis tabel; Spis Rysunków; Bibliografia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-1-4331-2414-3
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 978-83-7489-003-8
1. Jakościowe metody badań marketingowych. 2. Etnograficzne badana marketingowe. 3. Siedem pytań i odpowiedzi na temat technik projekcyjnych, czyli o ich stosowaniu w strategii marketingowej. 4. Badania jakościowe z udziałem dzieci. 5. Specyfika wybranych metod zbierania danych w badaniach ilościowych. 6. Badania trackingowe. 7. Metody doboru prób w badaniach marketingowych. 8. Eksperyment w badaniach marketingowych. 9. O badaniach reklamy, czyli jak na podstawie badań przewidzieć skuteczność reklamy i ocenić stuteczność przeprowadzonej kampanii. 10. Badania segmentacyjne. 11. Jakościowe badania elementów składowych marki. 12. Mystery Shopping - badanie jakości usług. 13. Stan obecny i kierunki rozwoju rynku badań marketingowych w Polsce i na świecie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2024-9
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
Wstęp; Badania marketingowe-funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze,Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategi- cznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych pro- duktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketin- gowych, Funkcje i struktura systemu informacji marke- tingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto pro- wadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd.2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89069-37-7
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1.System bankowy, 2.bank i jego cechy charakterystyczne, 3.Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4.Operacje depozytowe, 5.Operacje płatnicze, 6.Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7.Operacje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8.Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9.Otoczenie banku, 10.Marketing bankowy, 11.Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12.Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13.ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14.Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15.Organizowanie działalności banku, 16.Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17.Polityka banku i planowanie działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-06-1
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8223-390-2
Wstęp; Rozdział I. Benefity – źródło przewagi konkurencyjnej pracodawcy: 1. Uwagi ogólne; 2. Świadczenia jako integralna część Total Reward; 3. Rosnąca rola Total Reward w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy; 4. Projekt systemu benefitowego, czyli never ending story; 5. Podsumowanie; Rozdział II. Persona, czyli odbiorca naszej oferty: 1. Uwagi ogólne; 2. Persona; 3. Doświadczenia i zachowania; 4. Employee Value Proposition (EVP); 5. Total Rewards; 6. Podsumowanie; Rozdział III. Przegląd rynku i wybór dostawców: 1. Uwagi ogólne; 2. Przygotowanie się do przeglądu rynku – poznanie potrzeb i możliwości organizacji; 3. Sposób oferowania benefitów – pakiet benefitów czy kafeteria?; 4. Przegląd benefitów oferowanych i praktykowanych w Polsce; 5. Ważne elementy z punktu widzenia pracodawcy, na które należy zwracać uwagę przy wyborze benefitu i dostawcy; 6. Checklista: Jak się przygotować i przeprowadzić przegląd oferty rynkowej?; Rozdział IV. Dopasowanie programu benefitowego do potrzeb organizacji – współpraca z dostawcą świadczenia: 1. Uwagi ogólne; 2. Analiza zapytania ofertowego pracodawcy, czyli początek wspólnej podróży; 3. Omówienie oferty, badanie potrzeb firmy i jej pracowników; 4. Wybór dostawcy, negocjacje ostatecznego kształtu oferty i ceny świadczeń; 5. Wsparcie wdrożenia programu benefitowego przez dostawcę; 6. Wspólny cel, wspólna podróż; Rozdział V. Komunikacja polityki benefitowej: 1. Uwagi ogólne; 2. Co się dzieje, gdy nie komunikujemy oferty benefitowej?; 3. Dokumenty, w których informujemy o benefitach; 4. Kanały komunikacji wewnątrz organizacji; 5. Kanały komunikacji polityki benefitowej poza organizacją; 6. Jak pisać angażujące treści?; 7. Podsumowanie; Rozdział VI. Badanie efektywności benefitów: 1. Uwagi ogólne; 2. Przegląd aktualnej polityki benefitowej; 3. Badanie rynku; 4. Badanie atrakcyjności świadczeń pozapłacowych; 5. Określenie strategii zarządzania benefitami; 6. Podsumowanie; Rozdział VII. Benefity – aspekt podatkowy i ubezpieczeniowy: 1. Uwagi ogólne; 2. Przychód ze stosunku pracy; 3. Nieodpłatne świadczenia; 4. Wartość świadczeń dla celów podatkowych; 5. Wartość świadczeń dla celów ubezpieczeń społecznych; 6. Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych; 7. Wybrane benefity; 8. Świadczenia przy współpracy z osobami prowadzącymi działalność gospodarczą; 9. Podsumowanie; Rozdział VIII. Koronawirus szansą na nowe otwarcie dla HR: 1. Uwagi ogólne; 2. Fazy zarządzania sytuacją kryzysową; 3. Model D. Ulricha – role HR i ich ewolucja; 4. HR a zarządzanie kryzysowe na przykładzie pandemii COVID-19; 5. Szansa na nowe otwarcie – kierunki doskonalenia oferty dla pracowników; 6. Zakończenie; Rozdział IX. #zostań w domu. Badanie trendów zmian w pakietach benefitowych firm w związku z COVID-19. Pulse check: 1. Uwagi ogólne; 2. Cel badania; 3. Czas i miejsce badania; 4. Metodyka badania; 5. Charakterystyka próby badawczej; 6. Wyniki ankiety; 7. Wnioski z badania i retrospektywa; Rozdział X. Jakie benefity oferują pracodawcy, a po jakie najchętniej sięgaliby pracownicy? Badanie i analiza: 1. Uwagi ogólne; 2. Metodologia badania; 3. Świadczenia socjalne – ocena dostępności i atrakcyjności 2020/2018; 4. Benefity – ocena dostępności i atrakcyjności 2020 vs 2018; 5. Podsumowanie; Rozdział XI. Benefity – przykłady praktyk rynkowych: A. Czy praca zdalna to benefit? Badanie: Wpływ COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej; 1. Uwagi ogólne; 2. Elastyczne zatrudnienie jako trend na rynku pracy; 3. Praca zdalna jako jeden z elementów łącznych korzyści z pracy; 4. Historia i znaczenie pracy zdalnej; 5. Praca zdalna a pandemia COVID-19; 6. Wyniki badania ankietowego „Wpływ pandemii COVID-19 na podejście pracodawców i pracowników do pracy zdalnej”; B. Wdrożenie systemu kafeteryjnego zarządzania benefitami w jednej ze spółek z branży TSL; 1. Cel projektu; 2. Zakres i harmonogram; 3. Narzędzia; 4. Zespół; 5. Korzyści i rezultaty; C. Wprowadzenie aplikacji do doceniania Nais w celu zwiększenia poczucia satysfakcji i docenienia pracowników; 1. Praktyka rynkowa; 2. Cele projektu; 3. Zakres projektu; 4. Harmonogram projektu; 5. Narzędzia, metodyki, praktyki; 6. Rezultaty; 7. Korzyści dla organizacji; D. Czy za wszystkie benefity musi płacić pracodawca?; 1. Uwagi ogólne; 2. Koszty współpracy; 3. O czym warto pamiętać, decydując się na współpracę tego typu?; 4. Przykłady benefitów „bezkosztowych”; 5. Benefity „ukryte”; E. Samochód służbowy jako pomysł na benefit partycypacyjny; 1. Uwagi ogólne; 2. Case study; 3. Analiza praktyk rynkowych w zakresie samochodów służbowych; 4. Analiza podatkowa benefitu; 5. Analiza kosztowa dla pracownika i pracodawcy; 6. Korzyści dla pracownika z tytułu benefitu w postaci auta służbowego; F. Pracownicze programy emerytalne jako wartościowy benefit; 1. Definicja; 2. Pracownicze programy emerytalne w Polsce; 3. Rola składników pozapłacowych; 4. Pracowniczy program emerytalny w Firmie X; 5. Cel projektu; 6. Narzędzia; 7. Korzyści z pracowniczego programu emerytalnego; 8. Harmonogram; 9. Rezultaty; G. Pracownicze plany kapitałowe – obowiązek czy benefit; 1. Definicja pracowniczych planów kapitałowych; 2. Historia pracowniczych planów kapitałowych; 3. Case study; H. Employee Assistance Program; 1. Definicja; 2. Historia EAP; 3. Case study; Zakończenie; O Autorach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bezpieczeństwo informacyjne : nowe wyzwania / Krzysztof Liderman. - Wyd. 2. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2017. - 421 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-01-19565-6
Wstęp. 1. Wprowadzenie do ochrony informacji. 1. 1.1. Prywatność, anonimowość, poufność, ... 1. 1.2. Zagrożenia, podatności, zabezpieczenia, incydenty. 1. 5.8. 1.2.1. Zagrożenia. 1. 5.8. 1.2.2. Podatności. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.1. Security Content Automation Protocol (SCAP). 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.2.2. Cykl życia podatności oprogramowania. 1. 5.8. 1.2.3. Zabezpieczenia. 1. 5.8. 1.2.4. Incydenty i zarządzanie incydentami. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.1. Obsługa incydentów – podstawowe wytyczne norm i standardów. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.2. Zgłoszenie incydentu. 1. 5.8. 1.2.2. 1.2.4.3. Zasoby do obsługi incydentu. 1. 1.3. Elementy projektowania systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.1. Cykl życia systemu. 1. 5.8. 1.3.2. Zarządzanie przedsięwzięciem projektowania i budowy systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.3. Etap analizy w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.4. Etap projektowania w cyklu rozwojowym systemu bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 5.8. 1.3.5. Dokumentowanie prac projektowych. 1. 5.8. 1.3.6. Dobre praktyki w projektowaniu wiarygodnych systemów. 1. Literatura. 2. Modele ochrony informacji. 1. 2.1. Organizacja dostępu do informacji. 1. 2.2. Sterowanie dostępem do informacji. 1. 2.3. Model Grahama–Denninga. 1. 2.4. Model Bella–LaPaduli. 1. 2.5. Model Biby. 1. 2.6. Model Brewera–Nasha (chiński mur). 1. 2.7. Model Clarka–Wilsona. 2.8. Model Harrisona–Ruzzo–Ullmana (HRU). 1. 5.8. 2.8.1. Uogólnienie modelu HRU – model TAM. 1. 2.9. Podstawowe Twierdzenie Bezpieczeństwa. 1. 5.8. 2.9.1. Konkretyzacja BST. 1. 2.10. Podsumowanie. 1. Literatura. 3. Zarządzanie ryzykiem. 1. 3.1. Charakterystyka procesu zarządzania ryzykiem. 1. 3.2. Przegląd norm i standardów z zakresu zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.1. Norma PN-ISO/IEC 27005:2010. 1. 5.8. 3.2.2. Standardy FIPS/NIST. 1. 5.8. 3.2.3. ISO 31000 – rodzina norm dotyczących zarządzania ryzykiem. 1. 5.8. 3.2.4. Rekomendacja D. 1. 3.3. Analiza ryzyka – identyfikacja zakresu, środowiska, zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.3.1. Identyfikacja zakresu i środowiska analizy ryzyka. 1. 5.8. 3.3.2. Identyfikacja zagrożeń i podatności. 1. 3.4. Analiza ryzyka – szacowanie ryzyka. 1. 5.8. 3.4.1. Oszacowanie ryzyka – metoda ilościowa. 1. 5.8. 3.4.2. Oszacowanie ryzyka – metoda jakościowa. 1. 5.8. 3.4.3. Burza mózgów – identyfikacje zagrożeń i podatności. 1. 5.8. 3.4.4. Szacowanie ryzyka według normy PN-ISO/IEC-27005. 1. 5.8. 3.4.5. Szacowanie ryzyka według organizacji Microsoft®. 1. 5.8. 3.4.6. Szacowanie ryzyka – analiza bezpieczeństwa dla systemów sterowania. 1. 3.5. Zmniejszanie wartości ryzyka. 1. 5.8. 3.5.1. Kontrolowanie ryzyka przez stosowanie zabezpieczeń. 1. 3.6. Akceptacja ryzyka szczątkowego. 1. 5.8. 3.6.1. Ryzyko akceptowalne i koszty postępowania z ryzykiem. 1. 3.7. Administrowanie ryzykiem. 1. Literatura. 4. Dokumentowanie systemu ochrony informacji. 1. 4.1. Polityka bezpieczeństwa. 1. 4.2. Plan, instrukcje i procedury bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 4.3. Dokumentowanie przedsięwzięć zapewniania ciągłości działania organizacji. 1. 5.8. 4.3.1. Plan zapewniania ciągłości działania – nazewnictwo i struktura. 1. 5.8. 4.3.2. Przygotowanie planu zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.3. Plany kryzysowe a plany zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.3.4. Wytyczne z norm i standardów do konstrukcji planów zapewniania ciągłości działania. 1. 4.4. Przedsięwzięcia techniczne w zapewnianiu informacyjnej ciągłości działania. 1. 5.8. 4.4.1. Kopie bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.2. Kopie bezpieczeństwa – infrastruktura i organizacja. 1. 5.8. 4.4.3. Zdalna kopia bezpieczeństwa. 1. 5.8. 4.4.4. Zapasowe ośrodki przetwarzania danych. 1. 4.5. Przykłady struktury dokumentu Plan zapewniania ciągłości działania. 1. 5.8. 4.5.1. Wariant 1. 1. 5.8. 4.5.2. Wariant 2. 1. 5.8. 4.5.3. Wariant 3. 1. Literatura. 5. Badanie i ocena stanu ochrony informacji. 1. 5.1. Diagnostyka techniczna. 1. 5.2. Testowanie jako element diagnostyki technicznej. 1. 5.3. Testy penetracyjne jako szczególny przypadek testowania. 1. 5.4. Audyt jako szczególny przypadek badania jakości systemu ochrony informacji. 1. 5.5. Metodyka LP–A. 1. Literatura. 6. Standardy i normy bezpieczeństwa informacyjnego. 1. 6.1. Standardy i normy i wspierające projektowanie i wytwarzanie bezpiecznych produktów oraz systemów. 1. 5.8. 6.1.1. Common Criteria i norma ISO/IEC 15408. 1. 5.8. 6.1.2. Publikacje specjalne NIST serii 800. 1. 5.8. 6.1.3. CIS Critical Security Controls. 1. 6.2. Standardy i normy wspierające zarządzanie bezpieczeństwem informacji. 1. 5.8. 6.2.1. COBIT TM – dobre praktyki w zakresie ładu informatycznego. 1. 5.8. 6.2.2. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji – standard BS 7799 i normy serii ISO/IEC 2700x. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.1. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27002:2013. 1. 5.8. 1.2.2. 6.2.2.2. Przegląd zawartości normy ISO/IEC 27001:2013. 1. 6.3. Inne normy i standardy wspomagające ocenę oraz zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym. 1. 6.3. 6.3.1. Norma ISO/IEC 21827 i SSE-CMM® – System Security Engineering Capability Maturity Model. 1. 6.3. 6.3.2. ITIL – IT Infrastructure Library. 1. Literatura. 7. Polityka informowania – oddziaływanie przekazem informacji. 1. 7.1. Bezpieczeństwo informacyjne w dokumentach rangi państwowej. 1. 7.2. Komunikacja strategiczna. 1. 7.3. Definicje Komunikacji strategicznej. 1. 7.4. Charakterystyka Komunikacji strategicznej. 1. 7.5. Główne kontrowersje dotyczące Komunikacji strategicznej. 1. 7.6. Relacje Komunikacji strategicznej. 1. 6.3. 7.6.1. Relacje Komunikacji strategicznej z operacjami informacyjnymi i psychologicznymi. 1. 6.3. 7.6.2. Relacje Komunikacji strategicznej z dyplomacją publiczną. 1. 6.3. 7.6.3. Relacje Komunikacji strategicznej z działalnością prasowo-informacyjną. 1. 7.7. Strategia Komunikacyjna – uwagi ogólne. 1. Literatura. Załącznik. Metodyka LP–A przeprowadzania audytu z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego. 1. Wykaz używanych terminów i symboli graficznych. 1. Wstęp. Z1. Skład Zespołu audytowego, kwalifikacje jego członków i zakresy kompetencji. Z2. Wyposażenie narzędziowe Zespołu audytowego. Z2. Z.2.1. Kwestionariusze ankietowe. Z2. Z.2.2. Szablony edycyjne dokumentów. Z.2.3. Skanery bezpieczeństwa. Z2. Z.2.4. Skanery konfiguracji. Z2. Z.2.5. Skanery inwentaryzacyjne. Z2. Z.2.6. Zestawy narzędzi do badań technicznych. Z3. Procesy audytowe. Z4. Specyfikacja dokumentów audytowych. Z2. Z.4.1. Tabele IPO. Z2. Z.4.2. Specyfikacja zbiorcza dokumentów. Z5. Diagramy przepływu danych. Z6. Rzetelne praktyki. Z2. Z.6.1. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce formalnej. Z2. Z.6.2. Rzetelne praktyki stosowane na ścieżce technicznej. Podsumowanie. Indeks.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again