Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(102)
Forma i typ
Książki
(96)
Czasopisma
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(91)
dostępne
(59)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(62)
Czytelnia
(92)
Autor
Gajewska Paulina
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Widera Zbigniew
(3)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Klimczok Monika
(2)
Klisiński Janusz
(2)
Limański Andrzej
(2)
Nowacki Robert
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Allen Judy
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bera Milena
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Bilska Ewa
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bond Alison
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donets Oksana
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Eager Bill
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florek Magdalena
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Grmanová Eva
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hales Colin F
(1)
Harasim Janina
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Janulek Piotr
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kall Jacek
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Kay Frances
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(82)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(102)
Język
polski
(102)
Temat
Marketing
(44)
Marketing elektroniczny
(13)
Marketing strategiczny
(13)
Przedsiębiorstwo
(13)
Internet
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Public relations
(10)
Zarządzanie
(10)
Reklama
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Promocja handlowa
(8)
Rynek
(8)
Marketing partnerski
(7)
Marketing polityczny
(7)
Obsługa klienta
(7)
Lojalność konsumentów
(6)
Turystyka
(6)
Innowacje
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Banki
(4)
Globalizacja
(4)
Handel
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Konkurencja
(4)
Polska
(4)
Reklama internetowa
(4)
Rolnictwo
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Targi i wystawy
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Znaki towarowe
(4)
Ceny
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kryzys
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Miasta
(3)
Organizacja
(3)
Outsourcing
(3)
Rynek pracy
(3)
Sprzedaż
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Administracja
(2)
Ekorozwój
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Hotelarstwo
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Opakowania
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sport
(2)
Strony WWW
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Unia Europejska
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Automatyzacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Biblioteka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekoturystyka
(1)
Etnopsychologia
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
102 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 4 (46)/2004)
1. Działalność gospodarcza gmin niemieckich w praktyce-pięć przykładów, 2. Usługi komunalne w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej, 3. Wykorzystanie wód geotermalnych na przykładzie gminy Poddębice, 4. Zadania gmin w zakresie tworzenia i ochrony terenów zieleni gminnej i zadrzewień, 5. Związki gminy z rynkiem finansowym, 6. Strategiczne planowanie rozwoju w polityce regionalnej Unii Europejskiej, 7. Region w naukach ekonomicznych, 8. Marketing komunalny. Wybrane aspekty, 9. Polityka społeczna w Unii Europejskiej, 10. Wybrane aspekty rozwoju łódzkiej gospodarki, 11. Zarządzanie finansami gminy, 12. Rola władz gminy w stymulowaniu rozwoju lokalnego, 13. Procedury udzielania zamówień publicznych po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM : relacje z klientami / Jill Dyche ; tłum Marzena Witek. - Gliwice : Helion, cop. 2002. - 272 s. : rys. ; 24 cm.
dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientow, CRM w marketingu, CRM i obsługa klientow, Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą, CRM w handlu elektronicznym, Analityczne CRM, Wdrożenie CRM, Planowanie programu CRM, Wybór właściwego narzędzia CRM, ZArządzanie projektem CRM, Przyszłość projektu CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstępne wiadomości; 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego; 3. Elementy prawa w hotelarstwie; 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie; 5. Elementy marketingu w hotelarstwie; 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Znaczenie państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym: 1.Teoretyczna interpretacja znaczenia państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym z punktu widzenia ekonomii globalnej, 2.Znaczenie zbiorowej hegemonii mocarstw i korporacji transnarodowych w globalizacji systemu światowego, 3.Znaczenie organizacji międzynarodowych w procesie globalizacji systemu światowego. CZ.II Znaczenie globalizacji marketingu politycznego i ekonomicznego (marketingu mix) jako narzędzia korporacji transnarodowych w walce o hegemoniczną pozycję w systemie światowym: 4.Znaczenie globalizacji strategii marketingu politycznego jako narzędzia wpływu korporacji na politykę państw, 5.Globalizacja produktu i marki, 6.Globalizacja ceny, 7.Globalizacja strategii promocji, 8.Globalizacja kanałów dystrybucji. Cz. II Perspektywy zmian systemu światowego w następstwie globalizacji: 9.:Koszty i korzyści globalizacji. Perspektywy zmian systemu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Evaluation of the effectiveness of trainings using e-learning platform; 2. Risk management on the process of value based management; 3. Improvement of human resources management in small and medium - seized enterprises; 4. Transport process management in terms of customer service improvement; 5. Diversity management as a way of improvement and organizational changes; 6. Core values of polish technical universities; 7. Significance of non-capital connections in t activities of capital groups; 8. Managerial approach in managing modern organizations in public administration; 9. Organizational culture in public administrationorganizations in public; 10 Introducing long-term unemployed persons - beneficiaries of social welfare to the labour market on the example of Wodzisław Śląski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie, 2. Rodzaj imprezy a osiągnięcie celów przez firmy, 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy, 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania, 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele, 6. Określenie potencjalnych zagrożeń, 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami, 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji, 9. Realizacja powyżej oczekiwań, 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy, 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. 1 Rola i miejsce informacji turystycznej w gospodarce turystycznej; R .2 Zarys historii polskiej informacji turystycznej; R. 3 Nowoczesne formy informacji turystycznej; R. 4 Organizacje informacji turystycznej w latach 1990-2000; R. 5 Efekty upowszechniania informacji o polskiej ofercie turystycznej na świecie; R. 6 Rola i zadania Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie informacji turystycznej; R. 7 Oczekiwania odbiorców informacji turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teorie komunikacje marketingowej, Instrumenty komunikacji marketingowej, Reklama w mediach drukowa- nych, Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa, Reklama zewnętrzna, Public relations i wizerunek firmy, Public relations i wizerunek firmy, Marka, opakowanie merchandising wizualny, Wystawy i targi, Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, Promocja sprzedaży, Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, Przyszłość komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Tożsamość marketingu : 1.Marketing jako funkcja i koncepcja działania, 2.Koszty i efekty działań marketingowych, 3.Obszary wykorzystywania marketingu. Cz.II Etyczne problemy marketingu w Polsce : 1.Marketing a kształtowanie postaw społecznych, 2.Marketing a interesy nabywców, 3.Etyczne dylematy specjalistów marketingu. Cz.III Przyszłość marketingu : 1.Kierunki rozowju marketingu, 2.Możliwości i zagrożenia rozowju marketingu w Polsce, 3.Oczekiwania wobec marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu; 2. Strategie przetrwania jako opcje efekty wnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych; 3. Metodologia strategii przetrwania w międzynarodowym zarzą dzaniu marketingowym; 4. Przykłady realizacji marketin gowych strategii przetrwania; Wnisoki i uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej