Form of Work
Książki
(116)
Czasopisma
(27)
Status
only on-site
(129)
available
(86)
unavailable
(4)
unknown
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(90)
Czytelnia
(133)
Author
Huczek Marian
(21)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(19)
Grabiec Olimpia (1975- )
(13)
Dzieńdziora Joanna
(12)
Bakonyi Jadwiga
(11)
Chodyński Andrzej
(11)
Jabłoński Marek
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(7)
Jabłoński Adam
(7)
Borkowski Stanisław
(6)
Gajewska Paulina
(6)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(6)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kowalska Sylwia
(5)
Sitek Marcin
(5)
Szewczyk Irena
(5)
Wojtaszek Henryk
(5)
Wolniak Radosław
(5)
Adamiec Sabina
(4)
Kochmańska Magdalena
(4)
Lemańska-Majdzik Anna
(4)
Pachura Aneta
(4)
Trojanowski Tomasz
(4)
Widera Zbigniew
(4)
Zasępa Piotr
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dobiegała-Korona Barbara
(3)
Dudzik-Lewicka Irena
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Janusz Anna
(3)
Kamińska Barbara
(3)
Klimczok Monika
(3)
Kocot Maria
(3)
Kotler Philip
(3)
Kozielski Robert
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Masiukiewicz Piotr
(3)
Moczydłowska Joanna M
(3)
Motnyk Marcin
(3)
Paradowski Mariusz
(3)
Rosa Kacper
(3)
Rosak Joanna
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Sipa Monika
(3)
Ulewicz Robert
(3)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(3)
Wnuk Jan
(3)
Wróbel Magdalena
(3)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(3)
Borodin Yevgeniy
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Chwistecka-Dudek Halina
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Gajdzik Bożena
(2)
Galata Stanisław
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Harasimowicz Magdalena
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłońska Magdalena
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Janczewska Danuta
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kamińska Joanna
(2)
Khozhylo Iryna
(2)
Klisiński Janusz
(2)
Knapik Alina
(2)
Kopel Anna
(2)
Kornak Aleksander S
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(2)
Kościelniak Helena
(2)
Krakowczyková Mariola
(2)
Krzemień Eugeniusz
(2)
Krzepicka Alicja
(2)
Limański Andrzej
(2)
Lis Marcin
(2)
Madyda Aneta
(2)
Majewski Miłosz
(2)
Minochkina Olga
(2)
Myszak Justyna Maria
(2)
Nowacki Robert
(2)
Nowak Paweł
(2)
Okręglicka Małgorzata
(2)
Piontek Adam
(2)
Pochopeń Jolanta
(2)
Pochopień Jolanta
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Rybicka Karolina
(2)
Rychter Arkadiusz
(2)
Ryś Adam
(2)
Seroka-Stolka Oksana
(2)
Skórska Anna
(2)
Smalec Agnieszka
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Suska Justyna
(2)
Year
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(100)
1990 - 1999
(10)
Country
Poland
(143)
Language
Polish
(143)
Subject
Marketing
(57)
Przedsiębiorstwo
(25)
Zarządzanie
(22)
Konsumenci (ekon.)
(15)
Marketing elektroniczny
(15)
Komunikowanie marketingowe
(14)
Marketing strategiczny
(14)
Public relations
(12)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(11)
Internet
(10)
Reklama
(10)
Innowacje
(9)
Obsługa klienta
(9)
Promocja handlowa
(9)
Rynek
(9)
Zarządzanie jakością
(9)
Lojalność konsumentów
(8)
Marketing partnerski
(8)
Marketing polityczny
(7)
Turystyka
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Banki
(6)
Instytucje nonprofit
(6)
Konkurencja
(6)
Samorząd terytorialny
(6)
Szkolnictwo wyższe
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Globalizacja
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Miasta
(5)
Reklama internetowa
(5)
Targi i wystawy
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Znaki towarowe
(5)
Handel
(4)
Inwestycje
(4)
Kadry
(4)
Menedżerowie
(4)
Organizacja
(4)
Outsourcing
(4)
Polska
(4)
Rolnictwo
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Zarządzanie strategiczne
(4)
Ceny
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Hotelarstwo
(3)
Jakość produktu
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Marketing międzynarodowy
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Mentoring
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Rynek pracy
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Sprzedaż
(3)
Strony WWW
(3)
Unia Europejska
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Administracja
(2)
Audyt wewnętrzny
(2)
Controlling
(2)
Ekorozwój
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Kryzys
(2)
Leśnictwo
(2)
Lojalność
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing personalny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Negocjacje
(2)
Oceny pracowników
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Policja
(2)
Polityka
(2)
Przedsiebiorstwo
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przemysł
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samorzą terytorialny
(2)
Samorząd gminny
(2)
Sport
(2)
Służba zdrowia
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Subject: time
1989-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(28)
Czasopismo ekonomiczne
(20)
Domain
Zarządzanie i marketing
(28)
143 results Filter
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 4 (46)/2004)
1. Działalność gospodarcza gmin niemieckich w praktyce-pięć przykładów, 2. Usługi komunalne w perspektywie wejścia do Unii Europejskiej, 3. Wykorzystanie wód geotermalnych na przykładzie gminy Poddębice, 4. Zadania gmin w zakresie tworzenia i ochrony terenów zieleni gminnej i zadrzewień, 5. Związki gminy z rynkiem finansowym, 6. Strategiczne planowanie rozwoju w polityce regionalnej Unii Europejskiej, 7. Region w naukach ekonomicznych, 8. Marketing komunalny. Wybrane aspekty, 9. Polityka społeczna w Unii Europejskiej, 10. Wybrane aspekty rozwoju łódzkiej gospodarki, 11. Zarządzanie finansami gminy, 12. Rola władz gminy w stymulowaniu rozwoju lokalnego, 13. Procedury udzielania zamówień publicznych po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7417-215-8
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1724-9
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-41-9
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Marketing Nowego Wieku)
ISBN: 978-83-7488-117-3
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
CRM : relacje z klientami / Jill Dyche ; tłum Marzena Witek. - Gliwice : Helion, cop. 2002. - 272 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-843-X
dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientow, CRM w marketingu, CRM i obsługa klientow, Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą, CRM w handlu elektronicznym, Analityczne CRM, Wdrożenie CRM, Planowanie programu CRM, Wybór właściwego narzędzia CRM, ZArządzanie projektem CRM, Przyszłość projektu CRM.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
ISBN: 978-83-7378-872-5
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1563-0
1.Podstawy efektywności marketingu, 2.Efektywność marketingu-mix, 3.Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu, 4.Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, 5.Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu, 6.Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu, 7.Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu, 8.Wpływ konkurentów na efektywność marketingu, 9.Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-646-4
1. Wstępne wiadomości; 2. Organizacja i funkcjonowanie przedsiębiorstwa hotelowego; 3. Elementy prawa w hotelarstwie; 4. Kontakty interpersonalne w hotelarstwie; 5. Elementy marketingu w hotelarstwie; 6. Przepisy bhp i ppoż. w hotelu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-01-12699-X
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12761-9
Zawiera: Wstęp; Analiza uwarunkowań działań marke- tingowych na rynku Unii Europejskiej jako element planu marketingowego przedsiębiorstwa; Metody analizy pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku Unii Europejskiej; Strategie marketingowe na rynku Unii Europejskiej; Marketing mix na rynku Unii Euro- pejskiej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Forum Naukowe / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu ; Rok 8 Zeszyt 1(16))
1. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Marketing przedsiębiorcy, 3. Strategia źródłem przewagi przedsiębiorstwa, 4. Istota i przesłanki stosowania marketingu zindywidualizowanego, 5. Rozwój marek prywatnych, 6. Zarządzanie opakowaniem, 7.Z arządzanie sprzedażą na rynku business to business, 8. Targi jako instrument marketingu bezpośredniego, 9. Pozapłacowe instrumenty motywowania pracowników, 10. Kontrolling marketingowy jako przesłanka podejmowania decyzji, 11. Eurokonsumenci - zachowania konsumenckie na tle procesów integracyjnych, 12. Outsourcing w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa, 13. Styl życia jako substytut rynku farmaceutycznego, 14. Zmiany na polskim rynku pracy w latach 1990-2000, 15. Metodyczne aspekty zastosowania zdyskontowanych przepływów pieniężnych do długookresowego zwiększania wartości firmy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-463-0
Cz. I Znaczenie państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym: 1.Teoretyczna interpretacja znaczenia państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym z punktu widzenia ekonomii globalnej, 2.Znaczenie zbiorowej hegemonii mocarstw i korporacji transnarodowych w globalizacji systemu światowego, 3.Znaczenie organizacji międzynarodowych w procesie globalizacji systemu światowego. CZ.II Znaczenie globalizacji marketingu politycznego i ekonomicznego (marketingu mix) jako narzędzia korporacji transnarodowych w walce o hegemoniczną pozycję w systemie światowym: 4.Znaczenie globalizacji strategii marketingu politycznego jako narzędzia wpływu korporacji na politykę państw, 5.Globalizacja produktu i marki, 6.Globalizacja ceny, 7.Globalizacja strategii promocji, 8.Globalizacja kanałów dystrybucji. Cz. II Perspektywy zmian systemu światowego w następstwie globalizacji: 9.:Koszty i korzyści globalizacji. Perspektywy zmian systemu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 3 (45)/2004)
1.Globalizacja a internacjonalizacja. Kontrowersje definicyjne, podstawowe wymiary i cechy, 2.Orientacja na globalizację jako kompetencja menedżerska, 3.Nadzór korporacyjny a działalność innowacyjna, 4.Rynek pracy w epoce cywilizacji informacyjnej i procesów globalizacji gospodarki światowej, 5.Bank wirtualny jako przykład organizacji działającej w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne - zastosowanie Internetu w strategii mBanku, 6.Zastosowanie Internetu w nauczaniu zdalnym na poziomie akademickim, 7.Wybrane aspekty promocji polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 8.Działania produktowo-cenowe polskich przedsiębiorstw przemysłu muzycznego w dobie globalizacji, 9.Polityka rolna a procesy globalizacji, 10.Szanse polskiego rolnictwa ekologicznego na rynkach Unii Europejskiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-24-3
1. Evaluation of the effectiveness of trainings using e-learning platform; 2. Risk management on the process of value based management; 3. Improvement of human resources management in small and medium - seized enterprises; 4. Transport process management in terms of customer service improvement; 5. Diversity management as a way of improvement and organizational changes; 6. Core values of polish technical universities; 7. Significance of non-capital connections in t activities of capital groups; 8. Managerial approach in managing modern organizations in public administration; 9. Organizational culture in public administrationorganizations in public; 10 Introducing long-term unemployed persons - beneficiaries of social welfare to the labour market on the example of Wodzisław Śląski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-568-2
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie, 2. Rodzaj imprezy a osiągnięcie celów przez firmy, 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy, 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania, 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele, 6. Określenie potencjalnych zagrożeń, 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami, 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji, 9. Realizacja powyżej oczekiwań, 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy, 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86990-29-5
R. 1 Rola i miejsce informacji turystycznej w gospodarce turystycznej; R .2 Zarys historii polskiej informacji turystycznej; R. 3 Nowoczesne formy informacji turystycznej; R. 4 Organizacje informacji turystycznej w latach 1990-2000; R. 5 Efekty upowszechniania informacji o polskiej ofercie turystycznej na świecie; R. 6 Rola i zadania Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie informacji turystycznej; R. 7 Oczekiwania odbiorców informacji turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
Book
In basket
Kompendium small businessu / Romuald Gabrysz. - Gliwice : Helion, 2007. - 563 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-7361-643-8
1. Wprowadzenie w problematykę książki i kilka uwag praktycznych. 2. Działalność gospodarcza - przedsiębiorca i firma w polskim prawie. 3. Indywidualnie i w spółce - procedury wstępne i obowiązki informacyjne. 4. Przedsiębiorca i podatki. 5. Zrozumieć VAT.6. Ubezpieczenia społeczne - konieczność i obowiązek. 7. Przedsiębiorca jako pracodawca. 8. Przedsiębiorca - podatnik, płatnik, ubezpieczony. 9. Samochód w firmie. 10. Płynność finansowa. 11. Planowanie, marketing i reklama. 12. Trochę porad praktycznych. 13. Preferencje, ułatwienia, źródła finansowania. 14. Likwidacja działalności. 15. Dodatkowe informacje przydatne przedsiębiorcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15446-2
1. Handel we współczesnej gospodarce, 2. Przedsiębiorstwo handlowe jako podmiot rynku, 3. Zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w handlu, 5. Marketing w handlu, 6. Merchandising, 7. Systemy informatyczne w handlu, 8. Zarządzanie jakością w handlu, 9. Handel elektorniczny, 10. Przestrzeganie aspekty funkcjonowania hadnlu, 11. Kooperacja w handlu, 12. Internacjonalizacja w handlu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1409-X
Teorie komunikacje marketingowej, Instrumenty komunikacji marketingowej, Reklama w mediach drukowa- nych, Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa, Reklama zewnętrzna, Public relations i wizerunek firmy, Public relations i wizerunek firmy, Marka, opakowanie merchandising wizualny, Wystawy i targi, Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, Promocja sprzedaży, Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, Przyszłość komunikacji marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again