Form of Work
Książki
(11)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(11)
available
(9)
Branch
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(11)
Author
Bakalarz Dariusz
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Caslione Johna A
(1)
Christopher Martin
(1)
Czubała Anna
(1)
Dolińska Małgorzata
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Huczek Marian
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jonas Agata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kay Frances
(1)
Kocot Damian
(1)
Kocot Maria
(1)
Kotler Philip
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kubka Janina
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Paradowski Mariusz
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Smul Patrycja
(1)
Sobieraj Aneta
(1)
Szybińska Maria
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Znańska-Kozłowska Katarzyna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Subject
Marketing
(8)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing strategiczny
(4)
Teoria dystrybucji
(4)
Ceny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Usługi
(2)
Agroturystyka
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Biblioteka
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kanada
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing usług
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nowy produkt
(1)
Opakowania
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Teoria dystrybucji a logistyka gospodarcza
(1)
Teoria systemów
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
14 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-41-9
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-24-3
1. Evaluation of the effectiveness of trainings using e-learning platform; 2. Risk management on the process of value based management; 3. Improvement of human resources management in small and medium - seized enterprises; 4. Transport process management in terms of customer service improvement; 5. Diversity management as a way of improvement and organizational changes; 6. Core values of polish technical universities; 7. Significance of non-capital connections in t activities of capital groups; 8. Managerial approach in managing modern organizations in public administration; 9. Organizational culture in public administrationorganizations in public; 10 Introducing long-term unemployed persons - beneficiaries of social welfare to the labour market on the example of Wodzisław Śląski
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7484-020-X
1.Usługi w gospodarce, 2.Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3.Segmentacja rynku usług, 4.Produkt usługowy, 5.Jakość usług, 6.Proces usługowy, 7.Ceny usług, 8.Dystrybucja usług, 9.Promocja usług, 10.Personel jako instrument marketingu firmy usługowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1707-2
1. Wprowadzenie do planowanie marketingowego, 2. Analiza bieżącej sytuacji, 3. Zdobywanie wiedzy o rynkach i klientach, 4. Segmentacja wyboru rynku docelowego i pozycjonowanie, 5. Planowanie strategii działania, celów i narzędzi marketingu, 6. Planowanie strategii produktu i marki, 7. Planowanie strategii dystrybucji i logistyki, 8. Planowanie strategii cenowych, 9. Planowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej, 10. Planowanie pomiaru wyników i kontroli wdrażania planu marketingowego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7244-805-1
1. Artykuły żywnościowe jako produkt marketingowy, 2. Opakowanie - istota i funkcje w odniesieniu do artykułów spożywczych, 3. Marka - definicje, podział i poziomy w przypadku produktów żywnościowych, 4. Cena - jej uwarunkowania, strategie, formuły stanowienia i różnicowania, 5. Instrumenty marketingowe związane z dystrybucją i ich rodzaje, 6. Promocja artykułów żywnościowych, 7. Reklama i jej znaczenie na rynku produktów spożywczych, 8. Sponsoring, 9. Marketing bezpośredni, 10. Marketing produktów ekologicznych, 11. Marketing żywności funkcjonalnej, 12. Marketing produktów dla niemowląt i małych dzieci
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7285-377-6
1. Klasyczna koncepcja marketingu jako podstawa postmodernistycznych rozwiązań marketingowych, 2. Marketing partnerski jako przykłąd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 3. Marketnig wirusowy jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 4. Marketing wewnętrzny jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 5. Marketing personlany jako przykąłd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 6. Zakres prkatycznego stosowania nowoczesnych technologii w działalniach personalnych oraz ich outsourcingu, 7. Kształtowanie tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo, 8. Koncepcja marketigu jako wypadkowa kluczowych wartości niematerialnych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61991-58-8
1. Modele public relations - od publicity do współdziałania; 2. Marketing we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Strategie innowacji jako wartości dla klienta; 4. Publicity of private brands; 5. Czarny public relations a bankructwa banków; 6. Public relations instytucji usług publicznych działających na obszarze samorządu terytorialnego; 7. Promotional Tools in Foreign Direct Investment Attracting; 8. Metodologie badania wizerunku organizacji pożytku publicznego na przykładzie szkoły wyższej; 9. Efektywna komunikacja zewnętrzna w organizacjach pozarządowych. Studium przypadku: Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "e"; 10. Rola biblioteki w kreowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej szkoły Humanitas.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0215-9
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85428-14-3
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospo- darka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, komplek- sowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapita- łowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowi- tych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla okre- ślenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontro- la działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne lo- gistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informa- cyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myslenia o planowaniu zapotrze- bowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marke- tingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybu- cyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czaso- wy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybu- cji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystry- bucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysło- wa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, po- trzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalno- ści.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zarządzanie marketingowe / Małgorzata Dolińska. - Lublin : Politechnika Lubelska, 1998. - 191 s. : tab.,wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-87270-83-0
Wstęp; Koncepcja działalności marketingowej; Zoriento wanie na rynek planowanie strategiczne; Rynek konsumeta i zachowanie nabywcy; System informacji marketingo wej, badania marketingowe; Segmentacja rynku; Produkt; Polityka cenowa; Dystrybucja; Promocja; Organizacja i kontrola marketingu; Marketing usług; Rozwój technologii informacyjnych stosowanych w marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2013)
1.Orientacja na klienta czynnikiem zapobiegania kryzysowi w przedsiębiorstwie; 2. Rozwój i stan polskiej agroturystyki; 3. Wybrane aspekty doboru personelu w administracji publicznej; 4. Powody prowadzenia własnej działalności gospodarczej małych firm; 5. Wykorzystanie outsourcingu w wybranych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstwa; 6. Problemy związane z zastosowaniem outsourcingu w sektorze MSP; 7. Problematyka zarządzania logistycznego strumieniami powrotnymi; 8. Wykorzystanie Internetu w sprzedaży i promocji usług turystycznych; 9. Wypalenie zawodowe- pojęcie, przyczyny i objawy; 10. Globalizacja- szansa czy zagrożenie dla współczesnego świata; 11. Teoretyczne i praktyczne aspekty komunikacji społecznej na przykładzie wybranych zagadnień socjologicznych; 12. Kontrola zarządcza instrumentem zarządzania jednostką finansów publicznych; 13. Kalkulacja kosztu jednostkowego elementem zarządzania spółką X; 14. Zasady opodatkowania osób prawnych w Polsce i Niemczech- analiza porównawcza; Recenzja książki S. Kassay "Przedsiębiorstwo i przedsiębiorczość, tom I, Środowisko biznesowe. Zmiany struktur własnościowych w okresie transformacji ekonomicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Marketing - teoria - zagadnienia (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again