Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(64)
Forma i typ
Książki
(63)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(45)
dostępne
(43)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(45)
Czytelnia
(45)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(4)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(4)
Supernat Jerzy (1951- )
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Rucińska Danuta
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Sudoł Stanisław (1928-2020)
(2)
Albigowski Marek
(1)
Backer Roman
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barnard Chester Irving (1886-1961)
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Białasiewicz Maria (1952- )
(1)
Blinov Andrej Olegovič
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bratkowski Stefan
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Christopher Martin
(1)
Chrościcki Zbigniew
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Drzazga Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gawrysiak Marek (1946- )
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Goldsmith Marshali
(1)
Gwiazdowska Barbara
(1)
Hesselbein Frances (1915- )
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jabłoński Paweł
(1)
Jacek Haman
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jeznach Maria
(1)
Jełowicki Marcin (1931-1998)
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamiński Jacek
(1)
Kay Frances
(1)
Kieżun Witold (1922-2021)
(1)
Kolasa Małgorzata
(1)
Korczak Jerzy
(1)
Kordel Piotr
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krupa Marian
(1)
Kubka Janina
(1)
Küng Lucy
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Marek Stanisław (1936- )
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Martyniak Zbigniew (1936-2002)
(1)
Michalak Adolf
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Modrzyńska Joanna
(1)
Pakuła Andrzej
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Pałasz Lech
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Piasta Jacek
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Przybylski Henryk
(1)
Pypno-Guzek Magdalena
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Simpkins Robert A
(1)
Skórska Anna
(1)
Smoleń Andrzej
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stańda Andrzej
(1)
Stefaniuk Marek (1962-2011)
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Stewart Dorothy M
(1)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(1)
Straffin Philip D
(1)
Szybińska Maria
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Ugrûmova Natal’â Viktorovna
(1)
Ulewicz Robert
(1)
Waniowski Paweł
(1)
Warnecke Hans-Jürgen (1934- )
(1)
Waściński Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(63)
Rosja
(1)
Język
polski
(63)
rosyjski
(1)
Temat
Teoria organizacji
(27)
Przedsiębiorstwo
(24)
Zarządzanie
(20)
Marketing
(18)
Organizacja
(15)
Teoria dystrybucji
(13)
Marketing strategiczny
(10)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Ceny
(5)
Kadry
(5)
Segmentacja rynku
(5)
Analiza funkcjonalna
(4)
Marketing polityczny
(4)
Decyzje
(3)
Polityka
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przywództwo
(3)
Controlling
(2)
Globalizacja
(2)
Handel
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Kwalifikacje zawodowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Motywacja pracy
(2)
Negocjacje
(2)
Podejmowanie decyzji
(2)
Promocja
(2)
Public relations
(2)
Płaca
(2)
Rynek
(2)
Sieć handlowa
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Teoria decyzji
(2)
Teoria wymagań i zasobów pracy
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Autorytet
(1)
Banki
(1)
Biblioteka
(1)
Demokracja
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozwój
(1)
Facebook
(1)
Geometria fraktalna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Industrializacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Jakość
(1)
Kanada
(1)
Kompleksowa karta wyników
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konserwatyzm
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Liberalizm
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing afiliacyjny
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing personalny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauki o zarządzaniu i jakości
(1)
Nowy produkt
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja fraktalna
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Polska
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Praca zespołowa
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(24)
Opracowanie
(10)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Poradnik
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesności)
Cz. I: Rozważania wstępne na temat systemów współdziałania; Cz. II: Teoria i struktura organizacji formalnych; Cz. III: Elementy organizacji formalnych; Cz. IV: Funkcje organizacji w systemach kooperacyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Evaluation of the effectiveness of trainings using e-learning platform; 2. Risk management on the process of value based management; 3. Improvement of human resources management in small and medium - seized enterprises; 4. Transport process management in terms of customer service improvement; 5. Diversity management as a way of improvement and organizational changes; 6. Core values of polish technical universities; 7. Significance of non-capital connections in t activities of capital groups; 8. Managerial approach in managing modern organizations in public administration; 9. Organizational culture in public administrationorganizations in public; 10 Introducing long-term unemployed persons - beneficiaries of social welfare to the labour market on the example of Wodzisław Śląski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Część I: Kierowanie i kierownicy, Ewolucja teorii organizacji i zarządzania; Część II ZARZĄDZANIE W XXI wieku: Środowisko organizacji i środowisko naturalne, Odpowiedzialność społeczna i etyka, Globalizacja a zarządzanie, Tworzenie i przekształcanie organizacji, Kultura i wielokulturowość, Jakość; Część III: PLANOWANIE: Podejmowanie decyzji, Planowanie i zarządzanie strategiczne, Wdrażanie strategii, Część IV: ORGANIZOWANIE: Projektowanie organizacji i jej struktura, Władza i autorytet, Gospodarowanie zasobami ludzkimi, Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacją; Część V: PRZEWODZENIE: Motywacja, Przywództwo, Zespoły i praca zespołowa, Komunikacja i negocjowanie; Część VI: KONTROLOWANIE: Skuteczna kontrola, Kierowanie operacjami, Systemy informacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje)
Cz. I Kierowanie organizacją przyszłości. Nowy język organizacji i jego znaczenie dla liderów. Kierowanie organizacją odchudzoną. Przywództwo oddolne. Tworzenie organizacji o wielu przywódcach. Kierowanie organizacjami uczącymi się. Przywództwo a kultura organizacji. Kierowanie zróżnicowaną kadrą pracowniczą. Stawianie piramidy organizacyjnej do góry nogami. Cz. II Liderzy przyszłości działaniu. Liderzy światowej klasy. Potęga partnerskieg o wsółdziałania... Cz.III Zdobywanie wiedzy na przyszłość. Cz.IV Praktycy na temat przyszłości przywództwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny możliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w niezmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dystrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Podstawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ towarów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Marketing międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a inne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instrumentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Reguły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagrożenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszukiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oceny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4. Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu postępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępowania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsumentów; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowanie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji rynku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowanie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketingowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingowych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Regulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmienionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produktów; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marketingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościowa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketingu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; Podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel detaliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybucji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywizacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprzedaż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania marketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa marketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpośredniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Marketing w działalności organizacji niedochodowych; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota marketingu: Ch-ka marketingu; Marketing a in ne sposoby działania na rynku; Struktura sfery instru mentalno-czynnościowej marketingu; Marketing-mix; Regu ły marketingowe; Podsumowanie. 2. Marketing a warunki działania: Zewnętrzne warunki działania; Struktura podmiotowa warunków rynkowych; Wewnętrzne warunki działania; Wybór zakresu warunków działania; Podsumowanie. 3. Podstawy decyzji marketingowych: Możliwości i zagro żenia działania przedsiębiorstwa; Uwarunkowania poszu kiwań i zagrożeń działania; Kryteria oraz sposoby oce ny mozliwości i zagrożeń działania; Podsumowanie. 4.Marketing w procesach konkurencji: Otoczenie konku rencyjne przedsiębiorstw; Formy rynku i konkurencji; Marketing a rodzaje konkurencji; Marketing a przewaga konkurencji; Podsumowanie. 5. Postępowanie nabywców na rynku: Istota procesu po stępowania konsumentów; Uwarunkowania procesu postępo wania konsumentów; Etapy procesu postępowania konsu mentów;; Zakup nowego produktu przez konsumentów; Przedsiębiorstwa i instytucje jako nabywcy; Podsumowa nie. 6. Wybór rynku docelowego: Istota segmentacji rynku; Kryteria segmentacji rynku; Procedura segmentacji ryn ku; Etapy procesu wyboru rynku docelowego; Podsumowa nie. 7. Plasowanie: Istota koncepcji plasowania; Kryteria plasowania; Etapy plasowania; Strategie plasowania; Plasowanie - granice koncepcji; Podsumowanie. 8. Badanie marketingowe: Programowanie badań marketin gowych; Pomiar i skalowanie w badaniach marketingowych Analiza i interpretacja rezultatów badań marketingo wych; Podsumowanie. 9. Produkt: Miejsce i funkcje produktu w marketingu; Strategia produktu; Klasyczny cykl życia produktu; Re gulowanie cyklu życia produktu; Podsumowanie. 10. Działania związane z produktem: Kierunki działań związanych z produktem; Utrzymanie produktu w nie zmie nionej postaci; Usprawnianie i upraszczanie produktu i jego wyposażenia; Wprowadzanie na rynek nowych produ któw; Wycofanie produktu z rynku; Podsumowanie. 11. Opakowanie i marka produktu: Opakowanie produktu; Oznakowanie produktu; Marka produktu; Podsumowanie, 12. Cena: Funkcje cen w marketingu; Postrzeganie ceny przez nabywców; Ogólne uwarunkowania poziomu cen; Pod stawy ustalania cen; Znaczenie cen w strukturze marke tingu; podsumowanie. 13. Kształtowanie i zmiany cen: Rodzaje strategii cen; Penetracyjna i selektywna strategia cen; Adaptacyjna innowacyjna strategie cen; Strategie cenowo-jakościo wa i cenowo-promocyjna; Zmiany i różnicowanie cen; Podsumowanie. 14. Dtstrybucja towarów: Miejsce dystrybucji w marketi ngu; Kanały dystrybucji; Wybór kanałów dystrybucji; Intensywność dystrybucji towarów; Fizyczny przepływ to warów; Współdziałanie i konflikt w procesie kształtowa nia dystrybucji towarów; podsumowanie. 15. Formy organizacyjne dystrybucji towarów: Handel de taliczny; Handel hurtowy; Kontraktowe formy dystrybu cji towarów; Podsumowanie. 16. Aktywizacja sprzedaży: Funkcje instrumentów aktywi zacji sprzedaży; Kierunki oddziaływania instrumentów aktywizacji sprzedaży; Kształtowanie strategii aktywi zacji sprzedaży; Podsumowanie. 17. Instrumenty aktywizacji sprzedaży: Reklama; Sprze daż osobista; Promocja sprzedaży; Public relations; Sponsorowanie; Podsumowanie. 18. Marketing bezpośredni: Istota i uwarunkowania mar ketingu bezpośredniego; Baza danych jako podstawa mar ketingu bezpośredniego; Instrumenty marketingu bezpo średniego; Podsumowanie. 19. Kierowanie działalnością marketingową: Planowanie działalności marketingowej; Strategie marketingowe; Organizowanie działalności marketingowej; Kontrola działalności marketingowej; Podsumowanie. 20. Marketing w wybranych obszarach działalności: Mar keting międzynarodowy i globalny; Marketing usług; Mar keting w działalności organizacji niedochodowych; Pod sumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 1)
1.Istota i pojęcie marketingu, 2.Geneza marketingu, 3.Definicja marketingu, 4.Instrumentarium marketingowego oddziaływania na rynek, 5.Najważniejsze różnice pomiędzy marketingiem klasycznym a nowoczesnym, 6.Koncepcja marketingu partnerskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : PLACET, 2006. - 221, [2] s. : il., tab. ; 24 cm.
1. Przedsiębiorstwo - nabywca - rynek - marketing. 2. Zachowania nabywców. 3. Informacyjne podstawy strategii marketingowych. 4. Proces kształtowania strategii makretingowej w przedsiębiorstwie. 5. Produkt. 6. Dystrybucja. 7. Cena. 8. Promocja. 9. Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 155, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(PLATINIUM)
1. Teoria marketingu bankowego: Istota marketingu bankowego a klasyczne ujęcie marketingu; Rola marketingu bankowego a jego zakres pojęciowy. 2.Produkt i jego cena: Produkty i usługi bankowe i ich cena; Trendy w systemie bankowym. 3. Dystrybucja produktów usług banku: Istota dystrybucji produktów usług bankowych a rola segmentacji klientów; Rodzaje kanałów dystrybucji; Bezpośrednie kanały dystrybucji produktów usług bankowych. 4. Promocja i Public Relations w działalności banku: Promocja, Public Relations, Reklama jako najbardziej popularne narzędzie promocji. 5. "Piąty element": Idea, modele i funkcje bankowego marketingu wewnętrznego; Idea jakości w polskich bankach; Customer Relationship Management jako nowa jakość w banku; Kapitał intelektualny a kapitał ludzki w polskiej bankowości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do marketingu społecznościowe; 2. Najpopularniejsze portale społecznościowe; 3. Optymalizacja (Social Media Optimization); 4. Marketing społecznościowy (Social Media Marketing); 5. Marketing społecznościowy na Facebooku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w hotelarstwie / Jacek Piasta. - Warszawa : Jacek Piasta - Doradztwo, 2007. - 384 s. : rys. ; 24 cm.
Cz.I Wprowadzenie do marketingu: 1. Usługi hotelarskie -zarys historii, 2. Podstawowe pojęcia, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa hotelowego, 4. Badania i analiza rynku, 5. Planowanie działalności, 6. Strategie działań rynkowych. Cz.II Marketing: 7. Wprowadzenie, 8. Strategia marketingowa, 9. Marketing-mix, 10. Plan marketingowy, 11. E-marketing. Cz.III Ludzie: personel i klienci w marketingu: 12. Wprowadzenie, 13. Komunikacja. Cz.IV Inne zagadnienia istotne marketingowo: 14. Jakość, 15. Gościnność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Wyd. 6 - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 289, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
Wprowadzenie; Rozdział 1.Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa 1.1. Istota i pojęcie nauki organizacji 1.2. Cel, przedmiot i metody nauki o organizacji 1.3. Ewolucja nauki o organizacji 1.4. Współczesne koncepcje w nauce o organizacji Rozdział 2. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji 2.1. Zasoby organizacji 2.2. Majątek i potencjał organizacji a jej kapitał 2.3. Kapitał intelektualny. Kapitał ludzki Rozdział 3. Organizacja jako obiekt badań 3.1. Pojęcie i istota organizacji 3.2. Uniwersalne cechy organizacji 3.3. Operacje, funkcje i procesy w organizacji 3.4. Modele cyklu życia organizacji Rozdział 4. Typologie organizacji 4.1. Organizacje według kryterium domeny 4.2. Organizacje według motywów podejmowania działalności 4.3. Organizacje według prawno-organizacyjnych i własnościowych form zorganizowanego działania Rozdział 5. Zarządzanie jako podsystem organizacji 5.1. Procesy zarządzania 5.2. Cechy i role przedsiębiorcy oraz menedżera 5.3. Przywództwo organizacyjne 5.4. Nowoczesne koncepcje zarządzania organizacją Rozdział 6. Tworzenie i przekształcanie organizacji 6.1. Zasady organizowania i projektowania 6.2. Grupowanie stanowisk organizacyjnych 6.3. Uelastycznianie struktur organizacyjnych 6.4. Projektowanie i przekształcanie organizacji Rozdział 7. Zmiana a rozwój organizacji 7.1. Istota zmian organizacyjnych 7.2. Typologie zmian organizacyjnych 7.3. Obszary zmian organizacyjnych Rozdział 8. Współdziałanie organizacyjne 8.1. Współdziałanie jako istota zbiorowego działania zorganizowanego 8.2. Współdziałanie przedsiębiorstw 8.3. Współdziałanie organizacji publicznych i społecznych 8.4. Rozwijanie kompetencji kooperatywnych Rozdział 9. Organizacje w przyszłości 9.1. Nowe podejścia do organizacji 9.2. Architektura organizacji a sprawność jej funkcjonowania 9.3. Nadzór korporacyjny - nowe role kierownicze 9.4. Społeczna odpowiedzialność organizacji; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji / Barbara Kożuch. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 290 s. ; 23 cm.
Wprowadzenie, 1. Teoria organizacji jako dyscyplina naukowa, 2. Tradycja i współczesność w nauce o organizacji, 3. Materialne i niematerialne podstawy działalności organizacji, 4. Organizacja jako obiekt badań, 5. Prawno-organizacyjne i własnościowe formy zorganizowanego działania, 6. Zarządzanie-podsystem organizacji, 7. Tworzenie i przekształcanie organizacji, 8. Współdziałanie organizacji, 9. Zmiana jako warunek rozwoju organizacji, 10. Organizacje w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej