Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(10)
Autor
Klisiński Janusz
(3)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Backer Roman
(1)
Bilska Ewa
(1)
Florek Magdalena
(1)
Fras Janina
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Modrzyńska Joanna
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(13)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Marketing polityczny
(8)
Komunikacja polityczna
(4)
Kampania wyborcza
(3)
Wybory
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Banki
(1)
Demokracja
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Opinia publiczna
(1)
Organizacje
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Public relations
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sport
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Gatunek
Szkic
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
14 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PiM ISM 36 / red. nauk. Ewa Bilska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008. - 159, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 36)
1. Międzykulturowe public relations jako szczególna forma międzynarodowych działań komunikacyjnych korporacji transnarodowych; 2. Prasowe relacje kampanii lobbingowej na rzecz dyrektywy usługowej; 3. Dylematy zarządzania strategicznego w mediach; 4. Marka, konsument, kultura. Nowe realia procesów budowania świadomości marki (brandingu); 5. Wartość użytkowa portalu internetowego analiza porównawcza portali Onet.pl i Allegro.pl; 6. Coolhunting jako postmodernistyczna jakościowa metoda badawcza- definicja i geneza pojęcia; 7. Marka religią? Społeczności markowe na przykładzie firmy Apple
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał relacji, wartość public relations; Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; Skuteczność i efektywność PR; Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; Public relations rejonu Kaszub; Lobbying organizacji trzeciego sektora; Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowi na usługach PR; Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Media masowe i polityka: Komunikowanie wartości politycznych- założenia, cele i metody badań; Pola komunikowania publicznego w świetle budowania strategii rozwoju regionalnego; Lokalne komunikowanie polityczne. Studium przypadku- miasto Lublin; Muzyka rockowa i polityka. Funkcje rocka w przekazie politycznym; 2. Polskie kampanie polityczne: Ulotki jako forma komunikowania politycznego- analiza dyskursu; Politycy w niepolitycznych pozach (sport). Potrzeba czy moda?; Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w 2005 roku w programach informacyjnych telewizji publicznej; Autoprezentacja aktorów politycznych w telewizji- nowe elementy komunikowania politycznego w 2005 roku; Komunikowanie polityczne w prezydenckich kampaniach wyborczych na łamach prasy lokalnej- przykład "Gazety Olsztyńskiej"; Witryny WWW kandydatów w kampanii prezydenckiej 2005 roku w Polsce; Komunikowanie polityczne: analiza komparatystyczna kampanii w Polsce i Niemczech; 3. studia na d marketingiem politycznym: Fetyszyzacja opinii publicznej w marketingu; Manipulacja w komunikowaniu politycznym na przykładzie kampanii wyborczych w Polsce w 2005 roku; Relacje partii politycznych i mediów na lokalnym rynku politycznym. Studium przypadku dużych miast na Dolnym Śląsku; Audycje wyborcze jako źródło informacji o podmiotach politycznych; Kreowanie wizerunku politycznego w sytuacji kryzysowej- stan badań; 4. Studia nad opinią publiczną: Badania opinii publicznej- najnowsze wyzwania i ujęcia teoretyczne; Dyskusje wobec pojęcia i zjawiska opinii publicznej; Badania opinii publicznej w studiach nad demokratyzacją w Polsce; Opinia publiczna czy opinia mediów? Wykorzystanie sondaży opinii publicznej przez media; Cztery dzienniki i opinia. Wskaźniki ekspozycji formalnej jako czynnik wpływający na opinię społeczną; Młodzi wobec wyborów prezydenckich 2005 roku. Raport z badań
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 4)
1. Marketing polityczny i ocena jego realizacji poprzez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań, 2. Proces zarządzania marketingiem politycznym, 3. Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu, 4. Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych, 5. Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami, 6. Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych, 7. Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych, 8. Idea związku metropolitarnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego, 9. Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski, 10. Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych, 11. Działania marketingowe podmiotów politycznych o okresie międzywyborczym,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 5)
1. Potencjał rynku usług sportowo-rekreacyjnych dla młodzieży, 2. Segmentacja odbiorców widowiska sportowego i jej wpływ na kształtowanie produktu marketingowego, 3. Marketingowe aspekty finansowania sportu i inwestycji sportowych przez podmioty rynku biznesowego w Polsce na tle strategii do roku 2015, 4. Witryna www jako narzędzie komunikacji klubu z otoczeniem na przykładzie klubów piłki nożnej, 5. Sponsorzy CKM "Włókniarz" podmiotami finansującymi kluby i wydarzenia sportowe poprzez współpracę o charakterze promocyjno-rekreacyjnym, 6. Kształtowanie relacji partnerskich z interesariuszami na przykładzie KKS Lech Poznań, 7. Turystyka sportowa: motywy wyjazdów a rdzeń produktu, 8. Marketing w turystyce sportowej w regionie częstochowskim,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Co kształtuje kulturę? : 1. Czynniki kulturotwórcze, 2 .Wizerunek organizacji, 3. Kierownicy emocjonali i racjonalni. Cz.II W czym kultura się przejawia? : 1. Komuniakcja społęczna, 2. Rutynizacja zachowań, 3. Typ motywacji. Cz.III Stosunek do innych kultur : 1. Rywalizacja kulturowa, 2. Izolacja kulturowa, 3. Współpraca kulturowa, 4. Adaptacja kulturowa, Cz.V Stosunek do własnych odmieńców : 1. Kultura w procesie zmiany, 2. Kultury pluralistyczne, 3. Kultury stabilne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 7)
Zróbmy to Pozytywnieů Kampania parlamentarna Platformy Obywatelskiej w Kielcach w 2007 roku; Lojalność jako kapitał strategiczny ugrupowania politycznego w strukturze hierarchicznej i sieciowej; "Czarne slogany" w polskich wyborach parlamentarnych i prezydenckich; Polityk versus media. Przypadek Andrzeja Leppera; Mechanizmy medialnej legitymizacji i delegitymizacji podmiotów rynku politycznego; Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym; Public relations w promocji dobra publicznego na przykładzie akcesji Polski do Unii Europejskiej; Oddziaływanie władzy politycznej na sieć klastrową; Słowność w polityce - problemy partii populistycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Teoria polityki, 2.Przekształcenia współczesnej myśli politycznej, 3.Relacje między religią a zjawiskami politycznymi, 4.Procesy rozszerzenia funkcji i zakresu działalnia marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej