Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Chorzy
(1)
Marketing
(1)
Służba zdrowia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej