Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(79)
Forma i typ
Książki
(79)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(52)
dostępne
(49)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(51)
Czytelnia
(52)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Sikorski Czesław (1943- )
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Piziak Bartosz
(2)
Wasilewski Piotr (1965- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Arendt Łukasz
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bień Magdalena
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bęben Robert
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Depa Jakub
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Duda Aneta
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Florek Magdalena
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gobillot Emmanuel
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gros Urszula
(1)
Gądecki Jacek (1979- )
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Justyna Marlena
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kimla-Walenda Katarzyna
(1)
Kinowska Hanna
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kobylarek Aleksander (1968- )
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kostrzewa Agata
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Krupa Marian
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Makarenko Vadim
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Ner Katarzyna
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nizard Georges
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Podlasiak Zbigniew
(1)
Płoska Renata
(1)
Radomski Norbert
(1)
Reiher Robert H
(1)
Robbins Stephen P. (1943- )
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Rybicki Jacek (1959- )
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Sidor Monika
(1)
Sielska Alicja
(1)
Sikora Jan
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stalewski Tadeusz
(1)
Stanowicka-Traczyk Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(79)
Język
polski
(79)
Temat
Marketing
(15)
Zarządzanie
(12)
Socjologia
(10)
Organizacja
(9)
Komunikacja społeczna
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Socjologia organizacji
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Środki masowego przekazu
(7)
Media społecznościowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Reklama
(6)
Marketing polityczny
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Menedżerowie
(5)
Przywództwo
(5)
Psychologia pracy
(5)
Zachowanie organizacyjne
(5)
Autoprezentacja
(4)
Kampania wyborcza
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Praca
(4)
Socjologia pracy
(4)
Kadry
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Miasta
(3)
Polityka
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Public relations
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Socjologia kultury
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Czas pracy
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Image
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kampania społeczna
(2)
Kariera
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Metody badawcze
(2)
Mobbing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Polityka miejska
(2)
Praca zespołowa
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Reklama społeczna
(2)
Socjologia miasta
(2)
Społeczeństwo
(2)
Sukces
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Telewizja
(2)
Teoria organizacji
(2)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(2)
UrbanLab Gdynia
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zaufanie
(2)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Alkoholizm
(1)
Ankieta
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Blog
(1)
Decyzje
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Industrializacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Temat: czas
2001-
(17)
1989-2000
(4)
1901-2000
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Europa
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(19)
Podręcznik
(12)
Monografia
(10)
Praca zbiorowa
(8)
Raport z badań
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Poradnik
(1)
Szkic
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(46)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wprowadzenie; Układanie pytań; Dobór próby; Jak skłonić respondentów do odpowiedzi na ankietę; Kilka dodatkowych sposobów nakłonienia respondentów do odpowiedzi; Korzyści z dobrego zarządzania i dbałości o estetykę; Przygotowanie danych do analiz; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym; 2. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej- analiza agendy tematycznej; 3. Telewizyjna reklama polityczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Zaufanie 1.1. Pojęcie zaufania 1.2. Typologia zaufania 1.3. Kształtowanie się zaufania 1.4. Znaczenie zaufania w organizacjach 1.5. Zarządzanie zaufaniem i kultura zaufania Rozdział 2. Przywództwo 2.1. Pojęcie przywództwa 2.2. Typologia i paradygmaty przywództwa 2.3. Modele przywództwa i czynniki determinujące jego styl 2.4. Znaczenie przywództwa w rozwoju i doskonaleniu organizacji 2.5. Znaczenie przywództwa w rozwoju człowieka Rozdział 3. Innowacyjność i kreatywność 3.1. Pojęcie innowacyjności, kreatywności i postaw z nimi związanych 3.2. Typologia innowacji i kreatywności 3.3. Czynniki wpływające na innowacyjność, kreatywność 3.4. Bariery kreatywności i innowacyjności 3.5. Znaczenie innowacji w rozwoju człowieka i organizacji Rozdział 4. Praca zespołowa 4.1. Pojęcie zespołu oraz pracy zespołowej 4.2. Podstawowe typologie zespołów 4.3. Role w zespole 4.4. Organizacja pracy zespołowej 4.5. Praca zespołowa a efektywność 4.6. Pozytywne oraz negatywne aspekty związane z koncepcją pracy zespołowej 4.7. Znaczenie komunikacji w kontekście pracy zespołowej 4.8. Powołanie zespołu w sytuacji reklamacji klienta - studium przypadku Rozdział 5. Zaangażowanie w pracę 5.1. Pojęcie zaangażowania w pracę 5.2. Typologia form zaangażowania 5.3. Czynniki determinujące zaangażowanie w pracę i cechy zaangażowanego pracownika 5.4. Badanie zaangażowania pracowników 5.5. Zarządzanie przez zaangażowanie 5.6. Znaczenie zaangażowania pracowników w rozwoju organizacji 5.7. Znaczenie zaangażowania w pracę w rozwoju człowieka i jego samorealizacji Rozdział 6. Satysfakcja z pracy 6.1. Satysfakcja pracownika 6.2. Modele satysfakcji pracownika 6.3. Czynniki wpływające na satysfakcję pracownika 6.4. Satysfakcja jako ważny element budujący lojalność pracownika 6.5. Satysfakcja z pracy jako czynnik wpływający na proces i jakość pracy 6.6. Satysfakcja z pracy a jakość życia Rozdział 7. Kultura organizacyjna jako element wspierający człowieka w organizacji 7.1. Kultura w organizacji 7.2. Klasyfikacja kultur organizacyjnych 7.3. Elementy składowe kultury organizacyjnej 7.4. Funkcje kultury organizacyjnej 7.5. Krytyczne podejście do kultury organizacyjnej; Literatura; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Prawne aspekty ochrony języka polskiego, 2. Rada Języka Polskiego, 3. Poradnie językowe, 4. Marketing, leasing, businesswoman, czyli o zapożyczeniach, 5. E-mail, kasa, sponsor, czyli o wyrazach modnych, 6. Menedżer, biznesmen, e-commerce, czyli o języku biznesu, 7. Piwo bezalkoholowe, superpewność, megabit, czyli o języku reklamy, 8. Lista wyrazów często mylonych (wybór), 9. Najczęściej spotykane błędy językowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: R. 1 Ekonomiczna teoria dyskryminacji - wprowadzenie: Dyskryminacja i jej rodzaje; Prezentacja wybranych neoklasycznych teorii dyskryminacji i modeli ekonomicznych; Ekonomiczna analiza dyskryminacji kobiet na rynku pracy. R. 2 Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy dawniej i dziś: Dyskryminacja kobiet w Polsce przed i po transformacji ustrojowej z 1989 r.; Kobieta na polskim rynku pracy współcześnie; Polka na europejskim rynku pracy - analiza porównawcza. R. 3 Problem równości płci w świetle prawa stanowionego: Równość płci na rynku pracy w prawie wspólnotowym; Równość płci na rynku pracy w polskim prawodawstwie; Ochrona pracy zawodowej kobiet w prawie międzynarodowym. Dokumenty ratyfikowane przez Polskę - zarys ogólny. R. 4 Przyczyny dyskryminacji kobiet na polskim rynku pracy - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej: Prezentacja wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczących kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Analiza ekonomiczna wybranych przepisów i instrumentów polityki społecznej dotyczącej kobiet na rynku pracy w okresie ciąży i macierzyństwa; Przyczyny dyskryminacji kobiet na rynku pracy w Polsce - badania własne. Problem dyskryminacji instytucjonalnej. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie Rozdział 1. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.1. Geneza wirtualności 1.2. Wirtualność organizacji w naukach o zarządzaniu 1.3. Pomiar wirtualności Rozdział 2. E-kultura jako forma kultury organizacyjnej – ujęcie teoretyczno-metodyczne 2.1. Kultura organizacyjna – definicje i wymiary 2.2. E-kultura – istota i charakterystyka 2.3. Wymiary e-kultury Rozdział 3. Metodyka badania e-kultury 3.1. Struktura procesu badawczego 3.2. Metodyka ilościowych badań empirycznych wirtualności i e-kultury Rozdział 4. Model e-kultury organizacji IT działających w Polsce 4.1. Empiryczna weryfikacja modelu e-kultury 4.2. Analiza związków wirtualności z e-kulturą 4.3. Wnioski z interpretacji związków wirtualności z poszczególnymi wymiarami e-kultury na podstawie wyników wnioskowania statystycznego Rozdział 5. Praktyki zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze – badania jakościowe 5.1. Wywiad jakościowy 5.2. Raport z wywiadów jakościowych 5.3. Interpretacja wywiadów jakościowych na temat praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze 5.4. Wskazówki dla działów personalnych dotyczące wdrożenia e-kultury 5.5. Słabe strony e-kultury Rozdział 6. Wnioski i rekomendacje; Załącznik; Studium przypadku praktyk zarządzania kapitałem ludzkim w e-kulturze w wybranej organizacji; Bibliografia; Streszczenia; Wykaz tabel; Wykaz wykresów i rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gry; 2. Gracze; 3. Mechanizmy; 4. Grywalizacja w edukacji; 5. Grywalizacja w miejscu pracy; 6. Marka jako gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura; Społeczeństwo wiedzy; Społeczeństwo informacyjne; Prawo; Nowa ekonomia: Marketing i zarządzanie; Przestępczość komputerowa i bezpieczeństwo systemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Adaptacja modelu urban labu w Gdyni i w Rzeszowie – teoria a rzeczywistość 1.1. Modelowe ujęcie urban labu dostosowanego do warunków polskich 1.2. Urban Lab Gdynia 1.3. Urban Lab Rzeszów 1.4. Rola Instytutu Rozwoju Miast i Regionów w projekcie 2. Struktura organizacyjna urban labów 2.1. Zespół urban labu 2.2. Grupa Strategiczna 2.3. Zespół Tematyczny 3. Działalność Urban Labów w Gdyni i w Rzeszowie – dobre praktyki 3.1. Otwieranie danych miejskich 3.2. Hackathon miejski 3.3. Inkubator Innowacji Miejskich 3.4. Rzeszowskie Laboratorium Badań Miejskich 3.5. Gdyńska Platforma Dialogu (Decidim) 3.6. Urban Cafe 3.7. Inne aktywności podejmowane w laboratoriach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I : 1.Kirunki działań projakościowych na uczelni wyższej, 2.Edukacja menedżerska w wybrnaych krajach rozwiniętych, 3.Kształcenie zorientowane na studenta - sceptycznie o metaforze "student klinetem", 4.Ocena jakości kształcenia na studiach podyplomowych na przykładzie Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu, 5.Studia dwustopniowe na kierunku zarządzanie i marketing - zarys proponowanej koncepcji. R.II : 6.Programy nauczania na kierunku zarządzanie i marketing, 7.Oceny przydatkońsi i atrakcyjności przedmiotów nauczania, 8.Samoocena badanych pod względem przygotowania do zawodu przez studia, 9.Kontakty z otoczeniem gospodarczym w trakcie studiów (według opinii badanych), 10.Motywacje i satysfakcje z ukończenia studiów, 11.Uzyskane efekty studiów na kierunku zarządzanie i marketing według opinii dyplomatów, 12.Nauczyciele akademiccy w opinii studentów, 13.Ocena wiedzy studentów - informowanie, motywowanie czy wypłata?, 14.Nieuczciwe praktyki związane z pisaniem i obroną pracy magisterskiej, 15.Jakość administracyjnej obsługi studentów na badanym wydziale uczelni według ich opinii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 164)
1.Strategi interncajonalizacji przedsiębiorstw, 2.Joint venture jako sposób wejścia na rynki zagraniczne, 3.Determinanty i kierunki rozwoju joint venture w Polsce, 4.Przesłanki wyboru joint venture jako formy wejścia przedsiębiorstw zagranciznych na rynek polski, 5.Strategie marketingowe spółek joint venture na rynku polskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kampanie wyborcze w społeczeństwach demokratycznych; Socjologiczna analiza teorii marketingu politycznego w warunkach demokracji uczestniczącej; Narracja, dialog, polityka; 2. Marketing polityczny w praktyce- Socjopolityczna analiza komunikacji politycznej na szczeblu lokalnym; Analiza reklam wyborczych w kampanii Parlamentarnej (2005) i samorządowej (2006); Marketing polityczny w Internecie. Prezydenci miast województwa śląskiego w interaktywnej Sieci; 3. Miejsce kobiet w życiu politycznym województwa śląskiego; Rola płci w kampanii samorządowej w opinii kandydatek i kandydatów do samorządu lokalnego w wyborach 2006 r. w województwie śląskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Natura stanu bycia dzieckiem. 2. Klasyfikacja dobrych, neutralnych i niebezpiecznych produktów oraz programów. 3. Trzy wymiary rozwoju. 4. Wiek niewinności - o urodzenia do trzeciego roku życia. 5. Bezkrytyczne lata - od trzeciego do siódmego roku życia. 6. Etap rozwoju "dziel i rządź" - wiek od ośmiu do dwunastu lat. 7. Okres dojrzewania - wiek od trzynastu do piętnastu lat. 8. Późny okres dojrzewania - wiek od szesnastu do dziewiętnastu lat. 9. Zastosowanie wiedzy w praktyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja społeczna a zarządzanie humanistyczne; Zarządzanie; Rola menedżera w procesie komunikacji. 1. Media w komunikacji: Radio i zarządzanie - wizerunek a odpowiedzialność; Widz telewizji - menedżer mimo woli; Fasady i maski - współdziałanie menedżerów i dziennikarzy. 2. Aspekty komunikacji w pracy menedżera: Anegdota w zarządzaniu; Dialog i solidarność; „Choć zdeptał mnie wielki, przysadzisty tur - ja stawiam”. Absurdalny humor jako przestrzeń heterotopii organizacyjnej; Najnowsze strategie komunikacji teatralnej jako źródło inspiracji dla zarządzania; Film. Na styku fikcji i rzeczywistości organizacyjnej; Poezja i zarządzanie - inspiracje dla menadżera humanisty. 3. Obszary i narzędzia komunikacji: Piksel czy litera? Obraz fotograficzny w komunikacji społecznej; Jak rozmawiać z przeszłością, by wzbogacić komunikację w teraźniejszości, czyli o porażkach z histografii organizacji; Tracking aktywności - obietnica i zagrożenie dla menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Internet we współczesnym świecie; 2. Konsument w wirtualnej przestrzeni; 3. E-usługi publicznej (e-administracja; e-zdrowie; e-edukacja); 4. E-usugi a zagospodarowanie czasu wolnego (e-handel; e-turystyka; e-kultura); 5. E-usługi związane z finansami gospodarstw domowych (e-bankowość i e-ubezpieczenia); 6. Ochrona i edukacja e-konsumentów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Rozdział 1. Współczesne wyzwania a sukces w biznesie 1.1. Uwarunkowania współczesnego biznesu 1.2. Rozwój społeczno-ekonomiczny a innowacje 1.3. Kreatywność jako źródło innowacji 1.4. Sektory i zawody kreatywne 1.5. Postrzeganie zawodów kreatywnych 1.6. Potencjał i Efekty Kreatywności dla Biznesu Rozdział 2. Sukces i porażka 2.1. Istota i wymiary sukcesu: Istota sukcesu; Sukces w biznesie; 2.2. Jak postrzegają sukces artyści (twórcy)?: Wizja sukcesu; Relatywizm w ocenie sukcesu; Znaczenie oceny odbiorców; Sukces artystyczny i komercyjny – dylematy; 2.3. Miary sukcesu artystów (twórców): Nagrody i recenzje; Akceptacja; Wymiar finansowy sukcesu; Kryteria oceny a ulotność sukcesu; 2.4. Porażki i pułapki: Czy porażka jest porażką?; Symptomy nadciągającej porażki; Przewidywalne okoliczności pojawienia się porażki; Trudne do przewidzenia okoliczności porażki; Obrona przed porażką; Rozdział 3. Osiągnięcia twórcze. Inspiracja, ekspansja, końcowy efekt 3.1. Inspiracja – źródło i mechanizm wykształcania pomysłu: Źródła inspiracji twórczej; Mechanizm gromadzenia idei; Genialna myśl czy żmudne pasmo modyfikacji?; 3.2. Ekspansja – praca nad projektem: Końcowy efekt – ograniczenia działania twórcy; Błędy i znikome efekty działania; 3.3. Podstawy osiągnięć twórczych: Szczęście; Praca; Talent; Odwaga; Rozdział 4. Istota i uwarunkowania kreatywności 4.1. Czym jest kreatywność? Myślenie dywergentne i konwergentne; Twórczość; Definiowanie kreatywności; Kreatywność w opinii artystów; Pomiar kreatywności; 4.2. Kreatywność na poziomie grup społecznych: Kreatywność społeczeństw i grup społecznych; Kultura kreatywności w budowie kapitału społecznego; 4.3. Wybrane uwarunkowania kreatywności: Autonomia działania; Wpływ presji czasu; Osobowość twórcy; Inne uwarunkowania; Rozdział 5. Postawy, pasje i cechy twórców 5.1. Postawa i pasja twórcza: Cechy zachowań kreatywnych; Wyzwalanie, wzmacnianie i osłabianie kreatywności; Pasja i jej źródła; Znaczenie pasji pozazawodowych; 5.2. Twórcy: Cechy osób kreatywnych; Samotność i introwertyczność; Rozdział 6. Wyzwalanie kreatywności – życie w szkole czy szkoła życia 6.1. Sztuka a życie: Rady ze szczyptą ostrożności; Identyfikacja otaczającej rzeczywistości; Specyficzne atuty wybranych dziedzin sztuki; 6.2. Nauczanie czy wyzwalanie kreatywności: Czy można się nauczyć kreatywności?; Jak wyzwalać kreatywność?; Kreatywność a wiek twórców; Wyzwalanie kreatywności w procesie kształcenia; Warsztat teatralny w ramach KAMP; 6.3. Rola liderów (przywódców) 6.4. Metody wyzwalania kreatywności: Kierunki działań szkoleniowych; Wybrane techniki wyzwalania kreatywności; Trening kreatywności; Działania artystyczne; Podsumowanie; Antologia od A do T mniej konwencjonalnych CV; Bibliografia; Załącznik 1; Załącznik 2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wizerunek miasta jako rezultat oddziaływania strategii tożsamości: Tożsamość a wizerunek miasta; Rola strategii tożsamości w kształtowaniu wizerunku miasta; Miejsce strategii tożsamości w strategii rozwoju miasta; 2. Kształtowanie wizerunku miast polskich w świetle badań ankietowych: Metody badań ankietowych; Pożądany wizerunek jako cel strategii tożsamości miasta; Planowanie strategii tożsamości kształtującej wizerunek miasta; Instrumenty kształtowania wizerunku miasta; Rola systemu identyfikacji wizualnej w kształtowaniu wizerunku miasta; Komunikacja jako instrument kształtowania wizerunku miasta; Wizerunek Wizerunek sytuacja kryzysowa w mieście; Marketing mix w kształtowaniu wizerunku miasta: strategia produktu, cen, dystrybucji, promocji; 3. Bariery w kształtowaniu wizerunku miasta i pożądane zmiany w instrumentach strategii tożsamości: Bariery realizacji planowanych zmian w strategii tożsamości miasta; Pożądane zmiany w kształtowaniu wizerunku miasta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie - Instytut Pracy i Spraw Socjalnych)
1. Wprowadzenie; 2. Uwarunkowania społeczno-gospodarcze powiatu makowskiego; 3. Analiza SWOT lokalnego rynku pracy; 4. Obszary priorytetowe prograu promocji zatrudniania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej