Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(28)
Forma i typ
Książki
(27)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(23)
Autor
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
(3)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(3)
Rudawska Iga
(3)
Dobska Monika
(2)
Nowotarska-Romaniak Beata
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Berliński Andrzej
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czernicka Aneta
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Dobski Paweł
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Dytkowska Grażyna
(1)
Dzięcioł Paweł
(1)
Feret Krzysztof
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Głowacka Maria Danuta
(1)
Hady Joanna
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Juraszek Marian
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Kautsch Marcin
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Markowski Tadeusz (1949- )
(1)
Mojs Ewa
(1)
Możdżonek Monika
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Owocorz-Cydzik Barbara
(1)
Paszkowska Małgorzata
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Rosak Joanna
(1)
Rychter Arkadiusz
(1)
Selejdak Jacek
(1)
Shalowitz Joel (1953- )
(1)
Skica Tomasz
(1)
Sobusik Dariusz
(1)
Stevens Robert J. (1955- )
(1)
Szmulik Agata
(1)
Thielmann Dawid
(1)
Trela Arkadiusz
(1)
Trocki Michał (1945- )
(1)
Wnuk Jan
(1)
Woźniak-Sobczak Barbara
(1)
Zalewski Zbigniew (1956- )
(1)
Żołędowska Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Temat
Służba zdrowia
(23)
Zarządzanie służbą zdrowia
(12)
Zarządzanie jakością
(10)
Marketing
(8)
Zdrowie publiczne
(8)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(4)
Jakość usług
(4)
Lekarze a pacjenci
(3)
Promocja zdrowia
(3)
Usługi
(3)
Chorzy
(2)
Marketing partnerski
(2)
Polityka zdrowotna
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Sektor publiczny
(2)
Szpitale
(2)
Usługi prozdrowotne
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biopaliwa
(1)
Budżet
(1)
Controlling
(1)
Etyka lekarska
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Innowacje
(1)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Leczenie
(1)
Leki
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Obsługa klienta
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Usługi publiczne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Gatunek
Praca zbiorowa
(6)
Opracowanie
(4)
Monografia
(3)
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Medycyna i zdrowie
(15)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia / red. nauk. Jan Hartman, Zbigniew Zalewski. - Stan prawny na 1.10.2013 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2013. - 199 s. : il. ; 20 cm.
O sprawiedliwym systemie zdrowotnym; cele etyczne i ograniczenia strukturalne w zarządzaniu systemem ochrony zdrowia; Odpowiedzialność w zarządzaniu placówką zdrowia publicznego; Pojecie sprawiedliwości w bioetyce (w interpretacjach liberalnych i libertariańskich); Wybrane problemy etyczne w zarządzaniu pielęgniarstwem; Etyczne aspekty zarządzania szpitalem klinicznym. Miedzy misją a oczekiwaniami rynku; Kompetencje kas chorych i Narodowego Funduszu Zdrowia a zarządzanie środkami finansowymi. Etyczne problemy reprezentacji potrzeb zdrowotnych; Etyka w ochronie technologii medycznych; Powszechny i równy dostęp do świadczeń opieki zdrowotnej w systemie powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce; Odpowiedzialność szpitala z tytułu zdarzeń medycznych; Błędy medyczne a bezpieczeństwo pacjenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie; 2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej; 3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej; 4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi; 5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Gabinety lekarskie na rynku usług zdrowotnych; 2. Koncepcja marketingowego zarządzania gabinetem lekarskim; 3. Otoczenie gabinetu lekarskiego; 4. Sposoby konkurowania gabinetów lekarskich; 5. Segmentacja pacjentów a działania gabinetu; 6. Zachowania pacjentów; 7. Badania marketingowe na rynku usług medycznych; 8. Usługi gabinetów lekarskich; 10. Zarządzanie wizerunkiem placówki medycznej; 11. Zarządzanie marką placówki medycznej; 12. Strategie cenowe gabinetów lekarskich; 13. Promocja gabinetów lekarskich; 14. Rola personelu w zarządzaniu marketingowym; 15. Neuromarketing a działania gabinetu; 16. Plan marketingowy gabinetu lekarskiego; 17. Negocjacje w sferze usług zdrowotnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumienie system opieki zdrowotnej oraz roli marketingu; 2. Analiza rynku; 3. Zastosowanie koncepcji marketingu mix; 4. Wdrażanie i kontrolowanie działań marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych, Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Istota marketingu usług zdrowotnych, System informacji marketingowej w placówce służby zdrowia, Metody analizy warunków działania na rynku usług zdrowotnych, Segmentacja rynku usług zdrowotnych Marketingowa strategia działania placówki służby zdrowia i jej elementy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Przesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych. II. Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług. III. Miejsca kontaktu pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów. IV. Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej. V. Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość. VI. Podstawy personelu a sukces placówki. VII. Relacje przełożonego z podwładnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zdrowie i usługi z nim związane we współczesnym świecie, 2. Przekształcenia w opiece zdrowotnej, 3. Marketing w opiece zdrowotnej - wybrane aspekty, 4. Marketing w praktyce podmiotów opieki zdrowotnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w ochronie zdrowia / red. nauk. Aleksandra Czerw. - Warszawa : Difin, 2010. - 175, [1] s. : rys. , tab. , wykr. ; 23 cm.
I. Marketing usługi zdrowotnej: 1. Usługa zdrowotna jako produkt marketingowy; 2. Marketingowe badania rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; 3. Segmentacja rynku usług zdrowotnych w sektorze prywatnym; II. Marketing produktu leczniczego: 1. Rynek farmaceutyczny- charakterystyka; 2. Kompozycja marketingu-mix produktu leczniczego; Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym; 3. Marketing społeczny w kształtowaniu postaw zdrowotnych na przykładzie dzieci i młodzieży: 1. Marketing społeczny- pojęcia podstawowe; 2. Reklamowa kampania społeczna jako istotny element marketingu społecznego; 3. Postawy zdrowotne dzieci i młodzieży; 4. Rola marketingu społecznego w tworzeniu programów zdrowotnych dla dzieci i młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Analiza strategiczna zakładów opieki zdrowotnej, 2. Planowanie strategiczne w zakładach opieki zdrowotnej, 3. Restrukturyzacja zakładów opieki zdrowotnej, 4. Marketing w opiece zdrowotnej, 5. Zarządzanie procesami leczenia w opiece zdrowotnej, 6. TQM - zarządzanie przez jakość w zakładach opieki zdrowotnej, 7. Zarządzanie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie ochroną zdrowia)
1. Wizerunek ochrony zdrowia - wymiar makroekonomiczny. 2.Wizerunek placówek medycznych - wymiar mikroekonomiczny. 3.Kształtowanie wizerunku placówek medycznych a marketing relacji. 4.Instrumenty kształtowania wizerunku placówek ochrony zdrowia. Jakość a wizerunek placówki medycznej. Wizerunek placówki medycznej - aspekt praktyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy funkcjonowania opieki zdrowotnej, 1.1. Kategorie pojęciowe opieki zdrowotnej, 1.2. Mechanizm rynkowy a specyfika opieki zdrowotnej, 1.3. Mechanizmy ingerencji państwa w opiece zdrowotnej, 2. Przesłanki urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.1. Pojęcie urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.2. Sektorowe przesłanki urynkowienia, 2.3. Pozasektoroweprzesłanki urynkowienia, 2.4. Doświadczenia Polski z rynkiem wewnetrznym w opiece zdrowotnej, 3. Koncepcja marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.1. Paradygmat marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.2. Wartośc relacji pacjent-usługowca, 3.3. Specyfika wymiany w opiece zdrowotnej, 3.4. Zaufanie i zaangażowanie w relacji usługowca-pacjent, 4. Elementy rynkowe po stronie podaży opieki zdrowotnej, 4.1. Obszary i mechanizmy konkurencji w opiece zdrowotnej, 4.2. Dylematy konkurencji publicznej, 4.3. Metody finansowania usłuh\g zdrowotnych i ich konsekwencje, 4.4. Decentralizacja uprawnień w opiece zdrowotnej, 4.5. Świadczenie usług zdrowotnych przez podmioty sektora niepublicznego, 5. Elementy rynkowe po stronie popytu na opiekę zdrowotną, 5.1. Swoboda wyboru usługodawcy przez pacjentów, 5.2. Współpłacenie pacjentów za usługi opieki zdrowotnej, 6. Narzędzia marketingu w opiece zdrowotnej, 6.1. Struktura usługi zdrowotnej jako produktu, 6.2. Tworzenie oferty usługowej. 6.3. Cena jako instrument marketingu, 6.4. Komunikacja marketingowa w relacji z pacjentami, 7. Obsługa pacjentów i ocena wartości relacji w opiece zdrowotnej, 7.1. Obsługa pacjentów, 7.2. Ocena wartości relacji pacjent-usługowca, 7.3. Wartośc relacji z perspektywy pacjenta, 7.4. Wartośc relacji z perspektywy usługodawcy, 8. Kierunki doskonalenia systemu opieki zdrowotnej w Polsce, 8.1. Nowa rola władz publicznych i koncepcja stewarda, 8.2. Etyczne i ekonomiczne aspekty podejmowania wyborów w opiece zdrowotnej, 8.3. Stymulowanie efektywności usługodawców opieki zdrowotnej, 8.4. Bodżce elektywnościowe kierowane do pacjentów, 8.5. przyszłośc marketingu w opiece zdrowotnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Rynkowe i środowiskowe uwarunkowania strategicznego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 1. Zakład opieki zdrowotnej jako samodzielny podmiot na wyłaniającym się rynku usług medycznych, 2. Rynek usług medycznych i jego otoczenie, 3. Wybrane koncepcje i metody zarządzania strategicznego. Cz.II Ekonomiczne i finansowe podstawy zarządzania w sferze opieki zdrowotnej: 4. Ekonomiczne aspekty zarządzania opieką zdrowotną, 5. Zarzadzanie gospodarką finanswą zakłądów opeiki zdrowotnej. Cz.III Istota i kierunki restrukturyzacji zakąłdu opieki zdrowotnej: 6. Teoria i praktyka restrukturyzacji ochrony zdrowia w Polsce, 7. Restrukturyzacja opieki zdrowotnej w wymiarze regionalnym i loklanym. Cz.IV Współczesne koncepcje zintegrowanego zarządzania zakładami opieki zdrowotnej: 8. Wprowadzenie do marketingowego zarządzania organizacją świadczącą usługi medyczne, 9. Marketingowa interpretacja jakości w usługach medycznych, 10. wykorzystanie strategii projakościowej w zarządzaniu zakłądem opieki zdrowotnej, 11. Zarządzanie wiedzą w zakładach opieki zdrowotnej. Cz.V Kluczowa rola personelu w zarządzaniu zakładem opieki zdrowotnej: 12. Geneza i teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi, 13. Dobór personelu medycznego, 14. Motywowanie personelu i zarządzanie kompetencjami w zakładzie opieki zdrowotnej, 15. Podnoszenie kwalifikacji i samorozwój personleu medycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Wstęp; 1. Nowoczesna koncepcja świadczenia usług publicznych - zmiana w kierunku nowego zarządzania publicznego; 2. Pojmowanie efektywności organizacji - definiowanie, pomiar; 3. Pomiar efektywności w organizacjach ochrony zdrowia; 4. Ocena efektywności wybranych działań podejmowanych w systemie ochrony zdrowia i jego podmiotach; 5. Pomiar efektywności organizacji publicznych na przykładzie sektora ochrony zdrowia - wyniki badań ilościowych; 6. Zastosowanie karty monitorowania strategii do zarządzania publiczną jednostką ochrony zdrowia - studium przypadku; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Organizacja doskonaląca się; 2. Konteksty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie pracy; 3. Kompetencje zawodowe a kompetencje osobiste; Współczesne tendencje w motywowaniu do pracy; 5. Jakość w systemie opieki zdrowotnej - rola kadry medycznej w procesie kształtowania jakości i zarządzania podmiotem leczniczym; 6. Odpowiedzialność za jakość działań w podmiocie leczniczym; 7. Budowanie projektów podnoszących jakość działań; 8. Podmiot leczniczy podstawowym ogniwem systemu. Aspekty organizacyjno-ekonomiczne; 9. Identyfikowanie misji i celów działań w podmiocie leczniczym; 10. Czynniki obciążające w pracy w ochronie zdrowia - wybrane aspekty; 11. Wymierne versus niewymierne źródła satysfakcji z pracy; 12. Szpital jako miejsce pracy; Źródła i mierniki satysfakcji pacjenta; 14. Teoretyczne aspekty analizy zatrudnienia; 15. Formy zatrudnienia w podmiotach leczniczych; 16. Rekrutacja i selekcja pracowników; 17. Planowanie ścieżki rozwoju zawodowego; 18. Analiza błędów procesu zarządzania kadrami; 19. Oceny pracownicze; 20. Wypalenie zawodowe jako czynnik zmieniający efektywność pracownika; 21. Kompetencje farmaceutów w kontaktach z pacjentami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola akredytacji w zarządzaniu szpitalem / Paweł Dzięcioł. - Warszawa : CeDeWu , 2015. - 110, [1] s. : il. ; 24 cm.
Percepcja jakości w usługach medycznych; Uwarunkowania wdrożenia orientacji projakościowej w usługach medycznych; Rola centrum Monitorowania Jakością w Ochronie Zdrowia w podnoszeniu jakości świadczeń medycznych; Rola znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w zarządzaniu szpitalem w świetle badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Polityka ochrony zdrowia i warunki jej tworzenia, 2. Samorząd terytorialny jako podmiot polityki ochrony zdrowia, 3. Finansowanie sfery ochrony zdrowia w jednostce samorządu terytorialnego, 4. Diagnoza potrzeb zdrowotnych jako narzędzie racjonalnej polityki zdrowotnej, 5. Zasady tworzenia planów zdrowotnych dla jednostek samorządu terytorialnego, 6. Informacja jako narzędzie wspierające racjonalne zarządzanie ochroną zdrowia w skali regionalnej i ogólnokrajowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola zapewnienia jakości w zarządzaniu organizacjami; 2. Percepcja jakości w usługach medycznych; 3. Rola marketingu relacyjnego w kształtowaniu jakości usług medycznych; Integracja systemów zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Koncepcje i teorie zarządzania publicznego; 1. Kapitał społeczny a sprawność sfery publicznej, 2. Specyficzne cechy organizacji publicznej, 3. Nauka administracji, zarządzanie publiczne w paradygmat rządzenia publicznego, 4. Stare i nowe koncepcje zarządzania publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 5. Model zarządzania terytorialnego. Cz. II Zarządzanie publiczne w świetle badań empirycznych: 6. Innowacyjność w samorządzie terytorialnym, 7. Monitoring publicznych usług kultury w systemie analiz samorządowych, 8. Doświadczenia urzędów administracji publicznej we wprowadzaniu nowoczesnych metod zarządzania, 9. Istota zarządzania jakością, wydajnością i działalnością operacyjną organizacji publicznej, 10. Potrzeby pacjenta wyznacznikiem zarządzania jakością w placówkach medycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej