Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Czytelnia
(3)
Autor
Figiel Szczepan
(2)
Kozłowski Wojciech
(2)
Pilarski Stanisław
(2)
Niewiadomski Kazimierz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Rolnictwo
(3)
Rynek
(3)
Agrobiznes
(1)
Marketing
(1)
Unia Europejska
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R.1 Podstawy agrobiznesu; R.2 Rynek żywności jako element rozwoju agrobiznesu; R.3 Otoczenie agrobiznesu; R.4 Zorganizowane i niezorganizowane rynki rolne; R.5 Integracja w agrobiznesie. Wspólna Polityka Rolna UE; R.6 Marketing w agrobiznesie; R.7 Strategie firm w agrobiznesie; R.8 Specyfika strategii branżowych w agrobiznesie; R.9 Zarządzanie jakością w agrobiznesie; R.10 Rolnictwo intensywne i rolnictwo ekologiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i funkcjonowanie systemu agrobiznesu: Koncepcja agrobiznesu; Struktura systemu agrobiznesu; Przesłanki funkcjonowania i rozwoju agrobiznesu. 2. Łańcuch marketingowy w agrobiznesie: Pojęcie i funkcje łańcucha marketingowego; Integracja w obrębie łańcucha marketingowego; Sprawność łańcucha marketingowego. 3. Mechanizm rynkowy w agrobiznesie: Pojęcie rynku; Popyt i podaż; Elastyczność cenowa popytu i podaży; Równowaga rynkowa; Samoregulacja i stabilność rynku. 4. Efektywność funkcjonowania rynku: Pojęcie i uwarunkowania efektywnego rynku; Infrastruktura rynku żywnościowego; Informacja rynkowa; Interwencjonizm rządowy. 5. Ryzyko rynkowe w agrobiznesie: Źródła i metody ograniczania ryzyka rynkowego; Handlowe metody ograniczania ryzyka rynkowego; Giełdy towarowe transakcji terminowych; Prognozowanie cen rolnych. 6. Podstawy strategii marketingowej firmy: Rola i miejsce marketingu w firmie; Strategia marketingowa na tle strategii firmy; Ocena i kształtowanie pozycji rynkowej firmy; Przewaga konkurencyjna; Separacja rynkowa produktu; Mieszanka marketingowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postępowanie konsumenta na rynku: Istota postępowania konsumenta na rynku; Uwarunkowania postępowania konsumenta na rynku; Model postępowania konsumenta na rynku. 2. Informacja rynkowa i badania marketingowe: Środowisko rynkowe firmy; System informacji rynkowej; Zakres badań marketingowych; Procedura badań marketingowych. 3. Ukierunkowanie działań firmy na segmenty rynkowe: Rozumienie rynku w kategoriach potrzeb; Segmentacja rynku; Wybór rynku docelowego; Umiejscawianie produktu. 4. Produkt: Marketingowa koncepcja produktu; Marka i opakowanie; Zarządzanie asortymentem produktów; Wprowadzanie i rozwój nowego produktu. 5. Cena: Znaczenie ceny w mieszance marketingowej; Czynniki wpływające na decyzje cenowe; Metody ustalania cen; Polityka cenowa wprowadzania nowego produktu na rynek. 6. Promocja: Miejsce promocji w mieszance marketingowej; Reklama i aktywizacja sprzedaży; Relacje publiczne i sprzedaż osobista; Opracowanie programu promocji. 7. Dystrybucja: Miejsce dystrybucji w mieszance marketingowej; Typy kanałów dystrybucji i uwarunkowania ich wyboru; Pośrednicy w kanale dystrybucji; Intensywność dystrybucji produktów; Logistyka dystrybucji. 8. Plan marketingowy: Proces planowania marketingowego; Struktura planu marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej