Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(97)
Forma i typ
Książki
(95)
Publikacje naukowe
(22)
Publikacje fachowe
(19)
Poradniki i przewodniki
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Czasopisma
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(72)
tylko na miejscu
(66)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(78)
Czytelnia
(66)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(3)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Cichosz Adam
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech (1954- )
(2)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(2)
Jachnis Anna (1959- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Mazurek-Kucharska Beata
(2)
Paluchowski Władysław J
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Wojciechowska-Filipek Sylwia
(2)
Zaltman Gerald
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Artymiak Jacek
(1)
Bailey Reinholdt Barbara
(1)
Baka Łukasz
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Blanchard Madeleine
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Blanchard Scott
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Jan (pedagogika)
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Broweus Niklas
(1)
Brzezowska Agnieszka
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Carew Donald
(1)
Chmiel Katarzyna
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Conley Randy
(1)
Copp Tomasz
(1)
Cuff Kathy
(1)
Cunningham Jane
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Demarest Garry
(1)
Diaz-Ortiz Claire (1982- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dyrda Mirosław Jan (1945- )
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edmonds Chris
(1)
Edmondson Amy C
(1)
Enkelmann Nikolaus B. (1936- )
(1)
Figiel Adam
(1)
Finch Fred
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fowler Susan (ok. 1990- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Glaser Robert
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golnau Wiesław (1965- )
(1)
Good Lael
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gros Urszula
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Halsey Victoria
(1)
Hawkins Laurence
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Myśl! ...i bogać się
(1)
Hoekstra Judd
(1)
Hopkins Tom
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Hultén Bertil (1949- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska Anna
(1)
Kanarski Leszek
(1)
Kandarian Fay
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kmiecik-Baran Krystyna (1948- )
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalczyk Elżbieta
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(16)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(42)
1990 - 1999
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(94)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(94)
angielski
(3)
Temat
Zarządzanie
(22)
Psychologia pracy
(21)
Motywacja pracy
(17)
Marketing
(13)
Menedżerowie
(13)
Reklama
(13)
Praca
(12)
Organizacja
(11)
Psychologia zarządzania
(11)
Zachowanie organizacyjne
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Kadry
(8)
Motywacja
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Przywództwo
(8)
Relacje międzyludzkie
(7)
Decyzje
(6)
Mentoring
(6)
Coaching
(5)
Psychologia
(5)
Stres zawodowy
(5)
Sukces
(5)
Inteligencja emocjonalna
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Mobbing
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Stres
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Kariera
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci
(3)
Marketing polityczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Postawy
(3)
Produktywność pracy
(3)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Płaca
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Uczucia
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Ceny
(2)
Dzieci
(2)
Handel
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Negocjacje
(2)
Ocena pracowników
(2)
Organizacja pracy
(2)
Polityka
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Socjologia pracy
(2)
Spostrzeganie
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Turystyka
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zatrudnienie
(2)
Awans zawodowy
(1)
BHP
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Bodźce ekonomiczne
(1)
Bogactwo
(1)
Coachowie
(1)
Controlling
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Etnocentryzm konsumencki
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Grupy społeczne
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Hill, Napoleon (1883-1970)
(1)
Hotelarstwo
(1)
Humanizacja pracy
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Jakość życia
(1)
Job crafting
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Chiny
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(18)
Poradnik
(18)
Monografia
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Podręczniki
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(76)
Psychologia
(43)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
97 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kontekst zarządzania, 2. Poznaj swój umysł, 3. Myślenie analityczne, 4. Myślenie holistyczne, 5. Pojęcia, 6. Twórcze myślenie, 7. Zdolność oceny, 8. Twój szósty zmysł -intuicja, 9. Umysł głębi, 10. Alternatywy, 11. Dyskusje, 12. Użyteczna oryginalność, 13. Rozwijanie zdolności umysłowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mądry przywódca, 2. Umiejętności przywódcy, 3. Przywódca nad przywódcami, 4. Charyzma, 5. Przywódca-sługa 6. Nelson, 7. Podejmowanie właściwych decyzji, 8. Jak inspirować, przekazując informacje, 9. Przywódca w świecie przemian, 10. Kobiety - przywódczynie, 11. Style przywództwa, 12. Przywódcy jutra
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Part 1. Strategic human resource management (SHRM) 1. Human resource management 2. Strategic management 3. The concept of strategic human resource management 4. The evolution of SHRM 5. The reality of SHRM Part 2. People strategy in general 6. The concept of people management 7. The nature and practice of people strategy 8. Developing people strategy 9. Implementing people strategy 10. The strategic role of people proffessionals Part 3. Specific people strategies 11. Organization development strategy 12. Human capital management strategy 13. Knowledge management strategy 14. Corporate social responsibility strategy 15. Organizational performance strategy 16. Individual performance strategy 17. Digital strategy for people management 18. Employee engagement strategy 19. Resourcing strategy 20. Talent management strategy 21. Diversity and inclusion strategy 22. Learning and development strategy 23. Reward strategy 24. Employment relationships strategy 25. Employee wellbeing strategy 26. International people management strategy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywacja - sztuka kierowania sobą i innymi; Decyduje zasadnicza postawa; Wykorzystanie własnych możliwości; Motywator jako charyzmatyczna osobowość; Forsować? Tak! Ale, proszę, z wyczuciem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Coaching : teoria, praktyka, studia przypadków / pod red. Małgorzata Sidor-Rządkowska. - Wyd. 2 rozszerzone i zaktualizowane. - Kraków : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2021. - 374 s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Pojęcie i odmiany coachingu; 2. Coaching a zarządzanie strategiczne; 3. Coaching jako wsparcie procesu adaptacji pracowników awansowanych na stanowiska kierownicze; 4. Kompetencje profesjonalnego coacha; 5. Zawieranie kontraktu coachingowego; 6. Coach- klient: etapy budowania relacji; 7. Metody i narzędzia pracy coacha; 8. Coaching międzykulturowy; 9. Efektywność coachingu w środowisku pracy; 10. Coaching wewnętrznego nastawienia; 11. Coaching biznesowy a psychologia pozytywna; 12. Pojęcie i istota life coachingu; 13. Superwizja coachingu; 14. Polskie doświadczenia w superwizji w coachingi; 15. Coaching kariery; 16. Coaching a rozwój zawodowy osób z niepełnosprawnościami; 17. Etyka coachingu; Studia przypadków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się. CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING: Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji; Coaching i autodeterminacja; Zastosowanie koncepcji flow w coachingu; Motywacja a emocje. CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA: Zaczyna się od wymówki; Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych; Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym. CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING -OBSZARY ZASTOSOWAŃ: Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii; Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching; Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego; Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych; Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie. CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE: Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą; Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji. CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA -TEKSTY NIERECENZOWANE: Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji; Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej; Coachingjako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy; Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka; Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa)
Zawiera: Wstęp; Natura człowieka i natura ludzkiego działania jako istotny aspekt funkcjonowania jednostki (Osobowość i indywidualność człowieka a jego praca, Współzależność działania i pracy do motywacji, Wpływ innowacji na zachowanie człowieka, Przedsiębiorczość jako proces identyfikacji i wykorzystania szans); Klimat i kultura organizacyjna jako regulator zachowania się ludzi (Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa a więzi społeczne i stosunki międzyludzkie, Relacje jednostka- grupa- przełożony w organizacji); Motywacja do pracy (Istota, rola, i narzędzia motywowania, Skuteczność motywowania, Przegląd wybranych teorii motywacji); Wybrane elementy zarządzania czynnikiem ludzkim w organizacji (Planowanie potrzeb personalnych, Nabór i dobór pracowników, czyli rekrutacja i selekcja kadr, Ocena- jej kryteria, rodzaje i metody); Konflikty i negocjacje (Istota i przyczyny występowania konfliktów Rodzaje i charakter konfliktów, Rozwiązywanie konfliktów, Negocjowanie najlepszą alternatywą porozumienia)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (11 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne; 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu ; 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Świat wokół nas, czyli o warunkach, w jakich żyjemy; 2. Młody rynek, czyli o potencjale konsumenckim dzieci i młodzieży; 3. Rozwój konsumentów, czyli o zmianach postępujących z wiekiem; 4. Socjalizacja konsumenta, czyli skąd dzieci wiedzą, jak robić zakupy; 5. Reklama i inne działania promocyjne, czyli jak marketerzy wpływają na konsumenta; 6. Reklama dla młodych konsumentów, czyli o tworzeniu reklam i ich odbiorze przez najmłodszych; 7. Społeczne oddziaływanie reklamy, czyli o wpływie niezamierzonym; 8. Co i komu wolno, czyli o zasadach działalności reklamowej; 9. Interwencja, czyli co jeszcze można zrobić.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Doskonały)
Zawiera: Wprowadzenie; Minimalizowanie stresu we wzajemnych kontaktach; Dziedziny, w których możemy zredukować stres; Zebrania; Wystąpienia publiczne; Wywiad kwalifikacyjny; Udział w rozmowie kwalifikacyjnej w charakterze kandydata do pracy; Rozmowa dyscyplinująca; Rozmowa oceniająca; Dzielenie się obowiązkami; Trening motywacyjny; Zachowanie równowagi życiowej; Zapobieganie stresowi; Przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dylematy rozwoju zawodowego / Zbigniew Ściborek. - Warszawa : Wydawnictwo PTM, 2009. - 144 s. : tab. ; 24 cm.
1.Znaczenie personelu dla współczesnych organizacji; 2. Charakterystyka wybranych teorii rozwoju zawodowego; 3. Typy i etapy karier zawodowych; 4. Uwarunkowania rozwoju zawodowego; 5. Implikacje pracy zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
R.1 Pojęcie etnocentryzmu i powody jego występowania, R.2 Etnocentryzm konsumenacki jako gospodarcza forma etnocentryzmu, R.3 Podstawy budowy strategii w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego, R.4 Lokalizacja i forma prowadzenia działalności gospodarczej, R.5 Wizerunek i identyfiakcja kraju pochodzenia a wizerunek produktu, R.6 Działania w sferze marketingu, R.7 Efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gry i zachowania nieetyczne w organizacji / Marek Bugdol. - Warszawa : Difin, 2007. - 212 s. : tab. ; 23 cm.
1. Gry społeczne w organizacji. System i struktura społeczna organizacji; Role społeczne; Organizacja areną polityczną; Gry społeczne - podstawowe pojęcia; Działania zbiorowe i "wspólne pastwisko"; Zwolennicy teorii dramaturgicznej; Gry społeczne a zadania grupowe; Przykłady gier społecznych w organizacji; Współpraca; Oszukiwanie. 2. Zachowania nieetyczne w organizacji. Zagadnienia wprowadzające; Konflikty; Mobbing/bullying; Molestowanie seksualne; Romansowanie; Szantaż; Sabotaż w miejscu pracy; Plotkowanie w miejscu pracy; Kradzież; Kłamstwo; Inwigilacja i donoszenie; Znieważanie; Zdrada; Łapówkarstwo; Protekcja i faworyzacja; Niewolnictwo XXI wieku. 3. Zarządzanie zachowaniami nieetycznymi. Koncepcje zarządzania a zachowanie pracownicze; Formalne struktury organizacyjne a zachowania pracownicze; Szkolenia a zachowania pracownicze; Kodeksy etyczne i procedury zarządzania; Znaczenie przywództwa; Znaczenie jakości życia w miejscu pracy; Wyrażanie uznania i szacunku; Dyscyplina pracy a zachowania pracownicze; Pomaganie pracownikom; Zarządzanie pracownikami trudnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacja menedżerska - kreatywny aspekt kształcenia przywódcy, 2. Kształcenie dla innowacyjności w dydaktyce, 3. Tworzenie nowej wiedzy i innowacji w organizacyjnych warunkach, 4. Dokonywanie skojarzeń źródłem pomysłów w reklamie oraz nowości produktowych, 5. Analiza morfologiczna czyli trysocjacyjne ujęcie odkrycia, 6. Wykorzystywanie umysłowych transformacji w tworzeniu nowych produktów i usług, 7. Antologie i metafory źródłem nowego produktu widzenia na rozpatrywany problem, 8. Sonety oraz myślenie krytyczne w ocenie tworzenia sonetów, 9. Pomysły na logo firmy oraz myślenie krytyczne w ocenie loga firm istniejących, 10. Definiowanie problemów, 11. Rozwiązywanie problemów - sesja "burzomózgowa" i jej wyniki, 12. Rozwiązywanie rzeczywistych problemów przez studentów, 13. Twórczość w praktyce - -pomysły na nowe i rozszerzone usługi w przewozach pasażerskich, 14. Skojarzenia i cechy dobrej organizacji źródłem sloganów reklamowych, 15. Analiza morfologiczna w projektowaniu systemów zarządzania jakością, 16. Myślenie przez analogie, 17. Myślenie krytyczne w ocenie informacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Przygotowania do wyprawy : 1.Wyjazd ze znanej kra iny, 2.Przybycie do nowych obszarów. Cz.II Rozumienie umysłu na rynku : 1.Spojrzenie na umy sł, 2.Badanie umysłu/mózgu, 3.Pomyśl o tym, 4.Odczyty wanie umysłu rynku, 5.Krucha siła pamięci, 6.Pamięć, metafora i opowieści, 7.Opowieści i marki. Cz.III Myśleć inaczej i głębiej : 1.Klucze do myślenia kreatywnego, 2.Dobre pytania rodzą dobre odpowiedzi, 3 .Początek nowej mentalności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej