Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(9)
Autor
Fonfara Krzysztof
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Janasz Władysław
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Komorowski Jan
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kraj Kamil M
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Pająk Edward
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pizło Wojciech
(1)
Poznańska Krystyna
(1)
Regulski Lech
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Skórska Anna
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Trynda Katarzyna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Zaorska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Przedsiębiorstwo
(7)
Przemysł
(7)
Marketing
(5)
Innowacje
(3)
Przemysły kreatywne
(3)
Farmacja
(2)
Handel
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Analiza PEST
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biznes
(1)
Budżetowanie
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Ekorozwój
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość usług
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komputery
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Leki
(1)
Levinson, Paul (1947- )
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Motywacja pracy
(1)
Planowanie budżetowe
(1)
Polityka budżetowa
(1)
Polityka cenowa
(1)
Produkcja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł komputerowy
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysł okrętowy
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sieć handlowa
(1)
Siła robocza
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Służba celna
(1)
Targi i wystawy
(1)
Technologia
(1)
Twórcza destrukcja
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania (Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie (Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni (Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wieczna radość czy przymus kreatywności - próba spojrzenia na retorykę kreatywności z punktu widzenia kulturowej ekonomii politycznej; 2. Jak mierzyć kreatywność? Przegląd podejść i prób metodologicznych; 3. Innowacje i komercjalizacja wiedzy w naukach społecznych; 4. „Nowe nowe media” według Paula Levinsona - kreatywna nazwa czy innowacyjna koncepcja?; 5. Ekonomia doznań - ewolucja czy destrukcja przemysłu kreatywnego w dobie gospodarki cyfrowej? ; 6. Spór o dostęp do dóbr kultury - cza na innowacyjne modele biznesowe; 7. Ewolucja postaw konsumentów w Polsce wobec sposobów korzystania z rozrywki filmowej; 8. Twórcza destrukcja w gospodarce cyfrowej na przykładzie powstania i rozwoju internetowych serwisów aukcyjnych na świecie i w Polsce; 9. Przenoszenie usług biznesowych opartych na wiedzy i tworzenie się ich skupisk - przypadek Polski; 10. Innowacyjność w gospodarce Chin - przykład „odwróconej” triady Schumpetera?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (32) 2003)
1.Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Specyfika działań na rynku przedsiębiorstw; Podstawowe elementy koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw; Wdrażanie koncepcji marketingu partnerskiego na rynku przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Przemysły kreatywne jako obszar badawczy w zarządzaniu. Analiza bibliometryczna; Główne determinanty wizerunku marek pośredników handlowych; Nowe kreatory zachowań konsumenckich na rynku dóbr i usług ze szczególnym uwzględnieniem gamifikacji; Kształtowanie postawy proinnowacyjnej u pracowników - wybrane czynniki organizacyjne i menedżerskie; Problem różnorodności pokoleniowej w organizacji; Kreowanie wartości dla klienta w szpitalu; Rozwój sieci detalicznych na rynku międzynarodowym; Cele pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji; Kontrowersyjny marketing na aptecznym rynku farmaceutycznym w Polsce. Wyzwania i dylematy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Satysfakcja i lojalność klienta podstawą sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa, 2. Metody pomiaru satysfakcji i lojalności klienta, 3. Specyfika firm sektora farmaceutycznego w aspekcie satysfakcji i budowy lojalności klienta, 4. Pomiar i analiza satysfakcji i lojalności lekarzy wobec narki produktu lecznicczego na przykładzie rynku statyn
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Promocja w procesach komunikacji rynkowej i budowy profilu strategicznego przedsiębiorstwa; 2. Czynniki makrootoczenia rynku oraz komunikacji rynkowej producentów sprzętu komputerowego; 3. Makrouwarunkowania strategii promocji producentów komputerowych; 4. Analiza strategii i polityki promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych; 5. Modele strategii promocji przedsiębiorstw- producentów produktów komputerowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys strategii rozwoju przemysłu / pod red. nauk. Władysław Janasz. - Warszawa : Difin, 2006. - 576 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Mezoekonomia przemyslu w systemie nauk ekonomicznych 2. Struktury rynkowe w przemyśle 3. Istota, zakres i clele działalności przemysłowej 4. Struktury przemysłu 5. Formułowanie strategii rozwoju we współczesnym przemyśle 6. Strategie organizacji procesów wytwarzania 7 Markieting dóbr przemysłowych 8. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie produkcyjnym 9. Innowacje, badania i rozwój w przemyśle 10. Metodyka oceny postępu technicznego w przemyśle 11. Decyzje inwestycyjne 12. Koszty, techniczna efektywność i rentowność produkcji w działalności przemysłowej 13. Polityka przemysłowa w Polsce na tle procesu przekształceń systemowych oraz wobec wyzwań rozwojowych (globalizacyjnych) 14. Polityka przemysłowa w Unii Europejskiej 15. Problemy lokalizacji działalności przemysłowej 16. Rozówj zrównoważnowy jako podstawa aplikacyjnych założeń rozwoju przemysłu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas : dawnej Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 1/2006)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularny, 2000-2002
1. Wzrost konkurencyjności regionów w Projekcie Narodowej Strategii Rozwoju regionalnego na lata 2007-2013, 2. Rozwój Kapitału ludzkiego i jego wykorzystanie na przykładzie województwa śląskiego, 3. Rola samorządu terytorialnego w rozwoju innowacyjności lokalnej, 4. Przedsiębiorczość jako czynnik rozwoju regionu, 5. Budowanie kompetencji organizacji uczącej się i zarządzającej wiedzą, 6.Bariery innowacyjności polskich przedsiębiorstw, 7. Ceny transferowe a strategie przedsiębiorstw transportowych, 8. Restrukturyzacja przemysłu hutniczego w Polsce, 9. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa - narzędziem kształtowania reputacji firmy, 10. Współczesne, innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, 11. Strony www jako narzędzie marketingu, 12. Targi jako skuteczna forma promocji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie produkcją : produkt, technologia, organizacja / Edward Pająk. - Wyd. 2 poprawione. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 370, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Przedmowa do II wydania; ROZDZIAŁ 1. Wprowadzenie ROZDZIAŁ 2. Produkt – przygotowanie produkcji 2.1. Produkt 2.2. Przygotowanie produkcji ROZDZIAŁ 3. Procesy 3.1. Podział procesów 3.2. Etapy rozwoju procesów wytwarzania 3.3. Procesy wytwarzania 3.4. Zdolność jakościowa procesów podstawowych 3.5. Procesy pomocnicze w systemach produkcyjnych 3.6. Automatyzacja procesów systemu produkcyjnego 3.7. Modelowanie procesów ROZDZIAŁ 4. Sterowanie produkcją 4.1. Wprowadzenie 4.2. Sterowanie zasobami produkcyjnymi 4.3. Sterowanie przepływem produkcji ROZDZIAŁ 5. Oszczędne wytwarzanie 5.1. Wprowadzenie 5.2. Źródła marnotrawstwa w systemach produkcyjnych 5.3. Filary koncepcji oszczędnego wytwarzania (lean manufacturing) 5.4. Narzędzia oszczędnego wytwarzania 5.5. Wdrażanie koncepcji oszczędnego wytwarzania; Literatura; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studium przypadku- British American Tobacco Company; 2. Studium przypadku- przedsiębiorstwa Danone; 3. Studium przypadku firmy Drosed S.A.; 4. Studium przypadku przedsiębiorstwa HOOP S.A.; 5. Studium przypadku przedsiębiorstwa Indykpol S.A.; 6. Studium przypadku przedsiębiorstwa- Nestle Polska; 8. Studium przypadku firmy Sokołów S.A; 9. Studium przypadku przedsiębiorstwa Zakłady Tłuszczowe Kruszwica; 10. Synteza badań empirycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej