Form of Work
Książki
(49)
Czasopisma
(3)
Status
only on-site
(41)
available
(28)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(43)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Bednarski Lech
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kotler Philip
(2)
Kowal Witold
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Mruk Henryk
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(2)
Styś Aniela
(2)
Sulich Adam
(2)
Szulce Halina
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Westwood John
(2)
Widera Wiktor
(2)
Wożniczka Jarosław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Albigowski Marek
(1)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bangs David H. Jr
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Borkowska Marta
(1)
Breen George E
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czajka Kamil
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Detyna Beata
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Florek Magdalena
(1)
Francik Kamila
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hutt Michael D
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jawień Robert
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Miszewski M
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Munce Howard
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Parkes Aneta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Piasta Jacek
(1)
Piercy Nigel
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Porvazník Ján
(1)
Pudło Mariusz
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(6)
Country
Poland
(52)
Language
Polish
(52)
Subject
Marketing
(30)
Przedsiębiorstwo
(19)
Marketing strategiczny
(13)
Planowanie strategiczne
(9)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Rynek
(5)
Analiza strategiczna
(4)
Zarządzanie
(4)
Ceny
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Marketing polityczny
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Usługi
(3)
Wybory
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Decyzje
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Inwestycje
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Marketinig
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Motywacja pracy
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Promocja handlowa
(2)
Samorzą terytorialny
(2)
Turystyka
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
BPMS (informat.)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpzieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Geografia społeczna
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kamoania wyborcza
(1)
Kampania Wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Opakowania
(1)
Osobowość
(1)
Planowanie gospodarcze
(1)
Polityka
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Private equity
(1)
Produkt*
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Płaca minimalna
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- Polska
(1)
Regionalizacja gospodarcza -- polityka -- Unia Europejska
(1)
Regionalizm
(1)
Regiony (adm.) -- polityka -- Polska
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Samorząd gminny
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Katowice
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(3)
Czasopismo naukowe
(3)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
61 results Filter
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0082-5
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14256-1
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1003-5
Wprowadzenie; jak badania marketingowe mogą pomóc naszej firmie; Jak samemu prowadzić badania; zagadnienia dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1724-9
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-86846-79-8
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0302-6
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-911392-4-7
Marketing w zarządzaniu gminą; Marketing urbanistyczny a projektowanie miast; Marketing w gospodarce nieruchomościami gminy; Zarządzanie administracją publiczną i kształtowanie środowisk opiniotwórczych w gminie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 352/354 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biznes)
ISBN: 83-86924-11-X
I. WPROWADZENIE (Czym jest planowanie marketingowe?; Etay przygotowania p.m.) II. ANALIZA SYTUACJI - AUDYT MARKETINGOWY (Otoczenie market.-badania rynku; Na czym polega segmentacja rynku; Jak przedstawiać dane liczbo we; Analiza SWOT) III. CELE, STRATEGIE I PLANY DZIAŁA- NIA ( Co to jest cel market.; Koszyk oferowanych produ któw; Względne tempo rozwoju rynku i udział rynku; Na czym polega strategia market.; Plany działania) IV. DYSTRYBUCJA, PROMOCJA I BUDŻETY ( Plan dystrybucji Plan reklamy i promocji; Koszty i budżet) V. SPORZĄDZA NIE PLANU NA PIŚMIE (Wstęp; Streszczenie dla kierownic twa; Analiza sytuacyjna; Cele market.; Strategie marke tingowe; Terminarz z informacjami co/gdzie/jak; Promo cja sprzedaży; Budżety oraz zestawienie zysków i strat Procedury kontroli i kkorekty) VI. PRZEDSTAWIANIE PLA- NU, NADZOROWANIE I KKOREKTA; ANEKS - PLAN MARKETINGOWY DLA RYNKU KRAJOWEGO.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
CD
In basket
ISBN: 83-7484-025-0
Cz.I Od czego zacząć opracowywanie planu marketingowego: 1. Dlaczego warto planować działania marketingowe; 2. Jak opracować audyt marketingowy; Cz.II Analizy niezbędne do opracowania planu marketingowego: 3. Jak przygotować analizę strategiczną firmy; 4. Jak przeprowadzić analize rynku; Cz.III Przygotowanie planu strategicznego i taktyczno-operacyjnego: 5. Jak opracować strategię marketingową i wyznaczyć cele strategiczne; 6. Jak przygotować segmentację, pozycjonowanie i strategię konkurencji; 7. Jak przygotować plan marketingu mix; Cz.IV Przygotowanie do wdrożenia planu marketingowego oraz powiązania go z innymi działaniami firmy: 8. Jak przygotować wdrożenie i kontrolę planu; 9. Jak przygotować streszczenie menedżerskiego planu marketingowego; 10. Jak powiązać plan marketingowy z innymi planami w firmie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
ISBN: 83-229-2590-5
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Menedżerskie)
ISBN: 83-88840-53-3
1. Istota biznesu, czyli biznes jako przygoda, 2. Właściciel firmy, 3. Jak zostać posiadaczem firmy i sfinansować rozpoczęcie działalności, 4. Finanse małego przedsiębiorstwa, 5. Firma na rynku, 6. Marketing w małej firmie, 7. Biznesplan i fazy rozwoju małej firmy, 8. Pracownik w małej firmie, 9. Jak podejmować decyzje, 10. Porażka bądź sukces firmy, 11. Sztuka kierowania samym sobą
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Uniwersytet Donalda Trumpa)
ISBN: 978-83-246-1791-3
Część I: Jak zbudować wpływową strategię marketingową. 1. Trump o marketingu - autorstwa Donalda Trumpa. 2. Co to jest marketing? 3. Budowanie strategii marketingowej. 4. Zrozumieć klientów. 5. Pomiar wartości postrzeganej i zarządzanie nią. 6. Zrozumieć konkurentów. 7. Zrozumieć możliwości firmy. 8. Zrozumieć otoczenie konkurencyjne. 9. Określanie potencjalnych rynków docelowych. 10. Wybór najważniejszego rynku docelowego. 11. Prawdopodobnie najważniejszy rozdział tej książki. Pozycjonowanie produktu lub usługi. Część II: Udoskonalanie strategii marketingowej. 12. Tworzenie najbardziej wartościowego zasobu. Własna marka. 13. Opracowywanie planu rozwoju. 14. Określanie celów rozwoju. 15. Zwiększanie satysfakcji klienta. Część III: Wdrażanie strategii. 16. Projektowanie produktu (usługi). 17. Zintegrowana komunikacja z klientem. 18. Reklama. 19. Identyfikatory. 20. Promocja sprzedaży. 21. Sprzedaż osobista. 22. Public relations. 23. Marketing internetowy. 24. Polityka cenowa. 25. Marketing partyzancki. Część IV: Zrozumieć liczby. 26. Analiza finansowa dla rozsądnych decyzji marketingowych. 27. Badania rynku. 28. Prognozowanie. Część V: Zapewnienie sukcesu strategii marketingowej. 29. Plan marketingowy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-24-6
I. Klient jako imperatyw: 1. Cóż się stało z marketin giem? A siedzi sobie w kącie nadąsany; 2. Zarządzanie ukierunkowane na zadowolenie klienta. czy naprawdę zależy nam na uzyskaniu zadowolenia klienta w długim okresie?; 3. Budowanie orientacji na klienta. Co robi my, kiedy nam zależy. Studium przypadku nr 1: Avis Europe Ltd. Synergia pomiędzy klientami i pracownikami jako fundament prze wagi konkurencyjnej; Studium przypadku nr 2: CIGNA Employee Benefits. Budowanie organizacji zorientowanej na klienta; Studium przypadku nr 3: Ford Cellular Systems. II. Na czym polega działanie firmy na rynku: wytycza nie ścieżki strategicznej: 4. Strategia rynkowa. Rynek - definicja, segmentacja i wybory; 5. Strategia rynko wa. Oferta wartości- misja rynkowa, różnicowanie kon kurencyjne oraz aktywa marketingowe i marki; 6. Strategia rynkowa. Zasadnicze relacje- klienci, konkurenci, kooperanci i pracownicy; 7. Planowanie markwtingowe. Co należy żrobić, aby od strategii przejść do planu. Studium przypadku nr 4: Allied Dunbar. Reorientacja rynkowa i strategia marki; Studium przypadku nr 5: IBM Studium przypadku nr 6: Virgin. Piosenkarz czy piosen ka. III. Rzeczywiste problemy związane z działaniem rynku: 8. programy i działania marketingowe. Czy kiedykolwiek nasz marketing jest przemyślany?; 9. Organizacja mar ketingu. Czy organizujemy w celu realizacji, czy nie, i co będzie dalej?; 10. Informacje i wywiad dla marke tingu. Od badań rynkowych do wyczuwania rynku; 11. Pro ces planowania marketingowego. Tworzenie skutecznych planów, z kórymi pracownicy się identyfikują; 12. Bud żetowanie dla marketingu. W jaki sposób zapewniamy zasoby działań marketingowych?; 13. Zarządzanie organi zacją sprzedazy. Przekładanie strategii rynkowej na or ganizację sprzedaży. Studium przypadku nr 7: Samochody DAEWOO. Zmienianie zasad konkurencji; Studium przypadku nr 8: Wojny super marketów. Rywalizacja konkurencyjna i pozycjonowanie strategiczne w brytyjskim sektorze supermarketów; Studium przypadku nr 9: British Airways. Jak rysuje się przyszłość "ulubionych linii lotniczych świata"? IV. Rywalizacja strategii rynkowej: 14. Wdrażanie strategii rynkowych i rola strategicznego marketingu wewnętrznego. Przeobrażanie strategii i planów rynko wych w skuteczne działania marketingowe; 15. Lista zadań w strategicznej reorientacji rynkowej. Jakie są nasze prawdziwe problemy związane z działaniami na rynku? Studium przypadku nr 10: Lion Machines Ltd; Studium przypadku nr 11: Opus Partnership. Otis plc i Nokia Mobile Phones; Studium przypadku nr 12: Swallows Stores Ltd. Bariery orientacji rynkowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7417-060-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7417-252-3
1.Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2.Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3.Instrumenty marketingu, 4.Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89706-40-7
1.Marketing w politycznym zwierciadle, 2.Planowanie strategii komunikacyjnej partii politycznej. Analiza marketingowa, 3.Marketing polityczny w kampaniach wyborczych, 4.Wizerunek lidera politycznego, 5.Rekalma polityczna, 6.Polityczna reklama negatywna, 7.Czarny Public Relations - brutalna kampania czy profesjonalizacja rynku wyborczego??, 8.Kolor i symbol jako wizualne środki emocjonalnego oddziaływania w polityce, 9.Miejsce retoryki we współczesnej polityce, 10.Telewizja jako istotny czynniki kształtujący role aktorów politycznych oraz widzów, 11.Podmioty lobbingu w Unii Europejskiej na przykładzie UNICE, 12.Door-to-door jako instrument aktywizacji wyborców, 13.Kobiety w polityce, 14.Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampanii wyborczej, przed wyborami parlamentarnymi 2001 roku, 15.Platforma Obywatelska-nowa jakość w polityce?, 16.Kampania wyborcza komitetu wyborczego Prawo i Sprawiedliwość w wyborach w 2001 roku, 17.Ewolucja wizerunku Polskiego stronnictwa Ludowego, 18.Andrzej Lepper - polityk z przypadku czy profesjonalista?, 19.Liga Polsich Rodzin - prawica polskiej sceny politycznej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 32 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60197-47-9
1. Pojęcie, zasady i instrumenty marketingu usług turysytcznych, 2. Zachowania konsumentów usług turystycznych, 3. Proces planowania marketingowego w przedsiębiorstwie turystycznym, 4. Produkt turystyczny, 5. Cena jako instrument marketingu w turystyce, 6. Dystrybucja produktu turystycznego, 7. Promocja w turystyce, 8. E-marketing usług turystycznych, 9. Marketing regionu w turystyce, 10. Marketing usług agroturystycznych, 11. Marketing międzynarodowy usług turystycznych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 379.85 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88587-75-7
R.I Gmina jako podmiot funkcjonujący na rynku, R.II Wy znaczniki orientacji marketingowej gminy, produkt marketingowy i jego odbiorcy, R.III Podstawy informacyjne działań marketingowych gminy, R.IV Teoretyczno-metodyczne problemy formułowania strategii marketingowej gminy, R. V Działania marketingowe gmin-wyniki badań bezpośrednich
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again