Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(85)
Forma i typ
Książki
(83)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(57)
dostępne
(50)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(52)
Czytelnia
(60)
Autor
Romanowska Maria (1947- )
(7)
Gierszewska Grażyna
(6)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Bednarski Lech
(2)
Berliński Lechosław (1944- )
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Bień Witold (1927-2018)
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Duraj Jan
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Jarczewski Wojciech
(2)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(2)
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Knecht Zdzisław
(2)
Kowal Witold
(2)
Kożuch Barbara (1950- )
(2)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Beckwith Harry
(1)
Bień Magdalena
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czajka Kamil
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Depa Jakub
(1)
Dolińska Małgorzata (1956- )
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Filar Ewa
(1)
Florek Magdalena
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Freeman Edward R. (1951- )
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gawłowski Robert
(1)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(1)
Glikamn Paweł
(1)
Glinka Beata (1973- )
(1)
Glińska Ewa
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Górka Anna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hague Paul
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Jakóbik Witold
(1)
Januszkiewicz Włodzimierz
(1)
Jarmułowicz Wacław
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jawień Robert
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Koch Szołtysek Marta
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kotowicz-Jawor Joanna (1940- )
(1)
Kowalewska Anna
(1)
Kozielski Robert
(1)
Koćwin Lesław
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Kożuch Antoni (1939- )
(1)
Kreikebaum Hartmut
(1)
Kroik Janusz
(1)
Krupski Rafał (1947-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kurtyka Michał (1973- )
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Makowski Krzysztof
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(56)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(84)
Rosja
(1)
Język
polski
(84)
rosyjski
(1)
Temat
Planowanie strategiczne
(46)
Przedsiębiorstwo
(38)
Zarządzanie strategiczne
(27)
Marketing
(20)
Analiza strategiczna
(16)
Planowanie
(10)
Marketing strategiczny
(9)
Analiza SWOT
(7)
Kadry
(7)
Zarządzanie
(7)
Organizacja
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(5)
Biznesplan
(4)
Controlling
(4)
Decyzje
(4)
Diagnostyka przemysłowa
(4)
Konkurencja
(4)
Kontrola zarządcza
(4)
Motywacja pracy
(4)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Audyt wewnętrzny
(3)
Ceny
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Promocja handlowa
(3)
Rynek
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Strategia organizacyjna
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie finansami
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Hotelarstwo
(2)
Informacja
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Kapitał
(2)
Kompleksowa karta wyników
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Miasta
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Planowanie terenowe
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Turystyka
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Środki obrotowe
(2)
Administracja publiczna
(1)
Agrosturystka
(1)
Alokacja
(1)
Analiza rynku
(1)
Audyt
(1)
Autorytet
(1)
Badania marketingowe
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Budżetowanie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Holdingi
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligentne miasta i wsie
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Inżynieria przemysłowa
(1)
Jakość
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komitet wyborczy
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kontrola
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kultura pracy
(1)
Kłodzko (woj. dolnośląskie)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Mentoring
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Nowy produkt
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(33)
Opracowanie
(8)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(30)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurency- jnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębio- rstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa; Źródła informacyjne analizy strategicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna - zakres i wykorzystanie; Analiza makrootoczenia; Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa; Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza strategiczna w przemyśle / Andrzej Kaleta. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 238, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
Cz. I: STRATEGIA WE WSPÓŁCZESNYM PRZEMYŚLE (Rola strategii w przemyśle, Cechy dobrej strategii, Ogólna procedura budowy strategii w przemyśle); Cz. II: ANALIZA STRATEGICZNA (Metoda analizy konkurencji, Techniki analizy konkurencji, Strategie konkurencji w przemyśle
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja czasu z perspektywy, 2. Typowe problemy z czasem, 3. Rozwijanie własnego poczucia czasu, 4. Jak określać cele perspektywiczne, 5. Jak tworzyć plany średniego zasięgu, 6. Planowanie dnia, 7. Jak najlepiej wykorzystać najdogodniejszą porę, 8. Efektywne wykorzystanie czasu w biurze, 9. Organizacja zebrań, 10. Sztuka delegowania, 11. Korzystanie z zajętego czasu, 12. Zdrowie i wakacje, PODSUMOWANIE: Dziesięć kroków ku lepszej organizacji czasu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R. I. Rola audytu strategicznego w przedsiębiorstwie: 1. Strategiczna komplementarność decyzji inwestycyjnych; 2. Innowacyjność przedsiębiorstwa i strategiczna komplementarność kapitału ludzkiego; 3. Dywersyfikacja korporacyjna przedsiębiorstw; 4. Audyt strategiczny; 5. Pozycja konkurencyjna; 6. Miękkie zasoby organizacji i przewaga konkurencyjna; 7. Emperia Holding SA- analiza przypadku; 8. Jutrzenka SA- analiza przypadku; 9. Swissmed Centrum Zdrowia SA- analiza przypadku; 10. Podsumowanie; R. II. Narzędzia i metody audytu strategicznego: 1. Narzędzia audytu strategicznego; 2. Metody audytu strategicznego; 3. Analiza przypadku Arcus SA; 4. Analiza przypadku Alchemia SA; Analiza przypadku eCard SA; 6. Podsumowanie; R. III. Audyt strategiczny i zarządzanie ryzykiem: 1. Ryzyko strategiczne; 2. Ryzyko operacyjne i jego związki z audytem strategicznym; 3. Sposoby ograniczania ryzyka operacyjnego; 4. Analiza przypadku- ryzyko strategiczne; 5. Analiza przypadku fuzji banków PKO i BPH; 6. Hipotezy strategiczne i cele strategiczne; 7. Zagrożenia operacyjne jako przybliżenie ryzyka strategicznego; 8. Kwalifikacja ryzyka strategicznego przy pomocy metod planowania finansowego; 9. Podsumowanie; 4. Przykład autorskiego audytu strategicznego: 1. Założenia audytu; 2. Wyniki audytu; 3. Rekomendacje na podstawie audytu strategicznego; 4 Podsumowanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czym są badania marketingowe? 2. Zastosowania 3. Planowanie badań marketingowych 4. Jak uzyskać informacje prawie za darmo 5. Badania jakościowe 6. Badania ilościowe 7. Próby 8. Projektowanie kwestionariusza 9. Metody zbierania danych 10. Testy produktu 11. Badania poziomu satysfakcji klientów 12. Analiza danych 13. Raport 14. Branża badań rynkowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Formułowanie celów i organizacja badań. 1. Przedmiot i etapy badań marketingowych. Część II: Informacja rynkowa - źródła, formy i nowe tendencje gromadzenia. 2. System informacji marketingowej i organizacja badań. 3. Gromadzenie danych wtórnych. 4. Gromadzenie danych pierwotnych. Część III: Wykorzystanie badań w strategicznym planowaniu marketingowym. 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa. 6. Określanie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa i kierunków jego rozwoju. 7. Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych. 8. Badania produktu. 9. Badanie cen. 10. Badania systemu dystrybucji. 11. Badania skuteczności systemu komunikacji. 12. Badanie satysfakcji i lojalności klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp, 1. Podstawowe pojęcia, 2. Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie, 3. Cele i opis przedsięwzięcia, 4. Opis produktu, 5. Analiza rynku, 6. Marketing, 7. Zarządzanie, 8. Analiza szans i zagrożeń, 9. Analiza finansowa, 10. Plan wykonawczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes plan / Ewa Filar, Jerzy Skrzypek. - Wyd. 3 rozsz. - Warszawa : Poltext, 1999. - 213, [1] s. : tab., wykr. ; 24 cm + dyskietka.
Wstęp; Czy planowanie może być czynnikiem rozwoju przedsiębiorstwa?; Jak planować w przedsiębiorstwie; Co to jest biznes plan?; Proponowany wzór biznes planu; Plan finansowy; Biznes plan firmy "CEGBUD"; Plan restrukturyzacji; Komputerowy program BPLAN-2. Aneksy: 1. Lista potencjalnych szans, zagrożeń oraz słabych i silnych stron; 2. Przeciętne wartości wskaźników finansowych; 3. Program multimedialnego treningu menedżerskiego "Zasady konstrukcji planu działania firmy symulacje komputerowe".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Dla Opornych)
Wstęp; Cz. I: Określenie zamiarów: Rozpoczynamy biznesplan; Określenie rozmiarów rynku: Badanie zewnętrznego środowiska firmy, Przyjrzyjmy się bliżej klientom, Podział klientów na grupy, Zakres konkurencyjności; Cz. III: Wyważenie oczekiwań: Ustalenie pozycji wyjściowej, Kalkulacje finansowe, Prognoza i budżet; Cz. IV: Spojrzenie w przyszłość: Przygotować się do zmiany, Myślenie strategiczne, zarządzanie więcej niż jednym produktem; Cz. V: Zestaw narzędzi planisty: Jak wykonać biznesplan; Cz. VI: Skarbnica dekalogów: Dziesięć pytań dotyczących Twego planu, Dziesięć powszechnych błędów planowania, Dziesięć najlepszych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Na co komu potrzebny biznes plan, czyli kto to jest przedsiębiorca i czego może oczekiwać. 2. Definicja i funkcja biznes planu oraz podstawowe pojęcia związane z jego konstruowaniem. 3. Analiza otoczenia na potrzeby biznes planu. 4. Analiza ryzyka na potrzeby biznes planu. Konstruowanie scenariuszy wydarzeń. 5. Określanie wartości firmy i poszczególnych jej składników na podstawie biznes planu. 6. Biznes plan jako instrument decyzji menedżerskich. 7. Horeca Machines sp. z o.o - pełna analiza przypadku planowania biznesowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Struktura biznesplanu, 2. Analiza rynku, sektora i przedsiębiorstwa, 3. Analiza i badanie rynku, 4. Plan marketingowy, 5. Zasoby ludzkie w biznesplanie, 6. Analiza ekonomiczno-finansowa, 7. Ocena biznesplanu przez banki, 8. Uwarunkowania współfinansowania projektu inwestycyjnego gminy ze środków Unii Europejskiej w latach 2007-2013, 9. Ocena zdolności kredytowej gminy przez bank
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Podstawowe pojęcia; R.2 Podsumowanie wykonawcze w biznesplanie; R.3 Cele i opis przedsięwzięcia; R.4 Opis produktu; R.5 Analiza rynku; R.6 Marketing; R.7 Zarządzanie; R.8 Harmonogram realizacji przedsięwzięcia; R.9 Analiza szans i zagrożeń; R.10 Analiza finansowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Ogólna ch-ka budżetowania (Geneza budżetowania; Pojęcie i zasady budżetowania; Cele i zadania budżetowania); Związki budżetowania z funkcjami kierowniczymi (Budżetowanie jako kategoria planowania finansowego; Kontrola procesu produkcji za pomocą budżetowania; Wartości motywacyjne budżetowania; Budżetowanie a zarządzanie strategiczne); Projektowanie i organizacja budżetowanie w przedsiębiorstwie (Ogólne zagadnienia projektowania systemów zarządzania; Budżetowanie jako rozwinięcie funkcji produkcji w przedsiębiorstwie; Dostosowanie procedury do systemu finansowego przedsiębiorstw Elementy procedury budżetowania dużych przedsiębiorstw na przykładzie stoczni (Zasady budżetowania najważniejszych rodzajów kosztów; Mechanizm aktualizacji budżetu; Zadania uczestników procesu budżetowania; Opis tablicy budżetowej; Poziom rozwoju budżetowania w polskich stoczniach produkcyjnych; Stosowanie budżetowania i analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (Schemat przebiegu procedury budżetowania; Analiza ekonomiczna jako sposób weryfikacji budżetowania.; Praktyczne zagadnienia budżetowania); Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nakreślenie szczegółowych planów działania. Cztery elementy: Sprytne pomarańcze i garbate kanarki - prostota komunikacji. Aksamitny młot. Przekaz , który przykuwa uwagę. Niebieskie Martini i surfing w Omaha - jak ugruntować markę? Piękni amerykanie i pretty woman - troskliwa obsługa. Cechy , które klienci kochają. Twój największy atut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej