Form of Work
Książki
(115)
Czasopisma
(15)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(107)
available
(84)
unavailable
(4)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(88)
Czytelnia
(108)
Author
Chodyński Andrzej
(10)
Huczek Marian
(10)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(8)
Grabiec Olimpia (1975- )
(7)
Bakonyi Jadwiga
(6)
Borkowski Stanisław
(6)
Kotler Philip
(6)
Jeziorski Leopold
(5)
Rydzkowski Włodzimierz
(4)
Skórska Anna
(4)
Wojewódzka-Król Krystyna
(4)
Chodyńska-Kukułka Agata
(3)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jabłoński Adam
(3)
Jabłoński Marek Marian
(3)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(3)
Kamińska Joanna
(3)
Kassay Stefan
(3)
Majewski Miłosz
(3)
Rosak Joanna
(3)
Rychter Arkadiusz
(3)
Selejdak Jacek
(3)
Szromnik Andrzej
(3)
Wnuk Jan
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Adamiec Sabina
(2)
Baruk Agnieszka
(2)
Bednarski Lech
(2)
Belka Marek
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Borowiecki Ryszard
(2)
Czajka Kamil
(2)
Duliniec Elżbieta
(2)
Duraj Jan
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Huczek Antoni
(2)
Jabłoński Adam Stefan
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Juraszek Marian
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kamińska Barbara
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kurtys Edmund
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pabian Arnold
(2)
Pietrzyk Małgorzata
(2)
Pochopień Jolanta
(2)
Podgórska-Rykała Joanna
(2)
Regulski Lech
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Trynda Katarzyna
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Waśniewski Tadeusz
(2)
Wersty Bolesław
(2)
Woźniak-Sobczak Barbara
(2)
Yip George S
(2)
Zasępa Piotr
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Żołędowska Beata
(2)
Abt Stefan
(1)
Adam Jabłoński
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Allen Judy
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balina Rafał
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Blankenship Albert B
(1)
Borówka Ewa
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Breen George E
(1)
Budnik Monika
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Campbell David
(1)
Caslione Johna A
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chorób Roman
(1)
Chovancová Miloslava
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Cichy Diana
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(92)
1990 - 1999
(15)
190 - 199
(1)
Country
Poland
(131)
Language
Polish
(131)
Subject
Przedsiębiorstwo
(55)
Marketing
(44)
Marketing strategiczny
(17)
Zarządzanie
(16)
Organizacja
(15)
Innowacje
(13)
Turystyka
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Konsumenci (ekon.)
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Targi i wystawy
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Ceny
(6)
Handel
(6)
Internet
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Polska
(6)
Rynek
(6)
Systemy informatyczne zarządzania
(6)
Transport
(6)
Zarządzanie jakością
(6)
Bibliotekarstwo
(5)
Gospodarka
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Kadry
(5)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Banki
(4)
Decyzje
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Holdingi
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Klastry (ekon.)
(4)
Marketing partnerski
(4)
Miasta
(4)
Motywacja pracy
(4)
Otoczenie firmy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Przemysł
(4)
Public relations
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Transport kolejowy
(4)
Transport morski
(4)
Transport powietrzny
(4)
Transport samochodowy
(4)
Transport wodny śródlądowy
(4)
Unia Europejska
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Ekorozwój
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Inwestycje
(3)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Konkurencja
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Promocja handlowa
(3)
Reklama
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(3)
Teoria dystrybucji
(3)
Badania marketingowe
(2)
Banki internetowe
(2)
Biblioteki
(2)
Blogi
(2)
Controlling
(2)
Diagnostyka przemysłowa
(2)
Ekoturystyka
(2)
Górnictwo
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Hotelarstwo
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kredyt
(2)
Kultura
(2)
Leśnictwo
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing personalny
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Organizacje
(2)
Outsourcing
(2)
Produkt*
(2)
Promocja
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(2)
Subject: time
1901-
(1)
Subject: place
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(16)
Czasopismo ekonomiczne
(8)
Domain
Zarządzanie i marketing
(16)
131 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-229-1961-1
FERENS A.: Administracja publiczna. Wprowadzenie do nauki administracji publicznej; HERBUT R.: Administracja publiczna - modele, funkcja i struktura; ANTOSZEWSKI A.: Administracja publiczna w systemie politycznym; JABŁOŃSKI A.W.: Tendencje przeobrażeń administracji publiczna na Zachodzie; SROKA J.: Administracja publiczna jako uczestnik trójstronnego przetargu interesów; MACEK I.: Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej; OCIEPKA B.: Komunikacja w administracji publicznej; WISZNIOWSKI R.: Marketing w administracji publicznej; NOWACKA E.: Struktura samorządu terytorialnego w Polsce; PONIKOWSKI B.: Jednostka i obywatele a administracja publiczna Refleksja filozoficzna.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 351/354 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-632-9
Podstawy teoretyczno-metodyczne analizy ekonomicznej przedsiębiorstwa, materiały źródłowe i prezentacja wyników analizy ekonomicznej, Metody analizy ekonomicznej, Analiza rentowności przedsiębiorstwa, Analiza sytuacji majątkowej i finansowej przedsiębiorstwa na podstawie pionowej i poziomej oceny aktywów i pasywów bilansu, Ustalenie i zastosowanie przepływu środków pieniężnych oraz przepływu kapitałów w ocenie zmian płynności i pozycji finansowej przedsiębiorstwa, Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa, Analiza produkcji przedsiębiorstwa przemysłowego, Analiza gospodarowania czynnikiem ludzkim, Analiza gospodarowania środkami trwałymi, Analiza gospodarowania materiałami, Analiza działalności marketingowej przedsiębiorstwa, Analiza rozwoju przedsiębiorstwa, Analiza wartości przedsiębiorstwa, System oceny działalności przedsiębiorstwa, Diagnostyka ekonomiczna przedsiębiorstwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-03-1
1.Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2.Planowanie badania marketingowego, 3.Budowa narzędzia pomiarowego, 4.Sposoby pomiarów marketingowych, 5.Podstawowe zastosowanie badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1003-5
Wprowadzenie; jak badania marketingowe mogą pomóc naszej firmie; Jak samemu prowadzić badania; zagadnienia dodatkowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2024-9
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
Wstęp; Badania marketingowe-funkcje w przedsiębiorstwie, proces badawczy, źródła danych: Pojęcie i funkcje badań marketingowych, Menedżerwie i badacze,Jakie powinno być badanie marketingowe; Badania na potrzeby planowania strategii marketingowej: Analiza pozycji rynkowej przedsiębiorstwa lub jego jednostek strategi- cznych, Badania dotyczące segmentacji rynku; Badania dotyczące wybranych działań marketingowych (na przykładzie kształtowania nowego produktu i działań reklamowych) Badania związane z kształtowaniem nowych pro- duktów, Badania z zakresu reklamy; System informacji marketingowych: Co to jest system informacji marketin- gowych, Funkcje i struktura systemu informacji marke- tingowych; Organizacja badań marketingowych: Kto pro- wadzi badania marketingowe?, organizacja komórek badań marketingowych w przedsiębiorstwie, Zlecanie badań marketingowych wykonawcom zewnętrznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Book
In basket
Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Elżbieta Duliniec. - Wyd.2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2002. - 190 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12795-3
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89069-37-7
CZ.I Bank na tle systemu bankowego i rynku finansowego : 1.System bankowy, 2.bank i jego cechy charakterystyczne, 3.Rynki finansowe - instrumenty, podmioty, klasyfikacja. Cz. II Operacje bankowe: 4.Operacje depozytowe, 5.Operacje płatnicze, 6.Operacje aktywne - kredytowe i lokacyjne, 7.Operacje zabezpieczające - gwarancje i poręczenia, 8.Operacje instrumentami pochodnymi. Cz. III Otoczenie banku i jego relacje z nim : 9.Otoczenie banku, 10.Marketing bankowy, 11.Bankowość elektroniczna. Cz. IV Gospodarka finansowa banku : 12.Pasywa, aktywa, wynik finansowy, 13.ryzyko i zarządzanie ryzykiem, 14.Analiza i ocena sytuacji finansowej banku. Cz. V Zarządzanie bankiem : 15.Organizowanie działalności banku, 16.Kontrola w zarządzaniu bankiem, 17.Polityka banku i planowanie działalności
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7299-270-3
R.1 System bankowy w Polsce; R.2 Polityka pieniężna banku centralnego; R.3 Organizacja i zarządzanie bankiem komercyjnym; R.4 Działalność kredytowa banku komercyjnego; R.5 Działalność depozytowa i rozliczeniowa banku; R.6 Zarządzanie aktywami i pasywami bilansu banku komercyjnego; R.7 Marketing bankowy; R.8 Konsolidacja w sektorze bankowym; R.9 Fundusze inwestycyjne; Zadania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-87885-06-1
Aktualne trendy rozwojowe na rynku usług finansowych; Tendencje rozwojowe podaży usług finansowych; Tendencje rozwojowe popytu na usługi finansowe; Badania rynkowe w bankowości detalicznej; Marketing bankowy jako proces zarządzania; Segmentacja rynku; Polityka cenowa; Polityka produktu; Polityka dystrybucji; Polityka promocji i komunikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 336.71 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 336.71 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61732-41-9
1. Podejmowanie nowych wyzwań; 2. Świat wszedł w nową epokę gospodarczą; 3. Obecnie błędne podejście zarządzającego do turbulencji staje się niebezpieczne; 4. Modele działania w chaosie; 5. Opracowanie systemów zarządzania zachowujących prężność; 6. Projektowanie systemu marketingowego umożliwiającego zachowanie prężności; 7. Prosperity w erze turbulencji
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Decyzje marketingowe w przedsiębiorstwie / red. Jolanta Mazur. - Warszawa : Difin, 2002. - 351 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-250-7
R.1 Koncepcja orientacji przedsiębiorstwa. Orientacja marketingowa: Pojecie i rodzaje orientacji przedsiębio rstwa; Atrybuty przedsiębiorstwa o orientacji market tingowej; Zakres stosowania orientacji marketingowej; Nawiązywanie trawłych relacji pomiędzy uczestnikami wymiany; Orientacja marketingowa a konkurencyjność przedsiębiorstwa. R.2 Strategie przedsiębiorstwa a strategie marketingo we: Pojęcie strategii, decyzje strategiczne w przedsię biorstwie; Klasyfikacje strategii, relacje: strategia przedsiębiorstwa a strategie marketingowe; Proces form ułowania strategii marketingowej; Strategiczna analiza otoczenia oraz analiza wewnętrzna przedsiębiorstwa; Strategiczne decyzje marketingowe. R.3 Decyzje marketingowe dot. produktu i asrotymentu: Pojęcie produktu, kształtowanie produktu i asortymentu Ustalenie wymaganej przez odbiorców jakości produktu; Dobór cech materialnych produktu; Kształtowanie opako wania; Ustalenie zakresu gwarancji i usług przy- i posprzedażnych; Kształtowanie marki; Ustalenie ilości produktu; Innowacje w produkcie- aspekty marketingowe; Kształtowanie struktury asortymentu. R.4 Decyzje marketingowe dot. ceny: Pojęcie ceny; Czyn niki mające wpływ na kształtowanie cen przez przedsię biorstwo; Etapy procesu podejmowania decyzji cenowych; Cele polityki cenowej; Szacowanie popytu; Ustalanie podstawowego poziomu cen; Metody ustalania cen; Dosto sowywanie podstawowego poziomu cen do warunków rynko wych; Decyzje dot. zmiany podstawowego poziomu cen; Cena a inne elementy marketingu; Kształtowanie cen na rynkach formalnych. R.5 Decyzje marketingowe dot. dystrybucji: Wpływ decy zji w zakresie dystrybucji na atrakcyjnoąść oferty przedsiębiorstwa; Zakres decyzji o dystrybucji; Poję cie kanału dystrybucji; Rodzaje ogniw handlowych two rzących kanały dystrybucji; Integracja ogniw w kana łach dystrybucji; Kryteria wyboru kanału dustrybucji; Nazdorowanie funkcjonowania kanałów dystrybucji; Prze miany w handlu towarami konsumpcyjnymi. R.6 Decyzje marketingowe dot. promocji: Ogólna ch-ka promocji i przydatność różnych jej form w marketingu; reklama; Akwizycja; Public relations; Promocja sprze daży (promocja uzupełniająca); Sponsoring; Targi jako kompleksowe przedsięwzięcia promocyjne; Zastosowanie Internetu w promocji. R.7 Marketing zakupów: Fazy rozwoju funkcji zakupów; Pojęcie marketingu zakupu; Badania rynku zakupu; Kształtowanie instrumentów marketingu zakupu; Kształto wanie relacji z dostawcami. R.8 Strategie marketingowe w ramach cyklu życia produ ktu (ewolucji rynku): Koncepcje cyklu życia produktu i ewolucji rynku; Analiza uwarunkowań działania i strate gii marketingowej w cyklu życia produktu; Koncepcja międzynarodowego cyklu życia produktu. R.9 System informacji marketingowych: Pojecie systemu informacji marketingowych; Struktura systemu informa cji marketingowych; Korzyści wynikające ze stosowania systemu informacji marketingowych; Tworzenie syst. informacji marketingowych; Ewolucja syst. informacji marketingowych. R.10 Plan marketingowy: Podstawowe funkcje oraz miej sce palnu marketingowego w procesie planowania; Budowa planu marketingowego. R.11 Organizacja służby marketingowej: Determinanty organizacji służby marketingowej; Ewolucja i formy organizacji służby marketingowej; Relacje między słu żbą marketingową i pozostałymi służbami organizacyjny mi; Sposoby organizacji służby marketingowej (pionu marketingu) w przedsiębiorstwie; Rola personelu w mark ketingu. R.12 Audyt marketingowy: Pojecie i zakres audytu marke tingowego; Cele i wykonawcy audytu; Przygotowanie audy tu; Audyt marketingowy w procesie planownia i jako narzędzie kontroli marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-240-0589-7
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7011-861-7
Cz.I Wiedza w przedsiębiorstwie sieciowym: 1. Ontologiczno-epistemologiczne podstawy diagnozowania i projektowania przedsiębiorstw sieciowych, 2. Drgająca gospodarka, 3. Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwach sieciowych, 4. Dryfowanie przedsiębiorstw ku gospodarce sieciowej, 5. Kreowanie wartości w układach sieciowych, 6. Marketing sieciowy, 7. Pracownicy i agenci wiedzy, 8. Zarządzanie wiedzą w organizacjach non-profit. Cz.II Metody wizualizacji, kompozycji i dyfuzji wiedzy
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7174-895-7
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7174-895-7
Nowoczesne strategie marketingowe. Aspekty strukturaln e w kształtowaniu strategii marketingowej przesiębiors twa.Organizacja działalnościmarketingowej w polskich p przedsiębiorstwach (wyniki badań).Cykl zorganizowanego przebiegu działania a strategia marketingowa przesiębi orstwa.Realizacja kompleksowego procesu marketingowego w polskiej praktyce gospodarczej. Droga ku nowoczesne mu przedsiębiorstwu marketingowemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys, tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz.1 istota i struktura kanałów dystrybu cji: Dystrybucja jako element marketingu; Kanały dy strybucji; Ch-ka podstawowych typów kanałów dystrybu cji. Cz.2 Pośrednicy w kanałach dystrybucji: Hurtowni cy; Agenci; Detaliści. Cz.3 Dystyrybucja fizyczna i kształotowanie cen w kanałach dystrybucji; Subsystemy dystrybucji fizycznej jako wyznaczniki kosztów funkcjo nowania kanału; Kształtowanie cen w kanałach dystrybu cji. Cz.4 Zarządzanie kanałami dystrybucji: Projektowa nie kanałów dystrybucji; Współdziałanie i konflikty w kanałach dystrybucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 83-7246-875-3
1. Akcesja Polski w struktury Unii Europejskiej a działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw, 2.D ziałalność marketingowa w obszarze agrobiznesu, 3. Działalność marketingowa w obszarze jakości dóbr żywnościowych, 4. Działalność marketingowa w obszarze organizacji non-profit, 5. Działalność marketingowa w obszarze organizacji politycznych, 6. Działalność marketingowa w obszarze przedsiębiorstw produkcyjnych, 7. Działalność marketingowa w obszarze firm ubezpieczeniowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1569-X
1.Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2.Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3.Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4.Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5.Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6.Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7.Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8.Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9.Firma nie jest należycie zorganizowana, zeby prowadzić skuteczny marketing, 10.Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again