Form of Work
Książki
(17)
Status
only on-site
(14)
available
(11)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(14)
Author
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Yip George S
(2)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Cheverton Peter
(1)
Drab Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Kotler Philip
(1)
Kreuter Dirk
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Mokrzycki Leszek
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Patten Dave
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Sernovitz Andy
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
190 - 199
(1)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Subject
Marketing
(15)
Rynek
(3)
Targi i wystawy
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Obsługa klienta
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Public relations
(2)
Reklama
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Handel
(1)
Informacja
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Kadry
(1)
Konferencje
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Kultura
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing szeptany
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Sprawozdawczość
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
21 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-208-1569-X
1.Firma w niedostatecznym stopniu skupia sie na rynku i nastawia na klinetów, 2.Firma nie w pełni rozumie swoich klientów docelowych, 3.Firma powinna lepiej definiować i obesrwować swoich klientów, 4.Firma nieskutecznie kieruje swoimi relacjami z zainteresowanymi stronami, 5.Firma nie umie wyszukiwać nowych okazji, 6.Planowanie marketingowe w firmie jest niewystarczające, 7.Polityka wyrobów i usług wymaga uściślenia, 8.Firma ma niewielkie umiejętności budowania marki i komunikacji, 9.Firma nie jest należycie zorganizowana, zeby prowadzić skuteczny marketing, 10.Firma nie wykorzystuje w maksymalnym stopniu techniki informacyjnej, Epilog: Dziesięć przykazań skutecznego marketingu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
How to write reports and proposals / Patrick Forsyth. - 3rd ed. - London ; Philadelphia ; New Delhi : Kogan Page Limited , 2013.
(Creating Success)
ISBN: 978-0-7494-6714-2
Zawiera: 1. What makes good business Whiting?; 2. Creating a good report; 3. Preparing to write; 4. The power of language; 5. Making numbers clear; 6. Making proposals persuasive; 7. The contribution of layout and presentation.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-568-2
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie, 2. Rodzaj imprezy a osiągnięcie celów przez firmy, 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy, 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania, 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele, 6. Określenie potencjalnych zagrożeń, 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami, 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji, 9. Realizacja powyżej oczekiwań, 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy, 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Informacja marketingowa / Robert Pieczykolan. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 163 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1553-3
1.Informacja marketingowa, 2.System informacji marketingowej (SIM), 3.Zakres i rodzaje gromadzonej informacji, 4.Źródła informacji, 5.Badania marketingowe, 6.Analiza informacji, 7.Dystrybucja informacji w firmie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1217-8
czym sa jakościowe badania marketingowe, Rola jakościowych badań marketingowych, Organizacja jakościowych badań marketingowych, Pogłębione wywiady grupowe, Pogłębione wywiady indywidualne, Obserwacja uczestnicząca, Techniki wspomagające.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-246-0083-3
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : rys., tab. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1558-4
Wprowadzenie; Cz.I Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów: Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta; Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm; Cz.II Od potencjalnego klienta do adwokata firmy: Proces kształtowania lojalności klientów; Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów; Cz.III Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce: Dbałość o jakość i obsługę klientów; Działania promocyjne kreujące lojalność; Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów;Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta; Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-625-X
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-0663-8
1. Kluczowe pojęcia: Co to jest marketing szeptany?; Głębsze Dno: Sześć ważnych idei; Manifest marketingu szeptanego; 2. Jak to się robi: Pięć zasad działania; Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?; Temat: O czym będą rozmawiać?; Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?; Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?; Monitoring: Co mówią ludzie?.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Marketing wystawienniczy: czyli jak odnieść sukces na targach / Adam Drab. - Warszawa : Business Press, 199?. - 349 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 83-901169-3-6
Wstęp; Dlaczego brać udział w tragach?; Typologia im prez targowych; Kryteria selekcji targów; Strategia handlowa i jej implementacja; Organizacja udziału w targach; Określenie celów targowych; Metoda 10 kroków: Krok 1 Procedury przygotowawcze; Krok 2 Przestrzeń wy stawowa; Krok 3 Mix promocyjny i projekt stoiska; Krok 4 Personel stoiska; Krok 5 Budżet uczestnictwa w tar gach; Krok 6 Ustawienie stoiska; Krok 7 Czas targów - scenariusz; Krok 8 Demontaż; Krok 9 Po targach; Krok 10 Wykorzystanie doświadczeń/sprzężenie zwrotne; Zakoń czenie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 978-83-208-1738-6
Cz.I Istota procesu pozycjonowania produktu: 1. Definiowanie pozycjonowania, 2. Cel, efekty i kryteria pozycjonowania, 3. Pozycjonowanie a strategiczne planowanie marketingowe. Cz.II Rynkowe uwarunkowania pozycjonowanie produktu: 4. Istota konkurencji i definiowanie konkurentów, 5. Wyróżnianie sie jako sposób komunikwoania na rynku, 6. Istota i modele zachowań nabywczych, 7. Rola czynników demograficznych, ekonomicznych, psychologicznych, społecznych i kulturowych w zachowaniach nabywczych. Cz.III Proces i strategia pozycjonowania produktu: 8. Etapy pozycjonowania produktu, 9. strategia pozycjonowania produktu, 10. Przeciwstawne sposby pozycjonowania produktu. Cz.IV Pozycjonowanie produktu w praktyce: 11. Pozycjonowanie innowacji, 12. Pozycjonowanie produktów wielowymiarowych, 13. Błędne praktykiw pozycjonowaniu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7361-819-8
1.Czym jest marketing?, 2.Badanie rynku, 3.Internet, 4.Reklama, 5.Marketing bezposredni, 6.Public relations, 7.Sprzedaż i promocja sprzedaży, 8.Wystawy i pokazy, 9.Jak rozpocząć działalność eksportową?, 10.Nowe produkty - innowacje, patenty, licencje i projekty
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1474-X
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1011-6
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-919732-2-0
1.Najpierw celować, potem strzelać - cele targów, 2.Myśleć wcześniej-planowanie targów, 3.Gra wstępna - czyli jak znaleźć się w planie wizyt potencjalnych klientów, 4.Komuniakcja na targach-"Touch ang Go", 5.Na wszelki wypadek, 6.Krytyczne sytuacje na stoisku, 7.Po dobrze spełnionym obowiązku czas na przyjemność
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89537-65-6
Wypracuj włany styl sprzedawania; Strategia sprzedaży; Co motywuje klientów do dokonania zakupu?; Proces sprzedaży;Współpraca z klientem; Mowa ciała; Gdy przychodzi do ciebie klient; Techniki finalizowania sprzedaży; Przewidywanie i odpieranie zarzutów; Sprzedaż przez telefon; Bardziej zadowoleni klienci; Efektywnie wykorzystaj czas; Unikaj opóźnień; Niepożądane przerwy; Uwagi końcowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1618-1
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Marketing - metody - poradnik (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again